quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ah, sinds ze het 8.5 genoemd hebben in plaats van 8.1
Jammer voor ze dat ik al die gelikte betaalopties en reclamebanners er gelijk weer uitsloop met a-patch
quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ah, sinds ze het 8.5 genoemd hebben in plaats van 8.1
Jammer voor ze dat ik al die gelikte betaalopties en reclamebanners er gelijk weer uitsloop met a-patch [afbeelding]
En hij is er qua gebruiksgemak meer op vooruit gegaan dan de messenger zelf!quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] is die er al voor 8.5 dan [afbeelding]
Oeh, die moet ik vanavond een gaan zoeken danquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En hij is er qua gebruiksgemak meer op vooruit gegaan dan de messenger zelf! [ afbeelding ]
Da's lang geledenquote:
Hoiquote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, jij hebt die troep er allemaal nog bij?
Goedemiddag btw.![]()
Zal even voor je zoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Stuur jij hem vanavond even door dan
Hey indah, alles goed?quote:
Och, je klikt er gewoon 2 aan, gaat even boodschappen doen, en als je terug bent kun je posten.quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, alles prima hier hoor.. alleen zo druk met vanalles en nog wat dat ik maar 1 SC kan bijhouden [afbeelding]
Morgen kom ik hier ook nog wel eventjes, nu staat ie in mij AT [afbeelding]
Nu eerst tukkie doen [afbeelding]
Oh nu gaat het wel goedquote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef Pheno het volgende:
quickquote? ik heb niet eens zo'n melding
QuickQuote is het enige wat nog erkt bij mijquote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
-->
</body>
</html>
Stinkende stinkstank met je quickquote [afbeelding] [afbeelding]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordtquote:Op maandag 12 november 2007 19:03 schreef qu63 het volgende:
Flash, dat komt omdat de quickquote dan een #5 melding (database error) meegeeft, en da tdus als hele webpagina weergeeft
Yes, masterquote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordt
Zet dan ook gewoon de light of dark layout aanquote:Op maandag 12 november 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het door komt zal me worst wezen, ik wil dat het opgelost wordt [afbeelding]
Is niet te vreten?quote:Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die rundvlees stroganoff is ook geen aanrader
Mwoa, het werkt weerquote:
Thanksquote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, feelsteerd dan
En geef hem van mij ook maar een kusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |