Je doet maar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we 11 november uitroepen tot nationale geslaagde nasi-dag?
Het past niet?quote:Op zondag 11 november 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Dat was mij verhuizen wel, lang leve een te grote bank
Had het al gevonden jaquote:
En ik bedoelde dus niet die stukjes die top gear er zelf overheen gooitquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef qu63 het volgende:
Er lopen alleen wat nare lijntjes door mn scherm.. misschien toch maar eens afstellen
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.quote:Op zondag 11 november 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
Vanwaar die bloemetjes eigenlijk?
negenentach~quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
Ah!quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klaprozen. het is vandaag tig jaar geleden dat ww I is afgelopen en dat herinneren ze nu. Grote parades etc in Engeland en Frankrijk ook.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Top Gear doet ook iets met Poppies? Tof
quote:
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
Yvonne zal dr dag wel hebben vandaag dan!
Die zitten vast allemaal aan het front johquote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het hele www.forumeerstewereldoorlog.nl team denk ik
Welk plaatjequote:Op zondag 11 november 2007 21:46 schreef qu63 het volgende:
Is dat plaatje van mij wel te zien [afbeelding]
quote:
die dusquote:Op zondag 11 november 2007 21:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die lijntjes bedoelde ik dus ook
dat dacht ik al jaquote:Op zondag 11 november 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
je ploatie is deaud qu
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter
Mja, onhandig. Maar goed, komt wel goed, morgen maar even bellen. Ik neem aan dat ze dat telefonisch kunnen oplossen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm maar het innen van de factuur iedere maand lukt VLEK-KE-LOOS, wedden?
Hmmm
UPCquote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar, vandaag echt zo'n lamballendag, dus nog wat nuttigs kunnen doen ook. En dan eens upc mailen dat ze mijn homepage moeten opengooien, na een jaar mag ik die ruimte wel eens gebruiken [afbeelding]
Die kutlui van chello hebben mijn pw veranderd doen ze van alles aan het testen waren. Daar kom ik nu eens achter [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |