De prijs was $379,95 met $80 verzendkosten.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat kostte-ie? In dollars? En het verzenden? En de douane in Nederland?
Ik gebruik de EEE nu al een tijdje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben echt heel benieuwd hoe de gebruikerservaringen zijn met deze laptop!!
is hij en beetje handig? kun je er nog wat op draaien, of loopt hij voortdurend vast? is het een handig ding, of niet meer dan een leuke gadget?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik gebruik de EEE nu al een tijdje.
Het is wel even wennen (vooral de toetsen), hetgene wat er op staat draaid zonder problemen en ik heb tot op heden nog geen vastloper gehad.
En ik denk dat het van de gebruiker afhangt of dat het een gadget is of een handig ding, voor mij is het in ieder geval een handig ding.
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Erg tof dingetje. Zeker omdat je er ook OS X op kan draaien. Misschien ooit eens leuk voor 'erbij'.
Ik gebruik hem voornamelijk om mijn documenten (voor het werk) op een makkelijke manier bij me te hebben en snel toegankelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
waar gebruik je hem voor?
het lijkt me handig als mp3-speler op mijn bureau en als videorecorder voor de tv (via USB-tuner), gaat dat lukken?
Echt? Ook op de wat dikkere modellen? sJammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechter
en 64MB RAM. en ARM 9-processor waar de meeste linux-distributies (en windows xp al helemaal) moeite mee hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Devrim_ het volgende:
Jointech ontwikkelt Eee PC-kloon voor 99 dollar
Dat is toch net ff iets goedkoper...
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de mijne aan mijn neefje gegeven aangezien hij er toch al niet vanaf te laan was. Voor mij was het scherm te klein maar mss straks die 9 inch proberen.
daar hebben we een subforum voor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:29 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.
Mocht iemand interesse hebben in m'n EEE pc dan kun je me natuurlijk een pm sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |