Hoe knapquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef qu63 het volgende:
Boem!
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.quote:
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde F16 piloot tegenwoordig al niet meer kan voldoen aan het minimum aantal voorgeschreven vlieguren op current te blijven, simpelweg omdat er te weinig (vliegbare) F16's zijn.
Ik zeg, een pint op Dick Advocaatquote:Het is vrij zeldzaam dat een trainer in drie verschillende landen met een ploeg de nationale voetbalcompetitie wint.
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.quote:Op zondag 11 november 2007 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? En wat gaan we daaraan doen? F16 uitfaseren en pilots omscholen naar JSF of zo? [afbeelding]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat de F16's oud worden. Ze staan steeds langer aan de grond voor onderhoud, en zijn dus minder beschikbaar om mee te vliegen. En in de jaren zijn er ook een stuk of wat uitgevallen. En ja volgens mij is het idee inderdaad een flinke zut piloten te ontslaan en het restje om te scholen voor JSF.
De russen zijn verslagenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De russen zijn verslagenhet hoeft niet meer zo nodig
In 1940 zijn ook nog kanonnen uit de tijd van Napoleon ingezet, en dat hebben we uiteindelijk ook gewonnenquote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
ik vind t zowieso raar dat steeds dingen bewaard werden voor als de oorlog komt. en dat t nu allemaal weggedaan word etc. Maar wie zegt dat neit een of andere geestverlatende-idioot t in zijn kop haalt om hier toch weer oorlogje te gaan spelen?
Wat moet je dan?
Ja.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Kut. Is dat dan mijn nueckende schuld of zo? [afbeelding]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellenquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom komen er dan geen nieuwe F16's?
Dat ook.quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je stinkt zelf [afbeelding]
JSF?quote:Op zondag 11 november 2007 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
[..]
Omdat het wel een goede amerika-kontelik is om JSF's te bestellen
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Joint Strike Fighter.
De veel te dure tegenhanger van de Eurofighter Typhoon.
De Lockheed F117quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Daar bestaan er wel meer van. Waarschijnlijk bedoel je idd de F-117 en die is voor zover ik weet nog in gebruik.quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Die is er nog volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langerquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomenquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langer) als ie vloog door de wrijving/warmte e.d.
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.quote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomen [afbeelding]
quote:Op zondag 11 november 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.
quote:De vleugel- en romptanks kunnen meer dan 45000 liter kerosine bevatten, maar zijn bij lage snelheid zo lek als een mandje. Pas op hoge snelheid en bij 260 graden Celsius trekken de speciaal gegolfde huidplaten van het toestel vlak en dichten ze op die manier de spleten af. De Blackbird moet direct na het opstijgen minstens één keer bijgetankt worden door één van de speciale KC-135Q tankvliegtuigen.
Wij stoofpeertjes met hache-vleesquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Boh, we hadden stroopwafelijs daarnet.
quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak Zweedse gehaktballetjes met aardappel en iets groens en champignons [afbeelding]
en 2 visschnitzels [afbeelding]
Dat hadden wij vandaag ook.quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb mijn eigen nasi-maak-kwaliteiten vandaag overtroffen!
Jaya the Cat.quote:
Je doet maar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we 11 november uitroepen tot nationale geslaagde nasi-dag?
Het past niet?quote:Op zondag 11 november 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Dat was mij verhuizen wel, lang leve een te grote bank
Had het al gevonden jaquote:
En ik bedoelde dus niet die stukjes die top gear er zelf overheen gooitquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef qu63 het volgende:
Er lopen alleen wat nare lijntjes door mn scherm.. misschien toch maar eens afstellen
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.quote:Op zondag 11 november 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
Vanwaar die bloemetjes eigenlijk?
negenentach~quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
Ah!quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Top Gear doet ook iets met Poppies? Tof
quote:
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
Yvonne zal dr dag wel hebben vandaag dan!
Die zitten vast allemaal aan het front johquote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ik
Welk plaatjequote:Op zondag 11 november 2007 21:46 schreef qu63 het volgende:
Is dat plaatje van mij wel te zien [afbeelding]
quote:
die dusquote:Op zondag 11 november 2007 21:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die lijntjes bedoelde ik dus ook
dat dacht ik al jaquote:Op zondag 11 november 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
je ploatie is deaud qu
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter
Mja, onhandig. Maar goed, komt wel goed, morgen maar even bellen. Ik neem aan dat ze dat telefonisch kunnen oplossen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?
Hmmm
UPCquote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken [afbeelding]
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |