Feli.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef Meneermax het volgende:Nog een week of 3 en dan kan ik mijn woning in R'dam betrekken
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
ik ben afgelopen weekend vcoor het eerst wezen stappen, dat was echt het slechtste idee ooit
Eerst even wezen eten in coconuts, daarna thuis teveel bacardi gedronken en in off_corso verder gegaanUiteindelijk nog 1 of andere vage tent in een kelder ingedoken toen off_corso dicht ging. Kwam er op neer dat ik om half 8 volledig kapot thuis kwam
![]()
Volgende keer maar een simpele kroegentocht ofzo, dan wordt het iig niet zo laat meer .
slecht idee omdat er teveel mogelijkheden zijn om achtelijk lang uit te gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Stpan het volgende:
[..]
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?
Of slecht idee omdat het niet was wat je had gehoopt?
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Meneermax het volgende:
Bij de Goudse Singel zit een tent waar je ethiopisch/eritrees kan eten. Goede prijs, lekker eten en leuke sfeer. En nee, je krijgt geen VN voeselpakketten geserveerdIk dacht dat het 'De Smaak van Afrika' heet maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Meneermax het volgende:
Naja, zelf maar iets geprobeerd. Ben er niet echt een ster in. Wil je ook op de kaart, pm dan ff(ook als je denkt dit beter te kunnen trouwens).
[ afbeelding ]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.
Ze serveren er niet veel exotische diersoorten hoor. Alleen krokodil. In A'dam zit wel een restaurant dat een keur aan Afrikaans wild serveert (uiteraard geen beschermde dieren ofzo).
Ik pas het morgen wel ff aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Van 'Isegrim' mag je ook wel 'Isegrim & heiden6' maken. We wonen samen.
Lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Meneermax het volgende:
[..]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'
Buuv.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik durf te wedden dat zoiets een hit zou worden.
waar moet je anders wonenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
Iedereen behalve Koewamquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |