Waar in Oud-Mathenesse? Als het een appartement is, is de kans redelijk aanwezig dat je een klant van me bent (tenzij huurder). Ik beheer een flink aantal VvE's in Oud-Mathenesse.quote:
Eindelijk weer eens panden die in de stijl van wat er stond worden gebouwd.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:51 schreef DutchTrain het volgende:
Die spreuk staat in de Proveniersstraat op een schutting.
De vraag is alleen nog voor hoelang, want er gaat nu eindelijk een appartementencomplex gebouwd worden daar.
Er rijd geen tram over de WESTblaak....quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand hierover actuele info? Moet zo met de tram via Blaak.
Thanx, maar ik ben alweer thuisquote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er rijd geen tram over de WESTblaak....
Daar fitness ik ook!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef parselmouth het volgende:
Gisteren voor de eerste keer gesport bij Fit4Free in het Groothandelsgebouw![]()
Klein sportschooltje, maar wel mooie apparaten.
Ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar fitness ik ook!!!!!!!!
waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga daar ook fitnessen
Heb een jaar gratis abo gewonnen
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een dikzak!
Fitness Firstquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Er bestaan nog meer sportscholen in Rotterdam dan die hoor
En verquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef parselmouth het volgende:
Ja maar fit4free is lekker goedkoop
ja das best eng zon ambulance, dan zou ik ook in de bosjes duiken!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:21 schreef Broezer het volgende:
Er lag vanochtend een vrouw in de bosjes bij station Blaak.
D'r was een ambulance ofzo gekomen.
Megastad FMquote:
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Fugie het volgende:
ik train gewoon in fitnesscentrum noord
lekker met ijzer beuken in den avond
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Kaart in de OP gezet
[..]
Dan woon je ook bij mij in de buurt .
Wordt gegeregeldquote:Op donderdag 20 december 2007 08:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartHebben jullie MeneerM@x wel gePM'd?
nu welquote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Meneermax het volgende:
pas het zometeen we ff aan. Heb inmiddels van Dutch ook het adres. Speldje nog niet.
Idd de Kralingse Plas, dat groene d'r omheen is het Kralingse Bos (maar dat zal geen verrassing zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Tussen Isegrim en Babsjuh zit een groot blauw/grijs vlak. Wat is dat? De Kralinngse plas?
Hmm, ja, heb 'm nu bij tinypic gezet in plaats van putfile.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Meneermax het volgende:
ik zie de googlemap niet in de OP, zijn er meer mensen die daar last van hebben?
sneeuw is sneeuw en wit is witquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
Is er eindelijk een keer iets léuks aan wonen in een shitgebiedquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
daar woont mijn zus 1 minuut vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Meneermax het volgende:
ik werk @oostplein en keek uit op schitterende besneeuwde bomen... maakt je dag goed zoiets
Gisteren zag ik bij de statensingel (bij dat kerkje) best veel kindjes schaatsen en spelen op het ijs. Leverde een mooi ouderwetsch plaatje opquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien één van de singels proberen. Noordsingel bijvoorbeeld? Of de iets smallere Statensingel?
Noorderkanaal zou de beste plek zijn, maar die zal denk ik nog niet dichtgevroren zijn
Fotoquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Mooie Russische muts gescoord op de markt.
Met al die Poolse dronkenlappen die hier in de bouw werken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, je komt er wel makkelijker mee binnen op een Poolse underground party
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:27 schreef Koewam het volgende:
He je hapt niet
vanavond kan ik niet, maar een andere keer lijkt me gezellieje kan lekker koken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mogen binnen enkele jaren verwachten naast de erasmusbrug, stadkant208 meter, 60 meter hoger dan het nationale nederlanden gebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |