quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik gebruik de EEE nu al een tijdje.
Het is wel even wennen (vooral de toetsen), hetgene wat er op staat draaid zonder problemen en ik heb tot op heden nog geen vastloper gehad.
En ik denk dat het van de gebruiker afhangt of dat het een gadget is of een handig ding, voor mij is het in ieder geval een handig ding.
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Erg tof dingetje. Zeker omdat je er ook OS X op kan draaien. Misschien ooit eens leuk voor 'erbij'.
Ik gebruik hem voornamelijk om mijn documenten (voor het werk) op een makkelijke manier bij me te hebben en snel toegankelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
waar gebruik je hem voor?
het lijkt me handig als mp3-speler op mijn bureau en als videorecorder voor de tv (via USB-tuner), gaat dat lukken?
Echt? Ook op de wat dikkere modellen? sJammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat klinkt leuker dan het lijkt, want het loopt zo traag als dikke stront door een trechter
en 64MB RAM. en ARM 9-processor waar de meeste linux-distributies (en windows xp al helemaal) moeite mee hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Devrim_ het volgende:
Jointech ontwikkelt Eee PC-kloon voor 99 dollar
Dat is toch net ff iets goedkoper...
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de mijne aan mijn neefje gegeven aangezien hij er toch al niet vanaf te laan was. Voor mij was het scherm te klein maar mss straks die 9 inch proberen.
daar hebben we een subforum voor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:29 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje terug ook één gekocht, heb dat ding 2 of 3 keer gebruikt en nu zit 't ding weer in de doos. Net wat jij zegt, ik kan niet echt wennen aan het kleine scherm.
Mocht iemand interesse hebben in m'n EEE pc dan kun je me natuurlijk een pm sturen
denk het wel ja, qua processor en geheugen, of je er op een 7 inch scherm ook veel aan heb weet ik niet, ken het programma verder niet. Maar qua hardware voldoet de EEE meer dan voldoendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef JoPiDo het volgende:
bedoel je dat maple er redelijk op kan draaien?
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?quote:
Ik heb WMwifirouter op mijn HTC draaien, die maakt van mijn mobiel met HSPDA een router (accesspoint) en dat werkt primaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?
Yep. Zeer eenvoudig zelfs, ook als je niet een windows mobile toestel hebt. Het programma'tje wvdial kan overweg met bijna elk merk mobiele telefoon/usb gprs modem die verbonden is via usb!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel het internet opkunnen, ook als er geen WiFi in de buurt is. Onder XP kan dat vrij makkelijk via de mobiele telefoon met bijvoorbeeld Nokia PC Suite, iemand enig idee of dat onder Linux ook gaat lukken?
IS er zo`n programma ook voor de iphone eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb WMwifirouter op mijn HTC draaien, die maakt van mijn mobiel met HSPDA een router (accesspoint) en dat werkt prima. Moet ook wel met een Nokia kunnen denk ik, heb ik me niet in verdiept.
@richard, je kan gewoon samba shares benaderen ja, zelfs in de niet advanced modus heb je een "windows netwerk"optie erin.
Ik heb hem nu dus 2 dagen ook echt gebruikt ipv alleen maar testen en tweaken en het is een top ding.
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd, ik heb geen iPhone maar ik denk dat je op zijn minst een gehackte iPhone nodig hebt voor soort ietwat vage softwarequote:Op zondag 10 augustus 2008 05:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
IS er zo`n programma ook voor de iphone eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |