Hmm, ja, heb 'm nu bij tinypic gezet in plaats van putfile.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Meneermax het volgende:
ik zie de googlemap niet in de OP, zijn er meer mensen die daar last van hebben?
sneeuw is sneeuw en wit is witquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
Is er eindelijk een keer iets léuks aan wonen in een shitgebiedquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
Dat was volgens de weerdeskundigen uitsneeuwende mist. Een verschijnsel dat alleen in de buurt van rokende schoorstenen van industrie en hoge gebouwen zou plaatsvinden.
Ik zag ook auto's rijden met een laag sneeuw erop.
daar woont mijn zus 1 minuut vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Meneermax het volgende:
ik werk @oostplein en keek uit op schitterende besneeuwde bomen... maakt je dag goed zoiets
Gisteren zag ik bij de statensingel (bij dat kerkje) best veel kindjes schaatsen en spelen op het ijs. Leverde een mooi ouderwetsch plaatje opquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien één van de singels proberen. Noordsingel bijvoorbeeld? Of de iets smallere Statensingel?
Noorderkanaal zou de beste plek zijn, maar die zal denk ik nog niet dichtgevroren zijn
Fotoquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Mooie Russische muts gescoord op de markt.
Met al die Poolse dronkenlappen die hier in de bouw werken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, je komt er wel makkelijker mee binnen op een Poolse underground party
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:27 schreef Koewam het volgende:
He je hapt niet
vanavond kan ik niet, maar een andere keer lijkt me gezellieje kan lekker koken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mogen binnen enkele jaren verwachten naast de erasmusbrug, stadkant208 meter, 60 meter hoger dan het nationale nederlanden gebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |