Daar komt tenminste wel wat uit voort, itt tot een niet nader te noemen stad in Nederlandquote:Op maandag 12 november 2007 18:44 schreef TNA het volgende:
Rotterdam is al sinds 1945 een bouwput.
1940 dan hè.quote:Op maandag 12 november 2007 18:44 schreef TNA het volgende:
Rotterdam is al sinds 1945 een bouwput.
Hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ze die Kuip nu eens afbreken
Ze willen idd een nieuwe Kuip bouwen en dan de oude afbreken.quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ze die Kuip nu eens afbreken
Oude wordt echt niet afgebroken hoor, is een rijksmonument. Wel zouden er geruchten zijn om er dan appartementen ofzo in te maken...quote:Op maandag 12 november 2007 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze willen idd een nieuwe Kuip bouwen en dan de oude afbreken.
Helemaal triest, breek dat ding gewoon af.quote:Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oude wordt echt niet afgebroken hoor, is een rijksmonument. Wel zouden er geruchten zijn om er dan appartementen ofzo in te maken...
Of doe er gewoon niks mee en laat De Club Der Clubs er nog tot in 2213 in spelen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Helemaal triest, breek dat ding gewoon af.
Probleem is alleen dat dat ding binnen 10 jaar in gaat storten wegens betonrot. Toch jammer, prachtig ding.quote:Op maandag 12 november 2007 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of doe er gewoon niks mee en laat De Club Der Clubs er nog tot in 2213 in spelen.
Moeten we daar nog zo lang op wachten?quote:Op maandag 12 november 2007 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat ding binnen 10 jaar in gaat storten wegens betonrot.
Gelukkig dan dat ding van staal is.quote:Op maandag 12 november 2007 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat ding binnen 10 jaar in gaat storten wegens betonrot. Toch jammer, prachtig ding.
Dat van de uitbreiding van het EMC?quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De Kuip is godverrrrrrrrdomme 't mooiste stadion van Nederland. Mooier dan al die nieuwbouw fluitketels en snelkookpannen die her en der worden neergeplant. Nee, het is goed zo.
Maar die blunderput :| mijn Kunsthalpark, wat doe je...!
Nog 2.5 jaar geduld meidquote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik word een beetje gek bij centraal station.. zo onaantrekkelijk
Ze moeten opschieten!!!
Eeh wat dan...? Dat het de lelijkste stad van Nederland is?quote:Op maandag 12 november 2007 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daar komt tenminste wel wat uit voort, itt tot een niet nader te noemen stad in Nederland
De tribunes zijn wel van beton.quote:
Nog nooit in Rotterdam geweestquote:Op maandag 12 november 2007 21:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Eeh wat dan...? Dat het de lelijkste stad van Nederland is?
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 12 november 2007 21:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de tarwewijk bezochtquote:Op maandag 12 november 2007 21:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening, ben je er wel eens geweest ?quote:Op maandag 12 november 2007 21:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Het zou een parkeergarage worden heb ik gehoord. Inmiddels wel een heule dure, overigens.quote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef ScudRaket het volgende:
Dat van de uitbreiding van het EMC?
Blunder-put jaquote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Het zou een parkeergarage worden heb ik gehoord. Inmiddels wel een heule dure, overigens.
Erg makkelijk: http://www.top010.nl/html/de_geb-toren.htmquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef Biefstuk het volgende:
We moeten maar es zo'n google map maken waar iedereen woont. Net zoals in het amsterdam (?) topic.
Idd bizar, maar mooie efficiency zeg ik zoquote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik fiets overigens bijna dagelijks langs de bouw van die Maastoren...moeilijk te geloven dat zo'n gebouw op zo'n klein stukkie land komt, hehe.
Oud Rotterdamquote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef ScudRaket het volgende:
Zowel oud:
[ afbeelding ]
als nieuw:
[ afbeelding ]
Dat is nou net de grap, in bijna alle flats wonen ook mensen. Maar goed. 1 flat is lelijk, maar een stad vol van die dingen is mooi. Ooit in NYC of Tokyo geweest?quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Oud Rotterdam
Nieuw Rotterdam
Ik snap serieus niet wat mensen er mooi aan vinden. Hoe kan je nou kicken op een nieuwbouwstad die er alles aan doet om een gigantisch bedrijventerrein te worden met zo hoog mogelijke gebouwen? Vinden jullie die futuristische spuisels van de gemeente echt zo geweldig? Ik hoef er nog niet dood gevonden te worden, maar ieder het zijne zal ik maar zeggen...
quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik fiets overigens bijna dagelijks langs de bouw van die Maastoren...moeilijk te geloven dat zo'n gebouw op zo'n klein stukkie land komt, hehe.
Nee, maar de beelden die ik van die steden ken bevielen me meer dan de ervaringen die ik in Rotterdam heb opgedaan.quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is nou net de grap, in bijna alle flats wonen ook mensen. Maar goed. 1 flat is lelijk, maar een stad vol van die dingen is mooi. Ooit in NYC of Tokyo geweest?
Dat wil Rotterdam dus ook bereiken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, maar de beelden die ik van die steden ken bevielen me meer dan de ervaringen die ik in Rotterdam heb opgedaan.
Tsja. New York is een stuk ouder dan Rotterdam, dat zal ongetwijfeld meespelen, maar het zal voornamelijk een kwestie van smaak zijn. Geef mij maar een sfeervol historisch centrum wat zoveel Nederlandse steden hebben in plaats van futuristische gebouwenquote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat wil Rotterdam dus ook bereiken.
De Wilhelminapier bv:
[ afbeelding ]
Oh, dit is POL niet? Dan had ik vaker huilie en pwnd moeten schrijven.quote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef AMDB het volgende:
Waarom een serieuze discussie in de klaagbaak?
Ik ben opgegroeid in Utrecht, wat een erg mooi centrum heeft. Maar juist de wolkenkrabbers van Rotterdam zijn een mooi voorbeeld dat het ook anders kan. Bovendien wil men in de toekomst alle winkelgebieden op elkaar laten aansluiten waardoor een sfeervol centrum ontstaat. Lelijke gebouwen zoals aan de Hoogstraat worden gesloopt en er komt nieuw/hoogbouw. Efficiënt en een optische verbetering tegelijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Tsja. New York is een stuk ouder dan Rotterdam, dat zal ongetwijfeld meespelen, maar het zal voornamelijk een kwestie van smaak zijn. Geef mij maar een sfeervol historisch centrum wat zoveel Nederlandse steden hebben in plaats van futuristische gebouwen
Dat valt ook wel mee, en tja het oude centrum was opeens weg...quote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Tsja. New York is een stuk ouder dan Rotterdam, dat zal ongetwijfeld meespelen, maar het zal voornamelijk een kwestie van smaak zijn. Geef mij maar een sfeervol historisch centrum wat zoveel Nederlandse steden hebben in plaats van futuristische gebouwen
Rotterdam staat tot New York als Madurodam tot Rotterdam.quote:Op maandag 12 november 2007 18:43 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een projecten
En dat in hartje centrum
Manhattan aan de Maas wordt verbeterd! Met meer en hogere gebouwen!
http://www.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=2157219
ja ok, maar daarom hoef je je vriendin toch niet te dumpen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat tijdelijke station is in ieder geval erg onhandig. M'n ex-vriendin woont in Rotterdam, dus ik kwam er regelmatig, maar dat station is echt het lelijkste, slechtst opgezette en meest rommelige station van Nederland.
Het is tijdelijk. Get over it.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat tijdelijke station is in ieder geval erg onhandig. M'n ex-vriendin woont in Rotterdam, dus ik kwam er regelmatig, maar dat station is echt het lelijkste, slechtst opgezette en meest rommelige station van Nederland.
Ja, tijdelijk tot 2010.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Hephaistos. het volgende:
TNA heeft wel een punt hoor, Rotterdam heeft gewoon niet die oude schoonheid die Amsterdam of Utrecht hebben. Om met Deelder te spreken: Vierkant, hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht...Ik zou als toerist ook niet zo snel verliefd worden op Rotterdam denk ik. Veel mensen gaan het pas waarderen als ze er een tijdje wonen.
Zelf vind ik oude historische steden prachtig om een paar dagen in rond te lopen, maar daarna gaat het me benauwen. Juist dat zoeken, dat constant in ontwikkeling zijn trekt me enorm aan in Rotterdam. Amsterdam en Utrecht zullen over 25 jaar nog precies hetzelfde zijn, bij Rotterdam weet je nu al dat alles dan weer anders is. Dat zorgt voor een dynamiek die geen enkele andere grote stad in Nederland heeft.
Ik weet wel dat je dat ook niet kunt helpen, maar dat neemt niet weg dat er geen oud centrum meer isquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:51 schreef Djiwie het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, en tja het oude centrum was opeens weg...![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Hephaistos. het volgende:
TNA heeft wel een punt hoor, Rotterdam heeft gewoon niet die oude schoonheid die Amsterdam of Utrecht hebben. Om met Deelder te spreken: Vierkant, hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht...Ik zou als toerist ook niet zo snel verliefd worden op Rotterdam denk ik. Veel mensen gaan het pas waarderen als ze er een tijdje wonen.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Zelf vind ik oude historische steden prachtig om een paar dagen in rond te lopen, maar daarna gaat het me benauwen. Juist dat zoeken, dat constant in ontwikkeling zijn trekt me enorm aan in Rotterdam. Amsterdam en Utrecht zullen over 25 jaar nog precies hetzelfde zijn, bij Rotterdam weet je nu al dat alles dan weer anders is. Dat zorgt voor een dynamiek die geen enkele andere grote stad in Nederland heeft.
1 pannekoek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:38 schreef Broezer het volgende:
Pannekoekenstraat, Delfshaven.
Maar R'dam is niet romantisch.
Of je wilt in de Euromast een suite huren oor 1000,- per nacht ofzo :p.
Dat leek me ook altijd wel leuk. We wilden er een keertje poffertjes gaan eten op een zondagmiddag, dus ik trek die deur open en we lopen naar binnen tegen een enorme muur van rook aan. Dus wij een rondje langs die tafeltjes en zo weer naar buiten. Echt te ranzig daar.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef parselmouth het volgende:
Ah, nu je het zegt... Poffertjes of pannenkoeken eten in die pannenkoekentent aan de Pannekoekstraat lijkt me best romantisch! Meent
375quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:38 schreef Broezer het volgende:
Pannekoekenstraat, Delfshaven.
Maar R'dam is niet romantisch.
Of je wilt in de Euromast een suite huren oor 1000,- per nacht ofzo :p.
Voor een (betaalbaar) romantisch etentje ga je naar Delfshaven, restaurant Hiernaast, en reserveer je een plekje aan het raam voor twee bij zonsondergangquote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef parselmouth het volgende:
Ah, nu je het zegt... Poffertjes of pannenkoeken eten in die pannenkoekentent aan de Pannekoekstraat lijkt me best romantisch! Meent
Pannekoeken eten doe je in Rotterdam of op de Pannekoekenboot, of op die boot aan de Blaak naast de Fortis in het water.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:50 schreef _Boo_ het volgende:
Dat leek me ook altijd wel leuk. We wilden er een keertje poffertjes gaan eten op een zondagmiddag, dus ik trek die deur open en we lopen naar binnen tegen een enorme muur van rook aan. Dus wij een rondje langs die tafeltjes en zo weer naar buiten. Echt te ranzig daar.![]()
Over de Pannekoekenboot is ook niet iedereen even enthousiast...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pannekoeken eten doe je in Rotterdam of op de Pannekoekenboot, of op die boot aan de Blaak naast de Fortis in het water.
Inderdaad. In Rotterdam eet je tapas, pides, mezzes, pitas, foccacias, bitterballen en een kapsalonquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:22 schreef _Boo_ het volgende:
Pannekoeken eten doe je eigenlijk gewoon in Delft.
Dank je en yep, op het zuiden en 10 meter breedquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Mooie plek! Balkon op het zuiden zo te zien?
Volgens mij heeft de Lloydpier wel een rottige OV-verbinding met het centrum, of valt dat wel mee?
Centrum is volgens mij 5 minuten fietsenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Mooie plek! Balkon op het zuiden zo te zien?
Volgens mij heeft de Lloydpier wel een rottige OV-verbinding met het centrum, of valt dat wel mee?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Centrum is volgens mij 5 minuten fietsen
Ben jij er vrijdag, en zo ja; waar slaap je?quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Helaas ben ik dan al @ STRP in Eindhoven, had er wel heen gewild
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:45 schreef Snakey het volgende:
Eh, zitten er meer van jullie zonder water in Rotterdam?
Ik kon nog net m'n tanden poetsen, en koffie zetten gelukkig.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], net lekker gedoucht (West).
tofquote:Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef parselmouth het volgende:
Zal wel even kijken of ik vrijdagavond vrij kan houden, lijkt me wel leuk
Dat is bij mij!quote:Op zondag 25 november 2007 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quizvraagje:
Op welke plaats is deze foto geschoten??
[ afbeelding ]
Scheelt ze weer een extra weekje school omdat ze ziek thuis zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Las dat ze afgelopen week wel op de coolsingel waren geweest en in de fontein op Hofplein waren gesprongen.
Dat zal ik maar niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isegrim: met ambulances kan je meezingen"Het is te laat, ik ben al dood" op de tonen
Politie is wat sneller en zenuwachtiger. Brandweertoeters gaan wat langzamerquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen.Ja, nu je het zegt, ambulance weet ik wel. Maar het verschil tussen politie en brandweer...?
Hmm dat is niet verkeerd nee. Maar waren ze vorig jaar ook zo groot dan? In mijn herinnering was het echt een miezerig baantje, waar je met een paar slagen bij de andere kant was...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stadhuisplein is 500m2 en Wilhelmina 800m2. Die tweede is sowieso overdekt. Dat zijn geen kleine ijsbanen hoor. Je kan zelfs curling spelen!
Ik was op de schiedamsedijk en ik hoorde ze aankomen, het waren ambulances onder politiebegeleiding, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoorde vanmorgen (tegen twaalven denk ik) allemaal ambulances of politieauto's of brandweerwagens (ik weet het verschil niet in sirene). Weet iemand wat er loos was?
fietsers hebben voorrang, ik kachel daar altijd op volle snelheid langsquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was op de schiedamsedijk en ik hoorde ze aankomen, het waren ambulances onder politiebegeleiding, geen idee waarom.
Ik zag om 17:45 nog een oude vrouw liggen op de coolsingel, op het fietspad ter hoogte van de koopgoot. Dat is echt een gevaarlijk punt; de voetgangers letten niet op als ze het fietspad over willen steken en voor fietsers is het onduidelijk wie er voorrang heeft want de zebrastrepen lopen niet door op het fietspad..
Heb je d'r opgeraapt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zag om 17:45 nog een oude vrouw liggen op de coolsingel, op het fietspad ter hoogte van de koopgoot.
ze mogen daar morgen van mij al mee beginnen, die stinktunneltraverse.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:00 schreef junkiexp het volgende:
Ik las trouwens ook in de krant dat de 's gravendijk wal waarschijnlijk ook overdekt wordt.
Lijkt me wel een heel appart gezicht.
Al die hoeren tenten en coffee shops eruit en er echt wat van maken.
Geluksvogel...ik ben al ontelbare keren vol in de ankers gegaan omdat mensen als zombies overstakenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Fugie het volgende:
fietsers hebben voorrang, ik kachel daar altijd op volle snelheid langsaltijd wel iemand die oplet
Ik weet niet of het leuk is, maar hier op de Wolphaertsbocht (bij de Pleinweg/Zuidplein in de buurt) heb je ook een Piekfijn.quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef parselmouth het volgende:
Weet iemand hier nog leuke kringloopwinkels naast Piekfijn en de markt op de Binnenrotte?
Feli.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef Meneermax het volgende:Nog een week of 3 en dan kan ik mijn woning in R'dam betrekken
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
ik ben afgelopen weekend vcoor het eerst wezen stappen, dat was echt het slechtste idee ooit
Eerst even wezen eten in coconuts, daarna thuis teveel bacardi gedronken en in off_corso verder gegaanUiteindelijk nog 1 of andere vage tent in een kelder ingedoken toen off_corso dicht ging. Kwam er op neer dat ik om half 8 volledig kapot thuis kwam
![]()
Volgende keer maar een simpele kroegentocht ofzo, dan wordt het iig niet zo laat meer .
slecht idee omdat er teveel mogelijkheden zijn om achtelijk lang uit te gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Stpan het volgende:
[..]
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?
Of slecht idee omdat het niet was wat je had gehoopt?
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Meneermax het volgende:
Bij de Goudse Singel zit een tent waar je ethiopisch/eritrees kan eten. Goede prijs, lekker eten en leuke sfeer. En nee, je krijgt geen VN voeselpakketten geserveerdIk dacht dat het 'De Smaak van Afrika' heet maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Meneermax het volgende:
Naja, zelf maar iets geprobeerd. Ben er niet echt een ster in. Wil je ook op de kaart, pm dan ff(ook als je denkt dit beter te kunnen trouwens).
[ afbeelding ]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.
Ze serveren er niet veel exotische diersoorten hoor. Alleen krokodil. In A'dam zit wel een restaurant dat een keur aan Afrikaans wild serveert (uiteraard geen beschermde dieren ofzo).
Ik pas het morgen wel ff aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Van 'Isegrim' mag je ook wel 'Isegrim & heiden6' maken. We wonen samen.
Lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Meneermax het volgende:
[..]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'
Buuv.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik durf te wedden dat zoiets een hit zou worden.
waar moet je anders wonenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
Iedereen behalve Koewamquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
voor rustiek heb ik nog wel wat plaatsjes in zeeland waar ik heen kanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik woon in een groene buitenwijk, door makelaars weleens omschreven als 'rustiek'. Jullie wonen tussen de paupere dagjesmensen uit Brabant en/of Zeeland.
Witte de With zekerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, JunkieXP woont echt verdomd dicht bij mij in de buurt. Paar honderd meter schat ik...
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Apart idee van 'rustiek' hebben die makelaars.
Ik weet als ervaringsdeskundige juist héél goed wat 'rustiek' betekent.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:41 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!
Maar ik heb al alleen maar spaarlampen in huis. En die dingen gaan ook nog eens niet zo snel kapot, dus reservelampen heb je eigenlijk ook niet nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We krijgen 20 december 2 spaarlampen.
Jij bent de rode balquote:
Waar in Oud-Mathenesse? Als het een appartement is, is de kans redelijk aanwezig dat je een klant van me bent (tenzij huurder). Ik beheer een flink aantal VvE's in Oud-Mathenesse.quote:
Eindelijk weer eens panden die in de stijl van wat er stond worden gebouwd.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:51 schreef DutchTrain het volgende:
Die spreuk staat in de Proveniersstraat op een schutting.
De vraag is alleen nog voor hoelang, want er gaat nu eindelijk een appartementencomplex gebouwd worden daar.
Er rijd geen tram over de WESTblaak....quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand hierover actuele info? Moet zo met de tram via Blaak.
Thanx, maar ik ben alweer thuisquote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er rijd geen tram over de WESTblaak....
Daar fitness ik ook!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef parselmouth het volgende:
Gisteren voor de eerste keer gesport bij Fit4Free in het Groothandelsgebouw![]()
Klein sportschooltje, maar wel mooie apparaten.
Ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar fitness ik ook!!!!!!!!
waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga daar ook fitnessen
Heb een jaar gratis abo gewonnen
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een dikzak!
Fitness Firstquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Er bestaan nog meer sportscholen in Rotterdam dan die hoor
En verquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef parselmouth het volgende:
Ja maar fit4free is lekker goedkoop
ja das best eng zon ambulance, dan zou ik ook in de bosjes duiken!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:21 schreef Broezer het volgende:
Er lag vanochtend een vrouw in de bosjes bij station Blaak.
D'r was een ambulance ofzo gekomen.
Megastad FMquote:
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Fugie het volgende:
ik train gewoon in fitnesscentrum noord
lekker met ijzer beuken in den avond
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Kaart in de OP gezet
[..]
Dan woon je ook bij mij in de buurt .
Wordt gegeregeldquote:Op donderdag 20 december 2007 08:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartHebben jullie MeneerM@x wel gePM'd?
nu welquote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Meneermax het volgende:
pas het zometeen we ff aan. Heb inmiddels van Dutch ook het adres. Speldje nog niet.
Idd de Kralingse Plas, dat groene d'r omheen is het Kralingse Bos (maar dat zal geen verrassing zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Tussen Isegrim en Babsjuh zit een groot blauw/grijs vlak. Wat is dat? De Kralinngse plas?
Hmm, ja, heb 'm nu bij tinypic gezet in plaats van putfile.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Meneermax het volgende:
ik zie de googlemap niet in de OP, zijn er meer mensen die daar last van hebben?
sneeuw is sneeuw en wit is witquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
Is er eindelijk een keer iets léuks aan wonen in een shitgebiedquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
daar woont mijn zus 1 minuut vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Meneermax het volgende:
ik werk @oostplein en keek uit op schitterende besneeuwde bomen... maakt je dag goed zoiets
Gisteren zag ik bij de statensingel (bij dat kerkje) best veel kindjes schaatsen en spelen op het ijs. Leverde een mooi ouderwetsch plaatje opquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien één van de singels proberen. Noordsingel bijvoorbeeld? Of de iets smallere Statensingel?
Noorderkanaal zou de beste plek zijn, maar die zal denk ik nog niet dichtgevroren zijn
Fotoquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Mooie Russische muts gescoord op de markt.
Met al die Poolse dronkenlappen die hier in de bouw werken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, je komt er wel makkelijker mee binnen op een Poolse underground party
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:27 schreef Koewam het volgende:
He je hapt niet
vanavond kan ik niet, maar een andere keer lijkt me gezellieje kan lekker koken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mogen binnen enkele jaren verwachten naast de erasmusbrug, stadkant208 meter, 60 meter hoger dan het nationale nederlanden gebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |