Daar fitness ik ook!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef parselmouth het volgende:
Gisteren voor de eerste keer gesport bij Fit4Free in het Groothandelsgebouw![]()
Klein sportschooltje, maar wel mooie apparaten.
Ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar fitness ik ook!!!!!!!!
waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga daar ook fitnessen
Heb een jaar gratis abo gewonnen
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een dikzak!
Fitness Firstquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Er bestaan nog meer sportscholen in Rotterdam dan die hoor
En verquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef parselmouth het volgende:
Ja maar fit4free is lekker goedkoop
ja das best eng zon ambulance, dan zou ik ook in de bosjes duiken!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:21 schreef Broezer het volgende:
Er lag vanochtend een vrouw in de bosjes bij station Blaak.
D'r was een ambulance ofzo gekomen.
Megastad FMquote:
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Fugie het volgende:
ik train gewoon in fitnesscentrum noord
lekker met ijzer beuken in den avond
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja dat is bij mij in de straat, daar heb ik ook een jaar gesport. Maar ik kreeg t op een gegeven moment echt paans benauwd van al die body builders!!
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja hehe, daar lopen wel aardig wat grote jongens rond. Is ook niet echt een geschikte plek om te sporten als je beetje op zon fiets / loopband wil hangen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Daar was ik ook, wel 2 strippenkaarten lang, toen besloot ik dat het niets voor mij is te fitnessen... maar mss. lag het aan de sportschool?
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En ik zie ook een punaisetje erg dichtbij ... Leintjeh
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Kaart in de OP gezet
[..]
Dan woon je ook bij mij in de buurt .
Wordt gegeregeldquote:Op donderdag 20 december 2007 08:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar veiligheidsspeldje en DT, ik zie jullie helemaal niet op de kaartHebben jullie MeneerM@x wel gePM'd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |