Hoe knapquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef qu63 het volgende:
Boem!
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.quote:
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.
Ik zeg, een pint op Dick Advocaatquote:Het is vrij zeldzaam dat een trainer in drie verschillende landen met een ploeg de nationale voetbalcompetitie wint.
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.quote:Op zondag 11 november 2007 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo? [afbeelding]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
De russen zijn verslagenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De russen zijn verslagenhet hoeft niet meer zo nodig
In 1940 zijn ook nog kanonnen uit de tijd van Napoleon ingezet, en dat hebben we uiteindelijk ook gewonnenquote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
ik vind t zowieso raar dat steeds dingen bewaard werden voor als de oorlog komt. en dat t nu allemaal weggedaan word etc. Maar wie zegt dat neit een of andere geestverlatende-idioot t in zijn kop haalt om hier toch weer oorlogje te gaan spelen?
Wat moet je dan?
Ja.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo? [afbeelding]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
Dat ook.quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je stinkt zelf [afbeelding]
JSF?quote:Op zondag 11 november 2007 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
[..]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellen
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Joint Strike Fighter.
De veel te dure tegenhanger van de Eurofighter Typhoon.
De Lockheed F117quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Daar bestaan er wel meer van. Waarschijnlijk bedoel je idd de F-117 en die is voor zover ik weet nog in gebruik.quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Die is er nog volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langerquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomenquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langer) als ie vloog door de wrijving/warmte e.d.
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.quote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomen [afbeelding]
quote:Op zondag 11 november 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.
quote:De vleugel- en romptanks kunnen meer dan 45000 liter kerosine bevatten, maar zijn bij lage snelheid zo lek als een mandje. Pas op hoge snelheid en bij 260 graden Celsius trekken de speciaal gegolfde huidplaten van het toestel vlak en dichten ze op die manier de spleten af. De Blackbird moet direct na het opstijgen minstens één keer bijgetankt worden door één van de speciale KC-135Q tankvliegtuigen.
Wij stoofpeertjes met hache-vleesquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Boh, we hadden stroopwafelijs daarnet.
quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak Zweedse gehaktballetjes met aardappel en iets groens en champignons [afbeelding]
en 2 visschnitzels [afbeelding]
Dat hadden wij vandaag ook.quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb mijn eigen nasi-maak-kwaliteiten vandaag overtroffen!
Jaya the Cat.quote:
Je doet maar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we 11 november uitroepen tot nationale geslaagde nasi-dag?
Het past niet?quote:Op zondag 11 november 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Dat was mij verhuizen wel, lang leve een te grote bank
Had het al gevonden jaquote:
En ik bedoelde dus niet die stukjes die top gear er zelf overheen gooitquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef qu63 het volgende:
Er lopen alleen wat nare lijntjes door mn scherm.. misschien toch maar eens afstellen
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.quote:Op zondag 11 november 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
Vanwaar die bloemetjes eigenlijk?
negenentach~quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
Ah!quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Top Gear doet ook iets met Poppies? Tof
quote:
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
Yvonne zal dr dag wel hebben vandaag dan!
Die zitten vast allemaal aan het front johquote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ik
Welk plaatjequote:Op zondag 11 november 2007 21:46 schreef qu63 het volgende:
Is dat plaatje van mij wel te zien [afbeelding]
quote:
die dusquote:Op zondag 11 november 2007 21:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die lijntjes bedoelde ik dus ook
dat dacht ik al jaquote:Op zondag 11 november 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
je ploatie is deaud qu
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter
Mja, onhandig. Maar goed, komt wel goed, morgen maar even bellen. Ik neem aan dat ze dat telefonisch kunnen oplossen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?
Hmmm
UPCquote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken [afbeelding]
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter [afbeelding]
Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.quote:Op maandag 12 november 2007 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Succes vandaag!
Hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.
Dit is weer sinds enige tijd dat je op maandag werkt zeker? Of koppel ik die post aan de verkeerde persoon?quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.
Nee, ik begin vanaf vandaag met werken op maandag. Normaal was ik vrij op maandag.quote:Op maandag 12 november 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
Dit is weer sinds enige tijd dat je op maandag werkt zeker? Of koppel ik die post aan de verkeerde persoon?
Dat geeft natuurlijk direct het voordeel dat je kan genieten van het maandaggevoelquote:Op maandag 12 november 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik begin vanaf vandaag met werken op maandag. Normaal was ik vrij op maandag.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Nouja och, ik deed op zich het huishouden op maandag. Nu kan dat naar zaterdag, en kan JD helpen.
Verder verveelde ik me regelmatig. Ik vind thuis zijn wel leuk, maar het is leuker als JD dan ook vrij is.
Hier ook, en dat suckt eigenlijk wel een beetjequote:Op maandag 12 november 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is in elk geval prachtig weer hier
'ddomme. Wat nou weer?quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Vandaag zijn de mensen van de bouw vrij
11 november is een betaalde feestdag bij ons. En aangezien die op een zondag viel, wordt die overgezet naar de volgende werkdag, vandaag dusquote:
Ja, als ze ergens een reden kunnen vinden om niks te doen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
11 november is een betaalde feestdag bij ons. En aangezien die op een zondag viel, wordt die overgezet naar de volgende werkdag, vandaag dus
Als vrouw is het niet opvallend dat het allebei niet lukt.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beide [afbeelding] Als vrouw kan ik dat namelijk [afbeelding]
In het fietsenhok was ze best lenig herinner ik me nogquote:
Stond je dr te bespieden na schooltijd?quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het fietsenhok was ze best lenig herinner ik me nog [afbeelding]
JiIj bent nieuw hier hequote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stond je dr te bespieden na schooltijd?
Neuh. Bespieden?quote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef mcDavid het volgende:
Stond je dr te bespieden na schooltijd?
Ah, daar zit je, geil monsterquote:
Jep.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JiIj bent nieuw hier he [afbeelding]
Show dat nieuwe model eensquote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, daar zit je, geil monsterWil je mijn nieuwe fiets eens zien?
Plaatjes kijken van wie zichzelf nou eigenlijk mooi vindtquote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie mensen krijgen eigen datingsite
Ja hoor, dat is Nederland weer
quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
OMG wat is het druk hier. Ik word gek [afbeelding].
quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ah, sinds ze het 8.5 genoemd hebben in plaats van 8.1
Jammer voor ze dat ik al die gelikte betaalopties en reclamebanners er gelijk weer uitsloop met a-patch
quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ah, sinds ze het 8.5 genoemd hebben in plaats van 8.1
Jammer voor ze dat ik al die gelikte betaalopties en reclamebanners er gelijk weer uitsloop met a-patch [afbeelding]
En hij is er qua gebruiksgemak meer op vooruit gegaan dan de messenger zelf!quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] is die er al voor 8.5 dan [afbeelding]
Oeh, die moet ik vanavond een gaan zoeken danquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En hij is er qua gebruiksgemak meer op vooruit gegaan dan de messenger zelf! [ afbeelding ]
Da's lang geledenquote:
Hoiquote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, jij hebt die troep er allemaal nog bij?
Goedemiddag btw.![]()
Zal even voor je zoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Stuur jij hem vanavond even door dan
Hey indah, alles goed?quote:
Och, je klikt er gewoon 2 aan, gaat even boodschappen doen, en als je terug bent kun je posten.quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, alles prima hier hoor.. alleen zo druk met vanalles en nog wat dat ik maar 1 SC kan bijhouden [afbeelding]
Morgen kom ik hier ook nog wel eventjes, nu staat ie in mij AT [afbeelding]
Nu eerst tukkie doen [afbeelding]
Oh nu gaat het wel goedquote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef Pheno het volgende:
quickquote? ik heb niet eens zo'n melding
QuickQuote is het enige wat nog erkt bij mijquote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
-->
</body>
</html>
Stinkende stinkstank met je quickquote [afbeelding] [afbeelding]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordtquote:Op maandag 12 november 2007 19:03 schreef qu63 het volgende:
Flash, dat komt omdat de quickquote dan een #5 melding (database error) meegeeft, en da tdus als hele webpagina weergeeft
Yes, masterquote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordt
Zet dan ook gewoon de light of dark layout aanquote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordt [afbeelding]
Is niet te vreten?quote:Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die rundvlees stroganoff is ook geen aanrader
Mwoa, het werkt weerquote:
Thanksquote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, feelsteerd dan
En geef hem van mij ook maar een kusje
Thanksquote:
En dan ga ik toch weer controleren of ik echt 'jong' vergeten ben te tikkenquote:
Whehehehquote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef es70 het volgende:
En dan ga ik toch weer controleren of ik echt 'jong' vergeten ben te tikken.
Hij kan het dus al wel zelf naar binnen schuivenquote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks. Hoewel het niet mijn verdienste is eigenlijk... Ik gooi er net als bij de kinderen met enige regelmaat wat voer in (nou ja, ik bied het aan
) en dan gaat het min of meer vanzelf
.
Proficiat.quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks. 39
. Lijk ik nog lekker jong bij
.
Min of meer, hij is alleen soms wat morsigquote:Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kan het dus al wel zelf naar binnen schuiven
Slabbetje erbij geven danquote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Min of meer, hij is alleen soms wat morsig. Maar dat zal waarschijnlijk komen omdat op je gat zitten veel lastiger is dan op je rug
.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
11 uur komt dichtbij ondertussen
haha.. nu heb ik hier UMTS, dus het is ook een beetje lui-heid, want zelfs een kop koffie tijdens het laden door halen is al te lang.quote:Op maandag 12 november 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, je klikt er gewoon 2 aan, gaat even boodschappen doen, en als je terug bent kun je posten.
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:11 schreef Sjowhan het volgende:
Omg.
Collega die ik moest inwerken is per direct uit dienst
Je zit nu op 2 broden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
bleuggh...teveel brood 's ochtends is ook niet goed
Dunno, denk samenhang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn keus of die van het bedrijf?
das qwel veel om in een keer weg te werkenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das qwel veel om in een keer weg te werken
Daten danquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, denk samenhang.
Haar keus trouwens, was wel een leuk meisje
Tja, FOT, over smaak valt bij hen niet te twistenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
En nu Sjow? Wanneer ging jij weg?
Gaat nog leuk worden daarow
Hier helemaal hyper van een paar foto's die ik gemaakt hebzo mooi geworden.
Krijg je als reaktie in Fot, zijn niet spannend
quote:PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen.
Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geīnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.
Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, FOT, over smaak valt bij hen niet te twisten
Ik bedoelde anderhalf boterhamquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]vooral aangezien ik met 2 crackertjes ontbijt
Mits je een fotoboek hebt gemaakt met lang blond haar en fotomodel look. Of girl next door foto, natuurlijk. Dan is geen enkele foto die je in FOT post slechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]posten onder een andere naam en de
's vliegen om je oren
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits je een fotoboek hebt gemaakt met lang blond haar en fotomodel look. Of girl next door foto, natuurlijk. Dan is geen enkele foto die je in FOT post slecht
Ow ontbijt, dat moet ook nog.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]vooral aangezien ik met 2 crackertjes ontbijt
tis er nog maar 1 de rest moet ik nog bewerkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Hello.![]()
@ Ynske, waar staan die niet spannende foto's?
Tja, het is idd "maar" een portret. Mooi dat wel, duidelijk kijken zij meer naar het "aparte".quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis er nog maar 1 de rest moet ik nog bewerken
[wedstrijddiscussietopic]november: zwart-wit fotografie
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, het is idd "maar" een portret. Mooi dat wel, duidelijk kijken zij meer naar het "aparte".
Zoals allemaal bolletjes, of gaas boven een gebouw.
Heeyquote:
Ja, of die ene mevrouw met al die lelijke KUTtreinenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Tja, het is idd "maar" een portret. Mooi dat wel, duidelijk kijken zij meer naar het "aparte".
Zoals allemaal bolletjes, of gaas boven een gebouw.
Logisch, tis ook een mooi plaatje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]en ik was gewoon lekker trots op dat gewone maar Portret
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, of die ene mevrouw met al die lelijke KUTtreinen
Over 2 weekjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
En nu Sjow? Wanneer ging jij weg?
Gaat nog leuk worden daarow
Hier helemaal hyper van een paar foto's die ik gemaakt hebzo mooi geworden.
Krijg je als reaktie in Fot, zijn niet spannend
Dat zal wel niet... hooguit dat de supporters dan weer roepen om zijn ontslagquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
En dan over een maand of 4 ontslaan omdat het ineens toch slecht ging
hoiquote:
Ahaaa, ik denken die is t weekend weg daarom reageert ie niet op PM maar nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi
Dat ging wegens ziekte niet door helaas...
Er lag er daar een met longontsteking
dus het komt er nog aan
haha nee hoor, ik heb mijn weekend even anders ingedeeld en was dus evengoed weg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ahaaa, ik denken die is t weekend weg daarom reageert ie niet op PM maar nee hoor
Druilorenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik heb mijn weekend even anders ingedeeld en was dus evengoed weg.
En gisteren had ik het even druk met een paar druiloren, en heb dus nog wat achterstallige PM
waar? hier de gordijnen nog potdichtquote:
Je moet zo doorgaan jij, dan bestel ik 2 maanden zeer plaatselijke regenval boven jequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het mag niet regenen![]()
Alé, bij jullie welMaar hier niet
![]()
Jullie werklieden zijn van suiker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
Het mag niet regenen![]()
Alé, bij jullie welMaar hier niet
![]()
Afscheidsborrel denkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is er dan ook een feestje?
Plaats? Datum? Tijdstip?quote:
Ik denk dat die er sowieso zal komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet zo doorgaan jij, dan bestel ik 2 maanden zeer plaatselijke regenval boven je
Ik niet neequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie werklieden zijn van suiker?
Ja ja, je kletst maar wat, gewoonquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
Maar ik denk dat het gewoon niet goed is om te metselen in de regen. Ik heb er eigenljik geen idee van hoor
Aanpassen heet datquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet neeMaar ik kan niet metselen, dus dat helpt ons niet echt verder.
Toen we vandaag even naar de bouw gingen zien, gleed één van de bouwvakkers net uit en lag hij op de grond. Ik had er wel medelijden mee, maar heb me toch even moeten omdraaienAlleen jammer dat we op dat moment net geen foto aan het nemen waren
Maar ik denk dat het gewoon niet goed is om te metselen in de regen. Ik heb er eigenljik geen idee van hoor
Dan is het gewoon je eigen stomme gore kloteschuldquote:
Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het gewoon je eigen stomme gore kloteschuld [afbeelding]
Doei. Sukkel. [afbeelding]
Je moet ook niet met nietmachines gooienquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
T is te erg die afdeling hier [afbeelding]
De volgende medewerker is zojuist naar de spoed eisende hulp gestuurd [afbeelding]
Zo blijven we omzet draaien hequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
Jeetje Marc. Gaat lekker.
Hier gaat alles tof trouwens. Ik heb het veuls te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |