Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:50 schreef sanger het volgende:
Hij is binnen
Ligt nu op stroom. Morgen gaat hij getest worden
Je kan ook even bij een Mediamarkt gaan kijken, daar hebben ze iig de Asus 900 en de Acer Aspire One.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:08 schreef rene90 het volgende:
Top even bekijken.
Ja ik ben zelf opzoek naar de 1000h, gezien de langere batterijduur daarvan. Ben nu even verschillende reviews aan het bekijken en het stemt me wel tevreden. Hoorde van iemand anders dat de mediamarkt geen 1000H heeft liggen maar misschien ga ik donderdags even langs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook even bij een Mediamarkt gaan kijken, daar hebben ze iig de Asus 900 en de Acer Aspire One.
De Asus 901 zal qua grootte niet veel verschillen met de 900.
heb jij hem ook al?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
10' vind ik anders ook precies goed hoor
Dat kan, ik kraak het apparaat ook zeker niet af, hij is zeker beter dan de mijnequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
10' vind ik anders ook precies goed hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef sanger het volgende:
Even vraagje aan de experts
Ik heb dus die Asus eeePC 1000h (komt als het goed is straks). Nu heb ik ook een mobiel met internet via GPRS/HSDPA. NU kan ik via bluetooth verbinding maken en dus internetten op de laptop (als het goed is). Maar kan ik dan ook een netwerkje instellen zodat ik er met bv. twee laptops op kan?
Wilde ik ook doen, maar bedacht me dat ik nog wat km's, examengeld en telefoonkostren mocht declareren bij de baasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog niet, wacht nog even af met de financien
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Zag je vraag wel, ik weet alleen niet of BT 2 kanalen tegelijk aan kan sturen zeg maar, volgens mij niet, maar weet het niet zeker.
Ah, het kan met een gewone laptop dus ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, als het met een normale laptop kan, zou het ook met de EEE moeten kunnen.
Je hebt terugquote:
Gezien de accuduur wint de MSI, alleen in Nederland word de MSI alleen met de 3 cells batterij aangeboden, en de Asus wel met de 6 cell's. That made my choice.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
De MSI komt beter uit de review, dus je neemt de Asus logisch.
Ik heb hem op 4launch bestelt, maar de upgrades zullen wel meevallen, extra geheugenbankje misschien maar dat kan ik ook zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld dan? Want bij 4launch zie ik dat je hem kan bestellen met upgrades, vraag me af of dat ook nog ergens anders kan...
Ja ik wil het geheugen en de hdd doen, maar weet dus niet welke ik moet hebben die compatible zijn met deze laptop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hem op 4launch bestelt, maar de upgrades zullen wel meevallen, extra geheugenbankje misschien maar dat kan ik ook zelf.
Hier op het forum staat toch dat de 1000H geleverd wordt met de 4cell ipv 6cell? Daarnaast komt MSI in september uit met de 6 cell versie. Zal rond de 450 euro kosten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezien de accuduur wint de MSI, alleen in Nederland word de MSI alleen met de 3 cells batterij aangeboden, en de Asus wel met de 6 cell's. That made my choice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |