Ik kende hem welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...quote:
Dan moet ik hem horenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...![]()
Tut, zet je msn eens aanquote:Op woensdag 14 november 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet ik hem horenMaar Matthias Reim-sfeer niet hoor
Rammstein
Tanzwut
Corvux Corax
Ik log net uit om te gaan douchen en richting kantoor te vertrekken ja, ik neem het er ff vanquote:
Een keertje moet nog kunnen, denk dat we het daarna moeten gaan verplaatsen naar waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is volgende week bij mij nog te doen?
wb!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Ja 't is tof! Al helemaal gewend. Vandaag hele dag vrij omdat de monteur langs moest komen om een kabeltje te vervangenquote:
Wie ben jij ook al weer? Misschien tijd voor een voorsteltopic?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
t mocht eens tijd wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Valt meequote:
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef Xilantof het volgende:
heerlijkquote:
Ja?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!![]()
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja?!
Tof!
Vandaag even kijken dan! Krijg als het goed is binnenkort wat cd's ook thuisgestuurd!
Ben nog de hele dag vrij, dus ik loop zo even de stad in. Even kijken!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...
Helemaal te wauw weetje...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef HMaster-II het volgende:
Als -Marjo- straks helemaal 'Woeiii' en 'relaxed weetje' hier naar binnen komt zweven, dan ligt het waarschijnlijk hier aan. Hennepkwekerij zet Alkmaar onder rook Heeft ze vast teveel rook ingeademd.![]()
![]()
Oeh, met exact hetzelfde exemplaar stond ik vrijdag in mijn handen...quote:
Heel tof Xilquote:
die ist jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
nou weet ik niet hoe jij je pistoletjes het liefst eet, maar op het moment dat je dit poste, zouden die pistoletjes al 55 minuten in de oven hebben gestaan...quote:
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allemaal
Effe een vraagjeEen watermerkje maken in foto's, hoe doe ik dat?
quote:Op donderdag 15 november 2007 08:44 schreef freud het volgende:
[..]
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.
Wat was de vraag ook al weer?
Ik wil een watermerkje in een paar foto's zetten. De vraag was hoe ik dat moest doenquote:
Gewoon een actions in Fotoschop makenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef sanger het volgende:
Kun je in dat progje ook het watermerk zelf maken, of moet je dat apart nog doen dan?
* sanger Kan op zijn werk geen progjes meer binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |