Uitwaaien is goedquote:Op zondag 4 november 2007 11:21 schreef An24 het volgende:
Een verse![]()
Had het niet eens door.... zo maar eens opfrissen en nog ff uitwaaien of zo. Weer is alleen beetje saai!
Klote zeg. Sterkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Net de treinreis en de hotelovernachting maar weer geannuleerd
Bummer. Beterschap ermee.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Yup, dat dus!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Ik nietquote:
Dan ga je uitgeven. Da's iets anders...quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef Yoni het volgende:
Jaa uitwaaien. Zonde dat het zulk saai weer is alleen. Ik ga maar ff naar het winkelcentrum ipv uitwaaien
Kan je die niet thuislaten danquote:
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.quote:
noodstomaatje?quote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
Ik dacht hetzelfdequote:
Anaaltamponquote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeOf gewoon pampers meenemen voor onderweg
Daar is vast een doe het zelf pakket voorquote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
't is een ideequote:
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is een ideeMaar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je die gaat verwijderen
![]()
![]()
Nee dank jequote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...
Doe dat niet net nadat je gegeten hebtquote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
Gelukkig maar... Dat siert je als mens!quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |