quote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En van mij uiteraard! Laten we zeggen een paar kaarten voor de liveshow. Deed het bij Idols 3 ook prima.
OK, dan neem ik dat bij deze terugquote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
@ Zhenar: Dat van die harige reet is een leugen![]()
Die mogen maar 100 kb zijn, en dat is deze al.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Je mag er natuurlijk ook een webicon van maken.
Hoe moet ik weten dat ie al 100kb was?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die mogen maar 100 kb zijn, en dat is deze al.
Ooit van een rechtermuisknop gehoordquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat ie al 100kb was?.
Dank jequote:
Wasda?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ooit van een rechtermuisknop gehoord?
Ik zocht eigenlijk dat filmpje waarin hij op een motor zatquote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat deze foto inspiratie bied?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Is dat Mark?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Hm... ik heb wel een filmcamera... misschien kan ik daar wel een tof filmpje mee maken en die omzetten in een gif![]()
Ik vind 'm wel heel erg origineel, gaaf hoor Z.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is het beste wat ik kan![]()
En ik weet niet hoe dat zwarte op het einde weg moet![]()
!
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel heel erg origineel, gaaf hoor Z..
Maar hijs te groot, webicon mag maar max 100kb zijn..
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik hem kleiner maken. Zitten een hoop onnodige frames in.
Dat gaat me boven mijn pet.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
!
!
Misschien dat uitrekken ook nog kan, zodat die zwarte balken weg zijn?![]()
Het heeft nu vrij weinig zin meer inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Lynx doet mee, nu kan ik nooit meer winnen.
Je gaat toch niet weer baggeren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef Lynx666 het volgende:
K heb al een hele mooie van jou voorbij zien komen fir3, dus niet miepen![]()
en naarmate XFA vordert naar de liveshows zal ik ook weer actief icoontjes maken voor de die-hards, ow, en meer posten natuurlijk, geheel in de IDO stijl
quote:
Ohja alsof al die (nacht)bagger een gezellige sfeer teweeg bracht.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
. Laat die jongen eerst gewoon meeposten, als je iedereen preventief een waarschuwing gaat geven wordt het er echt niet gezelliger op.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hou maar op met icoontjes maken, de winnaar is bekend.
Zolang Mark nog niet kiest, heeft iedereen tijd om nog meer mooie avatars te makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |