Volgens de site van 4launch gaat het om de 6 cell's versie, anders wordt het gelijk retour gezonden en geld terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hier op het forum staat toch dat de 1000H geleverd wordt met de 4cell ipv 6cell? Daarnaast komt MSI in september uit met de 6 cell versie. Zal rond de 450 euro kosten.
Vreemd, tegen mij werd iets anders gezegd....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens de site van 4launch gaat het om de 6 cell's versie, anders wordt het gelijk retour gezonden en geld terug.
De 901 kan je beter overslaan, dan kan je beter gaan kijken naar de Acer One of de MSI Wind. Voordeel van de Acer is dat deze een 80/120GB harde schijf heeft ipv 12GB. Nadeel is dat de 901 veel langere batterijduur heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef mel723 het volgende:
Hmm, misschien is zo'n eeetje wel leuk voor het nieuwe studiejaar. Ik zit wel te twijfelen tussen de modellen, de 701 is wel een stuk goedkoper dan de 901 enzo, maar misschien is die wel heel erg net niet. De 1000 lijkt me dan weer wat aan de grote kant voor een ultra mobiele laptop, ik sleep m'n iBook immers ook niet elke dag mee.
Er schijnt trouwens ook een 901 met Linux en betere specs te zijn, maar die kan ik nergens in Nederlandse winkels vinden.
Staat op de accu. Anders plaats je even hoeveel mah je accu heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel cells accu ik heb?
Joue ook bij 4launch gekocht? Laat maar even horen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef sanger het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel cells accu ik heb?
Zal vanavond eens een blik werpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Staat op de accu. Anders plaats je even hoeveel mah je accu heeft.
Graag, ik neem nu alvast contact op met 4launch, anders wissel ik het naar de msi wind, aangezien in september voor 50 dollar een 6 cell batterij op de markt komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een blik werpen
Van welke site af?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn trouwens ook vervangende batterijen te koop met meer power, die steken dan wel een beetje uit maar dan is het net alsof hij op een soort van voetje staat achterop.
Ik heb een 4400mAh batterij dus.
Hoe, wat waar en hoe lang doe je er mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn trouwens ook vervangende batterijen te koop met meer power, die steken dan wel een beetje uit maar dan is het net alsof hij op een soort van voetje staat achterop.
Ik heb een 4400mAh batterij dus.
De 4400 mah van Asus is een 4 cell, die moet het om en nabij de 2,5-3 uur doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe, wat waar en hoe lang doe je er mee?
Wat voor mij overigens meer dan genoeg isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
De 4400 mah van Asus is een 4 cell, die moet het om en nabij de 2,5-3 uur doen.
Steekt die niet heel veel uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef rene90 het volgende:
Voor 90 euro heb je een 8 cells 10400 MAH batterij voor de 1000h trouwens
Dat ie een beetje uitsteekt zou mij niet zoveel deren, maar een witte accu aan een zwarte laptop is ronduit lelijkquote:
Viel mij ook al op ja haha, ach ze zijn er gelukkig ook in zwarte versie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie een beetje uitsteekt zou mij niet zoveel deren, maar een witte accu aan een zwarte laptop is ronduit lelijk
Ach, ik heb een witte eeePCquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja haha, ach ze zijn er gelukkig ook in zwarte versie.
Waar haal je die ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef rene90 het volgende:
Voor 90 euro heb je een 8 cells 10400 MAH batterij voor de 1000h trouwens
Dat is wel een beetje krom inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:42 schreef sanger het volgende:
Wel raar dat ik daar nergens een vervangende 6-cells kan kopen
Dus als je vervangen wilt zit je of aan een kleinere of een grotere. Vooral die kleinere is onlogisch. Niemand zal als accesoire een kleinere accu kopen. Dit bevestigd voor mij wel een beetje het vermoeden dat er geen 6-cells is en dat de webshops het foutief vermelden op hun sitequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje krom inderdaad
Hoe weten ze dat dan? Op de doos staat namelijk helemaal niet welk type accu er in zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Reactie van 4launch teruggekregen, dat zij gewoon de 6 cells aanbieden en deze ook echt in de doos zit.
Ik ben het helemaal met je eens dat het een beetje krom is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus als je vervangen wilt zit je of aan een kleinere of een grotere. Vooral die kleinere is onlogisch. Niemand zal als accesoire een kleinere accu kopen. Dit bevestigd voor mij wel een beetje het vermoeden dat er geen 6-cells is en dat de webshops het foutief vermelden op hun site
Uhm, de muis die ik erbij heb besteld (altijd handig een klein muisje) was op voorraad bij de leverancier. De netbook zelf lag al bij 4launch klaar. Ik gok dat het morgen verzonden wordt, dus zaterdag in huis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef sanger het volgende:
Wanneer krijg jij hem geleverd rene90?
Op de doos dus niet terug te vinden. Overigens is 4launch 1 van de webshops die ik gebeld heb en die bevestigde de 4-cells te leveren.....en dat de teklst van 6-cells foutief was overgenomen van een andere site. Schijnt dat hij in NL niet standaard met 6-cells wordt geleverd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het een beetje krom is.
Maar toch heb ik bij specifieke navraag aan 4launch, een bevestiging gekregen dat het echt om de 6 cells gaat. Dus ik ga maar even uit van het positieve, als dat niet het geval is. Gaat het gelijk retour, is op de doos wel te vinden hoeveel cell's batterij het is.
Was je al achter jou type batterij?
Hmmm ik ga nog even een extra mail sturen naar 4launch dan, als jij daadwerkelijk hebt gebeld ermee, en zij jou het andere antwoord hebben gegeven.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de doos dus niet terug te vinden. Overigens is 4launch 1 van de webshops die ik gebeld heb en die bevestigde de 4-cells te leveren.....en dat de teklst van 6-cells foutief was overgenomen van een andere site. Schijnt dat hij in NL niet standaard met 6-cells wordt geleverd.
Ik ben nog niet thuis. Duurt nog wel een uur of twee ook ben ik bang.
Ik wil dit ook wel weten eigenlijk. Als er een 6-cells ergens standaard wordt geleverd stuur ik de mijne ook terug en bestel een 6-cellsGaat om het idee.
Beste,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmmm ik ga nog even een extra mail sturen naar 4launch dan, als jij daadwerkelijk hebt gebeld ermee, en zij jou het andere antwoord hebben gegeven.
Het is inderdaad een ander merk wat zij leveren, en vandaar waarschijnlijk een stuk goedkoper. In de FAQ staat wel dat er 2 jaar garantie wordt gegeven op de accu's, en als de netbook kapot gaat neemt het bedrijf de schade opzich.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Rene90, de site die je gaf verkoopt niet de originele accu's van Asus, maar een ander merk. Dat verklaart eigenlijks ook waarom ze geen 6cell leveren en waarom deze accu's een hogere capaciteit hebben. De officiele 4 cells zijn namelijk 4400 mah en niet 5200mah.
Ze geven het zelf ook aan, het merk is Compatible.
Foto'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef sanger het volgende:
Wel vreemd van Chear en MaxICt spreken ook op hun site van een 4-cells terwijl Chear dus wel degelijk de 6-cells levert.
Even geduld. Eerst etenquote:
De 6600mah is een 6 cell. Dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef sanger het volgende:
Ik heb mijn accu nagekeken en ik kan niets vinden over hoeveel cells het zou moeten zijn. Hij is iig 6600mAh.
Das meer dan de eerder genoemde 4400 en 5200dus ga ik er vanuit dat het een 6-cells is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |