Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten topquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Over weinig zo te zien
Maar als je een leuk onderwerp hebt
Zal toch nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten top
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:54 schreef freud het volgende:
Hoi
Shoot met Debsterrrr was leuk! Wel apart een shoot waar mijn sluitertijd meestal niet sneller dan 1/60e is geweest.
Ooooohwwww dan val ik nog best meequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef prupke het volgende:
hai
ymke volgens mij ben je ook niet saai hoorik vrolijk ben
Haha, een peleng is niet echt L lens hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijk![]()
![]()
Oei, junkieshoot met pelengquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, een peleng is niet echt L lens hoor.
Jaquote:
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huisquote:
luie dagen zijn goedvoor de menschquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
West Wingggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ging me dan ook pas om kwart voor 8 aankleden
![]()
zoals ik al zei....luie dag....computeren...muziek luisteren....West Wing kijken..... soms moet het gewoon ff he
![]()
![]()
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huis
en omdat ik weekend heb
en omdat ik gewoon een kei vrolijk mens ben
perfekt glassexquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?
West Wing is idd een errug vette seriequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
West Winggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal dan wel door de naam komen,quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
perfekt glassex
die riekt zo fris ...
Ah, je bent nog beginnerquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing is idd een errug vette serieBen nu voor de 3e keer aan het kijken
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:Pquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de naam komen,
want het middel opzich
T is overal handig voor jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:P
'nachtquote:
Tja, ouwe man he... Dan ben je dat niet meer gewend...quote:
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainenquote:
D'r is helemaal geen storm johquote:Op zondag 11 november 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainen![]()
Goeie gedachtequote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als ik honger heb moet ik eten
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een luxeprobleem. Ik wil wel even met de camera richting Kijkduin om foto's te maken van de blauwe lucht, de wolken en de wilde zee, maar ik zit hier thuis wel prima in m'n trainingsbroek met de verwarming aan....
Wat te doen...![]()
Ik heb net besloten het maar niet te doen. Frisse neus halen kan wel even lekker zijn om je gedachten te verzetten, ook al is het maar tijdelijk...quote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo wel even naar KijkduinEven uit waaien samen met iemand die dat wel kan gebruiken. En ik inmiddels eigenlijk ook wel...
opa gaat slecht, voel me kut
Bleh, nou twijfel ik weer...quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?
Checkquote:Op zondag 11 november 2007 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bleh, nou twijfel ik weer...
Nou ja, ik ga om twee uur richting Alkmaar, dus dat zou weer wat krap worden. De volgende najaarsstorm, afgesproken?
quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?
Ja...dat zag ik ook pas vanmorgen, maar je hebt zelf de weersvoorspellingen gezienquote:Op zondag 11 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]t regent helemaal niet !!! de zon schijnt!!!!
tis niet anders...quote:Op zondag 11 november 2007 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...dat zag ik ook pas vanmorgen, maar je hebt zelf de weersvoorspellingen gezien
Hehehehehehe...dat probleem ken ikquote:Op zondag 11 november 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
moet nog van alles bewerken
ben er nog nooit geweest zodoende dat ik erover dacht. van de andere kant is een dagje lekker thuishangen ook wel lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehehe...dat probleem ken ikEn ik vind Houten nou niet echt superspannend of zo
Het merendeel wat je er vind zijn oude camera's en daar heb ik er eentje van en da's meer dan genoeg
Een keertje kijken kan geen kwaadquote:Op zondag 11 november 2007 12:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest zodoende dat ik erover dacht. van de andere kant is een dagje lekker thuishangen ook wel lekker
Moet je sterker tape kopenquote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
Gut fokken en foto's bewerken met een konijn dat een computerfetisch heeft is best lastig
zodra laptop open staat, staat madam te kijken naar t scherm en wil over het toetsenbord heen rennen
Hahaha, ik heb hier zo'n kat. Bailey gaat regelmatig op mijn schoot zitten als ik met de laptop op de bank zit. Zijn pootjes krijgen dan een uitgebreide strekbeurt over het toetsenbord heen zodat ik niet meer zie wat ik doequote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
Gut fokken en foto's bewerken met een konijn dat een computerfetisch heeft is best lastig
zodra laptop open staat, staat madam te kijken naar t scherm en wil over het toetsenbord heen rennen
leuk hequote:Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb hier zo'n kat. Bailey gaat regelmatig op mijn schoot zitten als ik met de laptop op de bank zit. Zijn pootjes krijgen dan een uitgebreide strekbeurt over het toetsenbord heen zodat ik niet meer zie wat ik doeEn dan nog aankijken met zo'n blik van:
![]()
Middag trouwens.
Ik heb het gedaan, jawel, ik ben gaan trainen en nu al weer lekker thuis. Maar eens een flinke photoshopbeurt doen![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk he
vooral als t geluid aanstaat en je van die ploeng geluiden van windows krijg omdat er teveel toetsen ingedrukt worden
yup want het is goeiequote:Op zondag 11 november 2007 13:40 schreef diedrick het volgende:
[..]
en vanavond pruttelt daardoor iets anders?![]()
Haha geniaal!quote:Op zondag 11 november 2007 14:22 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Vroegah, toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje hadden we een hele mooie blauwe pers. Zij ging altijd om de dikke buik van mjin moeder liggen en als mijn broertje dan schopte, sloeg de kat eerst terug. En als ze het niet verwachtte sprong ze zowat tegen he plafond aan. Debiel zijn die beesten![]()
Ik kan ook niet meer zonder hoor, ik moet in een vorig leven wel een katachtige zijn geweestquote:Op zondag 11 november 2007 14:48 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha geniaal!![]()
Onze kat is deze zomer gestorven. Katten zijn zoooo leuk, hopelijk dit voorjaar weer poezebeestjes!
Vriendin van me heeft nu een kitten, echt zo'n felix katje. Zo lief!![]()
![]()
Gewoon ritueel afschietenquote:Op zondag 11 november 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
mijn laptop doet gaar ...continue van kleur verschieten dat ding..zou hij doodgaan nu?evening btw
ik heb geen geweerquote:
En op zeker?quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef prupke het volgende:
oeh en de zalmpasteitjes waren erg lekker
alles is op iddquote:
Recepten zijn altijd goedquote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
alles is op idd
maar ze zijn makkelijk zelf te maken .. in 45 minuten heb je ze klaar..
recept nodig??
Klinkt wel weer goed jaquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef prupke het volgende:
oeh en de zalmpasteitjes waren erg lekker
allrighty then :quote:
Thx, ga ik proberenquote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
allrighty then :
-recept-
eet smakelijk
* PdeHoog noteert.....quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
allrighty then :
u heeft nodig : gerookte zalmforel filet ongeveer 300 gram, 2 hardgekookte eieren , bieslook , peterselie en lente-uitje.
snijd alles fijn en meng dit door elkaar voeg zout en peper toe.
leg wat vulling op een bladerdeeg vel en maak er een goed gevuld paketje van
insmeren met losgeklopt ei. en dan voor 25 minuten in de over op 200 graden
eet smakelijk
sommige oosterse gerechten vind ik wel lekker maar over het algemeen vind ik het te spicy..quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mijn eten maar iets meer Oosters
Reageer je alleen op pittig/(rode) peper?quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef prupke het volgende:
klopt idd
maar ik moet bv al voorzichtig zijn als er rode peper in het gerecht staat..
ook dat ik moet uitkijken omdat ik al eens een keer een peper had gesneden en wel mijn handen gewassen had.. maar dan nog in mijn oog wrijven... man dat is erg
maar als ik echt iets lekker vind dan eet ik het wel en draag de concequenties ....
Helemaal mee eens, niets zo lekker als Aziatisch eten... Lekker met kruiden van de toko... Het water loopt mij spontaan in de mond!quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mijn eten maar iets meer Oosters
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!quote:Op maandag 12 november 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, niets zo lekker als Aziatisch eten... Lekker met kruiden van de toko... Het water loopt mij spontaan in de mond!![]()
Ga hier maar eens Indonesisch eten. Alhoewel dat misschien niet zo'n goed idee is als je gevoelig bent voor verslavingen...quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef freud het volgende:
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!
Gelukkig dacht ik het alleen maar, en heb ik het hier niet ingetypt. Ik voel mij dus niet aangesproken...quote:Op maandag 12 november 2007 09:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dat verklaart mij voor gek als ik `s avonds nasi met sate eet..gaan ze voor 9 uur ff restaurants zitten bespreken
Dat is echt heel erg lekkerquote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef freud het volgende:
[..]
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!
Same here. Al komt het meer doordat we iedere dag naart het ziekenhuis moeten om onze gezinsuitbreiding te verzorgen. Door het "handige" schema wat het ziekenhuis hanteert is dat altijd rond etenstijdquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Eten hmmz.. ik heb geloof ik al zowat een week geen normaal avondeten gehad. Steeds geen zin/trek etc.
Dat velletje kan ik je niet aan helpen, maar ik wil best wel een gezonde maaltijd voor je klaarmaken hoor...quote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Eten hmmz.. ik heb geloof ik al zowat een week geen normaal avondeten gehad. Steeds geen zin/trek etc.
*zoekt velletje wat wel weer lekker zit*
Mijn pa heeft indonesisch kookles gegeven, dus ik ken de keuken welquote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga hier maar eens Indonesisch eten. Alhoewel dat misschien niet zo'n goed idee is als je gevoelig bent voor verslavingen...
Hoe gaat het met jullie ventje? Wil je ff een update komen geven in OUD toevallig? Ben erg benieuwdquote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Same here. Al komt het meer doordat we iedere dag naart het ziekenhuis moeten om onze gezinsuitbreiding te verzorgen. Door het "handige" schema wat het ziekenhuis hanteert is dat altijd rond etenstijd![]()
Zeker doen, desnoods organiseren we er een meet omheen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef freud het volgende:
Mijn pa heeft indonesisch kookles gegeven, dus ik ken de keuken wel. Ga het wel even in gedachten houden
.
Lievvvquote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat velletje kan ik je niet aan helpen, maar ik wil best wel een gezonde maaltijd voor je klaarmaken hoor...
Of je gaat naar Istana toe natuurlijk...quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
Gelukkig komt vrijdag An eten, dus dan moet ik iig verplicht koken hihi
Als dat één van de voorwaarden is waardoor je wel gezond gaat koken, wil ik je nieuwe huisje ook wel rond etenstijd komen bewonderen hoor...quote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef Yoni het volgende:
Neeej want ze komt mijn nieuwe huisje bekijken, dus we eten lekker daar
Het grote kleine babietjes topic deel 124quote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie ventje? Wil je ff een update komen geven in OUD toevallig? Ben erg benieuwd
Werkt welquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat één van de voorwaarden is waardoor je wel gezond gaat koken, wil ik je nieuwe huisje ook wel rond etenstijd komen bewonderen hoor...![]()
Dan kom ik iedere week gewoon een keer eten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Werkt wel
Net zoals dat ik altijd opruim voor er bezoek komt![]()
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
8,3 voor die paper van een aantal weken geleden
Docente: "De General Strain Theory bleek erg bruikbaar te zijn om te casus te verklaren. Ik heb er wel flink in moeten duiken om het te kunnen nakijken."
Zo vetHad gewoon een theorie waarvan de docente niet eens het fijne van wist
ze moest wel, anders had ze m niet kunnen beoordelenquote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!
Gevoelsmatig denk ik dat dat niet voor alle docenten een barrière is om toch een waardeoordeel aan zo'n paper te hangen...quote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Chanty het volgende:
ze moest wel, anders had ze m niet kunnen beoordelen
Een beetje vakidioot geniet waarschijnlijk van het moment dat een student aan komt met iets waar hij/zij zelf ook nog wat van kan leren!quote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Chanty het volgende:
Ze is me vast dankbaar voor al het extra werk dat ik haar heb bezorgd en al die kennis waarmee ik haar heb verrijkt
Dat heb ik altijd met een shootquote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Werkt wel
Net zoals dat ik altijd opruim voor er bezoek komt![]()
Netjesquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
Docente: "De General Strain Theory bleek erg bruikbaar te zijn om te casus te verklaren. Ik heb er wel flink in moeten duiken om het te kunnen nakijken."
quote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!
Hehehehhe...in dat geval....count me in pleasequote:Op maandag 12 november 2007 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen, desnoods organiseren we er een meet omheen...![]()
Woeiquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
Ik kan het ook hoorquote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
LievvvIk zal het in gedachten houden, is misschien wel goed
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
LievvvIk zal het in gedachten houden, is misschien wel goed
![]()
Gelukkig komt vrijdag An eten, dus dan moet ik iig verplicht koken hihi
quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
dank u allenquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Feli Chanty! *fictieve doos zeebanket aangeeft*
ik doe aan de lijn .... dussschhquote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds
En we gaan hier NIET over eten beginnen
ja wel ietsquote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig maar
Hoi
Gaat het al wel wat beter met je?
deze bloedverdunners zijn niet zo spannend hoor, mijn reumatoloog vond ze beter dan de medische rommel die ze in pil vorm verkopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, bloedverdunners bij de hand
Dat klinkt niet goed
Ah, wees maar blij jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
deze bloedverdunners zijn niet zo spannend hoor, mijn reumatoloog vond ze beter dan de medische rommel die ze in pil vorm verkopen
(lees = * prupke zit aan de alcohol )
ik vind 1 keer al veel iydmquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ze vonden 2 keer intensive care teveel
als je in maxima medisch centrum veldhoven werkt op de afdeling : of tanden uit de bek snijd afdeling of op de afdeling waar je lucht in je darmen geperst krijgt om te kijken of je vlokken hebt ....ja dan haat je mequote:
whehehehquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ander ziekenhuis
Je hebt geluk dus
Ik ook hier?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:57 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Ten opzichte van een slak met een gebroken been?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef -Marjo- het volgende:
Fok is weer iets sneller geloof ik...
Nah, dikke stront & dun rietje...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten opzichte van een slak met een gebroken been?![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Woeiiiii
owjah gister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
Succes danquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:56 schreef Chanty het volgende:
Vandaag is een grote dagwoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Woeiiiii
owjah gister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
Is dat deze:quote:
quote:
Nee het stelde echt niks voorquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee het stelde echt niks voorMoet zegen dat ik ook helemaal niet zo zenuwachtig was. Voor mijn tongpiercing liep ik veel meer te stressen.
@Sanger: het is dezeMaar dan in tekens dus
Die stuitert echt rond alsof er niets gebeurd isquote:
Hij is tof! Moet een shoot omheen gebouwd wordenquote:
agreequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hij is tof! Moet een shoot omheen gebouwd worden.
Groot wit kleed, hig key, rozenblaadjes en dan met olie je tattoo goed laten knallen of zo.quote:
Klinkt tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Groot wit kleed, hig key, rozenblaadjes en dan met olie je tattoo goed laten knallen of zo.
wat heb jij op je buik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vrouwen met tattoos op de buik
Maar nu ben ik natuurlijk ook bevooroordeeld
beaglesquote:
zie m`n fobo voor de ene kantquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
beaglestoffe beestjes zijn dat
Is dat niet uitgerekt met je zwangerschap? Ze zeiden namelijk dat dat kon als ik zwanger zou worden, maar goed, had zoiets van: dat zie ik tegen die tijd dan wel weer
*kijkt*quote:
Beiden!quote:
Ik dacht eerst ook dat het een photoshop was, maar toen iemand noemde dat dat blauwe geen lucht maar water is, zag ik het ineensquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:30 schreef Xith het volgende:
Zit ik Is dit een photoshop? hier goed of ben ik fout aan het kijken?
[afbeelding]
Photoshop of niet, wat denken jullie ervan? Mijn eerste ingeving was "Dit klopt niet", maar ben nu wat aan het twijfelen geraakt.
Woeiquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beiden!
hoe gaat het met de zwangerschap trouwens?
Ken ik datquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef prupke het volgende:
dus me net maar ff zelf verwend met een cdtje van julian clerc
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een photoshop was, maar toen iemand noemde dat dat blauwe geen lucht maar water is, zag ik het ineens
Volgens mij is hij echt dus
Is volgende week bij mij nog te doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Woei
Gaat wel goed eigenlijk, hoewel het nu wel wat zwaar begint te worden. Krijg ook lekker wat kwaaltjes maar ja dat hoort erbij he
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.quote:
Ik kende hem welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...quote:
Dan moet ik hem horenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...![]()
Tut, zet je msn eens aanquote:Op woensdag 14 november 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet ik hem horenMaar Matthias Reim-sfeer niet hoor
Rammstein
Tanzwut
Corvux Corax
Ik log net uit om te gaan douchen en richting kantoor te vertrekken ja, ik neem het er ff vanquote:
Een keertje moet nog kunnen, denk dat we het daarna moeten gaan verplaatsen naar waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is volgende week bij mij nog te doen?
wb!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Ja 't is tof! Al helemaal gewend. Vandaag hele dag vrij omdat de monteur langs moest komen om een kabeltje te vervangenquote:
Wie ben jij ook al weer? Misschien tijd voor een voorsteltopic?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
t mocht eens tijd wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Valt meequote:
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef Xilantof het volgende:
heerlijkquote:
Ja?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!![]()
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja?!
Tof!
Vandaag even kijken dan! Krijg als het goed is binnenkort wat cd's ook thuisgestuurd!
Ben nog de hele dag vrij, dus ik loop zo even de stad in. Even kijken!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...
Helemaal te wauw weetje...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef HMaster-II het volgende:
Als -Marjo- straks helemaal 'Woeiii' en 'relaxed weetje' hier naar binnen komt zweven, dan ligt het waarschijnlijk hier aan. Hennepkwekerij zet Alkmaar onder rook Heeft ze vast teveel rook ingeademd.![]()
![]()
Oeh, met exact hetzelfde exemplaar stond ik vrijdag in mijn handen...quote:
Heel tof Xilquote:
die ist jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
nou weet ik niet hoe jij je pistoletjes het liefst eet, maar op het moment dat je dit poste, zouden die pistoletjes al 55 minuten in de oven hebben gestaan...quote:
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allemaal
Effe een vraagjeEen watermerkje maken in foto's, hoe doe ik dat?
quote:Op donderdag 15 november 2007 08:44 schreef freud het volgende:
[..]
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.
Wat was de vraag ook al weer?
Ik wil een watermerkje in een paar foto's zetten. De vraag was hoe ik dat moest doenquote:
Gewoon een actions in Fotoschop makenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef sanger het volgende:
Kun je in dat progje ook het watermerk zelf maken, of moet je dat apart nog doen dan?
* sanger Kan op zijn werk geen progjes meer binnenhalen
En dan kun je over iedere foto direct een logo plakken met merge?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon een actions in Fotoschop maken1 klik en je hebt een nieuwe layer met text/logo/anything
Ja, je kan een image als watermerk opnemen als het goed is.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef sanger het volgende:
Kun je in dat progje ook het watermerk zelf maken, of moet je dat apart nog doen dan?
* sanger Kan op zijn werk geen progjes meer binnenhalen
Een action neem je op in PS en daarna kan je bij iedere foto op de play button van de action drukken. Dan komt het wel goed...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan kun je over iedere foto direct een logo plakken met merge?
Ga wel effe pielen dan met beide progjes. Kijken wat ik het prettigste vind werken
Sterkte! Hoop dat het je lukt...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:41 schreef Chanty het volgende:
Fijn, word ik een beetje opgelicht door Hi
Ik vond mijn rekening de afgelopen twee maanden al zo hoog. Nu liep mijn abo voor de derde maand en zit na tien dagen al op de helft van mijn te gebruiken beltegoed. Vreemd want ik had niet uitzonderlijk veel gebeld/ gesmst de afgelopen dagen. Dus ben ik toch maar even op onderzoek uitgegaan. Wat dingetjes nagerekend en idd bleken de door mij berekende kosten niet overeen te komen met die op de factuur.
Daarnaast viel me ook op dat er bij periodieke kosten 0 staat, terwijl daar voglens mij gewoon 25 hoort te staan. Als laatste controle een oude rekening van mijn vriend erbij gepakt die ook ooit bij Hi zat, en idd stond er bij hem wel 25 bij de periodieke kosten.
Goed, ik blijk dus al 2,5 maand alles los te betalen. Hebben die sukkels mijn abo niet ingevoerd nadat mijn nummer is overgezetZe gaan er nu achteraan dus afwachten en hopen dat ik mijn geld snel terug zie
Ga ik nu Telfort maar bellen, die hebben een maand teveel berekend en ook nog niet terug betaald
nou ja, zij zitten fout. Als ik mijn geld niet terug krijg, zorg ik wel voor wat negatieve publiciteit via een of ander leuk consumenten programma. Moet je zien hoe snel ze dan dokken.quote:
ik zie het wel morgenavond..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:Staan ze bij jullie ook in de rij?
Hier alles goed![]()
Gisteren lekker de lichtjes in Eindhoven bekeken
weet je wat dat kost??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Tuurlijk wel, je moet alleen wel willen
nope dat nietquote:
De service hier tegenwoordig ver te zoeken hequote:Op vrijdag 16 november 2007 06:06 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
*koffie aanzet en water opwarmt*
eten staat in de kast, pak zelf maar
euhwwwlll, die had ik nog niet gezien!quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:17 schreef freud het volgende:
Hmm, hij heeft een tijdje uit kunnen rusten en is gelijk lui.
Heeft hij even geluk dat ik voor 12 uur vast voedsel nooit zo goed trek...
PS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:17 schreef freud het volgende:
Hmm, hij heeft een tijdje uit kunnen rusten en is gelijk lui.
Heeft hij even geluk dat ik voor 12 uur vast voedsel nooit zo goed trek...
PS
[ afbeelding ]
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef An24 het volgende:
[..]
euhwwwlll, die had ik nog niet gezien!
![]()
Gelijk maar naar het werk sprint en daarna gezellig avondje bij Yoni heeft![]()
Ik ga mijzelf ook maar uitnodigen bij Yoni voor vanaaf... Anders moet ik zelf koken...quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef An24 het volgende:
Gelijk maar naar het werk sprint en daarna gezellig avondje bij Yoni heeft![]()
Kom je bij mij etenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf ook maar uitnodigen bij Yoni voor vanaaf... Anders moet ik zelf koken...![]()
Wat eet jij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten. Trust me, die twee samen tegen 1 mannelijke fokker is echt gevaarlijk
. Been there, done that. Maar het is ook wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig
. Zeker in foute hotels in de buurt van Parijs
.
An en ik zijn lievvvvvvquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten. Trust me, die twee samen tegen 1 mannelijke fokker is echt gevaarlijk
. Been there, done that. Maar het is ook wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig
. Zeker in foute hotels in de buurt van Parijs
.
Gek genoeg kan ik mij meer voorstellen bij de omschrijving van freud, dan jouw omschrijving... Het nadeel van de twijfel zeg maar...quote:
Oh, jullie zijn zeker erg lief, maar om een of andere reden met 2 vrouwen en 1 man, keren de vrouwen zich tegen de manquote:
Somsquote:
en jij denkt dat je nu nog kans maakt om te mogen komen eten??quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik mij meer voorstellen bij de omschrijving van freud, dan jouw omschrijving... Het nadeel van de twijfel zeg maar...
Ik mag toch hopen dat jij mij niet afrekent op mijn slechte voorstellingsvermogen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
en jij denkt dat je nu nog kans maakt om te mogen komen eten??
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij mij niet afrekent op mijn slechte voorstellingsvermogen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |