abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 09:10:32 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54543722
Lees je vandaag oa de spits, geen WOORD over die schwalbe. De spits had het zelfs over "dom neerhalen" en " de uitstekend fluitende Belg".
En dan zou de pers pro-Ajax zijn....

Ik blijf er pissig over, graf belg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54543736
vd Wiel leek een beetje onder de indruk van de Ambiance volgens mij
Ajax!!
pi_54543737
*dubbel*
Ajax!!
  maandag 12 november 2007 @ 09:12:44 #104
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54543756
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Zou kunnen, maar het is ook mogelijk dat Groningen nu ineens thuis wel weer over Feyenoord heen walst.
pi_54543770
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lees je vandaag oa de spits, geen WOORD over die schwalbe. De spits had het zelfs over "dom neerhalen" en " de uitstekend fluitende Belg".
En dan zou de pers pro-Ajax zijn....

Ik blijf er pissig over, graf belg .
Je bedoeld van Mols?

Eigenlijk was het helemaal geen schwalbe.. Want hij werd wel degelijk geraakt door Maduro..

Maaaaaaaaaaaaaaarrrr.. hij ging wel ZO makkelijk en lichtzinnig liggen dat het natuurlijk never nooit een penalty had mogen zijn!! Des te triest dat ie dan toch gegeven wordt..

Ik blijf erbij.. er is maar 1 man die de klassieker kan en mag leiden.. en dat is Jol
pi_54543777
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
pi_54543926
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
Juustem.. verdedigers waren niet alert.. (ookal liep de Guzman te snel weg)
pi_54543954
Vebeter het contract van Sjonnie trouwens ook maar. Geef hem hetzelfde wat hij in het buitenland krijgt en zet hem vast tot 2013 ofzo!

HEITINGA
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54543955
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.

Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
pi_54543972
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Ordinair het volgende:
Vebeter het contract van Sjonnie trouwens ook maar. Geef hem hetzelfde wat hij in het buitenland krijgt en zet hem vast tot 2013 ofzo!

HEITINGA
Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..

Ik denk dat ie richting Italie gaat.. (misschien op tip van Zlatan ofzo )
pi_54543983
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.

Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
Als ie nu de bal nog het werk gaat laten doen in plaats van zoveel te lopen dan moet het vast wel weer goed komen met Hedwigje
pi_54544072
Wanneer Davids, Vermaelen en Leonardo terug zijn, staat er al bij al best wel een team dat landskampioen kan worden.
Nog 1 of 2 verdedigers in de winterstop erbij, en we kunnen in Januari met een ijsbreker door de grachten.
pi_54544082
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..

Ik denk dat ie richting Italie gaat.. (misschien op tip van Zlatan ofzo )
Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.
pi_54544186
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.
Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..
pi_54544234
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!
pi_54544282
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!
Tsja.. was het maar zo een feest.. Als de scheids opgelet had dan had ie ook wel gezien dat JdG te snel wegliep... magoed.. dan nog..
pi_54544338
Interland voetbal
AFC AJAX
pi_54544354
Ajax twee á vier weken zonder Van der Wiel
Gepubliceerd op 12-11-07 om 09:20 door Jurjen van Geel

Ajax zag in de topper tegen Feyenoord haar verdediging uitverdunnen met twee spelers. Gregory van der Wiel en George Ogararu moesten vroegtijdig na de kant worden gehaald vanwege een blessure. De interlandperiode komt voor Ajax mooi uit.

Gregory van der Wiel liep in de klassieker een verekking op en moet waarschijnlijk 2 á 4 weken toekijken. Het talent, dat in topvorm verkeerd, heeft zich ook al afgemeld bij Foppe de Haan voor Jong Oranje.

Hoelang Ajax de Roemeen Ogararu moet missen is nog niet bekend. De rechtsback van de Amsterdammers liep in hetzelfde duel een lichte hersenschudding op. Binnenkort is meer bekend over hoelang Ogararu buiten spel ligt.
  maandag 12 november 2007 @ 09:49:42 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544382
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef BonJovi het volgende:
Interland voetbal
Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Get woke, go broke!
pi_54544404
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Iemand al nieuws over TV, ED en Leo?
pi_54544433
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Ajax!!
pi_54544442
quote:

[..]

Ik dacht het ook al inderdaad. Anderhalve week extra om weer wat op adem te komen. De selectie zal toch hopelijk in de winterstop uitgebreid gaan worden. Overigens viel het met die topvorm van Van Der Wiel gisteren wel mee; ik vond hem een van de allerslechtste Ajacieden. Uitverdedigen onzeker en die rare terugspeelbal vroeg in de wedstrijd. Ik was trouwens alweer prettig verrast door Koster: een verdediger eruit en dan De Jong erin. Goed!
pi_54544450
quote:

[..]

Ja dat is waar, dan hebben ze de tijd om te herstellen en dan kunnen de andere ook sneller terug komen.
AFC AJAX
  maandag 12 november 2007 @ 09:54:03 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544457
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Heerlijk beleid toch bij Ajax .

En geweldige voorzieningen!

Arme Koster .
Get woke, go broke!
pi_54544505
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..
Nou overdrijf je wel een beetje. Heitinga is een bikkelaar, maar toch echt niet van dat niveau hoor.
quote:

[..]

Komt zeker niet slecht uit, maar ik heb zelfs nog liever Ajax. Blessures of niet.
pi_54544518
quote:
Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.
  maandag 12 november 2007 @ 09:57:50 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544530
Hebben we nou bij Ajax nergens een speler die Ogararu kan vervangen rondlopen? Zo geweldig is hij niet, er moet toch 1 jeugdspeler zijn op die positie?
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 09:59:15 #128
52871 Blight
Supersized.
pi_54544559
quote:
Het scheelt in ieder geval dat Koster hem niet als linksback zal gebruiken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 12 november 2007 @ 10:00:12 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_54544576
Trouwens wel klasse van Koster hoe hij dat akkefietje tussen Luque en Suarez oplost. Een andere oud-trainer van ons zou een kant gekozen hebben om vervolgens de andere speler te laten verpieteren op de bank, en af en toe een lullige tien minuten in te laten vallen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54544589
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.

Urby links... Vertongen en Heitinga in het centrum... Collin rechts Vind Vertongen, Heitinga, Urby ook wat te zwak voor een 3 mans defensie....
Ajax!!
pi_54544600
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
pi_54544701
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:02 schreef Wooldoor het volgende:
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
Of Maduro terug naar de defensie...
Ajax!!
pi_54544710
Ja precies Maduro centraal achterin en Van der Heijden ervoor
AFC AJAX
pi_54544933
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
pi_54544990
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
Dromerig? Noem maar gerust kneuzerig.
  maandag 12 november 2007 @ 10:24:46 #136
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54545036
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54545151
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef BoNi het volgende:
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
Ik ga er ook vanuit dat Oggie gewoon weer kan spelen tegen Vites.. geluk dat nu de interland weken zijn (waar hij zich dan hopelijk voor afmeld)..

Daarnaast inderdaad Heitinga met Vertonghen centraal.. Urby op de back met de Jong daarvoor naast Maduro en Gabri.. Voorin beginnen met Luque, Huntelaar en Bakkie Choco..

Denk dat Suarez wel even een invalbeurtje kan gebruiken om scherper te worden..

En natuurlijk ook Rennedahl op de bank als onze super sub!
  maandag 12 november 2007 @ 10:31:46 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54545173
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
quote:
In het meeslepende gevecht was het opvallend dat er nauwelijks ophef ontstond over de door Michael Mols versierde strafschop die Feyenoord de 2-2 opleverde. Op tv-beelden was te zien dat Mols struikelde over zijn eigen benen.
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54545196
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
[..]

Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
Omdat Maduro Mols wel degelijk raakte.. maar ZO! zacht dat het absoluut geen penalty had moeten zijn..
pi_54545218
Tsjah, ik snap daar ook niets van!
  maandag 12 november 2007 @ 10:37:13 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545293
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.

Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
Get woke, go broke!
pi_54545302
Triest is gewoon dat Mols opzichtig, lichtzinnig en makkelijk naar de grond toeging en dat die belg erin trapte.. Beetje jammer..
pi_54545330
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.

Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
Kijk het nog maar een keer terug en let op het (volgens mij) rechter been van Maduro.. je ziet dat hij de buitenkant van de linkervoet van Mols raakt..

Maar met de kracht waarmee Mols valt lijkt het net alsof ie een doodschop gehad heeft..
pi_54545387
RTL feyenoord gaat natuurlijk geen aandacht geven aan een onterechte penalty van hun clubje. Zorgt alleen maar voor negativiteit.

Ik ben trouwens voor een Gabri - Heitinga - Vertonghen - Schilder verdediging tegen Vitesse.
pi_54545416
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld en kreeg aan het begin van zijn loopbaan geen speelminuten bij Ajax.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 12 november 2007 @ 10:41:29 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545418
Verslaggever Tele2 was ook overduidelijk een f'noorder trouwens...
Get woke, go broke!
pi_54545437
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
pi_54545478
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
eensch..
pi_54545490
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.
pi_54545493
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef Wooldoor het volgende:
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
Gebeurd toch ook niet?
  maandag 12 november 2007 @ 10:48:20 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545580
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.
Wel eens hoor. Ik neem dit soort dingen de tegenstander ook niet kwalijk. Wel dat blinde achterlijke thuis tekort komende tering ventje met zijn fluitje. Hoe durf je jezelf nog serieus te nemen als mens?

Ik vraag me wel eens af of dat soort figuren wel eens op een verjaardag oid komen? Ik bedoel hij zou vanavond maar gewoon aanschuiven bij je Oom thuis op de koffie en jij als Ajacied bent erbij? Die gast heeft toch geen leven meer dan?

Mols kan er niets aan doen verder nee. Maar die graf Belg geeft Suarez meteen geel omdat ie neergetrokken werd in de 16, als soort van anti-schwalbe waarschuwing ofzo.. Hoe hypochriet ben je dan als je de wedstrijd vervolgens verkoopt door een schwalbe?
Get woke, go broke!
pi_54545606
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgende keer toch maar PI's gebruiken. Jezus.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54545619
Heeft er niemand een filmpje van de schwalbe?
Built for Speed
pi_54545645
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Verslaggever Tele2 was ook overduidelijk een f'noorder trouwens...

Leo Driessen? viel wel mee toch....
Ajax!!
pi_54545650
quote:
Ik blijf erbij.. er is maar 1 man die de klassieker kan en mag leiden.. en dat is Jol
helemaal mee eens, ik vond die Belg echt kut fluiten!

En die Emanuelson mag heel snel naar Roma vertrekken, kan Ajax nog wat geld voor vangen en meteen een nieuwe halen.
  maandag 12 november 2007 @ 10:51:08 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545656
Semi-serieus: Zijn er hier in VBL mensen die een (semi) prof scheids kennen? Zal wel niet, lijkt me niet dat dit gasten al te veel vrienden hebben .

Ben wel benieuwd eigenlijk. Ik ben totaal niet van het fysieke geweld hoor, maar als die Belg van gisteren opeens bij mijn Oom op de bank zou zitten zou ik me denk ik niet kunnen inhouden om hem weg te etteren van het feestje .
Get woke, go broke!
pi_54545728
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Semi-serieus: Zijn er hier in VBL mensen die een (semi) prof scheids kennen? Zal wel niet, lijkt me niet dat dit gasten al te veel vrienden hebben .

Ben wel benieuwd eigenlijk. Ik ben totaal niet van het fysieke geweld hoor, maar als die Belg van gisteren opeens bij mijn Oom op de bank zou zitten zou ik me denk ik niet kunnen inhouden om hem weg te etteren van het feestje .
Ja duh

Nee maare.. weet niet wat de KNVB hier mee dacht te bereiken..
pi_54545744
Ik vond hem niet minder dan welke andere scheids we soms hebben gehad. Dat Suarez geel kreeg was een kwestie van tijd natuurlijk. Die duikelingen gaan gewoon een keer tegen je werken. Als we daar over gaan zeuren, moeten we toch vooral bij Suarez zijn. En Mols werd wel degelijk geraakt, alleen de struikeling zag er nogal suf uit omdat hij over zijn eigen voet struikelt. Ik vond het niet zwaar genoeg voor een pingel, maar ik ben dan ook niet objectief.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 12 november 2007 @ 10:56:36 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545801
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja duh

Nee maare.. weet niet wat de KNVB hier mee dacht te bereiken..
Ik denk onpartijdigheid. Maar dat werkt dus niet als je die vent van te voren instructies meegeeft:

"Suarez is een naar mannetje, geef hem geel als ie valt, KJH is een etter, tegen hem mag alles, doet ie iets? Aanpakken" etc.

Want zo floot hij, met opdrachten. En dat is natuurlijk echt debiel. Hij moet elke wedstrijd (ook NL;se scheidsen) de wedstrijd in, ongeacht de reputatie van een speler en pas bij een vergrijp mag ie ingrijpen, niet op basis van reputaties.
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 10:59:41 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545886
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vond hem niet minder dan welke andere scheids we soms hebben gehad. Dat Suarez geel kreeg was een kwestie van tijd natuurlijk. Die duikelingen gaan gewoon een keer tegen je werken. Als we daar over gaan zeuren, moeten we toch vooral bij Suarez zijn. En Mols werd wel degelijk geraakt, alleen de struikeling zag er nogal suf uit omdat hij over zijn eigen voet struikelt. Ik vond het niet zwaar genoeg voor een pingel, maar ik ben dan ook niet objectief.
Ik wel. Gewoon dus omdat ie niet met inzicht maar met opdrachten floot. Suarez kreeg geel voor iets dat GEEN schwalbe was. HIj werd gewoon neer getrokken, vroeg nergens om oid. Gewoon puur geel op reputatie.

Ik vind ook dat ie moet nokken met vallen hoor, maar je mag hem geen geel geven puur omdat ie valt..
Get woke, go broke!
pi_54545887
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk onpartijdigheid. Maar dat werkt dus niet als je die vent van te voren instructies meegeeft:

"Suarez is een naar mannetje, geef hem geel als ie valt, KJH is een etter, tegen hem mag alles, doet ie iets? Aanpakken" etc.

Want zo floot hij, met opdrachten. En dat is natuurlijk echt debiel. Hij moet elke wedstrijd (ook NL;se scheidsen) de wedstrijd in, ongeacht de reputatie van een speler en pas bij een vergrijp mag ie ingrijpen, niet op basis van reputaties.
Nee mja.. welkom op aarde.. zo is het nou eenmaal

Iedereen wist bij Cruz toch ook dat hij een toneelspeler was.. iedereen wist toch ook dat Zlaten zijn ellebogen wel eens liet vliegen.. Reputaties daar heb je gewoon mee te maken jammer genoeg..
pi_54545894
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ja, hij moet wel instucties/info hebbe gehad over bepaalde spelers van die kakkerlakken of iemand anders!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 12 november 2007 @ 11:01:03 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545913
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee mja.. welkom op aarde.. zo is het nou eenmaal

Iedereen wist bij Cruz toch ook dat hij een toneelspeler was.. iedereen wist toch ook dat Zlaten zijn ellebogen wel eens liet vliegen.. Reputaties daar heb je gewoon mee te maken jammer genoeg..
Ja, maar haal dan een Belg en laat hem in het ongewisse. Nu haal je een belg voor de onpartijdigheid en vervolgens geef je hem partijdige instructies .

Ik zeg overigens niet (voor r'dam komt janken) dat ie alleen Ajacieden op zijn lijstje had ofzo hoor.
Get woke, go broke!
pi_54545940
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ja, hij moet wel instucties/info hebbe gehad over bepaalde spelers van die kakkerlakken of iemand anders!
van die kakkerlakken? Doe normaal man.. komt gewoon van opa Jaap af en van niemand anders..

Als Kesler (natuurlijk de hoofdschuldige van dit alles) zich nou eens bezig ging houden met electronische hulpmiddelen deed hij ten minste nog IETS nuttigs.. Kansloze rukker!

Als je wilt rouleren met scheidsrechters haal dan gewoon Engelsen.. ben je er meteen klaar mee
  maandag 12 november 2007 @ 11:04:54 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54545983
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken er één, redelijk goed.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 12 november 2007 @ 11:06:17 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546004
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ken er één, redelijk goed.
En kan je met hem door 1 deur? Ik zou me echt niet in kunnen houden tegen die Belg hoor.
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 11:08:02 #167
53851 BoNi
pi_54546045
De Bleeckere zal vast zelf de Eredivisie ook volgen en weet dus ook wel hoe spelers als Suarez en Huntelaar zich gedragen.
Die val van Suarez was gewoon een lachtertje en terecht geel.
Schitterend!
pi_54546053
Volgens mij was die gele kaart voor Suarez gewoon terecht hoor. Zag er weer uit als een stukje toneel van onze grote vriend. Iemand die daar wat beelden van heeft?
pi_54546054
Ja, hij heeft zich gewoon voorbereid op de wedstrijd en zijn spelers. Dan is het in eerste instantie toch de fout van Suarez dat tegenwoordig bij een valpartij van zijn kant (waar het allemaal dus niet zo goed te zien is) wordt gedacht aan een schwalbe. Keerzijde van die keren dat we wel een penalty kregen.
Of het fout of slecht is weet ik niet eigenlijk.
Maar goed, het is niet dat ik hem goed vond, maar ik vond hem niet duidelijk minder dan de Nederlandse scheidsrechters. Dus wat mij betreft blijf hij voortaan lekker in Belgie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 12 november 2007 @ 11:11:48 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54546146
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel. Gewoon dus omdat ie niet met inzicht maar met opdrachten floot. Suarez kreeg geel voor iets dat GEEN schwalbe was. HIj werd gewoon neer getrokken, vroeg nergens om oid. Gewoon puur geel op reputatie.

Ik vind ook dat ie moet nokken met vallen hoor, maar je mag hem geen geel geven puur omdat ie valt..
Dat Suarez geel krijgt is aan niemand minder dan meneer Luis te danken. ALs je 893743247x per wedstrijd drama maakt nadat iemand je aanraakt, dan moet er wel een stuk bot uit je been steken wil je de pingel meekrijgen. (wat je zelf al op een andere wijze zegt) Hij wordt gepakt inderdaad, maar gaat weer zo opvallend en makkelijk naar de grond dat het gewoon triest is om te zien. Doet hij het zo onbeholpen als Mols, krijgt hij hem misschien mee.
Maar die scheidsrechters zijn ook niet gek, die zien elke maandag bij de nabespreking weer 3 a 4 schwalbes van Suarez langskomen en men geeft vervolgens collectief een applausje aan de scheidsrechter van dienst dat hij niks gaf. Met de aantekening dat je best eens geel mag geven.
deBleeckere zal op dit moment ook wel een golf-applausje krijgen in Zeist.

Ikzelf heb vorig jaar Suarez ook meerdere malen uitgefoeterd. Hij kreeg op een gegeven moment helemaal niks meer mee. Ook niet als hij de noppen in zijn bovenbeen aan de scheids kon laten zien. En dat heeft meneer puur aan zichzelf te danken.
gaat hij gisteren gewoon door bij Bahia, houdt die ongetwijfeld nog wat langer vast en kun je de pingel geven, houdt Bahia niet langer vast, kan Suarez met zijn kwaliteiten gewoon een schot op de goal lossen. (en waarschijnlijk die 0-1 scoren)
  maandag 12 november 2007 @ 11:13:27 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54546184
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En kan je met hem door 1 deur? Ik zou me echt niet in kunnen houden tegen die Belg hoor.
Ach, hij heeft nog nooit opzichtig gefaald in het nadeel van Ajax, wel al een keer in het voordeel. Ach, het zijn aparte figuren die scheidsrechters, maar wel gewoon mensen en dus maken ze fouten.

Maar goed, die Belg van gisteren was gewoon absoluut niet geschikt om een Klassieker te fluiten, laat ze voortaan iedere jaar Pierluigi Collina maar invliegen, als ze per se een buitenlander willen.
pi_54546235
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, hij heeft nog nooit opzichtig gefaald in het nadeel van Ajax, wel al een keer in het voordeel. Ach, het zijn aparte figuren die scheidsrechters, maar wel gewoon mensen en dus maken ze fouten.

Maar goed, die Belg van gisteren was gewoon absoluut niet geschikt om een Klassieker te fluiten, laat ze voortaan iedere jaar Pierluigi Collina maar invliegen, als ze per se een buitenlander willen.
Was het maar zo een feest
  maandag 12 november 2007 @ 11:16:46 #173
53851 BoNi
pi_54546265
Het debiele is ook nog eens dat Suarez die schwalbes helemaal niet nodig heeft.
Hoe hij het doet weet ik nog steeds niet, maar op een wat lompe manier is Suarez ontzettend balvast. Op één of andere manier rommelt hij zich er vaak doorheen.
Onbegrijpelijk dat hij het nu nog niet afleert om constant te vallen.
Schitterend!
pi_54546347
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef BoNi het volgende:
Het debiele is ook nog eens dat Suarez die schwalbes helemaal niet nodig heeft.
Hoe hij het doet weet ik nog steeds niet, maar op een wat lompe manier is Suarez ontzettend balvast. Op één of andere manier rommelt hij zich er vaak doorheen.
Onbegrijpelijk dat hij het nu nog niet afleert om constant te vallen.
tsja.. aard van t beestje denken we maar..
  maandag 12 november 2007 @ 11:21:06 #175
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54546369
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die zeggen

''Koster is echt een verademing ten opzichte van Ten Cate'' moeten ff zelf iets formuleren ipv het van anderen over te nemen
Doel je nu op mij? Ik meende dat echt. Ik keek voor de verandering eens een keer voetbal op zondag en zag het interview van Koster na de wedstrijd.

Altijd met Ten Cate kon ik me altijd gruwelijk ergeren, maar Koster is gewoon een eerlijke nuchtere vent. On-Ajax eigenlijk.

Die actie om Luque en Suarez eruit te halen, geweldig...
  maandag 12 november 2007 @ 11:22:14 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546406
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.

Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
Get woke, go broke!
pi_54546443
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.

Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
eensch.. maar dan komt het reputatie verhaal weer terug..
  maandag 12 november 2007 @ 11:24:13 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546465
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 11:27:07 #179
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54546543
quote:

Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?

Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
  maandag 12 november 2007 @ 11:27:54 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_54546562
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?

Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
Die kaart was gewoon terecht inderdaad. Een zoot andere gele kaarten vond ik overdreven, maar die voor Suarez was gewoon op z'n plaats.
pi_54546566
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Daar roep ik ook om.. maar dan komt er weer een ander bijkomstig feit bij kijken.. Je ziet het nu ook hier in dit topique met het voorval Maduro-Mols.. de een vind het wel een strafschop.. de ander ziet wel contact maar vind het geen pingel..

Je zal dan dus ook camera's vanuit een 360 graden moeten hebben.. en dat is best pittig
pi_54546570
quote:

Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?

In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
pi_54546685
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
pi_54546699
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef Wooldoor het volgende:
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
Tsja.. eigenlijk is it as simple as that
  maandag 12 november 2007 @ 11:33:41 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546745
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?

In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar . Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.

Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Get woke, go broke!
pi_54546851
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar [afbeelding]. Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.
Eensch!
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Tsja.. dat lijkt me duidelijk.. maar waarom doet t het niet?
  maandag 12 november 2007 @ 11:40:36 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54546939
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.

zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
  maandag 12 november 2007 @ 11:40:54 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546946
Ik denk dat hij nog denkt dat het rendabel is. Het is aan Koster nu om het hem af te leren.
Get woke, go broke!
pi_54547074
Zal er nog iets bekend worden gemaakt over het "voorval" ?
pi_54547186
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]

Juist! Triest is het goede woord
pi_54547211
Dat Huntelaar geen 1 vrije trap meekreeg was idd heel duidelijk "een opdracht".
Ik denk dat ie er iig op geattendeerd is, maar hij sloeg wel een beeeeeeeetje door.
-
pi_54547256
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 12 november 2007 @ 11:53:16 #193
53851 BoNi
pi_54547320
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zie je het niet, maar hij speelt de bal te ver voor zich uit, waardoor een feyenoord verdediger makkelijk kon uitverdedigen.
Waarschijnlijk kiest hij er daarom voor om zich zo kansloos te laten vallen.
Schitterend!
pi_54547378
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..

Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3! )

Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
  maandag 12 november 2007 @ 11:57:23 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54547418
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..

Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3! )

Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
Ik vermoed hetzelfde, want Suarez en Luque waren zeker niet de slechtste spelers op het veld in de 1e helft.

Hoe dan ook is het gedurfd, om de 2e helft met 2 wissels te beginnen in een belangrijke wedstrijd waar wel eens blessures kunnen gaan vallen.
pi_54547498
Ben trouwens wel ontzettend benieuwd naar de 25ste.. het afscheid van ons aller Japie Stam!
pi_54547578

Ook maar even in GIF
pi_54547626
vonden jullie dit trouwens ook niet erg misselijkmakend?

[ Bericht 28% gewijzigd door CSI_MIAMI op 12-11-2007 12:12:14 ]
  maandag 12 november 2007 @ 12:07:28 #200
82589 S-Two
barba macacu
pi_54547639
Ik vond de scheidsrechter best aardig hoor, niets minder dan andere scheidsrechters.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')