quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Noway666 het volgende:
Lijkt me afgrijselijk zo'n ding, het kan een boel maar ook weer niet.
Wel lachen trouwens die productfoto, zit er iemand met zijn worstevingers op dat ding te rammen en dan denken dat je erop kan gamen.
En wat voor ervaringen heb je er verder mee? IS het Linux goed te doen voor Linux n00bs?quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb deze laptop al binnen. Het is echt een geweldig apparaat. Het toetsenbord is helaas net iets te klein om er snel op te kunnen typen.
Ik heb hem gekocht via Ebay. De Easy-Mode van de laptop is heel goed te doen voor Linux noobs. Een preview is hier te vinden. http://www.honeypothack.com/eee/quote:Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En wat voor ervaringen heb je er verder mee? IS het Linux goed te doen voor Linux n00bs?
Waar heb je hem gekocht?
Das geinig zeg! Thanks. Heb werkelijk geen benul van dat linux.quote:Op maandag 12 november 2007 11:07 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht via Ebay. De Easy-Mode van de laptop is heel goed te doen voor Linux noobs. Een preview is hier te vinden. http://www.honeypothack.com/eee/
Ik had hem besteld via http://www.asources.com/eeepc/web2.htm . Na mn betaling had ik hem binnen 4 dagen binnen. Op het forum van eeeuser.com had ik veel goede berichten over deze kerel gehoord dus vandaar dat ik het bij hem had besteld.quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Das geinig zeg! Thanks. Heb werkelijk geen benul van dat linux.
Heb je de 4G gekocht uit Taiwan? Ik durf niet zo goed in Taiwan te kopen via ebay..puur om ellende te voorkomen.![]()
Zo heb ik ook excaliburpc gevonden.quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik had hem besteld via http://www.asources.com/eeepc/web2.htm. Na mn betaling had ik hem binnen 4 dagen binnen. Op het forum van eeeuser.com had ik veel goede berichten over deze kerel gehoord dus vandaar dat ik het bij hem had besteld.
das wel ideaal..ik betaal hetzelfde maar dan voor 512mbquote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef avw1982 het volgende:
Nu niet meer. De punt werd meegepakt in de url wat uiteraard niet de bedoeling was.
Draai je nu op 512? Vind je 1gb essentieel?quote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef avw1982 het volgende:
Die aanbieding van 1GB Ram had ik nog niet. Ik betaalde $485 incl. bezorging.
De goedkoopste is 199 besteld in Nederland en de duurste 349 dus ik vind het nogal meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef Buschetta het volgende:
nogal prijzig voor zulke specs.
Wel leuk om mee te nemen op vakantie. Maar verder waardeloos.
Ah okquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De goedkoopste is 199 besteld in Nederland en de duurste 349 dus ik vind het nogal meevallen eigenlijk.
\
http://www.pcscomputers.nl/webshop/index.php?cPath=21&sort=2a&filter_id=23
dus: zou je nu kopen of niet?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:20 schreef s1mon het volgende:
Hier nog iemand met een eee pc in bezitEn ja, er zijn alternatieven, nouja eigenlijk komen deze eraan. Het schijnt dat rond april heel wat merken met een alternatief komt, en asus zelf komt dan waarschijnlijk met een second gen eee, en wat maanden later met een tv met ingebouwde computer, en een gewoon beeldscherm met ingebouwde computer, ala de iMac, maar dan allemaal voor veel minder geld.
en kan je er fatsoenlijk op typen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:50 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb de 4GB, 512MB Ram en hij is wit. Ik gebruik hem vooral om even snel wat op te zoeken op het internet, beetje muziek te luisteren. Hij is vooral super natuurlijk om even snel ergens mee naar toe te nemen en om bijvoorbeeld in de trein nog even snel wat te werken. Vooral de zeer korte opstarttijd/afsluittijd is ideaal.
Wel een leuk idee, maar ik zou het zonde vinden om hem alleen daar voor te gebruikenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:46 schreef Henno het volgende:
Geinig apparaatjeIk ben nog op zoek naar een extreem zuinige server voor het verzamelen van logs van allerhande servers (zogeheten syslog server), hij gaat nergens anders voor gebruikt worden... dus als deze echt bijna niets aan electriciteit vreet, zou het een kandidaat kunnen zijn. Ethernet poort zit erop, netwerksnelheid en beeldkwaliteit zijn geen factor. Het liefst met FreeBSD erop, lijkt me op het eerste gezicht geen super-exotische x86 hardware dus zou moeten werken... anders is een of andere Linux ook goed.
Logs zijn enorm goed comprimeerbaar, dus ook de gelimiteerde storage zou genoeg moeten zijn... ik maak me alleen wat druk over de levensduur van zo'n flashchip als er constant gebruik van wordt gemaakt.
Misschien maar even wachten en dan een keuze maken uit meerdere alternatieven... Nog een server die > 90 Watt eet zit ik iig niet op te wachten.
De levensduur zal helemaal afhankelijk zijn van het type CF wat er op staat... Maar het ding is ontworpen als laptop, dus ze zijn vast niet uitgegaan van 24/7 schrijven. Wat je wellicht voor elkaar kan krijgen is je logs lang genoeg bufferen in RAM, en eens per uur wegschrijven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:46 schreef Henno het volgende:
Logs zijn enorm goed comprimeerbaar, dus ook de gelimiteerde storage zou genoeg moeten zijn... ik maak me alleen wat druk over de levensduur van zo'n flashchip als er constant gebruik van wordt gemaakt.
Misschien maar even wachten en dan een keuze maken uit meerdere alternatieven... Nog een server die > 90 Watt eet zit ik iig niet op te wachten.
Tot je de EEE in je handen heb, dan praat je wel anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:04 schreef Repeat het volgende:
Wat een lelijk ding zeg, net een computer elektro met dat gare kleine schermZo'n Intertoys spelletjes ding
Waarom vullen ze niet die hele klep met beeldscherm? Dit ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:49 schreef avw1982 het volgende:
Typen er op is even wennen maar gaat wel redelijk. Ik had hem toen de tijd besteld via Ebay via een Taiwanees.
[..]
Tot je de EEE in je handen heb, dan praat je wel anders. [afbeelding]
betekend dat eigenlijk dat je data nooit kan verliezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:01 schreef jpjedi het volgende:
De mijne draait als een zonnetje op XP op een 8gb SD kaartje.
via wie?? prijs??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:49 schreef avw1982 het volgende:
Typen er op is even wennen maar gaat wel redelijk. Ik had hem toen de tijd besteld via Ebay via een Taiwanees.
[..]
Tot je de EEE in je handen heb, dan praat je wel anders.
Ik had hem via deze verkoper en was omgerekend 340 euro kwijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef knorsje het volgende:
[..]
via wie?? prijs??
Zit een goed adresje te zoeken maar niemand heeft ze dus...
met die rare chinese tekens er op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:36 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik had hem via deze verkoper en was omgerekend 340 euro kwijt.
Jep, dat is wel geinig maar het is zeker niet storend. De gewone letters staan er ook goed op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
met die rare chinese tekens er op?
En hoe zit het met de stroomvoorziening zit er gewoon een europese oplader bij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:04 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep, dat is wel geinig maar het is zeker niet storend. De gewone letters staan er ook goed op.
ligt er al aan waar je hem koopt maar meestal krijg je een US lader dus moet je ff een verloopje halen voor een paar euro. Ga niet klooien met een andere adapter want als je de polariteit omwisselt ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:07 schreef knorsje het volgende:
[..]
En hoe zit het met de stroomvoorziening zit er gewoon een europese oplader bij?
ik had gelezen dat hij problemen kreeg met 16GBquote:Op zondag 3 februari 2008 10:47 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb ook intresse in een EEE, en dan voornamelijk de 8GB versie.
Ik heb echter wel even een vraagje of de cardreader, wat is de maximale grote van SD kaarten wat deze kan lezen?
Kijk dat zijn leuke berichtenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik had gelezen dat hij problemen kreeg met 16GB
en dat hij SDHC gewoon ondersteunt
Is ook een idee, had er al een beetje naar gezocht... heb er alleen nog geen gevonden die ik niet met credit card hoef te bestellen, en/of twee keer zo duur wordt door de verzendkostenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef SolarX het volgende:
[..]
Wel een leuk idee, maar ik zou het zonde vinden om hem alleen daar voor te gebruiken
Ik zou dan eerder zo'n x86 thin client kopen voor 5 a 6 tientjes en daar een 4GB compactflash in zetten o.i.d.
anders lees je het topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:16 schreef jpg97 het volgende:
Duur zo'n ding?
Je mag langskomen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:30 schreef SuperRogier het volgende:
Iemand die er 1 over heeft?Zou er wel eens mee willen "spelen"
Ik bedoelde meer kopen, aangezien ze op markplaats voor 500/600 euro staan en nieuw zijn ze goedkoperquote:
Ja PCS beloofde al vorig jaar dat ze de EEE konden leveren maar ze blijven uitstellen. Aan de site te zien is het ook niet een erg betrouwbare club. Daarom liet ik hem ook over komen vanuit Taiwan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is hij op dit moment nog steeds niet te koop in de Nederlandse winkel
Heb die van mij in November bij PCS besteld en de huidige afleverdatum wordt op eind maart geschat.
(overigens een 8GB/1GB versie)
Die winkel is een grote baggertoko die mensen aan het lijntje houdt. Ik zou er snel mee kappen en gewoon in Taiwan bestellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is hij op dit moment nog steeds niet te koop in de Nederlandse winkel
Heb die van mij in November bij PCS besteld en de huidige afleverdatum wordt op eind maart geschat.
(overigens een 8GB/1GB versie)
Laptops worden ook steeds kleiner en zuiniger, PDA steeds groter met beter specs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die winkel is een grote baggertoko die mensen aan het lijntje houdt. Ik zou er snel mee kappen en gewoon in Taiwan bestellen.
Zolang hij nog in geen enkele winkel te koop is in Nederland, geef ik ze het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die winkel is een grote baggertoko die mensen aan het lijntje houdt. Ik zou er snel mee kappen en gewoon in Taiwan bestellen.
Dat heb ik gedaan via Ebay (best wel leuk die dollarprijzen) en hij is vandaag binnengekomenquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ingebakken software van PDA's de kleine schermen geen toetsenbord. Minimaal geheugen in deze prijsklasse. Dan moet je toch je voordeel wel zien ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:24 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Laptops worden ook steeds kleiner en zuiniger, PDA steeds groter met beter specs.
Ik zie het voordeel van deze laptop niet zo?
Wat kostte-ie? In dollars? En het verzenden? En de douane in Nederland?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan via Ebay (best wel leuk die dollarprijzen) en hij is vandaag binnengekomen![]()
![]()
![]()
De prijs was $379,95 met $80 verzendkosten.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat kostte-ie? In dollars? En het verzenden? En de douane in Nederland?
Ik gebruik de EEE nu al een tijdje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben echt heel benieuwd hoe de gebruikerservaringen zijn met deze laptop!!
is hij en beetje handig? kun je er nog wat op draaien, of loopt hij voortdurend vast? is het een handig ding, of niet meer dan een leuke gadget?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik gebruik de EEE nu al een tijdje.
Het is wel even wennen (vooral de toetsen), hetgene wat er op staat draaid zonder problemen en ik heb tot op heden nog geen vastloper gehad.
En ik denk dat het van de gebruiker afhangt of dat het een gadget is of een handig ding, voor mij is het in ieder geval een handig ding.
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Erg tof dingetje. Zeker omdat je er ook OS X op kan draaien. Misschien ooit eens leuk voor 'erbij'.
Ik gebruik hem voornamelijk om mijn documenten (voor het werk) op een makkelijke manier bij me te hebben en snel toegankelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
waar gebruik je hem voor?
het lijkt me handig als mp3-speler op mijn bureau en als videorecorder voor de tv (via USB-tuner), gaat dat lukken?
Echt? Ook op de wat dikkere modellen? sJammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechter
en 64MB RAM. en ARM 9-processor waar de meeste linux-distributies (en windows xp al helemaal) moeite mee hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Devrim_ het volgende:
Jointech ontwikkelt Eee PC-kloon voor 99 dollar
Dat is toch net ff iets goedkoper...
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de mijne aan mijn neefje gegeven aangezien hij er toch al niet vanaf te laan was. Voor mij was het scherm te klein maar mss straks die 9 inch proberen.
daar hebben we een subforum voor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:29 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.
Mocht iemand interesse hebben in m'n EEE pc dan kun je me natuurlijk een pm sturen
denk het wel ja, qua processor en geheugen, of je er op een 7 inch scherm ook veel aan heb weet ik niet, ken het programma verder niet. Maar qua hardware voldoet de EEE meer dan voldoendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef JoPiDo het volgende:
bedoel je dat maple er redelijk op kan draaien?
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?quote:
Ik heb WMwifirouter op mijn HTC draaien, die maakt van mijn mobiel met HSPDA een router (accesspoint) en dat werkt primaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?
Yep. Zeer eenvoudig zelfs, ook als je niet een windows mobile toestel hebt. Het programma'tje wvdial kan overweg met bijna elk merk mobiele telefoon/usb gprs modem die verbonden is via usb!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?
IS er zo`n programma ook voor de iphone eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb WMwifirouter op mijn HTC draaien, die maakt van mijn mobiel met HSPDA een router (accesspoint) en dat werkt prima. Moet ook wel met een Nokia kunnen denk ik, heb ik me niet in verdiept.
@richard, je kan gewoon samba shares benaderen ja, zelfs in de niet advanced modus heb je een "windows netwerk"optie erin.
Ik heb hem nu dus 2 dagen ook echt gebruikt ipv alleen maar testen en tweaken en het is een top ding.
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd, ik heb geen iPhone maar ik denk dat je op zijn minst een gehackte iPhone nodig hebt voor soort ietwat vage softwarequote:Op zondag 10 augustus 2008 05:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
IS er zo`n programma ook voor de iphone eigenlijk?
Ik las in de Wired van augustus (blz. 117) dat JoikuSpot precies datzelfde doet voor Symbian S60 foons zoals m'n Nokia E50quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, Linux heeft gewoon een client voor Wifi en mijn mobiel doet zich gewoon voor als normaal accesspoint, dus dat werkt wel ok.
Lang leve de nerds zonder leven die dit soort dingen makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las in de Wired van augustus (blz. 117) dat JoikuSpot precies datzelfde doet voor Symbian S60 foons zoals m'n Nokia E50
interessant, maar was BT een te grote omweg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb WMwifirouter op mijn HTC draaien, die maakt van mijn mobiel met HSPDA een router (accesspoint) en dat werkt prima. Moet ook wel met een Nokia kunnen denk ik, heb ik me niet in verdiept.
Ik had op dat moment nog geen BT dongle, ja een fullsize, maar dat is ook weer zo mijl op 7 bij een miniding. Ik heb nu wel zo;n heel kleintje, maar ben er nog niet mee verder gegaan om het to configgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
interessant, maar was BT een te grote omweg?
Idem. Weet iemand waar die op voorraad is omgeving Hoofddorp/Haarlem/Alkmaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben geinteresseerd in de Asus 1000h, tvp dus.
Zou je in n00btaalo kunnen uitleggen hoe dat werkt? Ik heb een HTC Touch Dual en Vodafone Blox internet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
@richard, je kan gewoon samba shares benaderen ja, zelfs in de niet advanced modus heb je een "windows netwerk"optie erin.
Ik heb hem nu dus 2 dagen ook echt gebruikt ipv alleen maar testen en tweaken en het is een top ding.
Is echt heel simpel, zoek even WMWifirouter met google, installeer dat op je mobiel en zet start het op. Het programma zet automatisch je Wifi aan, en ook internet connection sharing, je hoeft alleen maar even te wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou je in n00btaalo kunnen uitleggen hoe dat werkt? Ik heb een HTC Touch Dual en Vodafone Blox internet.
Je mist het punt. Je maakt op deze manier gebruik van GPRS/HSPDA op je EEE, zodat je dus overal online kan via je mobielquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je met de Asus via je mobiel naar een wireless network zou moeten connecten? Kan je dan niet gelijk met de asus naar wireless netwerk?
Dat kan ook als de foon geen Wifi heeft, en dus via een kabeltje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt heel simpel, zoek even WMWifirouter met google, installeer dat op je mobiel en zet start het op. Het programma zet automatisch je Wifi aan, en ook internet connection sharing, je hoeft alleen maar even te wachten tot het klaar is.
En op je EEE zoek je gewoon zoals altijd naar draadloze netwerken en hij zal een onbeveiligd netwerk vinden met de naam "WMWifirouter" even dubbelklikken en klaar.
Dan heeft het geen nut op deze manier nee. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept nog. het moet wel kunnen via USB heb ik ergens gelezen, maar dat ging niet zo soepel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kan ook als de foon geen Wifi heeft, en dus via een kabeltje?
Met XPquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heeft het geen nut op deze manier nee. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept nog. het moet wel kunnen via USB heb ik ergens gelezen, maar dat ging niet zo soepel.
Draai je trouwens XP of Linux op de EEE? Met XP is het stukken makkelijker
Dan is het idd denk ik wel een kwestie van aansluiten en de software installeren. Activesync of iets als dit : http://www.geekzone.co.nz/pocketpccdmadialer.asp zou moeten werkenquote:
Deze niet nee. Vond ik niet nodig omdat ik toch GPRS hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Komt helemaal goed joh, ding heeft toch wel wifi? Of dat model niet? Maar anders is het echt wel te doen met USB of BT dus.
Zie je online vanaf het terras, pas je wel op je dataverbruik?.
HSDPA is lekkerderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze niet nee. Vond ik niet nodig omdat ik toch GPRS had![]()
Dataverbruik? Ze zeggen dat het onbeperkt is
Volgens mij heb ik ook HSDPA op de Touch Dual.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HSDPA is lekkerder. Heb ik op de tytnII wel, scheelt echt enorm.
Ok, is ook niet gek nee, maar er zijn nog mensen die er geen idee van hebben.
Dat ben ik niet met je eens! Wvdial is eenmalig een beetje configureren (Er is zelfs een autoconfig tooltje), waarna het helemaal vanzelf werkt. Op Windows heb je altijd een tooltje van de fabrikant nodig!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Draai je trouwens XP of Linux op de EEE? Met XP is het stukken makkelijker :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Init1 = ATZ Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0 Modem Type = USB Modem Baud = 460800 New PPPD = yes Modem = /dev/ttyACM0 ISDN = 0 Phone = *99# Password = PASSWORD Username = USER Stupid Mode = 1 |
Dit schijnt niet waar te zijn. Heb een aantal webshops gebeld en gevraagd hoeveel cellen de accu volgens de doos heeft van het NL model. Dit is dus een 4 cells accu en niet de 6-cells waarmee ze op de site staanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik lees net dat de 1000h ongeveer 7 uur op zijn accu meegaat. Klopt dit?
Heb namelijk net een nieuwe laptop gekocht en die gaat ongeveer 1 uur op zijn accu mee. dan ga ik die dus mooi terug brengen of verkopen ofzo!
dat kreng kostte me 800 euro. Vind ik niet een goedkope laptop ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:55 schreef Cothen het volgende:
En waarschijnlijk heb je nu een goedkoper laptop met een 4-cell batterij en die gaan inderdaad niet zolang mee.
Heb je een site waar je hem kan configureren dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit schijnt niet waar te zijn. Heb een aantal webshops gebeld en gevraagd hoeveel cellen de accu volgens de doos heeft van het NL model. Dit is dus een 4 cells accu en niet de 6-cells waarmee ze op de site staan![]()
De 6 cellsaccu wordt in NL niet standaard geleverd door Asus, maar is een optie. Of je moet een niet NL model hebben![]()
Overigens zijn extra accu's (compatible) niet gek duur. ¤ 75,= voor een 6 cells en ¤ 89,= voor een 12 cells
Jep, dat zei ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef robbolo het volgende:
Lees ik het nou helemaal verkeerd, of zeg je dat niet alle 1000h netbooks een 6 cell accu hebben? Heb dat namelijk nog nergens gezien of gelezen, en heb, zoals hierboven, nergens een site gezien die het als optie geeft.
Neuh, los bijbestellen is wel mogelijk. Maar dat neemt niet weg dat die site wellicht wel bestaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een site waar je hem kan configureren dan?
Ik ga eerst kijken hoelang ik er mee doe, met de 4-cellsquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil dan wel een 6 cell accu natuurlijk!
Ik niet, maar als je zoekt naar zo een batterijvervangsite-verkoper dan kan die je dat vast vertellen.quote:Sanger, misschien weet jij dat; die 12 cell accu, steekt die op de 1 of andere manier uit dan?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:50 schreef sanger het volgende:
Hij is binnen
Ligt nu op stroom. Morgen gaat hij getest worden
Je kan ook even bij een Mediamarkt gaan kijken, daar hebben ze iig de Asus 900 en de Acer Aspire One.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:08 schreef rene90 het volgende:
Top even bekijken.
Ja ik ben zelf opzoek naar de 1000h, gezien de langere batterijduur daarvan. Ben nu even verschillende reviews aan het bekijken en het stemt me wel tevreden. Hoorde van iemand anders dat de mediamarkt geen 1000H heeft liggen maar misschien ga ik donderdags even langs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook even bij een Mediamarkt gaan kijken, daar hebben ze iig de Asus 900 en de Acer Aspire One.
De Asus 901 zal qua grootte niet veel verschillen met de 900.
heb jij hem ook al?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
10' vind ik anders ook precies goed hoor
Dat kan, ik kraak het apparaat ook zeker niet af, hij is zeker beter dan de mijnequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
10' vind ik anders ook precies goed hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef sanger het volgende:
Even vraagje aan de experts
Ik heb dus die Asus eeePC 1000h (komt als het goed is straks). Nu heb ik ook een mobiel met internet via GPRS/HSDPA. NU kan ik via bluetooth verbinding maken en dus internetten op de laptop (als het goed is). Maar kan ik dan ook een netwerkje instellen zodat ik er met bv. twee laptops op kan?
Wilde ik ook doen, maar bedacht me dat ik nog wat km's, examengeld en telefoonkostren mocht declareren bij de baasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog niet, wacht nog even af met de financien
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Zag je vraag wel, ik weet alleen niet of BT 2 kanalen tegelijk aan kan sturen zeg maar, volgens mij niet, maar weet het niet zeker.
Ah, het kan met een gewone laptop dus ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, als het met een normale laptop kan, zou het ook met de EEE moeten kunnen.
Je hebt terugquote:
Gezien de accuduur wint de MSI, alleen in Nederland word de MSI alleen met de 3 cells batterij aangeboden, en de Asus wel met de 6 cell's. That made my choice.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
De MSI komt beter uit de review, dus je neemt de Asus logisch.
Ik heb hem op 4launch bestelt, maar de upgrades zullen wel meevallen, extra geheugenbankje misschien maar dat kan ik ook zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld dan? Want bij 4launch zie ik dat je hem kan bestellen met upgrades, vraag me af of dat ook nog ergens anders kan...
Ja ik wil het geheugen en de hdd doen, maar weet dus niet welke ik moet hebben die compatible zijn met deze laptop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hem op 4launch bestelt, maar de upgrades zullen wel meevallen, extra geheugenbankje misschien maar dat kan ik ook zelf.
Hier op het forum staat toch dat de 1000H geleverd wordt met de 4cell ipv 6cell? Daarnaast komt MSI in september uit met de 6 cell versie. Zal rond de 450 euro kosten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezien de accuduur wint de MSI, alleen in Nederland word de MSI alleen met de 3 cells batterij aangeboden, en de Asus wel met de 6 cell's. That made my choice.
Volgens de site van 4launch gaat het om de 6 cell's versie, anders wordt het gelijk retour gezonden en geld terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hier op het forum staat toch dat de 1000H geleverd wordt met de 4cell ipv 6cell? Daarnaast komt MSI in september uit met de 6 cell versie. Zal rond de 450 euro kosten.
Vreemd, tegen mij werd iets anders gezegd....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens de site van 4launch gaat het om de 6 cell's versie, anders wordt het gelijk retour gezonden en geld terug.
De 901 kan je beter overslaan, dan kan je beter gaan kijken naar de Acer One of de MSI Wind. Voordeel van de Acer is dat deze een 80/120GB harde schijf heeft ipv 12GB. Nadeel is dat de 901 veel langere batterijduur heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef mel723 het volgende:
Hmm, misschien is zo'n eeetje wel leuk voor het nieuwe studiejaar. Ik zit wel te twijfelen tussen de modellen, de 701 is wel een stuk goedkoper dan de 901 enzo, maar misschien is die wel heel erg net niet. De 1000 lijkt me dan weer wat aan de grote kant voor een ultra mobiele laptop, ik sleep m'n iBook immers ook niet elke dag mee.
Er schijnt trouwens ook een 901 met Linux en betere specs te zijn, maar die kan ik nergens in Nederlandse winkels vinden.
Staat op de accu. Anders plaats je even hoeveel mah je accu heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel cells accu ik heb?
Joue ook bij 4launch gekocht? Laat maar even horen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel cells accu ik heb?
Zal vanavond eens een blik werpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Staat op de accu. Anders plaats je even hoeveel mah je accu heeft.
Graag, ik neem nu alvast contact op met 4launch, anders wissel ik het naar de msi wind, aangezien in september voor 50 dollar een 6 cell batterij op de markt komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een blik werpen
Van welke site af?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn trouwens ook vervangende batterijen te koop met meer power, die steken dan wel een beetje uit maar dan is het net alsof hij op een soort van voetje staat achterop.
Ik heb een 4400mAh batterij dus.
Hoe, wat waar en hoe lang doe je er mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn trouwens ook vervangende batterijen te koop met meer power, die steken dan wel een beetje uit maar dan is het net alsof hij op een soort van voetje staat achterop.
Ik heb een 4400mAh batterij dus.
De 4400 mah van Asus is een 4 cell, die moet het om en nabij de 2,5-3 uur doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe, wat waar en hoe lang doe je er mee?
Wat voor mij overigens meer dan genoeg isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
De 4400 mah van Asus is een 4 cell, die moet het om en nabij de 2,5-3 uur doen.
Steekt die niet heel veel uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef rene90 het volgende:
Voor 90 euro heb je een 8 cells 10400 MAH batterij voor de 1000h trouwens
Dat ie een beetje uitsteekt zou mij niet zoveel deren, maar een witte accu aan een zwarte laptop is ronduit lelijkquote:
Viel mij ook al op ja haha, ach ze zijn er gelukkig ook in zwarte versie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie een beetje uitsteekt zou mij niet zoveel deren, maar een witte accu aan een zwarte laptop is ronduit lelijk
Ach, ik heb een witte eeePCquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja haha, ach ze zijn er gelukkig ook in zwarte versie.
Waar haal je die ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef rene90 het volgende:
Voor 90 euro heb je een 8 cells 10400 MAH batterij voor de 1000h trouwens
Dat is wel een beetje krom inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:42 schreef sanger het volgende:
Wel raar dat ik daar nergens een vervangende 6-cells kan kopen
Dus als je vervangen wilt zit je of aan een kleinere of een grotere. Vooral die kleinere is onlogisch. Niemand zal als accesoire een kleinere accu kopen. Dit bevestigd voor mij wel een beetje het vermoeden dat er geen 6-cells is en dat de webshops het foutief vermelden op hun sitequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje krom inderdaad
Hoe weten ze dat dan? Op de doos staat namelijk helemaal niet welk type accu er in zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Reactie van 4launch teruggekregen, dat zij gewoon de 6 cells aanbieden en deze ook echt in de doos zit.
Ik ben het helemaal met je eens dat het een beetje krom is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus als je vervangen wilt zit je of aan een kleinere of een grotere. Vooral die kleinere is onlogisch. Niemand zal als accesoire een kleinere accu kopen. Dit bevestigd voor mij wel een beetje het vermoeden dat er geen 6-cells is en dat de webshops het foutief vermelden op hun site
Uhm, de muis die ik erbij heb besteld (altijd handig een klein muisje) was op voorraad bij de leverancier. De netbook zelf lag al bij 4launch klaar. Ik gok dat het morgen verzonden wordt, dus zaterdag in huis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef sanger het volgende:
Wanneer krijg jij hem geleverd rene90?
Op de doos dus niet terug te vinden. Overigens is 4launch 1 van de webshops die ik gebeld heb en die bevestigde de 4-cells te leveren.....en dat de teklst van 6-cells foutief was overgenomen van een andere site. Schijnt dat hij in NL niet standaard met 6-cells wordt geleverd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het een beetje krom is.
Maar toch heb ik bij specifieke navraag aan 4launch, een bevestiging gekregen dat het echt om de 6 cells gaat. Dus ik ga maar even uit van het positieve, als dat niet het geval is. Gaat het gelijk retour, is op de doos wel te vinden hoeveel cell's batterij het is.
Was je al achter jou type batterij?
Hmmm ik ga nog even een extra mail sturen naar 4launch dan, als jij daadwerkelijk hebt gebeld ermee, en zij jou het andere antwoord hebben gegeven.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de doos dus niet terug te vinden. Overigens is 4launch 1 van de webshops die ik gebeld heb en die bevestigde de 4-cells te leveren.....en dat de teklst van 6-cells foutief was overgenomen van een andere site. Schijnt dat hij in NL niet standaard met 6-cells wordt geleverd.
Ik ben nog niet thuis. Duurt nog wel een uur of twee ook ben ik bang.
Ik wil dit ook wel weten eigenlijk. Als er een 6-cells ergens standaard wordt geleverd stuur ik de mijne ook terug en bestel een 6-cellsGaat om het idee.
Beste,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmmm ik ga nog even een extra mail sturen naar 4launch dan, als jij daadwerkelijk hebt gebeld ermee, en zij jou het andere antwoord hebben gegeven.
Het is inderdaad een ander merk wat zij leveren, en vandaar waarschijnlijk een stuk goedkoper. In de FAQ staat wel dat er 2 jaar garantie wordt gegeven op de accu's, en als de netbook kapot gaat neemt het bedrijf de schade opzich.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Rene90, de site die je gaf verkoopt niet de originele accu's van Asus, maar een ander merk. Dat verklaart eigenlijks ook waarom ze geen 6cell leveren en waarom deze accu's een hogere capaciteit hebben. De officiele 4 cells zijn namelijk 4400 mah en niet 5200mah.
Ze geven het zelf ook aan, het merk is Compatible.
Foto'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef sanger het volgende:
Wel vreemd van Chear en MaxICt spreken ook op hun site van een 4-cells terwijl Chear dus wel degelijk de 6-cells levert.
Even geduld. Eerst etenquote:
De 6600mah is een 6 cell. Dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef sanger het volgende:
Ik heb mijn accu nagekeken en ik kan niets vinden over hoeveel cells het zou moeten zijn. Hij is iig 6600mAh.
Das meer dan de eerder genoemde 4400 en 5200dus ga ik er vanuit dat het een 6-cells is
Goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:32 schreef rene90 het volgende:
Mooi bedankt sanger!
Hoe bevalt ie?
Edit: de mijne is verzonden zie ik zojuist!
dixons had hem, voor 450 meende ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Is de 1000H ook ergens in de winkel te koop? Ga hem binnenkort halen namelijk.
Zou 379 moeten zijn gok ik zo. Ach de eerste paar keer lukt het volgens mij nog redelijk vaak (alles is geautomatiseerd). Zelfde met die wehkamp printers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:36 schreef wiener8 het volgende:
ik heb de Asus Eee PC 901 1024 MB / 12 GB (Windows XP) - Zwart voor 279 euro zojuist besteld bij bol.com voor 279 euro. Dit klopt natuurlijk niet dus ik neem aan dat we een mail zullen krijgen dat deze prijs niet klopt en dat we de keuze hebben om de bestelling te annuleren of toch de bestelling te plaatsen maar dan bij moeten betalen (en evt korting vanwege het misverstand ofzo)![]()
Yep, bij BCC voor 449 euro: http://www.bcc.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/bcc-webshop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=BGnAqA1wB70AAAEbwesIUJG0&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferListquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Is de 1000H ook ergens in de winkel te koop? Ga hem binnenkort halen namelijk.
Dat is waar, maar toch, het is allemaal geautomatiseerd, en als niet teveel mensen erachter komen en het opeens massaal gaan bestellen, zou je er zomaar doorheen kunnen glippen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:44 schreef wiener8 het volgende:
ja, alleen zijn ze pas over 3-4 weken leverbaar, dus ze komen er nog wel op tijd achter vermoed ik zo! Maar niet geschoten is altijd mis.Maar er is wel een verschil met een printer of laptop toch?
Had je hem dan niet beter bij Norrod kunnen bestellen, daar leveren ze hem ook standaard met 2 gig, voor 14 euro meer ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
dixons had hem, voor 450 meende ik.
Ik ga denk ik even upgraden naar 2 gig intern als ik het binnen heb.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter bij Norrod kunnen bestellen, daar leveren ze hem ook standaard met 2 gig, voor 14 euro meer ofzo.
Ik hoop voor de mensen die besteld hebben, uitleveren, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:45 schreef Adelante het volgende:
bol.com is ook wakker geworden, benieuwd wat ze met de reeds geplaatste orders doen
Volgens mij gewoon DDR2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Alleen even kijken wat voor geheugenbankjes erin zitten, of dat nog speciale zijn of iets.
Whoehoee mijne is binnenquote:
In de snelopstartgids staat 3,5 uur. En de eerste paar keer goed leeg maken en volledig opladen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Whoehoee mijne is binnen
Al 11.55 maar ik zat op school tot 17.30,
Hoelang heb jij het geheel opgeladen sanger? Gewoon een heel nachtje of een aantal uur, heb de gehele gebruiksaanwijzing doorgelezen maar kon het toch niet vinden, of ben ik gewoon enorm scheef?
Je mag het best toegeven hoor Nanking dat je de roze hebt gekocht, het is niet ergquote:
Ach je weet van te voren wat voor scherm je koopt dus tja.quote:
Upgraden naar 2 GB kan zonder problemen. Heb ik ook gedaan met m'n 901.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:57 schreef veldmuis het volgende:
Zeg.
Op die ASUS dingen zit als ik me niet vergis, indien windows. WinXP in zo'n beperkte licentie, speciaal voor de UMPC's.
Die licentie laat maar tot 1gb geheugen toe, geloof ik.
Hoe zit het dan als je gaat upgraden naar 2gb? Kan dat gewoon, of eh, zit dat anders?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:48 schreef rene90 het volgende:
Iemand misschien enig idee welke spellen hier wel redelijk lekker op zullen draaien, age of empires ben ik nu even aan het downloaden, maar misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd met andere spellen.
C&C: Red Alert 2 draait perfect... te snel zelfs wanneer de gamespeed op 'highest' staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:48 schreef rene90 het volgende:
Iemand misschien enig idee welke spellen hier wel redelijk lekker op zullen draaien, age of empires ben ik nu even aan het downloaden, maar misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd met andere spellen.
Je kan er toch ook een usb muis aanhangen? maar ideaal word t natuurlijk nooit op zo een ding, maar dat moet je ook niet verwachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef rene90 het volgende:
oooh dat is wel top, alleen dat is niet echt een spel wat lekker kan werken met de touchpad, dat is ook een beetje gelijk aan red alert enzo. en age of empires, dan moet je vaak hele volkjes selecteren.
Nee uiteraard, en ik heb wel een usb muisje, maar ik zoek eigenlijk juist spellen welke het soepelst werken op de 1000H. Ook voor als ik een keer de usb muis ben vergeten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je kan er toch ook een usb muis aanhangen? maar ideaal word t natuurlijk nooit op zo een ding, maar dat moet je ook niet verwachten
Dan denk ik dat vooral race spellen of emulators het goed doen. Ken niet zoveel spellen die je zonder muis kan spelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee uiteraard, en ik heb wel een usb muisje, maar ik zoek eigenlijk juist spellen welke het soepelst werken op de 1000H. Ook voor als ik een keer de usb muis ben vergeten bijvoorbeeld.
Tja dat is wel jammer, en het hoeft niet zozeer zonder muis, maar met GTA SA bijvoorbeeld moet je redelijk snel de muis kunnen gebruiken, en dat is best lastig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan denk ik dat vooral race spellen of emulators het goed doen. Ken niet zoveel spellen die je zonder muis kan spelen.
ja, als dat niet mogelijk was geweest had er allang Xp op gestaan. Ik ben nog steeds niet echt onder de indruk van Linux hoor, maar ik hou het gewoon voor de sport even zo. Opzich werkt alles waar ik hem voor heb prima. Maar eigenlijk is Linux nog steeds ruk vergeleken met Windows qua gebruikersvriendelijkheid..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:33 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zojuist 'advanced mode' ingeschakeld en dat ziet er nog hipper uit
Misschien dat ik er over een tijdje winxp op zet of op een flashdrive. Voorlopig ben ik nog nergens echt tegen aangelopen op een ding na.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als dat niet mogelijk was geweest had er allang Xp op gestaan. Ik ben nog steeds niet echt onder de indruk van Linux hoor, maar ik hou het gewoon voor de sport even zo. Opzich werkt alles waar ik hem voor heb prima. Maar eigenlijk is Linux nog steeds ruk vergeleken met Windows qua gebruikersvriendelijkheid..
Apt-get, repos, synactic, komop zeg. Dubbelklikken op setup.exe en klaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |