Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten topquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Over weinig zo te zien
Maar als je een leuk onderwerp hebt
Zal toch nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee . sorry , ik ben de saaiheid ten top
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:54 schreef freud het volgende:
Hoi
Shoot met Debsterrrr was leuk! Wel apart een shoot waar mijn sluitertijd meestal niet sneller dan 1/60e is geweest.
Ooooohwwww dan val ik nog best meequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef prupke het volgende:
hai
ymke volgens mij ben je ook niet saai hoorik vrolijk ben
Haha, een peleng is niet echt L lens hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah met "lucky-bastard-lenzen" niet zo moeilijk![]()
![]()
Oei, junkieshoot met pelengquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, een peleng is niet echt L lens hoor.
Jaquote:
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huisquote:
luie dagen zijn goedvoor de menschquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vandaag een luie dag gehad
Ging pas om kwart over 8 boodschappen doen. Daarvoor gewoon de deur niet uit geweest
West Wingggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ging me dan ook pas om kwart voor 8 aankleden
![]()
zoals ik al zei....luie dag....computeren...muziek luisteren....West Wing kijken..... soms moet het gewoon ff he
![]()
![]()
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Omdat ik ws te veel schoonmaakmiddlen gesnoven heb vanmorgen bij het poetsen (schoonmaken ) van het huis
en omdat ik weekend heb
en omdat ik gewoon een kei vrolijk mens ben
perfekt glassexquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en heb je nog een voorkeursschoonmaaksnuifmiddel?
West Wing is idd een errug vette seriequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
West Winggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal dan wel door de naam komen,quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
perfekt glassex
die riekt zo fris ...
Ah, je bent nog beginnerquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing is idd een errug vette serieBen nu voor de 3e keer aan het kijken
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:Pquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de naam komen,
want het middel opzich
T is overal handig voor jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
glassex gebruik ik alleen maar op hout en vooral niet op glas:P
'nachtquote:
Tja, ouwe man he... Dan ben je dat niet meer gewend...quote:
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainenquote:
D'r is helemaal geen storm johquote:Op zondag 11 november 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 nog probeert storm te ontwijken door heeeel rustig aan een ontbijtje te doen voor het trainen![]()
Goeie gedachtequote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als ik honger heb moet ik eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |