abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 11:22:14 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546406
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.

Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54546443
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet op die schwalbes van hem, maar ik blijf erbij dat iemand geel geven omdat ie vaak schwalbes maakt "en het nu ook wel weer zo zal zijn" gewoon niet kan, je bent er als scheids om op te letten, niet om aannames te doen.

Het is vervelend van hem, maar dat geeft die Belg niet het recht om er van uit te gaan.
eensch.. maar dan komt het reputatie verhaal weer terug..
  maandag 12 november 2007 @ 11:24:13 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546465
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 11:27:07 #179
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54546543
quote:

Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?

Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
  maandag 12 november 2007 @ 11:27:54 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_54546562
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Maar dit was toch een overduidelijke schwalbe?

Dat had zelfs die Belg wel gezien. En zn reputatie dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken.
Die kaart was gewoon terecht inderdaad. Een zoot andere gele kaarten vond ik overdreven, maar die voor Suarez was gewoon op z'n plaats.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54546566
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het, en je doet er niets aan. Maar het is jammer en derhalve zijn videobeelden gewoon noodzaak.
Daar roep ik ook om.. maar dan komt er weer een ander bijkomstig feit bij kijken.. Je ziet het nu ook hier in dit topique met het voorval Maduro-Mols.. de een vind het wel een strafschop.. de ander ziet wel contact maar vind het geen pingel..

Je zal dan dus ook camera's vanuit een 360 graden moeten hebben.. en dat is best pittig
pi_54546570
quote:

Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?

In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
pi_54546685
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
pi_54546699
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef Wooldoor het volgende:
Bij een penalty moet het gewoon 100% een overtreding zijn, als er zoveel discussie al over is en je camera's nodig heb om het eventuele contact te moeten zien dan is het toch gewoon geen penalty.
Tsja.. eigenlijk is it as simple as that
  maandag 12 november 2007 @ 11:33:41 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546745
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wie zegt dat die belg Suarez geel gaf omdat het 'anders ook altijd een schwalbe is'?

In mijn ogen was het trouwens ook weer een schwalbe. En ik vond die gele kaart dus meer dan terecht en kon er niet om janken.
Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar . Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.

Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Get woke, go broke!
pi_54546851
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, kwestie van andere kijk denk ik dan maar [afbeelding]. Ik (wij) vonden het overduidelijk een waarschuwings kaart.
Eensch!
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar dat ie dr mee moet nokken is duidelijk.
Tsja.. dat lijkt me duidelijk.. maar waarom doet t het niet?
  maandag 12 november 2007 @ 11:40:36 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54546939
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.

zo'n een trieste uitvoering dat een gele kaart alleen maar een beloning is..
  maandag 12 november 2007 @ 11:40:54 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54546946
Ik denk dat hij nog denkt dat het rendabel is. Het is aan Koster nu om het hem af te leren.
Get woke, go broke!
pi_54547074
Zal er nog iets bekend worden gemaakt over het "voorval" ?
pi_54547186
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
Bahia pakt hem eigenlijk niet eens vast. Suarez gaat op het moment dat hij tegen de arm van Bahia aanloopt al liggen, terwijl hij alleen maar een meter verder hoeft te lopen om uit te halen. Suarez lijkt meer te reageren op het uitgestoken been van Bahia overigens.
[ afbeelding ]

Juist! Triest is het goede woord
pi_54547211
Dat Huntelaar geen 1 vrije trap meekreeg was idd heel duidelijk "een opdracht".
Ik denk dat ie er iig op geattendeerd is, maar hij sloeg wel een beeeeeeeetje door.
-
pi_54547256
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 12 november 2007 @ 11:53:16 #193
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54547320
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zie je het niet, maar hij speelt de bal te ver voor zich uit, waardoor een feyenoord verdediger makkelijk kon uitverdedigen.
Waarschijnlijk kiest hij er daarom voor om zich zo kansloos te laten vallen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54547378
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het wel erg gedurfd van Koster om Luque en Suarez te wisselen. Hij heeft zijn punt als interim duidelijk gemaakt
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..

Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3! )

Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
  maandag 12 november 2007 @ 11:57:23 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54547418
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo gedurfd? Hij vind iets gewoon niet kunnen en dan hoor je gewoon recht door zee te zijn... en wees eerlijk.. Luque en Suarez zaten beide niet in de wedstrijd..

Ik vond het een zeer goede en adequate zet van A3! (ondanks we nog steeds niet weten wat er gebeurd is, maar k vertrouw A3! )

Echterrrr.. ik vraag me wel af hoe er gereageerd zou zijn als Luque en Suarez wel in de wedstrijd gezeten hadden / gescoord hadden...
Ik vermoed hetzelfde, want Suarez en Luque waren zeker niet de slechtste spelers op het veld in de 1e helft.

Hoe dan ook is het gedurfd, om de 2e helft met 2 wissels te beginnen in een belangrijke wedstrijd waar wel eens blessures kunnen gaan vallen.
pi_54547498
Ben trouwens wel ontzettend benieuwd naar de 25ste.. het afscheid van ons aller Japie Stam!
pi_54547578

Ook maar even in GIF
pi_54547626
vonden jullie dit trouwens ook niet erg misselijkmakend?

[ Bericht 28% gewijzigd door CSI_MIAMI op 12-11-2007 12:12:14 ]
  maandag 12 november 2007 @ 12:07:28 #200
82589 S-Two
barba macacu
pi_54547639
Ik vond de scheidsrechter best aardig hoor, niets minder dan andere scheidsrechters.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')