quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Trancelocator het volgende:
Gemiste kans vandaag. Zij waren beter, wij konden winnen. We hadden die kut-kakkerlakken kunnen laten janken als nooit tevoren en dan hadden we ze nu niet gehoord.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste met deze jonge selectie en ontzettend veel geblesseerden, Ajax doet het goed
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Het is gewoon zwaar kut dat we geen europees voetbal spelen maar in een ander opzicht wel weer oke, met voorbereiding en inspelen van de nieuwe spelers ivm de spelers die weggaanquote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Die tijden zijn allang voorbij. Blijkbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Mee eens wel, ook met Noshiba. Late we het op een nare bijsmaak houden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.quote:
Mja, een kampioenschap kan het nog redden. Ik wilde vooral even een reallity check afgeven.quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.
Zag er een paar staan, gooit er één een steen. Over de trein heen! Wat een pannekoek, zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef BoNi het volgende:
Wat een kutkneusjes toch weer die met stenen langs het spoor gaan staan, zo ongelofelijk kansloos...
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind Siem qua uiterlijk lijken op Cruijff in z'n vroegere jaren ! Hopelijk ook qua voetbal in de toekomst.
Klasse gespeeld vandaag Siem.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.
Adri is toch nog maagd?quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.
daar heb je een puntquote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Tyf nou eens op met dat gehuil over die scheids. Degene die jullie het meest benadeeld heeft zijn Luque en Suarez en in mindere mate Emanuelsson en de rest van jullie elftal, niet de Bleecker.
Speelt ook mee maar die staan niet direct in verband met een tegengoal.quote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Tyf nou eens op met dat gehuil over die scheids. Degene die jullie het meest benadeeld heeft zijn Luque en Suarez en in mindere mate Emanuelsson en de rest van jullie elftal, niet de Bleecker.
Het heeft geen zin om je te focussen op een tegengoal als je al zo goed weggekomen bent en jullie 'problemen' heel ergens anders liggen. Dan had je vandaag lucky en 100 % onterecht kunnen winnen maar het zou mij meer zorgen baren dat je spelers elkaar schoppen in de kleedkamer en dat je veels te weinig ervaring in je elftal hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 22:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Speelt ook mee maar die staan niet direct in verband met een tegengoal.
Had het maar uitgebuitquote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je te focussen op een tegengoal als je al zo goed weggekomen bent en jullie 'problemen' heel ergens anders liggen.
Mee eens. Maar daar maak ik me niet zo heel erg veel zorgen over eigenlijk. Dat is iets wat vanzelf wel goedkomt.quote:
Die grap blijft leuk hequote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Bullebak het volgende:
Of een pizza! Jorien heeft er nog wel wat over.
Waren er 3quote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Ah, hij is 1 van die 2 supporters die zich helemaal afzonderen als feyenoord tegen ajax speelt?
Jawel die tijden wel, maar de status die Ajax heeft die raakt ie ook niet meer kwijt. Ik bedoel psv doet het opmerkelijk veel beter dan in europa dan ajax de laatste 10 jaar. Maar in veel landen zijn nog genoeg mensen die psv niet kennen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die tijden zijn allang voorbij. Blijkbaar.
Mij wel ik had liever en de schaal gehad en Europees ver gekomen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:46 schreef twi het volgende:
Het interesseert mij straks echt geen klote dat we Europees een lachertje zijn, wanneer we straks met de schaal in de handen staan.
Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.quote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mij wel ik had liever en de schaal gehad en Europees ver gekomen.
Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.quote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.
Koster is een held.quote:Op maandag 12 november 2007 00:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Koster wordt onderschat.
Weet niet misschien krijgen ze zo op hun donder dat ze opeens goeie dingen gaan doen!quote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Ach, de kansen van Slory kan je weer wegstrepen tegen de kansen van Huntelaar.quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef fisc het volgende:
zo'n dubbel gevoel over vandaag.
bestolen worden door die kut pingel, maar wel goed wegkomen dankzij slory :S
gezien het wedstrijdbeeld was gelijkspel wellicht terecht, maar de manier waarop ze die 2-2 maakte blijft lelijk
quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil nieuwe stoeltjes.
[ afbeelding ]
Wat een onzinnige, nietszeggende opmerking!quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.
Sjonnie en zijn provocerende gebaar richting de kakkies bij de 2-1 =quote:
Donderstraal toch op zegquote:Ik blijf erbij, Die scheitinga mag echt geexecuteerd worden. Wat een zielige speler, eerst die stoot bij die kopbal op het hoofd van Makaay, vervolgens is Makaay zwaar aangeslagen na die stoot, ziet slecht, maakt loopactie gaat die scheitinga expres in zijn loopbaan staan, deed hij ook precies hetzelfde bij Lee. Ik hoop dat er een schorsing volgt na de overtreding op makaay.
Volgens mij is het zelf geel voor makaay!quote:Op maandag 12 november 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Donderstraal toch op zeg
Het was Makaay die als een kip zonder kop kansloos tegen Heitinga aan kwam. Die bal had ie never nooit kunnen halen dus het was sowieso al een merkwaardige actie.
Maar we zijn nog steeds als enige club ongeslagen.quote:Op maandag 12 november 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax.
Heerst nu toch tevredenheid. Wel 4x gelijkgespeeld
freaking WTC ArenA scrimmagequote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil nieuwe stoeltjes.
[ afbeelding ]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.quote:Op maandag 12 november 2007 08:37 schreef Scorpie het volgende:
En Urby mag echt bankzitter worden, wat een pannekoek zeg, met de bal gaan lopen door het midden van de verdediging heen terwijl je met 10 man staat, 5 minuten voor tijd
Hoezo verschil tussen drijven en dribbelen.. Was inderdaad wel een beetje jammer!quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.
Nee, dat was Van der Wiel.quote:Op maandag 12 november 2007 08:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby had na amper 3 minuten al een of andere wazige terugspeelbal die bijna verkeerd afliep. Althans ik dacht dat dat Urby was.
Ah. Thanks ik kon het niet goed zien.quote:Op maandag 12 november 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was Van der Wiel.
Die liep de eerste helft echt te kutten soms
Vervolgens schopte hij van Bronckhorst wel bijna doormidden, dat was wel weer grappig om te zien.quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.
Oogde gespannen.. jammer van de blessure..quote:Op maandag 12 november 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was Van der Wiel.
Die liep de eerste helft echt te kutten soms
Ook pas in de tweede helft.., in de eerste was hij as usual weer een drama..quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef denthemen het volgende:
Maduro speelde als een echte Ajacied, knokken voor elke bal! Met als hoogtepunt het knietje tegen volgens mij die pinda Gio
Maduro was hands down de beste Ajacied gisteren.quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef denthemen het volgende:
Maduro speelde als een echte Ajacied, knokken voor elke bal! Met als hoogtepunt het knietje tegen volgens mij die pinda Gio
Steek, zonder twijfelquote:Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maduro was hands down de beste Ajacied gisteren.
Zou kunnen, maar het is ook mogelijk dat Groningen nu ineens thuis wel weer over Feyenoord heen walst.quote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Je bedoeld van Mols?quote:Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lees je vandaag oa de spits, geen WOORD over die schwalbe. De spits had het zelfs over "dom neerhalen" en " de uitstekend fluitende Belg".
En dan zou de pers pro-Ajax zijn....
Ik blijf er pissig over, graf belg.
Juustem.. verdedigers waren niet alert.. (ookal liep de Guzman te snel weg)quote:Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.quote:Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..quote:Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Ordinair het volgende:
Vebeter het contract van Sjonnie trouwens ook maar. Geef hem hetzelfde wat hij in het buitenland krijgt en zet hem vast tot 2013 ofzo!
HEITINGA
Als ie nu de bal nog het werk gaat laten doen in plaats van zoveel te lopen dan moet het vast wel weer goed komen met Hedwigjequote:Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.
Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.quote:Op maandag 12 november 2007 09:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..
Ik denk dat ie richting Italie gaat.. (misschien op tip van Zlatan ofzo)
Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..quote:Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.
Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!quote:Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.
Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
Tsja.. was het maar zo een feest.. Als de scheids opgelet had dan had ie ook wel gezien dat JdG te snel wegliep... magoed.. dan nog..quote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!
Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..quote:
Iemand al nieuws over TV, ED en Leo?quote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Ik dacht het ook al inderdaad. Anderhalve week extra om weer wat op adem te komen. De selectie zal toch hopelijk in de winterstop uitgebreid gaan worden. Overigens viel het met die topvorm van Van Der Wiel gisteren wel mee; ik vond hem een van de allerslechtste Ajacieden. Uitverdedigen onzeker en die rare terugspeelbal vroeg in de wedstrijd. Ik was trouwens alweer prettig verrast door Koster: een verdediger eruit en dan De Jong erin. Goed!quote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Ja dat is waar, dan hebben ze de tijd om te herstellen en dan kunnen de andere ook sneller terug komen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk beleid toch bij Ajaxquote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Nou overdrijf je wel een beetje. Heitinga is een bikkelaar, maar toch echt niet van dat niveau hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 09:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..
Komt zeker niet slecht uit, maar ik heb zelfs nog liever Ajax. Blessures of niet.quote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.quote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Het scheelt in ieder geval dat Koster hem niet als linksback zal gebruiken.quote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.
Of Maduro terug naar de defensie...quote:Op maandag 12 november 2007 10:02 schreef Wooldoor het volgende:
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
Dromerig? Noem maar gerust kneuzerig.quote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
Ik ga er ook vanuit dat Oggie gewoon weer kan spelen tegen Vites.. geluk dat nu de interland weken zijn (waar hij zich dan hopelijk voor afmeld)..quote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef BoNi het volgende:
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?quote:In het meeslepende gevecht was het opvallend dat er nauwelijks ophef ontstond over de door Michael Mols versierde strafschop die Feyenoord de 2-2 opleverde. Op tv-beelden was te zien dat Mols struikelde over zijn eigen benen.
Omdat Maduro Mols wel degelijk raakte.. maar ZO! zacht dat het absoluut geen penalty had moeten zijn..quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
[..]
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
Kijk het nog maar een keer terug en let op het (volgens mij) rechter been van Maduro.. je ziet dat hij de buitenkant van de linkervoet van Mols raakt..quote:Op maandag 12 november 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.
Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Gebeurd toch ook niet?quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef Wooldoor het volgende:
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
Wel eens hoor. Ik neem dit soort dingen de tegenstander ook niet kwalijk. Wel dat blinde achterlijke thuis tekort komende tering ventje met zijn fluitje. Hoe durf je jezelf nog serieus te nemen als mens?quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Verslaggever Tele2 was ook overduidelijk een f'noorder trouwens...
helemaal mee eens, ik vond die Belg echt kut fluiten!quote:Ik blijf erbij.. er is maar 1 man die de klassieker kan en mag leiden.. en dat is Jol
Ja duhquote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Semi-serieus: Zijn er hier in VBL mensen die een (semi) prof scheids kennen? Zal wel niet, lijkt me niet dat dit gasten al te veel vrienden hebben.
Ben wel benieuwd eigenlijk. Ik ben totaal niet van het fysieke geweld hoor, maar als die Belg van gisteren opeens bij mijn Oom op de bank zou zitten zou ik me denk ik niet kunnen inhouden om hem weg te etteren van het feestje.
Ik denk onpartijdigheid. Maar dat werkt dus niet als je die vent van te voren instructies meegeeft:quote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Nee maare.. weet niet wat de KNVB hier mee dacht te bereiken..
Ik wel. Gewoon dus omdat ie niet met inzicht maar met opdrachten floot. Suarez kreeg geel voor iets dat GEEN schwalbe was. HIj werd gewoon neer getrokken, vroeg nergens om oid. Gewoon puur geel op reputatie.quote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vond hem niet minder dan welke andere scheids we soms hebben gehad. Dat Suarez geel kreeg was een kwestie van tijd natuurlijk. Die duikelingen gaan gewoon een keer tegen je werken. Als we daar over gaan zeuren, moeten we toch vooral bij Suarez zijn. En Mols werd wel degelijk geraakt, alleen de struikeling zag er nogal suf uit omdat hij over zijn eigen voet struikelt. Ik vond het niet zwaar genoeg voor een pingel, maar ik ben dan ook niet objectief.
Nee mja.. welkom op aarde.. zo is het nou eenmaalquote:Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk onpartijdigheid. Maar dat werkt dus niet als je die vent van te voren instructies meegeeft:
"Suarez is een naar mannetje, geef hem geel als ie valt, KJH is een etter, tegen hem mag alles, doet ie iets? Aanpakken" etc.
Want zo floot hij, met opdrachten. En dat is natuurlijk echt debiel. Hij moet elke wedstrijd (ook NL;se scheidsen) de wedstrijd in, ongeacht de reputatie van een speler en pas bij een vergrijp mag ie ingrijpen, niet op basis van reputaties.
Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ja, hij moet wel instucties/info hebbe gehad over bepaalde spelers van die kakkerlakken of iemand anders!quote:Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk onpartijdigheid. Maar dat werkt dus niet als je die vent van te voren instructies meegeeft:
"Suarez is een naar mannetje, geef hem geel als ie valt, KJH is een etter, tegen hem mag alles, doet ie iets? Aanpakken" etc.
Want zo floot hij, met opdrachten. En dat is natuurlijk echt debiel. Hij moet elke wedstrijd (ook NL;se scheidsen) de wedstrijd in, ongeacht de reputatie van een speler en pas bij een vergrijp mag ie ingrijpen, niet op basis van reputaties.
Ja, maar haal dan een Belg en laat hem in het ongewisse. Nu haal je een belg voor de onpartijdigheid en vervolgens geef je hem partijdige instructiesquote:Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee mja.. welkom op aarde.. zo is het nou eenmaal
Iedereen wist bij Cruz toch ook dat hij een toneelspeler was.. iedereen wist toch ook dat Zlaten zijn ellebogen wel eens liet vliegen.. Reputaties daar heb je gewoon mee te maken jammer genoeg..
van die kakkerlakken? Doe normaal man.. komt gewoon van opa Jaap af en van niemand anders..quote:Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ja, hij moet wel instucties/info hebbe gehad over bepaalde spelers van die kakkerlakken of iemand anders!
Ik ken er één, redelijk goed.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Semi-serieus: Zijn er hier in VBL mensen die een (semi) prof scheids kennen? Zal wel niet, lijkt me niet dat dit gasten al te veel vrienden hebben.
En kan je met hem door 1 deur? Ik zou me echt niet in kunnen houden tegen die Belg hoor.quote:
Dat Suarez geel krijgt is aan niemand minder dan meneer Luis te danken. ALs je 893743247x per wedstrijd drama maakt nadat iemand je aanraakt, dan moet er wel een stuk bot uit je been steken wil je de pingel meekrijgen. (wat je zelf al op een andere wijze zegt) Hij wordt gepakt inderdaad, maar gaat weer zo opvallend en makkelijk naar de grond dat het gewoon triest is om te zien. Doet hij het zo onbeholpen als Mols, krijgt hij hem misschien mee.quote:Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon dus omdat ie niet met inzicht maar met opdrachten floot. Suarez kreeg geel voor iets dat GEEN schwalbe was. HIj werd gewoon neer getrokken, vroeg nergens om oid. Gewoon puur geel op reputatie.
Ik vind ook dat ie moet nokken met vallen hoor, maar je mag hem geen geel geven puur omdat ie valt..
Ach, hij heeft nog nooit opzichtig gefaald in het nadeel van Ajax, wel al een keer in het voordeel. Ach, het zijn aparte figuren die scheidsrechters, maar wel gewoon mensen en dus maken ze fouten.quote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En kan je met hem door 1 deur? Ik zou me echt niet in kunnen houden tegen die Belg hoor.
Was het maar zo een feestquote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog nooit opzichtig gefaald in het nadeel van Ajax, wel al een keer in het voordeel. Ach, het zijn aparte figuren die scheidsrechters, maar wel gewoon mensen en dus maken ze fouten.
Maar goed, die Belg van gisteren was gewoon absoluut niet geschikt om een Klassieker te fluiten, laat ze voortaan iedere jaar Pierluigi Collina maar invliegen, als ze per se een buitenlander willen.
tsja.. aard van t beestje denken we maar..quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef BoNi het volgende:
Het debiele is ook nog eens dat Suarez die schwalbes helemaal niet nodig heeft.
Hoe hij het doet weet ik nog steeds niet, maar op een wat lompe manier is Suarez ontzettend balvast. Op één of andere manier rommelt hij zich er vaak doorheen.
Onbegrijpelijk dat hij het nu nog niet afleert om constant te vallen.
Doel je nu op mij? Ik meende dat echt. Ik keek voor de verandering eens een keer voetbal op zondag en zag het interview van Koster na de wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die zeggen
''Koster is echt een verademing ten opzichte van Ten Cate'' moeten ff zelf iets formuleren ipv het van anderen over te nemen
eensch.. maar dan komt het reputatie verhaal weer terug..quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.
Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.
Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
Die kaart was gewoon terecht inderdaad. Een zoot andere gele kaarten vond ik overdreven, maar die voor Suarez was gewoon op z'n plaats.quote:Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?
Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
Daar roep ik ook om.. maar dan komt er weer een ander bijkomstig feit bij kijken.. Je ziet het nu ook hier in dit topique met het voorval Maduro-Mols.. de een vind het wel een strafschop.. de ander ziet wel contact maar vind het geen pingel..quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Tsja.. eigenlijk is it as simple as thatquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef Wooldoor het volgende:
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maarquote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?
In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
Eensch!quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar [afbeelding]. Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.
Tsja.. dat lijkt me duidelijk.. maar waarom doet t het niet?quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Juist! Triest is het goede woordquote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]
zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
Hier zie je het niet, maar hij speelt de bal te ver voor zich uit, waardoor een feyenoord verdediger makkelijk kon uitverdedigen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]
zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Ik vermoed hetzelfde, want Suarez en Luque waren zeker niet de slechtste spelers op het veld in de 1e helft.quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..
Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3!)
Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
Zegt genoeg over het niveau van de scheidsrechters..quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vond de scheidsrechter best aardig hoor, niets minder dan andere scheidsrechters.
Kotsmisselijk word ik van gele kikkers inderdaad....quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vonden jullie dit trouwens ook niet erg misselijkmakend?
[ afbeelding ]
![]()
was natuurlijk ook wel een beetje sarcastisch bedoeld he vriendquote:Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kotsmisselijk word ik van gele kikkers inderdaad.... [afbeelding]
Verder gebeurt dat andersom ook en dan vind ik het heerlijk, dus nu moet je het ook maar accepteren..!
Oh ok, al ontgaat het sarcasme me....quote:Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
was natuurlijk ook wel een beetje sarcastisch bedoeld he vriend [ afbeelding ]
Hamsterweken in Rotterdam ofzo, wat een knaagdieren kop heeft die de Guzman toch.quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vonden jullie dit trouwens ook niet erg misselijkmakend?
[ afbeelding ]
![]()
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hamsterweken in Rotterdam ofzo, wat een knaagdieren kop heeft die de Guzman toch.
Waar heb jij het over? Niemand praat hier de penalty goed hoor vriend..quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Rossoneri het volgende:
Wat zit iedereen hier te discussiëren over die penalty. Het is gewoon geen penalty!! Ja mols raakt maduro aan en daardoor struikelt die over zijn eigen benen. Alles wordt maar goed gepraat en iedereen gaat erin mee, zo maak je dus het voetbal kapot.
Heb jij weleens tijdens het (hard)lopen een tik tegen je achterste been gehad? Grote kans dat dit je ten val brengt.quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Rossoneri het volgende:
Wat zit iedereen hier te discussiëren over die penalty. Het is gewoon geen penalty!! Ja mols raakt maduro aan en daardoor struikelt die over zijn eigen benen. Alles wordt maar goed gepraat en iedereen gaat erin mee, zo maak je dus het voetbal kapot.
Dat zeker.. VEEL te makkelijkquote:Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb jij weleens tijdens het (hard)lopen een tik tegen je achterste been gehad? Grote kans dat dit je ten val brengt.
Zo vreemd vind ik die discussie dus niet, al vind ik de penalty te makkelijk gegeven.
Het is wel voetbal he dan raak je elkaar aan, maduro kon niet ineens verdwijnen.quote:Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb jij weleens tijdens het (hard)lopen een tik tegen je achterste been gehad? Grote kans dat dit je ten val brengt.
Zo vreemd vind ik die discussie dus niet, al vind ik de penalty te makkelijk gegeven.
quote:Opgebloeide Maduro loopt weg met Koster
12/11/2007 11:33
Ajacied Hedwiges Maduro is zeer te spreken over Ajax' interim-trainer Adrie Koster. Onder Henk ten Cate beleefde de middenvelder een mindere periode.
'Met Koster gaat het beter met me dan onder Ten Cate', is Maduro meer dan duidelijk in de Volkskrant. 'Of het door Koster komt? Misschien wel. Hij geeft me veel vertrouwen. Dan speel je automatisch beter, dan wanneer mensen aan je twijfelen. Dan twijfel je zelf ook.'
'Vooral vorig seizoen heeft Ten Cate twijfels uitgesproken. Hij reageerde vanuit emotie. Hij heeft daarvoor ook zijn excuses aangeboden. Koster is duidelijk. We besteden veel aandacht aan de tegenstander. Veel video-analyse. De vorige trainer deed dat bijna helemaal niet, met video.'
Nee dat snappen we toch ook.. maar daardoor hoeft die pingel nog niet gegeven te worden..quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Het is wel voetbal he dan raak je elkaar aan, maduro kon niet ineens verdwijnen.
Hij was gisteren érg goed, samen met Maarten Stekelenburg de beste aan Ajax-zijde.quote:
Ja, dus? Daar heb ik het toch ook niet over?quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Het is wel voetbal he dan raak je elkaar aan, maduro kon niet ineens verdwijnen.
op de eerst helft na wel jaquote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was gisteren érg goed, samen met Maarten Stekelenburg de beste aan Ajax-zijde.
In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomtquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar heb ik het toch ook niet over?
Voetbal is een contactsport, maar contact dat volgens de spelregels niet mag, moet bestraft worden. Aangezien het er maar net aan ligt hoe je die spelregels interpreteert blijft er altijd discussie mogelijk.
Zo ook bij deze penalty en dus vind ik het niet vreemd dat er gediscussieerd wordt over deze penalty.
Ik vind trouwens dat scheidsrechter wat vaker indirecte vrijtrappen zouden moeten geven in het strafschopgebied.
Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.quote:Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hamsterweken in Rotterdam ofzo, wat een knaagdieren kop heeft die de Guzman toch.
Omdat mols inhield?quote:Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Rumille het volgende:
Hij kon er ook weinig aan doen. Je kán er een penalty voor geven, want het was een overtreding, maar je kan ook zeggen dat het een schwalbe is omdat Mols duidelijk inhield.
quote:Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.![]()
Is toch heel simpel?quote:Op maandag 12 november 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomt
Alles wat buiten de zestien een indirecte vrije trap oplevert, zou dat ook binnen de zestien moeten opleveren......quote:REGEL 14 - DE STRAFSCHOP
Indien de bal in het spel is, wordt een strafschop toegekend tegen de partij die binnen het eigen strafschopgebied één van de tien overtredingen begaat, waarvoor buiten het strafschopgebied een directe vrije schop wordt toegekend.
Hoe kan Mols hem nou opzoeken als hij naar voren rent...quote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Maduro zei zelf over de penalty (bron: Ajax TV) dat er wel licht contact was met Mols maar dat Mols hem meer opzocht dan andersom en dat hij er weinig aan kon doen.
quote:'Samenwerkingsverband met Chelsea'
maandag 12 november, door SV, Amsterdam, 11:49u, Het Parool/NOS
Afgelopen zaterdag berichtte Het Parool dat de commissie die Ajax onder de loep gaat nemen zal gaan concluderen dat de jeugdopleiding onder druk staat. Een mogelijke samenwerking met Chelsea wordt door schrijver Dick Sintenie geopperd als een oplossing.
Chelsea zou dan spelers bij Ajax stallen in ruil voor de expertise van Ajax om de eigen jeugdopleiding te verbeteren. Sintenie vermoedt dat het niet de bedoeling is om spelers gratis te laten vertrekken. Daar zou Ajax vrij in zijn, dat er toch nog verdiend kan worden. Chelsea zou alleen interesse hebben in de opleiding, omdat ze van het imago 'miljoenenploeg' af willen.
Guus Hiddink zou een sleutelrol kunnen vormen in een adviserende functie. Laat Jack de Gelder nu net vorige week berichtten dat Ajax-voorzitter Jaakke en Hiddink een gesprek hebben gehad.
Overigens hebben Ajax en Chelsea een goede relatie. De clubs kwamen redelijk snel tot akkoord over de overgang van Henk ten Cate naar de Londenaren. Bovendien heeft Chelsea met hoofd opleidingen en scouting in de persoon van Arnesen een relatie met Ajax.
Ik doel op de 100 man die die zin letterlijk heeft gezegtquote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doel je nu op mij? Ik meende dat echt. Ik keek voor de verandering eens een keer voetbal op zondag en zag het interview van Koster na de wedstrijd.
Altijd met Ten Cate kon ik me altijd gruwelijk ergeren, maar Koster is gewoon een eerlijke nuchtere vent. On-Ajax eigenlijk.
Die actie om Luque en Suarez eruit te halen, geweldig...
Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachtenquote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Verder knap dat er nu al conclusies getrokken kunnen worden terwijl de personen die in de commissie moeten plaatsnemen nog niet eens bekend zijn
Praten om het praten was het toch?quote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachten [afbeelding]
Volgens mij zou het minimaal 2 maanden duren. En je ziet met Davids dat het alleen maar langer duurt dan voorspelt.quote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen lijkt ook weer zijn rentree te maken niet? De zes weken zijn inmiddels wel voorbij.
Ben jij Urzaiz? Urzaiz is cultquote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef cultheld het volgende:
Die Parool-kneus zal vast weten hoe het zit met Hiddink en Chelsea.
Heb ik niet terug kunnen vinden.. heb het alleen gezien bij de live uitzending..quote:Op maandag 12 november 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft het provocerende gejuich van Sjonnie bij de 2-1 ook in een gifje? Dat zou ge-wel-dig zijn zeg [afbeelding]
Ja, daar heb je wat aanquote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Verder knap dat er nu al conclusies getrokken kunnen worden terwijl de personen die in de commissie moeten plaatsnemen nog niet eens bekend zijn
Volgens mij zou Maduro bekend maken of hij blijft als de nieuwe trainer bekend is. Als hij nu het vertrouwen van Koster krijgt en hij doet het goed is de kans groot dat de opvolger van Koster hem ook in de basiself laat. Mischien zelfs dat Koster trainer blijft.quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef cultheld het volgende:
Ajax zal nog gaan balen van de transfervrije status van Maduro.
Klasse reactiequote:Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kotsmisselijk word ik van gele kikkers inderdaad....
Dat gebeurt andersom ook en dan vind ik het heerlijk, dus nu moet je het ook maar accepteren..!
Wat was die gast trouwens vriendelijk tegen de Feyenoord-spelersquote:Op maandag 12 november 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft het provocerende gejuich van Sjonnie bij de 2-1 ook in een gifje? Dat zou ge-wel-dig zijn zeg
Ja, en Stekelenburg gaf in de spelerstunnel een 6-jarig Feyenoordertje een aai over z'n bol. Bah!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat was die gast trouwens vriendelijk tegen de Feyenoord-spelersEerst stond ie te ouwehoeren met Makaay en later stond ie Slory te troosten.
VRE-SE-LIJK!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat was die gast trouwens vriendelijk tegen de Feyenoord-spelersEerst stond ie te ouwehoeren met Makaay en later stond ie Slory te troosten.
dan denk ik dat wij flink wat miljoenen rijker zijnquote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef TC03 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Ajax Aissati van PSV overneemt, en PSV in de zomer Maduro transfervrij oppikt. [afbeelding]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kenneth Perez van Ajax naar PSV, Ismaďl Aissati van PSV naar Ajax, dan staan we quitte.quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef TC03 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Ajax Aissati van PSV overneemt, en PSV in de zomer Maduro transfervrij oppikt.
Jullie hebben Colin alquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez van Ajax naar PSV, Ismaďl Aissati van PSV naar Ajax, dan staan we quitte.
Vlak Cruijff en Van Bommel niet uitquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!
Strijd en felheid horen bij het spel, maar buiten het veld zijn het gewoon collega's hoor. Die domme blinde haat heb je alleen bij "supporters" en een enkele debiele speler als Buijs en Vreven..
Wat snap je niet aan transfervrij?quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dan denk ik dat wij flink wat miljoenen rijker zijn![]()
Schande!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de doorverkoop van Aissati over een paar jaartjes?quote:Op maandag 12 november 2007 13:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan transfervrij? [afbeelding]
Als we alles gaan oprakelen, denk ik toch echt dat PSV heel wat meer oud-Ajacieden naar Eindhoven haalde, dan andersom het geval is. Wordt dus tijd voor wat verandering!quote:
bij het nederlands elftal schopt hij ze wel dood hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En wij kunnen best wat verdedigers missen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Colin krijgen jullie bij de 2,5 miljoen die we voor Aissati geven, nu het erop lijkt dat Salcido is geblesseerd en jullie achterin ook nog Addo hebben staan hebben jullie aan Colin een goede kracht.
Nee, maar je zou zeggen dat Heitinga als echte Ajacied tijdens zo'n wedstrijd de Feyenoord-spelers geen blik waardig gunde, dat bedoel ik. Niet dat ze elkaar meteen in elkaar willen meppenquote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en Stekelenburg gaf in de spelerstunnel een 6-jarig Feyenoordertje een aai over z'n bol. Bah!
Denk je nu echt dat die jongens elkaar voor hun bek slaan wanneer ze aankomen in Huis ter Duin?
Bij jullie willen de spelers elkaar de hersenen al inslaan, dat is nog leukerquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!
Ik weet wel iets beters: Maduro, De Jong en 3 miljoen euro voor Aissati in de Winterstopquote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Colin krijgen jullie bij de 2,5 miljoen die we voor Aissati geven, nu het erop lijkt dat Salcido is geblesseerd en jullie achterin ook nog Addo hebben staan hebben jullie aan Colin een goede kracht.
Liever een jongen uit de B1 dan Colin.quote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef BoNi het volgende:
[..]
En wij kunnen best wat verdedigers missen inderdaad
Als jij ens ff lekker snel oprot.. talenten willen we graag behouden.. zo ook supersub de Jong!quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet wel iets beters: Maduro, De Jong en 3 miljoen euro voor Aissati in de Winterstop [afbeelding].
Zelfs Urzaiz is een betere verdediger; die kan z'n lichaam in ieder geval nog voor de bal gooien.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Liever een jongen uit de B1 dan Colin.
Siem de Jong, de man die altijd scoort in Rotterdam!quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als jij ens ff lekker snel oprot.. talenten willen we graag behouden.. zo ook supersub de Jong!
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperamentquote:Op maandag 12 november 2007 13:43 schreef Rumille het volgende:
Dat ligt aan het Spaanse temperament.
Ik denk dat het met een sisser afloopt en dat ze gewoon spelen de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperament
Suarez is gewoon een naar mannetje, Luque lijkt me mee te vallen tot zover. Maar dit gaat nog wel een staartje krijgen ben ik bang voor jullie.
Het gedrag van Luis Suarez komt door het Urugayaanse temperament in combinatie met zijn jeugdige leeftijd, totaal niet te vergelijken dus met Danny Buijs.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperament
Suarez is gewoon een naar mannetje, Luque lijkt me mee te vallen tot zover. Maar dit gaat nog wel een staartje krijgen ben ik bang voor jullie.
Ja waar blijft dat artikel van de VI?quote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Siem de Jong, de man die altijd scoort in Rotterdam!![]()
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Suarez en Luque allebei een mop moeten vertellen. En eerstvolgende wedstrijd weer mogen spelen.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.
het zou wel prachtig geweest zijn als Urzaiz Suarez een corrigerende-hengst had gegeven vanwege die schwalbe.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.
ik denk dat Henk helemaal niets had gedaan omdat hij zelf ook barst van het temperament en zoiets wel kan begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik weet niet meer wie het eerder postte maar ik ben n.a.v. dit incident wel extra blij met Koster. Ten Cate had het waarschijnlijk opgeblazen tot grote proporties en Koster reageert gewoon kalm. Ajax is gebaat bij rust om het team.
Ja laten we er ff een gewoonte van makenquote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
het zou wel prachtig geweest zijn als Urzaiz Suarez een corrigerende-hengst had gegeven vanwege die schwalbe.
Ja, inderdaad. Wat ik eerder al postte: Ten Cate had waarschijnlijk een kant gekozen, om vervolgens die andere speler aldoor op de bank te houden en te kleineren.quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik weet niet meer wie het eerder postte maar ik ben n.a.v. dit incident wel extra blij met Koster. Ten Cate had het waarschijnlijk opgeblazen tot grote proporties en Koster reageert gewoon kalm. Ajax is gebaat bij rust om het team.
of we maken er een gewoonte van dat het de noormaalste zaak vd wereld is dat Suarez zich iedere wedstrijd een paar keer laat vallen en de bal nooit af geeft.quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja laten we er ff een gewoonte van maken
Ja hoor Ajax kan gewoon kampioen worden. Ik zie ons alleen niet als absolute topfavoriet.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
Wie denkt er hier dat we kampioen gaan worden?
We hebben nu 3 lastige uitwedstrijden gehad. az, utrecht en feyenoord. 7 punten gepakt. Dat is toch verdomde netjes als je ziet wie we keer op keer kwijtraken door blessures. Met Davids en Vermaelen er weer bij zie ik Ajax tot een heel sterk team komen.
En nog een nieuwe aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
Wie denkt er hier dat we kampioen gaan worden?
We hebben nu 3 lastige uitwedstrijden gehad. az, utrecht en feyenoord. 7 punten gepakt. Dat is toch verdomde netjes als je ziet wie we keer op keer kwijtraken door blessures. Met Davids en Vermaelen er weer bij zie ik Ajax tot een heel sterk team komen.
Wie wel dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja hoor Ajax kan gewoon kampioen worden. Ik zie ons alleen niet als absolute topfavoriet.
Steven Defour halen. Vast een stuk goedkoper dan die Mocro's van de lampjes.quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En nog een nieuwe aanvallende middenvelder.
Dat viel wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |