Ik kende hem welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...quote:
Dan moet ik hem horenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
P. ook wel vermoed ik. Maar na zijn verblijf in Duitsland zal hij meer in de Matthias Reim / Heino sferen verkeren...![]()
Tut, zet je msn eens aanquote:Op woensdag 14 november 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet ik hem horenMaar Matthias Reim-sfeer niet hoor
Rammstein
Tanzwut
Corvux Corax
Ik log net uit om te gaan douchen en richting kantoor te vertrekken ja, ik neem het er ff vanquote:
Een keertje moet nog kunnen, denk dat we het daarna moeten gaan verplaatsen naar waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is volgende week bij mij nog te doen?
wb!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Ja 't is tof! Al helemaal gewend. Vandaag hele dag vrij omdat de monteur langs moest komen om een kabeltje te vervangenquote:
Wie ben jij ook al weer? Misschien tijd voor een voorsteltopic?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
t mocht eens tijd wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb weer internet!
Valt meequote:
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef Xilantof het volgende:
heerlijkquote:
Ja?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb overigens jouw werk bij de Plato zien liggen!![]()
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja?!
Tof!
Vandaag even kijken dan! Krijg als het goed is binnenkort wat cd's ook thuisgestuurd!
Ben nog de hele dag vrij, dus ik loop zo even de stad in. Even kijken!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoesje was helaas gesealed dus de booklet heb ik niet kunnen bekijken. De foto op de achterkant herkende ik wel als één die ik al eens van jou heb gezien...
Helemaal te wauw weetje...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef HMaster-II het volgende:
Als -Marjo- straks helemaal 'Woeiii' en 'relaxed weetje' hier naar binnen komt zweven, dan ligt het waarschijnlijk hier aan. Hennepkwekerij zet Alkmaar onder rook Heeft ze vast teveel rook ingeademd.![]()
![]()
Oeh, met exact hetzelfde exemplaar stond ik vrijdag in mijn handen...quote:
Heel tof Xilquote:
die ist jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.
Hélène, j'suis pas Verlaine
Mais j't'écris quand-même
Que j't'aime Hélène
nou weet ik niet hoe jij je pistoletjes het liefst eet, maar op het moment dat je dit poste, zouden die pistoletjes al 55 minuten in de oven hebben gestaan...quote:
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allemaal
Effe een vraagjeEen watermerkje maken in foto's, hoe doe ik dat?
quote:Op donderdag 15 november 2007 08:44 schreef freud het volgende:
[..]
Men pakke een kraan of glas water, enkele druppels op de foto, en dan op de verwarming leggen. Een tijdje op laten drogen en waar nodig herhalen. Voor echt hardnekkige verstoppingen, de oplossing 24 uur in laten trekken. Kijk goed op het waslabel, en was niet warmer dan op het label staat. Gebruik niet bij overgevoeligheid voor paracetamol, en let op het nuttigen met alcohol, omdat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.
Wat was de vraag ook al weer?
Ik wil een watermerkje in een paar foto's zetten. De vraag was hoe ik dat moest doenquote:
Gewoon een actions in Fotoschop makenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef sanger het volgende:
Kun je in dat progje ook het watermerk zelf maken, of moet je dat apart nog doen dan?
* sanger Kan op zijn werk geen progjes meer binnenhalen
En dan kun je over iedere foto direct een logo plakken met merge?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon een actions in Fotoschop maken1 klik en je hebt een nieuwe layer met text/logo/anything
Ja, je kan een image als watermerk opnemen als het goed is.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef sanger het volgende:
Kun je in dat progje ook het watermerk zelf maken, of moet je dat apart nog doen dan?
* sanger Kan op zijn werk geen progjes meer binnenhalen
Een action neem je op in PS en daarna kan je bij iedere foto op de play button van de action drukken. Dan komt het wel goed...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan kun je over iedere foto direct een logo plakken met merge?
Ga wel effe pielen dan met beide progjes. Kijken wat ik het prettigste vind werken
Sterkte! Hoop dat het je lukt...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:41 schreef Chanty het volgende:
Fijn, word ik een beetje opgelicht door Hi
Ik vond mijn rekening de afgelopen twee maanden al zo hoog. Nu liep mijn abo voor de derde maand en zit na tien dagen al op de helft van mijn te gebruiken beltegoed. Vreemd want ik had niet uitzonderlijk veel gebeld/ gesmst de afgelopen dagen. Dus ben ik toch maar even op onderzoek uitgegaan. Wat dingetjes nagerekend en idd bleken de door mij berekende kosten niet overeen te komen met die op de factuur.
Daarnaast viel me ook op dat er bij periodieke kosten 0 staat, terwijl daar voglens mij gewoon 25 hoort te staan. Als laatste controle een oude rekening van mijn vriend erbij gepakt die ook ooit bij Hi zat, en idd stond er bij hem wel 25 bij de periodieke kosten.
Goed, ik blijk dus al 2,5 maand alles los te betalen. Hebben die sukkels mijn abo niet ingevoerd nadat mijn nummer is overgezetZe gaan er nu achteraan dus afwachten en hopen dat ik mijn geld snel terug zie
Ga ik nu Telfort maar bellen, die hebben een maand teveel berekend en ook nog niet terug betaald
nou ja, zij zitten fout. Als ik mijn geld niet terug krijg, zorg ik wel voor wat negatieve publiciteit via een of ander leuk consumenten programma. Moet je zien hoe snel ze dan dokken.quote:
ik zie het wel morgenavond..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:Staan ze bij jullie ook in de rij?
Hier alles goed![]()
Gisteren lekker de lichtjes in Eindhoven bekeken
weet je wat dat kost??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Tuurlijk wel, je moet alleen wel willen
nope dat nietquote:
De service hier tegenwoordig ver te zoeken hequote:Op vrijdag 16 november 2007 06:06 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
*koffie aanzet en water opwarmt*
eten staat in de kast, pak zelf maar
euhwwwlll, die had ik nog niet gezien!quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:17 schreef freud het volgende:
Hmm, hij heeft een tijdje uit kunnen rusten en is gelijk lui.
Heeft hij even geluk dat ik voor 12 uur vast voedsel nooit zo goed trek...
PS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:17 schreef freud het volgende:
Hmm, hij heeft een tijdje uit kunnen rusten en is gelijk lui.
Heeft hij even geluk dat ik voor 12 uur vast voedsel nooit zo goed trek...
PS
[ afbeelding ]
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef An24 het volgende:
[..]
euhwwwlll, die had ik nog niet gezien!
![]()
Gelijk maar naar het werk sprint en daarna gezellig avondje bij Yoni heeft![]()
Ik ga mijzelf ook maar uitnodigen bij Yoni voor vanaaf... Anders moet ik zelf koken...quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef An24 het volgende:
Gelijk maar naar het werk sprint en daarna gezellig avondje bij Yoni heeft![]()
Kom je bij mij etenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf ook maar uitnodigen bij Yoni voor vanaaf... Anders moet ik zelf koken...![]()
Wat eet jij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten. Trust me, die twee samen tegen 1 mannelijke fokker is echt gevaarlijk
. Been there, done that. Maar het is ook wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig
. Zeker in foute hotels in de buurt van Parijs
.
An en ik zijn lievvvvvvquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten. Trust me, die twee samen tegen 1 mannelijke fokker is echt gevaarlijk
. Been there, done that. Maar het is ook wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig
. Zeker in foute hotels in de buurt van Parijs
.
Gek genoeg kan ik mij meer voorstellen bij de omschrijving van freud, dan jouw omschrijving... Het nadeel van de twijfel zeg maar...quote:
Oh, jullie zijn zeker erg lief, maar om een of andere reden met 2 vrouwen en 1 man, keren de vrouwen zich tegen de manquote:
Somsquote:
en jij denkt dat je nu nog kans maakt om te mogen komen eten??quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik mij meer voorstellen bij de omschrijving van freud, dan jouw omschrijving... Het nadeel van de twijfel zeg maar...
Ik mag toch hopen dat jij mij niet afrekent op mijn slechte voorstellingsvermogen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
en jij denkt dat je nu nog kans maakt om te mogen komen eten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |