eensch.. maar dan komt het reputatie verhaal weer terug..quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.
Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.
Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
Die kaart was gewoon terecht inderdaad. Een zoot andere gele kaarten vond ik overdreven, maar die voor Suarez was gewoon op z'n plaats.quote:Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?
Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
Daar roep ik ook om.. maar dan komt er weer een ander bijkomstig feit bij kijken.. Je ziet het nu ook hier in dit topique met het voorval Maduro-Mols.. de een vind het wel een strafschop.. de ander ziet wel contact maar vind het geen pingel..quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Tsja.. eigenlijk is it as simple as thatquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef Wooldoor het volgende:
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maarquote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?
In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
Eensch!quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar [afbeelding]. Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.
Tsja.. dat lijkt me duidelijk.. maar waarom doet t het niet?quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Juist! Triest is het goede woordquote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]
zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
Hier zie je het niet, maar hij speelt de bal te ver voor zich uit, waardoor een feyenoord verdediger makkelijk kon uitverdedigen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]
zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Ik vermoed hetzelfde, want Suarez en Luque waren zeker niet de slechtste spelers op het veld in de 1e helft.quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..
Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3!)
Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |