als je in maxima medisch centrum veldhoven werkt op de afdeling : of tanden uit de bek snijd afdeling of op de afdeling waar je lucht in je darmen geperst krijgt om te kijken of je vlokken hebt ....ja dan haat je mequote:
whehehehquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ander ziekenhuis
Je hebt geluk dus
Ik ook hier?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:57 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Ten opzichte van een slak met een gebroken been?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef -Marjo- het volgende:
Fok is weer iets sneller geloof ik...
Nah, dikke stront & dun rietje...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten opzichte van een slak met een gebroken been?![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Woeiiiii
owjah gister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
Succes danquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:56 schreef Chanty het volgende:
Vandaag is een grote dagwoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Woeiiiii
owjah gister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
Is dat deze:quote:
quote:
Nee het stelde echt niks voorquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee het stelde echt niks voorMoet zegen dat ik ook helemaal niet zo zenuwachtig was. Voor mijn tongpiercing liep ik veel meer te stressen.
@Sanger: het is dezeMaar dan in tekens dus
Die stuitert echt rond alsof er niets gebeurd isquote:
Hij is tof! Moet een shoot omheen gebouwd wordenquote:
agreequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hij is tof! Moet een shoot omheen gebouwd worden.
Groot wit kleed, hig key, rozenblaadjes en dan met olie je tattoo goed laten knallen of zo.quote:
Klinkt tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Groot wit kleed, hig key, rozenblaadjes en dan met olie je tattoo goed laten knallen of zo.
wat heb jij op je buik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vrouwen met tattoos op de buik
Maar nu ben ik natuurlijk ook bevooroordeeld
beaglesquote:
zie m`n fobo voor de ene kantquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
beaglestoffe beestjes zijn dat
Is dat niet uitgerekt met je zwangerschap? Ze zeiden namelijk dat dat kon als ik zwanger zou worden, maar goed, had zoiets van: dat zie ik tegen die tijd dan wel weer
*kijkt*quote:
Beiden!quote:
Ik dacht eerst ook dat het een photoshop was, maar toen iemand noemde dat dat blauwe geen lucht maar water is, zag ik het ineensquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:30 schreef Xith het volgende:
Zit ik Is dit een photoshop? hier goed of ben ik fout aan het kijken?
[afbeelding]
Photoshop of niet, wat denken jullie ervan? Mijn eerste ingeving was "Dit klopt niet", maar ben nu wat aan het twijfelen geraakt.
Woeiquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beiden!
hoe gaat het met de zwangerschap trouwens?
Ken ik datquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef prupke het volgende:
dus me net maar ff zelf verwend met een cdtje van julian clerc
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een photoshop was, maar toen iemand noemde dat dat blauwe geen lucht maar water is, zag ik het ineens
Volgens mij is hij echt dus
Is volgende week bij mij nog te doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Woei
Gaat wel goed eigenlijk, hoewel het nu wel wat zwaar begint te worden. Krijg ook lekker wat kwaaltjes maar ja dat hoort erbij he
volgens mij is dat die van die klassieker Helène... Als dat zo is dan heet de beste man overigen Julien Clerc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |