Goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:32 schreef rene90 het volgende:
Mooi bedankt sanger!
Hoe bevalt ie?
Edit: de mijne is verzonden zie ik zojuist!
dixons had hem, voor 450 meende ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Is de 1000H ook ergens in de winkel te koop? Ga hem binnenkort halen namelijk.
Zou 379 moeten zijn gok ik zo. Ach de eerste paar keer lukt het volgens mij nog redelijk vaak (alles is geautomatiseerd). Zelfde met die wehkamp printers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:36 schreef wiener8 het volgende:
ik heb de Asus Eee PC 901 1024 MB / 12 GB (Windows XP) - Zwart voor 279 euro zojuist besteld bij bol.com voor 279 euro. Dit klopt natuurlijk niet dus ik neem aan dat we een mail zullen krijgen dat deze prijs niet klopt en dat we de keuze hebben om de bestelling te annuleren of toch de bestelling te plaatsen maar dan bij moeten betalen (en evt korting vanwege het misverstand ofzo)![]()
Yep, bij BCC voor 449 euro: http://www.bcc.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/bcc-webshop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=BGnAqA1wB70AAAEbwesIUJG0&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferListquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Is de 1000H ook ergens in de winkel te koop? Ga hem binnenkort halen namelijk.
Dat is waar, maar toch, het is allemaal geautomatiseerd, en als niet teveel mensen erachter komen en het opeens massaal gaan bestellen, zou je er zomaar doorheen kunnen glippen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:44 schreef wiener8 het volgende:
ja, alleen zijn ze pas over 3-4 weken leverbaar, dus ze komen er nog wel op tijd achter vermoed ik zo! Maar niet geschoten is altijd mis.Maar er is wel een verschil met een printer of laptop toch?
Had je hem dan niet beter bij Norrod kunnen bestellen, daar leveren ze hem ook standaard met 2 gig, voor 14 euro meer ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
dixons had hem, voor 450 meende ik.
Ik ga denk ik even upgraden naar 2 gig intern als ik het binnen heb.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter bij Norrod kunnen bestellen, daar leveren ze hem ook standaard met 2 gig, voor 14 euro meer ofzo.
Ik hoop voor de mensen die besteld hebben, uitleveren, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:45 schreef Adelante het volgende:
bol.com is ook wakker geworden, benieuwd wat ze met de reeds geplaatste orders doen
Volgens mij gewoon DDR2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Alleen even kijken wat voor geheugenbankjes erin zitten, of dat nog speciale zijn of iets.
Whoehoee mijne is binnenquote:
In de snelopstartgids staat 3,5 uur. En de eerste paar keer goed leeg maken en volledig opladen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Whoehoee mijne is binnen
Al 11.55 maar ik zat op school tot 17.30,
Hoelang heb jij het geheel opgeladen sanger? Gewoon een heel nachtje of een aantal uur, heb de gehele gebruiksaanwijzing doorgelezen maar kon het toch niet vinden, of ben ik gewoon enorm scheef?
Je mag het best toegeven hoor Nanking dat je de roze hebt gekocht, het is niet ergquote:
Ach je weet van te voren wat voor scherm je koopt dus tja.quote:
Upgraden naar 2 GB kan zonder problemen. Heb ik ook gedaan met m'n 901.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:57 schreef veldmuis het volgende:
Zeg.
Op die ASUS dingen zit als ik me niet vergis, indien windows. WinXP in zo'n beperkte licentie, speciaal voor de UMPC's.
Die licentie laat maar tot 1gb geheugen toe, geloof ik.
Hoe zit het dan als je gaat upgraden naar 2gb? Kan dat gewoon, of eh, zit dat anders?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:48 schreef rene90 het volgende:
Iemand misschien enig idee welke spellen hier wel redelijk lekker op zullen draaien, age of empires ben ik nu even aan het downloaden, maar misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd met andere spellen.
C&C: Red Alert 2 draait perfect... te snel zelfs wanneer de gamespeed op 'highest' staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:48 schreef rene90 het volgende:
Iemand misschien enig idee welke spellen hier wel redelijk lekker op zullen draaien, age of empires ben ik nu even aan het downloaden, maar misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd met andere spellen.
Je kan er toch ook een usb muis aanhangen? maar ideaal word t natuurlijk nooit op zo een ding, maar dat moet je ook niet verwachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef rene90 het volgende:
oooh dat is wel top, alleen dat is niet echt een spel wat lekker kan werken met de touchpad, dat is ook een beetje gelijk aan red alert enzo. en age of empires, dan moet je vaak hele volkjes selecteren.
Nee uiteraard, en ik heb wel een usb muisje, maar ik zoek eigenlijk juist spellen welke het soepelst werken op de 1000H. Ook voor als ik een keer de usb muis ben vergeten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je kan er toch ook een usb muis aanhangen? maar ideaal word t natuurlijk nooit op zo een ding, maar dat moet je ook niet verwachten
Dan denk ik dat vooral race spellen of emulators het goed doen. Ken niet zoveel spellen die je zonder muis kan spelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee uiteraard, en ik heb wel een usb muisje, maar ik zoek eigenlijk juist spellen welke het soepelst werken op de 1000H. Ook voor als ik een keer de usb muis ben vergeten bijvoorbeeld.
Tja dat is wel jammer, en het hoeft niet zozeer zonder muis, maar met GTA SA bijvoorbeeld moet je redelijk snel de muis kunnen gebruiken, en dat is best lastig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan denk ik dat vooral race spellen of emulators het goed doen. Ken niet zoveel spellen die je zonder muis kan spelen.
ja, als dat niet mogelijk was geweest had er allang Xp op gestaan. Ik ben nog steeds niet echt onder de indruk van Linux hoor, maar ik hou het gewoon voor de sport even zo. Opzich werkt alles waar ik hem voor heb prima. Maar eigenlijk is Linux nog steeds ruk vergeleken met Windows qua gebruikersvriendelijkheid..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:33 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zojuist 'advanced mode' ingeschakeld en dat ziet er nog hipper uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |