quote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En van mij uiteraard! Laten we zeggen een paar kaarten voor de liveshow. Deed het bij Idols 3 ook prima.
OK, dan neem ik dat bij deze terugquote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
@ Zhenar: Dat van die harige reet is een leugen![]()
Die mogen maar 100 kb zijn, en dat is deze al.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Je mag er natuurlijk ook een webicon van maken.
Hoe moet ik weten dat ie al 100kb was?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die mogen maar 100 kb zijn, en dat is deze al.
Ooit van een rechtermuisknop gehoordquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat ie al 100kb was?.
Dank jequote:
Wasda?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ooit van een rechtermuisknop gehoord?
Ik zocht eigenlijk dat filmpje waarin hij op een motor zatquote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat deze foto inspiratie bied?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Is dat Mark?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Hm... ik heb wel een filmcamera... misschien kan ik daar wel een tof filmpje mee maken en die omzetten in een gif![]()
Ik vind 'm wel heel erg origineel, gaaf hoor Z.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is het beste wat ik kan![]()
En ik weet niet hoe dat zwarte op het einde weg moet![]()
!
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel heel erg origineel, gaaf hoor Z..
Maar hijs te groot, webicon mag maar max 100kb zijn..
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
En nu ga ik hem kleiner maken. Zitten een hoop onnodige frames in.
Dat gaat me boven mijn pet.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
!
!
Misschien dat uitrekken ook nog kan, zodat die zwarte balken weg zijn?![]()
Het heeft nu vrij weinig zin meer inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Lynx doet mee, nu kan ik nooit meer winnen.
Je gaat toch niet weer baggeren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef Lynx666 het volgende:
K heb al een hele mooie van jou voorbij zien komen fir3, dus niet miepen![]()
en naarmate XFA vordert naar de liveshows zal ik ook weer actief icoontjes maken voor de die-hards, ow, en meer posten natuurlijk, geheel in de IDO stijl
quote:
Ohja alsof al die (nacht)bagger een gezellige sfeer teweeg bracht.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
. Laat die jongen eerst gewoon meeposten, als je iedereen preventief een waarschuwing gaat geven wordt het er echt niet gezelliger op.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hou maar op met icoontjes maken, de winnaar is bekend.
Zolang Mark nog niet kiest, heeft iedereen tijd om nog meer mooie avatars te makenquote:
Ik kan het niet! Maar ik ben wel een kneusje met Paint. Misschien dat ik het nog probeerquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef Zhenar het volgende:
Waarom maak je zelf niet een icon,Pe
Ri
?
Yeah rightquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:12 schreef Lynx666 het volgende:
Vind die van shiNinG_staR eigenlijk best sterk
En die van mij vind je.. niets?!?!!?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Fir3fly vind ik nog de leukste
En van shiNinG_staR vind ik gewoon grappig....
quote:
quote:
Je moet je nick gewoon veranderen een keerquote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx BVO, en Natalie!
p.s. PeRi, tis een x'je minder en een 6'je meer
Dat deed je in IDO ook altijd iddquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet je nick gewoon veranderen een keer. Ik spel 'm altijd fout
.
Lynxx met dubbel x is ook veel leukerquote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat deed je in IDO ook altijd idd
Misschien, misschien niet. De kaartjes liggen helaas niet op straat voor het rapen dat ik elke week iets kan organiseren.quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Komt er nog een andere wedstrijd waar we kaartjes kunnen winnen, eentje waarin ik ook wat kans maak?
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?quote:Op zondag 26 november 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Hey! Ik zie dat Mark gekozen heeft!
En het is geworden ....
[afbeelding]
Gemaakt door. Lynx666!
.
Lynxx, mail of pm me even je adres. Feli het is ook echt een supermooie avatar!!
Dat laat Lynxx wel weten als ie 'm binnen heeft.quote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?
Die kan altijd nog erbij als webicon ingesteld wordenquote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?
Ik ook!quote:Op zondag 26 november 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Die van Zhenar vond ik ook mooi!
Jij bent er dan toch nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef sbientje het volgende:
ik weet wel iemand die je mee kan nemen![]()
ik moet toch nog een keer terug, kan ik net zo goed daarvoor komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |