Ben jij er vrijdag, en zo ja; waar slaap je?quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Helaas ben ik dan al @ STRP in Eindhoven, had er wel heen gewild
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:45 schreef Snakey het volgende:
Eh, zitten er meer van jullie zonder water in Rotterdam?
Ik kon nog net m'n tanden poetsen, en koffie zetten gelukkig.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], net lekker gedoucht (West).
tofquote:Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef parselmouth het volgende:
Zal wel even kijken of ik vrijdagavond vrij kan houden, lijkt me wel leuk
Dat is bij mij!quote:Op zondag 25 november 2007 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quizvraagje:
Op welke plaats is deze foto geschoten??
[ afbeelding ]
Scheelt ze weer een extra weekje school omdat ze ziek thuis zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Las dat ze afgelopen week wel op de coolsingel waren geweest en in de fontein op Hofplein waren gesprongen.
Dat zal ik maar niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isegrim: met ambulances kan je meezingen"Het is te laat, ik ben al dood" op de tonen
Politie is wat sneller en zenuwachtiger. Brandweertoeters gaan wat langzamerquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen.Ja, nu je het zegt, ambulance weet ik wel. Maar het verschil tussen politie en brandweer...?
Hmm dat is niet verkeerd nee. Maar waren ze vorig jaar ook zo groot dan? In mijn herinnering was het echt een miezerig baantje, waar je met een paar slagen bij de andere kant was...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stadhuisplein is 500m2 en Wilhelmina 800m2. Die tweede is sowieso overdekt. Dat zijn geen kleine ijsbanen hoor. Je kan zelfs curling spelen!
Ik was op de schiedamsedijk en ik hoorde ze aankomen, het waren ambulances onder politiebegeleiding, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoorde vanmorgen (tegen twaalven denk ik) allemaal ambulances of politieauto's of brandweerwagens (ik weet het verschil niet in sirene). Weet iemand wat er loos was?
fietsers hebben voorrang, ik kachel daar altijd op volle snelheid langsquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was op de schiedamsedijk en ik hoorde ze aankomen, het waren ambulances onder politiebegeleiding, geen idee waarom.
Ik zag om 17:45 nog een oude vrouw liggen op de coolsingel, op het fietspad ter hoogte van de koopgoot. Dat is echt een gevaarlijk punt; de voetgangers letten niet op als ze het fietspad over willen steken en voor fietsers is het onduidelijk wie er voorrang heeft want de zebrastrepen lopen niet door op het fietspad..
Heb je d'r opgeraapt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zag om 17:45 nog een oude vrouw liggen op de coolsingel, op het fietspad ter hoogte van de koopgoot.
ze mogen daar morgen van mij al mee beginnen, die stinktunneltraverse.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:00 schreef junkiexp het volgende:
Ik las trouwens ook in de krant dat de 's gravendijk wal waarschijnlijk ook overdekt wordt.
Lijkt me wel een heel appart gezicht.
Al die hoeren tenten en coffee shops eruit en er echt wat van maken.
Geluksvogel...ik ben al ontelbare keren vol in de ankers gegaan omdat mensen als zombies overstakenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Fugie het volgende:
fietsers hebben voorrang, ik kachel daar altijd op volle snelheid langsaltijd wel iemand die oplet
Ik weet niet of het leuk is, maar hier op de Wolphaertsbocht (bij de Pleinweg/Zuidplein in de buurt) heb je ook een Piekfijn.quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef parselmouth het volgende:
Weet iemand hier nog leuke kringloopwinkels naast Piekfijn en de markt op de Binnenrotte?
Feli.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef Meneermax het volgende:Nog een week of 3 en dan kan ik mijn woning in R'dam betrekken
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
ik ben afgelopen weekend vcoor het eerst wezen stappen, dat was echt het slechtste idee ooit
Eerst even wezen eten in coconuts, daarna thuis teveel bacardi gedronken en in off_corso verder gegaanUiteindelijk nog 1 of andere vage tent in een kelder ingedoken toen off_corso dicht ging. Kwam er op neer dat ik om half 8 volledig kapot thuis kwam
![]()
Volgende keer maar een simpele kroegentocht ofzo, dan wordt het iig niet zo laat meer .
slecht idee omdat er teveel mogelijkheden zijn om achtelijk lang uit te gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Stpan het volgende:
[..]
Slecht idee als dat het te laat werd omdat het leuk was?
Of slecht idee omdat het niet was wat je had gehoopt?
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Meneermax het volgende:
Bij de Goudse Singel zit een tent waar je ethiopisch/eritrees kan eten. Goede prijs, lekker eten en leuke sfeer. En nee, je krijgt geen VN voeselpakketten geserveerdIk dacht dat het 'De Smaak van Afrika' heet maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Meneermax het volgende:
Naja, zelf maar iets geprobeerd. Ben er niet echt een ster in. Wil je ook op de kaart, pm dan ff(ook als je denkt dit beter te kunnen trouwens).
[ afbeelding ]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, De Smaak van Afrika. Lekker eten.
Ze serveren er niet veel exotische diersoorten hoor. Alleen krokodil. In A'dam zit wel een restaurant dat een keur aan Afrikaans wild serveert (uiteraard geen beschermde dieren ofzo).
Ik pas het morgen wel ff aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Van 'Isegrim' mag je ook wel 'Isegrim & heiden6' maken. We wonen samen.
Lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Meneermax het volgende:
[..]
'Doet u mij maar de terrine van beschermd wild met de saus van geconfijte pandaneusjes'
Buuv.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik durf te wedden dat zoiets een hit zou worden.
waar moet je anders wonenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
Iedereen behalve Koewamquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
voor rustiek heb ik nog wel wat plaatsjes in zeeland waar ik heen kanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik woon in een groene buitenwijk, door makelaars weleens omschreven als 'rustiek'. Jullie wonen tussen de paupere dagjesmensen uit Brabant en/of Zeeland.
Witte de With zekerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, JunkieXP woont echt verdomd dicht bij mij in de buurt. Paar honderd meter schat ik...
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Apart idee van 'rustiek' hebben die makelaars.
Ik weet als ervaringsdeskundige juist héél goed wat 'rustiek' betekent.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:41 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!
Maar ik heb al alleen maar spaarlampen in huis. En die dingen gaan ook nog eens niet zo snel kapot, dus reservelampen heb je eigenlijk ook niet nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We krijgen 20 december 2 spaarlampen.
Jij bent de rode balquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |