abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54548172
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja, dus? Daar heb ik het toch ook niet over?
Voetbal is een contactsport, maar contact dat volgens de spelregels niet mag, moet bestraft worden. Aangezien het er maar net aan ligt hoe je die spelregels interpreteert blijft er altijd discussie mogelijk.
Zo ook bij deze penalty en dus vind ik het niet vreemd dat er gediscussieerd wordt over deze penalty.

Ik vind trouwens dat scheidsrechter wat vaker indirecte vrijtrappen zouden moeten geven in het strafschopgebied.
In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomt
pi_54548343
Maduro zei zelf over de penalty (bron: Ajax TV) dat er wel licht contact was met Mols maar dat Mols hem meer opzocht dan andersom en dat hij er weinig aan kon doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 12 november 2007 @ 12:38:04 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54548362
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hamsterweken in Rotterdam ofzo, wat een knaagdieren kop heeft die de Guzman toch.
Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.
pi_54548370
Hij kon er ook weinig aan doen. Je kán er een penalty voor geven, want het was een overtreding, maar je kan ook zeggen dat het een schwalbe is omdat Mols duidelijk inhield.
pi_54548377
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Rumille het volgende:
Hij kon er ook weinig aan doen. Je kán er een penalty voor geven, want het was een overtreding, maar je kan ook zeggen dat het een schwalbe is omdat Mols duidelijk inhield.
Omdat mols inhield?
pi_54548396
Ajax zal nog gaan balen van de transfervrije status van Maduro.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54548434
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jullie kunnen het natuurlijk weten, met knaagdieren als Heitinga, Suarez en Huntelaar in de selectie.

Ajax!!
  maandag 12 november 2007 @ 12:41:52 #228
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54548444
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

In de zin van.. geen penalty maar wel een overtreding.. hmm.. k denk dat je dan met je maatstaven niet helemaal lekker uitkomt
Is toch heel simpel?
quote:
REGEL 14 - DE STRAFSCHOP
Indien de bal in het spel is, wordt een strafschop toegekend tegen de partij die binnen het eigen strafschopgebied één van de tien overtredingen begaat, waarvoor buiten het strafschopgebied een directe vrije schop wordt toegekend.
Alles wat buiten de zestien een indirecte vrije trap oplevert, zou dat ook binnen de zestien moeten opleveren......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 12 november 2007 @ 12:44:15 #229
15600 BB-King
Long live the King!
pi_54548487
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Maduro zei zelf over de penalty (bron: Ajax TV) dat er wel licht contact was met Mols maar dat Mols hem meer opzocht dan andersom en dat hij er weinig aan kon doen.
Hoe kan Mols hem nou opzoeken als hij naar voren rent...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 12 november 2007 @ 12:48:54 #230
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54548578
quote:
'Samenwerkingsverband met Chelsea'

maandag 12 november, door SV, Amsterdam, 11:49u, Het Parool/NOS

Afgelopen zaterdag berichtte Het Parool dat de commissie die Ajax onder de loep gaat nemen zal gaan concluderen dat de jeugdopleiding onder druk staat. Een mogelijke samenwerking met Chelsea wordt door schrijver Dick Sintenie geopperd als een oplossing.

Chelsea zou dan spelers bij Ajax stallen in ruil voor de expertise van Ajax om de eigen jeugdopleiding te verbeteren. Sintenie vermoedt dat het niet de bedoeling is om spelers gratis te laten vertrekken. Daar zou Ajax vrij in zijn, dat er toch nog verdiend kan worden. Chelsea zou alleen interesse hebben in de opleiding, omdat ze van het imago 'miljoenenploeg' af willen.

Guus Hiddink zou een sleutelrol kunnen vormen in een adviserende functie. Laat Jack de Gelder nu net vorige week berichtten dat Ajax-voorzitter Jaakke en Hiddink een gesprek hebben gehad.

Overigens hebben Ajax en Chelsea een goede relatie. De clubs kwamen redelijk snel tot akkoord over de overgang van Henk ten Cate naar de Londenaren. Bovendien heeft Chelsea met hoofd opleidingen en scouting in de persoon van Arnesen een relatie met Ajax.

Verder knap dat er nu al conclusies getrokken kunnen worden terwijl de personen die in de commissie moeten plaatsnemen nog niet eens bekend zijn
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54548610
Vermaelen lijkt ook weer zijn rentree te maken niet? De zes weken zijn inmiddels wel voorbij.
pi_54548624
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Doel je nu op mij? Ik meende dat echt. Ik keek voor de verandering eens een keer voetbal op zondag en zag het interview van Koster na de wedstrijd.

Altijd met Ten Cate kon ik me altijd gruwelijk ergeren, maar Koster is gewoon een eerlijke nuchtere vent. On-Ajax eigenlijk.

Die actie om Luque en Suarez eruit te halen, geweldig...
Ik doel op de 100 man die die zin letterlijk heeft gezegt
pi_54548636
Chelsea? Nee bedankt.
  maandag 12 november 2007 @ 12:52:04 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54548637
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Verder knap dat er nu al conclusies getrokken kunnen worden terwijl de personen die in de commissie moeten plaatsnemen nog niet eens bekend zijn
Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_54548678
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef Blight het volgende:

[..]
Dat zeggen ze altijd als ze eerst op de bank zaten en dan ineens basisspeler zijn.
pi_54548687
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:

[..]

Nou, dan weten wij ook weer wat van het onderzoek moeten gaan verwachten [afbeelding]
Praten om het praten was het toch?
pi_54548709
Kut Chelsea
pi_54548768
Heeft het provocerende gejuich van Sjonnie bij de 2-1 ook in een gifje? Dat zou ge-wel-dig zijn zeg
pi_54548849
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen lijkt ook weer zijn rentree te maken niet? De zes weken zijn inmiddels wel voorbij.
Volgens mij zou het minimaal 2 maanden duren. En je ziet met Davids dat het alleen maar langer duurt dan voorspelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54548878
Die Parool-kneus zal vast weten hoe het zit met Hiddink en Chelsea .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')