Thanksquote:
En dan ga ik toch weer controleren of ik echt 'jong' vergeten ben te tikkenquote:
Whehehehquote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef es70 het volgende:
En dan ga ik toch weer controleren of ik echt 'jong' vergeten ben te tikken.
Hij kan het dus al wel zelf naar binnen schuivenquote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks. Hoewel het niet mijn verdienste is eigenlijk... Ik gooi er net als bij de kinderen met enige regelmaat wat voer in (nou ja, ik bied het aan
) en dan gaat het min of meer vanzelf
.
Proficiat.quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks. 39
. Lijk ik nog lekker jong bij
.
Min of meer, hij is alleen soms wat morsigquote:Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kan het dus al wel zelf naar binnen schuiven
Slabbetje erbij geven danquote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Min of meer, hij is alleen soms wat morsig. Maar dat zal waarschijnlijk komen omdat op je gat zitten veel lastiger is dan op je rug
.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
11 uur komt dichtbij ondertussen
haha.. nu heb ik hier UMTS, dus het is ook een beetje lui-heid, want zelfs een kop koffie tijdens het laden door halen is al te lang.quote:Op maandag 12 november 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, je klikt er gewoon 2 aan, gaat even boodschappen doen, en als je terug bent kun je posten.
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:11 schreef Sjowhan het volgende:
Omg.
Collega die ik moest inwerken is per direct uit dienst
Je zit nu op 2 broden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
bleuggh...teveel brood 's ochtends is ook niet goed
Dunno, denk samenhang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn keus of die van het bedrijf?
das qwel veel om in een keer weg te werkenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das qwel veel om in een keer weg te werken
Daten danquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, denk samenhang.
Haar keus trouwens, was wel een leuk meisje
Tja, FOT, over smaak valt bij hen niet te twistenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
En nu Sjow? Wanneer ging jij weg?
Gaat nog leuk worden daarow
Hier helemaal hyper van een paar foto's die ik gemaakt hebzo mooi geworden.
Krijg je als reaktie in Fot, zijn niet spannend
quote:PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen.
Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geīnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.
Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, FOT, over smaak valt bij hen niet te twisten
Ik bedoelde anderhalf boterhamquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]vooral aangezien ik met 2 crackertjes ontbijt
Mits je een fotoboek hebt gemaakt met lang blond haar en fotomodel look. Of girl next door foto, natuurlijk. Dan is geen enkele foto die je in FOT post slechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]posten onder een andere naam en de
's vliegen om je oren
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits je een fotoboek hebt gemaakt met lang blond haar en fotomodel look. Of girl next door foto, natuurlijk. Dan is geen enkele foto die je in FOT post slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |