voor rustiek heb ik nog wel wat plaatsjes in zeeland waar ik heen kanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik woon in een groene buitenwijk, door makelaars weleens omschreven als 'rustiek'. Jullie wonen tussen de paupere dagjesmensen uit Brabant en/of Zeeland.
Witte de With zekerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, JunkieXP woont echt verdomd dicht bij mij in de buurt. Paar honderd meter schat ik...
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Apart idee van 'rustiek' hebben die makelaars.
Ik weet als ervaringsdeskundige juist héél goed wat 'rustiek' betekent.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:41 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!
Maar ik heb al alleen maar spaarlampen in huis. En die dingen gaan ook nog eens niet zo snel kapot, dus reservelampen heb je eigenlijk ook niet nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We krijgen 20 december 2 spaarlampen.
Jij bent de rode balquote:
Waar in Oud-Mathenesse? Als het een appartement is, is de kans redelijk aanwezig dat je een klant van me bent (tenzij huurder). Ik beheer een flink aantal VvE's in Oud-Mathenesse.quote:
Eindelijk weer eens panden die in de stijl van wat er stond worden gebouwd.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:51 schreef DutchTrain het volgende:
Die spreuk staat in de Proveniersstraat op een schutting.
De vraag is alleen nog voor hoelang, want er gaat nu eindelijk een appartementencomplex gebouwd worden daar.
Er rijd geen tram over de WESTblaak....quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand hierover actuele info? Moet zo met de tram via Blaak.
Thanx, maar ik ben alweer thuisquote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er rijd geen tram over de WESTblaak....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |