In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomtquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar heb ik het toch ook niet over?
Voetbal is een contactsport, maar contact dat volgens de spelregels niet mag, moet bestraft worden. Aangezien het er maar net aan ligt hoe je die spelregels interpreteert blijft er altijd discussie mogelijk.
Zo ook bij deze penalty en dus vind ik het niet vreemd dat er gediscussieerd wordt over deze penalty.
Ik vind trouwens dat scheidsrechter wat vaker indirecte vrijtrappen zouden moeten geven in het strafschopgebied.

Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.quote:Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hamsterweken in Rotterdam ofzo, wat een knaagdieren kop heeft die de Guzman toch.

Omdat mols inhield?quote:Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Rumille het volgende:
Hij kon er ook weinig aan doen. Je kán er een penalty voor geven, want het was een overtreding, maar je kan ook zeggen dat het een schwalbe is omdat Mols duidelijk inhield.

quote:Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.

Is toch heel simpel?quote:Op maandag 12 november 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomt
Alles wat buiten de zestien een indirecte vrije trap oplevert, zou dat ook binnen de zestien moeten opleveren......quote:REGEL 14 - DE STRAFSCHOP
Indien de bal in het spel is, wordt een strafschop toegekend tegen de partij die binnen het eigen strafschopgebied één van de tien overtredingen begaat, waarvoor buiten het strafschopgebied een directe vrije schop wordt toegekend.

Hoe kan Mols hem nou opzoeken als hij naar voren rent...quote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Maduro zei zelf over de penalty (bron: Ajax TV) dat er wel licht contact was met Mols maar dat Mols hem meer opzocht dan andersom en dat hij er weinig aan kon doen.

quote:'Samenwerkingsverband met Chelsea'
maandag 12 november, door SV, Amsterdam, 11:49u, Het Parool/NOS
Afgelopen zaterdag berichtte Het Parool dat de commissie die Ajax onder de loep gaat nemen zal gaan concluderen dat de jeugdopleiding onder druk staat. Een mogelijke samenwerking met Chelsea wordt door schrijver Dick Sintenie geopperd als een oplossing.
Chelsea zou dan spelers bij Ajax stallen in ruil voor de expertise van Ajax om de eigen jeugdopleiding te verbeteren. Sintenie vermoedt dat het niet de bedoeling is om spelers gratis te laten vertrekken. Daar zou Ajax vrij in zijn, dat er toch nog verdiend kan worden. Chelsea zou alleen interesse hebben in de opleiding, omdat ze van het imago 'miljoenenploeg' af willen.
Guus Hiddink zou een sleutelrol kunnen vormen in een adviserende functie. Laat Jack de Gelder nu net vorige week berichtten dat Ajax-voorzitter Jaakke en Hiddink een gesprek hebben gehad.
Overigens hebben Ajax en Chelsea een goede relatie. De clubs kwamen redelijk snel tot akkoord over de overgang van Henk ten Cate naar de Londenaren. Bovendien heeft Chelsea met hoofd opleidingen en scouting in de persoon van Arnesen een relatie met Ajax.

Ik doel op de 100 man die die zin letterlijk heeft gezegtquote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doel je nu op mij? Ik meende dat echt. Ik keek voor de verandering eens een keer voetbal op zondag en zag het interview van Koster na de wedstrijd.
Altijd met Ten Cate kon ik me altijd gruwelijk ergeren, maar Koster is gewoon een eerlijke nuchtere vent. On-Ajax eigenlijk.
Die actie om Luque en Suarez eruit te halen, geweldig...

Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachtenquote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef BoNi het volgende:
[..]

Verder knap dat er nu al conclusies getrokken kunnen worden terwijl de personen die in de commissie moeten plaatsnemen nog niet eens bekend zijn

Praten om het praten was het toch?quote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachten [afbeelding]

Volgens mij zou het minimaal 2 maanden duren. En je ziet met Davids dat het alleen maar langer duurt dan voorspelt.quote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen lijkt ook weer zijn rentree te maken niet? De zes weken zijn inmiddels wel voorbij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |