Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.quote:Op maandag 12 november 2007 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Succes vandaag!
Hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.
Dit is weer sinds enige tijd dat je op maandag werkt zeker? Of koppel ik die post aan de verkeerde persoon?quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje. Al moet ik mezelf continue eraan herinneren dat het maandag is vandaag.
Nee, ik begin vanaf vandaag met werken op maandag. Normaal was ik vrij op maandag.quote:Op maandag 12 november 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
Dit is weer sinds enige tijd dat je op maandag werkt zeker? Of koppel ik die post aan de verkeerde persoon?
Dat geeft natuurlijk direct het voordeel dat je kan genieten van het maandaggevoelquote:Op maandag 12 november 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik begin vanaf vandaag met werken op maandag. Normaal was ik vrij op maandag.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Nouja och, ik deed op zich het huishouden op maandag. Nu kan dat naar zaterdag, en kan JD helpen.
Verder verveelde ik me regelmatig. Ik vind thuis zijn wel leuk, maar het is leuker als JD dan ook vrij is.
Hier ook, en dat suckt eigenlijk wel een beetjequote:Op maandag 12 november 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is in elk geval prachtig weer hier
'ddomme. Wat nou weer?quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Vandaag zijn de mensen van de bouw vrij
11 november is een betaalde feestdag bij ons. En aangezien die op een zondag viel, wordt die overgezet naar de volgende werkdag, vandaag dusquote:
Ja, als ze ergens een reden kunnen vinden om niks te doen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
11 november is een betaalde feestdag bij ons. En aangezien die op een zondag viel, wordt die overgezet naar de volgende werkdag, vandaag dus
Als vrouw is het niet opvallend dat het allebei niet lukt.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beide [afbeelding] Als vrouw kan ik dat namelijk [afbeelding]
In het fietsenhok was ze best lenig herinner ik me nogquote:
Stond je dr te bespieden na schooltijd?quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het fietsenhok was ze best lenig herinner ik me nog [afbeelding]
JiIj bent nieuw hier hequote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stond je dr te bespieden na schooltijd?
Neuh. Bespieden?quote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef mcDavid het volgende:
Stond je dr te bespieden na schooltijd?
Ah, daar zit je, geil monsterquote:
Jep.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JiIj bent nieuw hier he [afbeelding]
Show dat nieuwe model eensquote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, daar zit je, geil monsterWil je mijn nieuwe fiets eens zien?
Plaatjes kijken van wie zichzelf nou eigenlijk mooi vindtquote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie mensen krijgen eigen datingsite
Ja hoor, dat is Nederland weer
quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
OMG wat is het druk hier. Ik word gek [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |