nu welquote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Meneermax het volgende:
pas het zometeen we ff aan. Heb inmiddels van Dutch ook het adres. Speldje nog niet.
Idd de Kralingse Plas, dat groene d'r omheen is het Kralingse Bos (maar dat zal geen verrassing zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Tussen Isegrim en Babsjuh zit een groot blauw/grijs vlak. Wat is dat? De Kralinngse plas?
Hmm, ja, heb 'm nu bij tinypic gezet in plaats van putfile.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Meneermax het volgende:
ik zie de googlemap niet in de OP, zijn er meer mensen die daar last van hebben?
sneeuw is sneeuw en wit is witquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
Is er eindelijk een keer iets léuks aan wonen in een shitgebiedquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
daar woont mijn zus 1 minuut vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Meneermax het volgende:
ik werk @oostplein en keek uit op schitterende besneeuwde bomen... maakt je dag goed zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |