Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten topquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Over weinig zo te zien
Maar als je een leuk onderwerp hebt
Zal toch nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten top
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:54 schreef freud het volgende:
Hoi
Shoot met Debsterrrr was leuk! Wel apart een shoot waar mijn sluitertijd meestal niet sneller dan 1/60e is geweest.
Ooooohwwww dan val ik nog best meequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef prupke het volgende:
hai
ymke volgens mij ben je ook niet saai hoorik vrolijk ben
Haha, een peleng is niet echt L lens hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijk![]()
![]()
Oei, junkieshoot met pelengquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, een peleng is niet echt L lens hoor.
Jaquote:
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huisquote:
luie dagen zijn goedvoor de menschquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
West Wingggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ging me dan ook pas om kwart voor 8 aankleden
![]()
zoals ik al zei....luie dag....computeren...muziek luisteren....West Wing kijken..... soms moet het gewoon ff he
![]()
![]()
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huis
en omdat ik weekend heb
en omdat ik gewoon een kei vrolijk mens ben
perfekt glassexquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?
West Wing is idd een errug vette seriequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
West Winggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal dan wel door de naam komen,quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
perfekt glassex
die riekt zo fris ...
Ah, je bent nog beginnerquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing is idd een errug vette serieBen nu voor de 3e keer aan het kijken
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:Pquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de naam komen,
want het middel opzich
T is overal handig voor jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:P
'nachtquote:
Tja, ouwe man he... Dan ben je dat niet meer gewend...quote:
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainenquote:
D'r is helemaal geen storm johquote:Op zondag 11 november 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainen![]()
Goeie gedachtequote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als ik honger heb moet ik eten
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?quote:Op zondag 11 november 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een luxeprobleem. Ik wil wel even met de camera richting Kijkduin om foto's te maken van de blauwe lucht, de wolken en de wilde zee, maar ik zit hier thuis wel prima in m'n trainingsbroek met de verwarming aan....
Wat te doen...![]()
Ik heb net besloten het maar niet te doen. Frisse neus halen kan wel even lekker zijn om je gedachten te verzetten, ook al is het maar tijdelijk...quote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo wel even naar KijkduinEven uit waaien samen met iemand die dat wel kan gebruiken. En ik inmiddels eigenlijk ook wel...
opa gaat slecht, voel me kut
Bleh, nou twijfel ik weer...quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?
Checkquote:Op zondag 11 november 2007 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bleh, nou twijfel ik weer...
Nou ja, ik ga om twee uur richting Alkmaar, dus dat zou weer wat krap worden. De volgende najaarsstorm, afgesproken?
quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar kijkduin? En dan ga ik mee of zo?
Ja...dat zag ik ook pas vanmorgen, maar je hebt zelf de weersvoorspellingen gezienquote:Op zondag 11 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]t regent helemaal niet !!! de zon schijnt!!!!
tis niet anders...quote:Op zondag 11 november 2007 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...dat zag ik ook pas vanmorgen, maar je hebt zelf de weersvoorspellingen gezien
Hehehehehehe...dat probleem ken ikquote:Op zondag 11 november 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
moet nog van alles bewerken
ben er nog nooit geweest zodoende dat ik erover dacht. van de andere kant is een dagje lekker thuishangen ook wel lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehehe...dat probleem ken ikEn ik vind Houten nou niet echt superspannend of zo
Het merendeel wat je er vind zijn oude camera's en daar heb ik er eentje van en da's meer dan genoeg
Een keertje kijken kan geen kwaadquote:Op zondag 11 november 2007 12:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest zodoende dat ik erover dacht. van de andere kant is een dagje lekker thuishangen ook wel lekker
Moet je sterker tape kopenquote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
Gut fokken en foto's bewerken met een konijn dat een computerfetisch heeft is best lastig
zodra laptop open staat, staat madam te kijken naar t scherm en wil over het toetsenbord heen rennen
Hahaha, ik heb hier zo'n kat. Bailey gaat regelmatig op mijn schoot zitten als ik met de laptop op de bank zit. Zijn pootjes krijgen dan een uitgebreide strekbeurt over het toetsenbord heen zodat ik niet meer zie wat ik doequote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
Gut fokken en foto's bewerken met een konijn dat een computerfetisch heeft is best lastig
zodra laptop open staat, staat madam te kijken naar t scherm en wil over het toetsenbord heen rennen
leuk hequote:Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb hier zo'n kat. Bailey gaat regelmatig op mijn schoot zitten als ik met de laptop op de bank zit. Zijn pootjes krijgen dan een uitgebreide strekbeurt over het toetsenbord heen zodat ik niet meer zie wat ik doeEn dan nog aankijken met zo'n blik van:
![]()
Middag trouwens.
Ik heb het gedaan, jawel, ik ben gaan trainen en nu al weer lekker thuis. Maar eens een flinke photoshopbeurt doen![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk he
vooral als t geluid aanstaat en je van die ploeng geluiden van windows krijg omdat er teveel toetsen ingedrukt worden
yup want het is goeiequote:Op zondag 11 november 2007 13:40 schreef diedrick het volgende:
[..]
en vanavond pruttelt daardoor iets anders?![]()
Haha geniaal!quote:Op zondag 11 november 2007 14:22 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Vroegah, toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje hadden we een hele mooie blauwe pers. Zij ging altijd om de dikke buik van mjin moeder liggen en als mijn broertje dan schopte, sloeg de kat eerst terug. En als ze het niet verwachtte sprong ze zowat tegen he plafond aan. Debiel zijn die beesten![]()
Ik kan ook niet meer zonder hoor, ik moet in een vorig leven wel een katachtige zijn geweestquote:Op zondag 11 november 2007 14:48 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha geniaal!![]()
Onze kat is deze zomer gestorven. Katten zijn zoooo leuk, hopelijk dit voorjaar weer poezebeestjes!
Vriendin van me heeft nu een kitten, echt zo'n felix katje. Zo lief!![]()
![]()
Gewoon ritueel afschietenquote:Op zondag 11 november 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
mijn laptop doet gaar ...continue van kleur verschieten dat ding..zou hij doodgaan nu?evening btw
ik heb geen geweerquote:
En op zeker?quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef prupke het volgende:
oeh en de zalmpasteitjes waren erg lekker
alles is op iddquote:
Recepten zijn altijd goedquote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
alles is op idd
maar ze zijn makkelijk zelf te maken .. in 45 minuten heb je ze klaar..
recept nodig??
Klinkt wel weer goed jaquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef prupke het volgende:
oeh en de zalmpasteitjes waren erg lekker
allrighty then :quote:
Thx, ga ik proberenquote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
allrighty then :
-recept-
eet smakelijk
* PdeHoog noteert.....quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
allrighty then :
u heeft nodig : gerookte zalmforel filet ongeveer 300 gram, 2 hardgekookte eieren , bieslook , peterselie en lente-uitje.
snijd alles fijn en meng dit door elkaar voeg zout en peper toe.
leg wat vulling op een bladerdeeg vel en maak er een goed gevuld paketje van
insmeren met losgeklopt ei. en dan voor 25 minuten in de over op 200 graden
eet smakelijk
sommige oosterse gerechten vind ik wel lekker maar over het algemeen vind ik het te spicy..quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mijn eten maar iets meer Oosters
Reageer je alleen op pittig/(rode) peper?quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef prupke het volgende:
klopt idd
maar ik moet bv al voorzichtig zijn als er rode peper in het gerecht staat..
ook dat ik moet uitkijken omdat ik al eens een keer een peper had gesneden en wel mijn handen gewassen had.. maar dan nog in mijn oog wrijven... man dat is erg
maar als ik echt iets lekker vind dan eet ik het wel en draag de concequenties ....
Helemaal mee eens, niets zo lekker als Aziatisch eten... Lekker met kruiden van de toko... Het water loopt mij spontaan in de mond!quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mijn eten maar iets meer Oosters
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!quote:Op maandag 12 november 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, niets zo lekker als Aziatisch eten... Lekker met kruiden van de toko... Het water loopt mij spontaan in de mond!![]()
Ga hier maar eens Indonesisch eten. Alhoewel dat misschien niet zo'n goed idee is als je gevoelig bent voor verslavingen...quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef freud het volgende:
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!
Gelukkig dacht ik het alleen maar, en heb ik het hier niet ingetypt. Ik voel mij dus niet aangesproken...quote:Op maandag 12 november 2007 09:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dat verklaart mij voor gek als ik `s avonds nasi met sate eet..gaan ze voor 9 uur ff restaurants zitten bespreken
Dat is echt heel erg lekkerquote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef freud het volgende:
[..]
Laatst Thais gegeten. Man dat is verslavend!!
Same here. Al komt het meer doordat we iedere dag naart het ziekenhuis moeten om onze gezinsuitbreiding te verzorgen. Door het "handige" schema wat het ziekenhuis hanteert is dat altijd rond etenstijdquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Eten hmmz.. ik heb geloof ik al zowat een week geen normaal avondeten gehad. Steeds geen zin/trek etc.
Dat velletje kan ik je niet aan helpen, maar ik wil best wel een gezonde maaltijd voor je klaarmaken hoor...quote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Eten hmmz.. ik heb geloof ik al zowat een week geen normaal avondeten gehad. Steeds geen zin/trek etc.
*zoekt velletje wat wel weer lekker zit*
Mijn pa heeft indonesisch kookles gegeven, dus ik ken de keuken welquote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga hier maar eens Indonesisch eten. Alhoewel dat misschien niet zo'n goed idee is als je gevoelig bent voor verslavingen...
Hoe gaat het met jullie ventje? Wil je ff een update komen geven in OUD toevallig? Ben erg benieuwdquote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Same here. Al komt het meer doordat we iedere dag naart het ziekenhuis moeten om onze gezinsuitbreiding te verzorgen. Door het "handige" schema wat het ziekenhuis hanteert is dat altijd rond etenstijd![]()
Zeker doen, desnoods organiseren we er een meet omheen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef freud het volgende:
Mijn pa heeft indonesisch kookles gegeven, dus ik ken de keuken wel. Ga het wel even in gedachten houden
.
Lievvvquote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat velletje kan ik je niet aan helpen, maar ik wil best wel een gezonde maaltijd voor je klaarmaken hoor...
Of je gaat naar Istana toe natuurlijk...quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
Gelukkig komt vrijdag An eten, dus dan moet ik iig verplicht koken hihi
Als dat één van de voorwaarden is waardoor je wel gezond gaat koken, wil ik je nieuwe huisje ook wel rond etenstijd komen bewonderen hoor...quote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef Yoni het volgende:
Neeej want ze komt mijn nieuwe huisje bekijken, dus we eten lekker daar
Het grote kleine babietjes topic deel 124quote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie ventje? Wil je ff een update komen geven in OUD toevallig? Ben erg benieuwd
Werkt welquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat één van de voorwaarden is waardoor je wel gezond gaat koken, wil ik je nieuwe huisje ook wel rond etenstijd komen bewonderen hoor...![]()
Dan kom ik iedere week gewoon een keer eten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Werkt wel
Net zoals dat ik altijd opruim voor er bezoek komt![]()
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
8,3 voor die paper van een aantal weken geleden
Docente: "De General Strain Theory bleek erg bruikbaar te zijn om te casus te verklaren. Ik heb er wel flink in moeten duiken om het te kunnen nakijken."
Zo vetHad gewoon een theorie waarvan de docente niet eens het fijne van wist
ze moest wel, anders had ze m niet kunnen beoordelenquote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!
Gevoelsmatig denk ik dat dat niet voor alle docenten een barrière is om toch een waardeoordeel aan zo'n paper te hangen...quote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Chanty het volgende:
ze moest wel, anders had ze m niet kunnen beoordelen
Een beetje vakidioot geniet waarschijnlijk van het moment dat een student aan komt met iets waar hij/zij zelf ook nog wat van kan leren!quote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Chanty het volgende:
Ze is me vast dankbaar voor al het extra werk dat ik haar heb bezorgd en al die kennis waarmee ik haar heb verrijkt
Dat heb ik altijd met een shootquote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Werkt wel
Net zoals dat ik altijd opruim voor er bezoek komt![]()
Netjesquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
Docente: "De General Strain Theory bleek erg bruikbaar te zijn om te casus te verklaren. Ik heb er wel flink in moeten duiken om het te kunnen nakijken."
quote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedaan. En ook leuk dat de docente de moeite neemt om zich er naar aanleiding van jouw paper nog eens in te verdiepen!
Hehehehhe...in dat geval....count me in pleasequote:Op maandag 12 november 2007 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen, desnoods organiseren we er een meet omheen...![]()
Woeiquote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
Ik kan het ook hoorquote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
LievvvIk zal het in gedachten houden, is misschien wel goed
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
LievvvIk zal het in gedachten houden, is misschien wel goed
![]()
Gelukkig komt vrijdag An eten, dus dan moet ik iig verplicht koken hihi
quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
dank u allenquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Feli Chanty! *fictieve doos zeebanket aangeeft*
ik doe aan de lijn .... dussschhquote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds
En we gaan hier NIET over eten beginnen
ja wel ietsquote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig maar
Hoi
Gaat het al wel wat beter met je?
deze bloedverdunners zijn niet zo spannend hoor, mijn reumatoloog vond ze beter dan de medische rommel die ze in pil vorm verkopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, bloedverdunners bij de hand
Dat klinkt niet goed
Ah, wees maar blij jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
deze bloedverdunners zijn niet zo spannend hoor, mijn reumatoloog vond ze beter dan de medische rommel die ze in pil vorm verkopen
(lees = * prupke zit aan de alcohol )
ik vind 1 keer al veel iydmquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ze vonden 2 keer intensive care teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |