+ lichten uit etcquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overigens hebben wij een bel met batterijen, eens kijken of ik die er niet gewoon even uit kan halen.
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoicquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Of je neemt net als ik zo'n sticker:
[ afbeelding ]
School.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb je dan in die tijd gedaan Houniet?
Kreeg em via IRC, vond em wel coolquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoic
quote:
Ah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kreeg em via IRC, vond em wel cool
quote:
yepquote:
Niet klagen.. er is dus een nieuw OPquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 10:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, om 12:30 begint de ellende weer. Voetbal kijken en bier drinken.
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.quote:Op zondag 11 november 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voetbal kijken en bier drinken tegelijk is áltijd goed
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.
Ja, dat zal ik inderdaad wel doen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de hand
Gewoon chillenquote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef Loontjah het volgende:
En gallie?
quote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja precies, en zelf netzohard doorzuipen![]()
op het feestje na de bruiloft van mijn neefquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezienquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Hier nog een.quote:Op zondag 11 november 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op het feestje na de bruiloft van mijn neef
Maar ik denk dat mijn ouders mij vaker van de kaart hebben gezien, dan ik hun![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezien![]()
Ga een keer koffie met ze drinken en flikker de hele tijd stiekem wat een flinke laag drank in hun pleurquote:Op zondag 11 november 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wel eens geprobeerd, maar die lui zuipen gewoon niet. Ze drinken wel wat borrels op verjaardagen, maar nooit zoveel om van de kaart te zijn...
quote:Op zondag 11 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, valt ook te proberen. Maar hang nooit zo gezellig met mijn ouders. En die hebben na twee kopjes koffie genoeg...
Vrome ouderwetse lui man, kan je niks mee
Dat komt bij mij niet zo vaak voor.quote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn ouders lusten ook wel een borrel. Vaak zit ik er dan ook bij, want ze zijn ook nog eens best gezellig. En mijn vrienden vinden dat over het algemeen ook, en mijn ouders vinden mijn vrienden ook leuk. Dus gisteren zaten we ook gezellig met mijn ouders te borrelen. Tot een uur of 5.
Mijn pa rookt ook, maar sigaren, en sporadisch.quote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij ons wordt binnen gerookt als we visite hebben enzo, mijn vader rookt ook.
In de zomer zitten we hier ook graag buiten. We hebben dan ook erg luxe tuinmeubelen, eigenlijk hebben we buiten gewoon een tweede woonkamer. En een terrasverwarmer. De buren zullen niet blij zijn.
Succes met je nieuwe stoppoging.
Thanks ookquote:Op zondag 11 november 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Succes Erik!!
En wij hebben ook wel een terras achtig betegeld stuk tuin, maar daar zit ik bijna nooit. Ben altijd liever ergens anders dan thuis als we wat gaan drinken met vrienden. Het is hier altijd maar wat een ongezellige boel. En kan de laatste jaren niet echt goed meer met mijn ouders![]()
Waii?quote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen...
Gisteren feestje gehad van mijn vriendin's moeder.
We gingen er met het hele gezin naar toe, maar er was meer grijs als blingbling... bah bah
Toch tot 0:00 uitgehouden...
Oh ja ze vonden het slim om op zaterdagavond 22:00 een frietkar in te huren.
95% eet op zaterdag al friet. Dus die extra portie kan er nog wel bij..
En nu ben ik nog steedsdik..
Dadelijk naar mijn peetoom, even een laserprinterje installeren, en in het netwerk gooien.
En dan lekker chillen...
En gallie?
precies, daar zijn zondagen toch voorquote:Op zondag 11 november 2007 12:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waii?
Dadelijk lekker 2 afleveringen Prison Break kijken met een maat van me..
Gewoon relaxen.. komop tis zondag!
Woops.. heb zo een verjaardag van neefje en nichtje.. was ik een beetje vergetenquote:Op zondag 11 november 2007 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies, daar zijn zondagen toch voor
Hoe was de stripfeest achtig dinges..?quote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
euhm hoi... ik ben ook wee soort van wakker... kind of...
Mooie tijdquote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
euhm hoi... ik ben ook wee soort van wakker... kind of...
1 gare zweedse bende, iedereen was na een half uurtje 3 kwartier ladderzat...!quote:Op zondag 11 november 2007 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe was de stripfeest achtig dinges..?
ik had ook niet eerder moeten opstaan, dan was het helemaal fout geweest, om 5 uur was het afterparty over... toch netjes van 3 uur smiddags tot 5 uur in de nacht zuipen...!quote:
Zweden zijn in het algemeen vrij snel ladderzatquote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 gare zweedse bende, iedereen was na een half uurtje 3 kwartier ladderzat...!Maar was wel tof een feest mee maken met alleen maar zweden...!
nog een goede grap meegemaakt gister...!
Nog met een gozer uit Lund staan praten die vond dat mijn engels goed was en toen zei ik nou jouwn engels is anders ook best ok! Zegt tie.. ik spreek amerikaans, geen engels!
laat dat "goed" waar achterwegequote:
Klopt..!quote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden zijn in het algemeen vrij snel ladderzat
Denen trouwens ook hoor, heb je er zomaar onderquote:
nee, badmintonquote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Deansensitized het volgende:
Op de baan?? Tennis?
Nice gedaan inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Tiental Heerenveen speelt Vitesse naar nederlaag.
11 november 2007
Heerenveen heeft in het Gelredome een knappe 0-1 op Vitesse behaald. De overwinning was knap omdat Heerenveen de gehele tweede helft met tien man speelde. Afonso Alves werd op slag van rust uit het veld gestuurd omdat hij Van der Schaaf geslagen zou hebben. Bradley maakte direct na rust de 0-1 en wat Vitesse daarna ook probeerde, Heerenveen gaf geen krimp.
Het tiental van Heerenveen beperkte zich daarna tot verdedigen. Vitesse moest initiatief nemen, maar dat is niet het sterkste punt van de Arnhemmers. De thuisclub beukte de gehele tweede helft op de Friese verdedigingslinie, maar dwong niets af. Heerenveen verdedigde de voorsprong vol overgave en sleepte uiteindelijk een zwaarbevochten zege, de vijfde op rij, uit het vuur.
[ afbeelding ]
Heerenveen gaat tot nu toe erg netjesquote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nice gedaan inderdaad [ afbeelding ]
Vraag me af wat er met Heerenveen gaat gebeuren als Alves straks wordt verkocht.. Al vermoed ik dat Heerenveen al lang een goedkope Scandinavisch of Nederlandse spits op het oog heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Heerenveen gaat tot nu toe erg netjes
Denk het ook welquote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag me af wat er met Heerenveen gaat gebeuren als Alves straks wordt verkocht.. Al vermoed ik dat Heerenveen al lang een goedkope Scandinavisch of Nederlandse spits op het oog heeft.
wintersport in decquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welke sneeuw man?? [ afbeelding ]
Hier ligt nog wel een paar millimeter.. als je goed zoektquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welke sneeuw man?? [ afbeelding ]
ik ga pas eind decemberquote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ah zo, veel plezier Hou!! [ afbeelding ]
Hans
PB
Ik ben weg, tot morgenochtend [ afbeelding ]
Bedrag afspreken misschien?? Of doorsturen naar de computerwinkel omdat je geen tijd hebt?quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar niet als ik het voor 2 euro per uur moet doen.
Ik sta elke keer al voor hem klaar.
Lees je vorige post nog eens, daar staat vrij exact in wat je ervoor wilt vragen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:23 schreef Loontjah het volgende:
Zelfs dan weet ik niet eens wat ik niet wat ik er voor moet vragen.
15 Euroquote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Loontjah het volgende:
Gatverdamme
Kom ik net thuis...
van 11:15 tot 18:45 daar gezeten..
Ramp 1:
Heeft ie een laserprinter via marktplaats gekocht, doet ie het niet goed.
Ramp 2:
"Ja kan je office 2007 nog installeren"
Ja hoor, doen we wel even.
Maja ze hadden geen sp2, dus die eerst downloaden, dan installeren.
En dat met 2 P3 bakken... Godsamme wat duurt dat lang.
Blijft hij constant hangen, dus schiet niet op.
Met andere bak bezig geweest, ook allemaal vastlopers etc..
Ik word er moe van
Dik 7 uur gewerkt, en wat krijg je dan:....... lousy 15 euro..
En dan werd ik nog gevraagd om die 2 bakken helemaal opnieuw te laten installeren.
Ik heb er zo geen zin meer in... wat moet ik doen ??
Mooizo..quote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Vandaag naar de Efteling geweest. En op de twee buien die we gehad hebben na, was het zeer leuk
quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees je vorige post nog eens, daar staat vrij exact in wat je ervoor wilt vragen.
Vraag dan in ieder geval minstens 5,50 per uur.. Dat is toch wel erg schappelijk. Aangezien het een vriend/goede kennis van je is.quote:
inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Yeah, morgen weer bikkelen mensen![]()
we will survive!quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu eerst maar maandag weer beginnen.
Dat is geen verkeerd feestjequote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen weer werken, maar gelukkig wel Qlimax aan het eind van de werkweek![]()
Dat volg ik niet.quote:
Dat heeft inderdaad geen zinquote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat volg ik niet.
Lijkt me een tof programma, maar ik heb het niet gevolgd van het begin.
Ik ga 't niet vanaf nu volgen
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.quote:
jij naar Arnhem, ik naar Amsterdamquote:Op zondag 11 november 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het weekend is natuurlijk nu wel een zeer mooi vooruitzicht
quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.
Ik heb een brede muzieksmaak om het zo maar te zeggen
Ik kan dat niet echt stom vinden hoor..quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Mijn huisje is nog niet helemaal af, er ligt nog veel rotzooi wat opgeborgen moet worden. Mijn computer en tv staan nu nog op een side tafel. Zulke dingen. Na een werkdag ben ik ook kapot, en dan geen zin meer om de was te doen, om op te ruimen etc. Al mijn papierwerk ligt doorelkaar. Ik zie mijn vrienden bijna nooit, thuis willen mij regelmatig zien. Mijn zus klaagt dat ze mij te weinig ziet (terwijl zij nooit van der leven 40 uur per week heeft gewerkt)
Hier hoef je je niet voor te schamen hoor, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Volgens mij deed je ook nog aan een bijbaantje naast je stage, of niet ? Wanneer dit het geval is, is het dan niet een optie om hier even wat mee te minderen/stoppen?quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Moarn jongfeint.quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemoarn Kaheem [ afbeelding ]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.quote:Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Waar loop jij stage?? In Friesland, of daarbuiten?
Ah, stuur mij eens wat gratis pakken coolbest op dan?quote:Op maandag 12 november 2007 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.![]()
Beetje onderzoek doen naar E-invoicing etc. Tot nog toe vind ik het wel leuk, alleen reis zo'n 2 uur en 30 minuten per dag en dat is wel lastigquote:Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dat scheelt![]()
Beetje leuke baan? Wat doe je daar?
Meen je dit?quote:Op maandag 12 november 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve het openbaar vervoer
Ik schrok al.quote:
Ja, blijkbaar.quote:
Sterkte man! Tijd voor een autotje??quote:Op maandag 12 november 2007 09:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik reis de laatste tijd echt veel met het openbaar vervoer. sowieso 5 x in de week 1 uur en 40 minuten van en naar stage. Daarnaast heb ik een vriendin die nogal ver weg woont, al met al brengt dit met zich mee dat ik afgelopen week meer dan 20 uur in het openbaar vervoer heb doorgebracht.
En ja ik vind het ook kut, al lees ik zo wel mooi veel boeken!
Absoluut, maar ik zou in Groningen niet weten waar ik deze zonder dat het enorm veel kost kwijt zou kunnen. Daarnaast is het gewoon niet te betalen als alternatief voor het openbaar vervoer (Week ov). Qua tijd zou het wel ideaal zijn en zou er ook veel meer plezier aan beleven.quote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sterkte man! Tijd voor een autotje??
Dat is het ook, zeker hier in Zweden.. maar dan moet ik wel weer mijn rijbewijs terug hebben..quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is de shit! Doe niets liever
't meiske is pas 10 minuten binnen Deanquote:Op maandag 12 november 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Info, specs, foto??
Mits vrouw
Ik vind het ook een mooie hobby, maar toen ik kiezen moest voor een auto of een kamer heb ik de kamer gekozen. Zit nog wel eens na te denken over een auto, maar dan moet ik eerst wat meer kunnen werken. De stage moet dus eerst voorbij zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is de shit! Doe niets liever
Heb je een assistent?quote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!! Nieuwe stagaire is gearriveerd.
Nee, was het maar waar. Ik ben serieus al aan het aftellen naar het einde van mn stage.quote:
Ja precies, zo zit ik hier ookquote:Op maandag 12 november 2007 10:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie hobby, maar toen ik kiezen moest voor een auto of een kamer heb ik de kamer gekozen. Zit nog wel eens na te denken over een auto, maar dan moet ik eerst wat meer kunnen werken. De stage moet dus eerst voorbij zijn.
Om 10 uur beginnen is ook alleen maar omdat mn begeleider altijd te laat is.quote:Op maandag 12 november 2007 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt nu al ok
Stuur haar hier even heen [dit topic dan hè]
Maar om 10 uur nog eens beginnen, leuke tijden
Wie, de stagaire of de begeleider?quote:Op maandag 12 november 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ok dan
En ook weer mooi op tijd naar huis zeker??
Voor mij al veeeel langer, sinds 2004 niet meer gereden denk ik...quote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dan is het goed
En ik ook wel Host, voor mij ook minstens een half jaar
Teijequote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef Teije het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning.
Hoe hou je het volquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mij al veeeel langer, sinds 2004 niet meer gereden denk ik...
Ik zondag nog, dus dan doe ik toch iets beter.quote:
Nou heel simpel, het feit dat ik geen rijbewijs meer hebt, dat hindert me nogal wil ik even een auto pakken en een stukje rijden. Aangezien oom agent natuurlijk hier geen goedkeurig voor verleend.quote:
Wat heb jij in je verleden uitgevoerd dat je al sinds 2004 geen rijbewijs meer hebt, kwajongen?quote:Op maandag 12 november 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou heel simpel, het feit dat ik geen rijbewijs meer hebt, dat hindert me nogal wil ik even een auto pakken en een stukje rijden. Aangezien oom agent natuurlijk hier geen goedkeurig voor verleend.
Ja, zelfs tijdens spitsuur rond Göteborg en Stockholm zijn er bijna geen files.. hier mag je blij zijn als je een gemiddelde snelheid van 50km haalt op de A4quote:Op maandag 12 november 2007 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt nu al ok
Stuur haar hier even heen [dit topic dan hè]
Maar om 10 uur nog eens beginnen, leuke tijden
PB: In Denemarken ook erg van genoten. Rijd daar stukken relaxter dan in Nederland man, over het algemeen veel minder opgefokt en gehaast.
Pff.. nou ik zal het genuanceerd uitleggen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat heb jij in je verleden uitgevoerd dat je al sinds 2004 geen rijbewijs meer hebt, kwajongen?
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff.. nou ik zal het genuanceerd uitleggen.
Het was woensdagnacht, 3 uur. Ik kwam thuis van een bedrijfsfeestje, helemaal net in pak, doodmoe en ik reed in iemands anders auto, omdat het een mooie BMW was waarmee ik er natuurlijk een stuk blitser uitzag dan in mijn eigen opel kadet. Het was laat, ik was heel moe en wilde heel graag in mijn bed gaan liggen, ik sla af van de snelweg op een provinciale weg, 3 kilometertjes rechtdoor en ik was thuis. De BMW (automaat) reed heerlijk, als een magneettrein, dus trapte ik het gas in waardoor ik nog eerder thuis zou zijn. Het lot wilde dat er net een politieauto uit een van de zijstraatjes van die provinciaale weg komt, die mij daar in gemoedelijk tempo voorbij zien denderen, dus zij zetten hun achtervolging in en klokken mij op een nette 190KM/h.
1 jaar voorwaardelijk en een half jaar rijontzegging.
Rijbewijs moet ik opnieuw halen met een minimum van 15 lessen, court-orderd.
quote:
Iddquote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd leuk op de vroege morgen, zulke topics.
quote:
En speciaal nog een fok!account voor aangemaakt ook. En dan helpen we 'm niet.quote:
triest hequote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En speciaal nog een fok!account voor aangemaakt ook. En dan helpen we 'm niet.
Tja ach, bleek dat er net was ingebroken in die wijk, waardoor er een surveillance was. Maarja, shit happens. Achteraf had ik gewild dat ik gewoon in mijn eigen brakke kadetje was gegaan, daar haalde ik volgens mij niet eens 190KM/h in.quote:Op maandag 12 november 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
netjes...!
Wel goed klot dat net op dat moment een politieauto je ziet..!
Misschien heeft niet iedereen hyves..quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Nou ik word dus zoals gewoonlijk weer lekker genegeerd
Snap het dan, niemand wil met je hyven.quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Genegeerd?quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hyves...!quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedenmorgen allemaal
/kansloze modus aan
Ik heb ook hyves![]()
http://jslavenburg.hyves.nl , voeg mij toe
/kansloze modus uit
hyves is klote!quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Lastig Hosti, heel erg lastig. Regels zijn en blijven regels, zo weinig aan te doen. Ga je binnenkort wel weer opnieuw voor je rijbewijs?
@ Dean, ik mag er altijd wel over dat in verkeer wat creativiteit verwacht wordt. Iets wat we niet echt vaak zien in Nederland en waar de gemiddelde weggebruiker niet echt goed mee om kan gaan.
Kaheem Said is net als Deansensitized niet de naam welke op mijn identiteitskaart staat.
Ben zo te lezen niet de enige die hyves boycot!
Misschien net de 90 KM/H?quote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja ach, bleek dat er net was ingebroken in die wijk, waardoor er een surveillance was. Maarja, shit happens. Achteraf had ik gewild dat ik gewoon in mijn eigen brakke kadetje was gegaan, daar haalde ik volgens mij niet eens 190KM/h in.
In mijn geval: ik volg een hele lading SC's, en kan niet overal antwoord op gevenquote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat niet om hyves, maar het is vaker hier dat ik 4 keer goedenmorgen moet posten wil het opvallen
smerige frieze naam...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Eibert Tigchelaar, aangenaam
Goeiemorgen js
Maar in ieder geval wel goed gespeldquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
smerige Smerige frieze Friese naam...!![]()
Dat ding was zo brak, in de winter wilde het kreng meestal niet eens starten zonder dat de 'choke' aanstond, maar als je pech had verzoop ie meteen. Verder trok ie voor geen meter, had ie brakke remmen maar wel een top van ongeveer 160quote:
js is ook niet moeilijk te spellenquote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in ieder geval wel goed gespeld
Nou PHOE HOE HOE! hoevaak heb je het moeten nalezen voordat je het postte?quote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in ieder geval wel goed gespeld
Calibraquote:Op maandag 12 november 2007 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ding was zo brak, in de winter wilde het kreng meestal niet eens starten zonder dat de 'choke' aanstond, maar als je pech had verzoop ie meteen. Verder trok ie voor geen meter, had ie brakke remmen maar wel een top van ongeveer 160
Dat was wel wat anders dan de auto die ik daar voor had, een calibra... lekker fout, maar wel lekker snel en lomp.![]()
verander het dan!quote:
met behulp van je spiekbriefje of...?quote:
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen haddenquote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Calibra![]()
Maar goed jij hebt eigen auto's gehad..! ik moet het met de fiets doen!en dat is hier in zweden toch best gevaarlijk, met al at sneeuw op de weg enzo!
![]()
quote:
Zwedenquote:
Je zal maar een zweed hebben met sneeuw in hem/haarquote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Sneeuw
Zweden
Sneeuw in Zweden![]()
Kuno
Kuno in de sneeuw in Zweden
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van lerenquote:
quote:
Zo'n potentionele orgaandonorquote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen hadden
Trouwens, die Calibra was zooo fout, dikke spoiler, 2.6L sport editie ook nog, kuipstoeltjes, extra brede banden. Maar ik was destijds ook best wel een fout jochie
Nu niet meer zo fout dan...?quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen hadden
Trouwens, die Calibra was zooo fout, dikke spoiler, 2.6L sport editie ook nog, kuipstoeltjes, extra brede banden. Maar ik was destijds ook best wel een fout jochie
zekers!quote:
Gelukkig heet ik niet echt Kuno van dijk!quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van leren
Hier nog eenquote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
Goh je zou nu toch maar vrij zijn (A)
heerlijk gevoel is dat he?quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
, niks tegen van Dijk hequote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik niet echt Kuno van dijk!![]()
hier moet alleen nog even bij:quote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Sneeuw
Zweden
Sneeuw in Zweden![]()
Kuno
Kuno in de sneeuw in Zweden
Nee tuurlijk niet! alleen wat tegen Kunoquote:
Precies. Toen in DK ook, camo shorts aan, zonder helm, en fietsen maar, via de stoep, fietspad, autoweg, waar maar geveegd wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu niet meer zo fout dan...?![]()
Ja fietsen doen ze hier ook, alleen heeft iedereen zo'n belachelijke helm op![]()
Vandaag keek iedereen me wel raar aan trouwens, overal sneeuw op de fietspaden, maar ik gewoon doorfietsen tenslotte ben ik een nuchtere nederlander die wel eens eerder in de sneeuw heeft gefietst...!![]()
Kan je in de zon gaan zitten, in plaats van binnen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
Ja..! hier zijn ze trouwens niet heel erg van het vegen, ze gooien gewoon overal zand en steentjes neer...quote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies. Toen in DK ook, camo shorts aan, zonder helm, en fietsen maar, via de stoep, fietspad, autoweg, waar maar geveegd was
sneeuw bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je in de zon gaan zitten, in plaats van binnen.
Zweedse dames in het algemeenquote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier moet alleen nog even bij:
Zweedse vriendinnetjes![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zweedse dames in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Haha, nou, als het werktquote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja..! hier zijn ze trouwens niet heel erg van het vegen, ze gooien gewoon overal zand en steentjes neer...
quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van leren
inderdaad, ik laat me echt niet bang maken door een beetje sneeuw...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nou, als het werkt
In DK schoven ze meestal gewoon de autoweg schoon, zo alles over de stoep en het fietspad. Was je lopend of fietsen, had je gewoon pech
Maar Nederlands als we zijn, lekker tussen de auto's fietsen, zie je mensen over de stoep ploegen met de fiets aan de hand
wat?quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso een verheven volk. Niet alleen op het gebied van lengte (de friesen zijn een lang volk), maar ook qua kennis, macht en uiterlijk. Sublieme idolaten welke hun meerdere op deze planeet niet kennen.
Nee, hier in Eindhoven schijnt de zon. M'n zusje is dit weekend naar Winterberg. Toen ze gingen lag er nog geen sneeuw, hadden ook niks speciaals meegenomen. Komen ze daar aan, ligt er 25 cm sneeuw. Hebben ze daar maar snowboots en dikke truien en dergeljke gekocht.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die heb ik nooit gehad dus kan ik niks over zeggen verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ik lekker welquote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar die heb ik nooit gehad dus kan ik niks over zeggen verder.
whehequote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik was trouwens laatst in Polen met een groep van hier...! Kwamen we een bus tegen:
[ afbeelding ]
![]()
dat is net zoiets als ditquote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik was trouwens laatst in Polen met een groep van hier...! Kwamen we een bus tegen:
[ afbeelding ]
![]()
dat deed ik toen ik in NL wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
Kuno, deed jij nou die shit met die audi's enzo?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is net zoiets als dit
[ afbeelding ]
Wier wurd!quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso een verheven volk. Niet alleen op het gebied van lengte (de friesen zijn een lang volk), maar ook qua kennis, macht en uiterlijk. Sublieme idolaten welke hun meerdere op deze planeet niet kennen.
Heeft dat werk ook een naam?quote:Op maandag 12 november 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat deed ik toen ik in NL was
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.quote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja hoe was het in Polen?? Die chick nog tegen gekomen??quote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben wel eens bij mij in de buurt eenbus tegengekomen (omgeving rotterdam) van de Connexxion. Stond er op " lijn 667, schiphol airport" maar die bus was gewoon buiten dienstquote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.
SOA, LUL en OEN ben ik ook al tegengekomen
Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal welquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad, ik laat me echt niet bang maken door een beetje sneeuw...!![]()
kun je het beste proberen te vinden via een verhuurbedrijf, niet hertz ofzo, maar gewoon bij een dealer. Dan moet je auto's van overal naar overal brengen en schoonmaken enzo, best een leuk baantje, in mijn kerstvakantie ga ik nog even wat proberen te doen!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft dat werk ook een naam?
Ik wil werk doen met auto's, en het liefst veel rijden, maar geen pakketten bezorgen
KUT ben ik ook al wel eens tegen gekomen en SUF maar SOA en LUL nog nooit...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.
Een keer in Duitsland een Duitser gespot [ja, je houd het niet voor mogelijk ] waarvan het kenteken begon met MEUK. Was een ouwe Audi toevallig. Heb krom gelegen [mede dankzij enkele Deutsches Bieren].quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, klopt, mn vriendin was vrijdag in Örebro, en daar was een heuse sneeuwstorm, viel in een korte tijd even 5-10 centimeter sneeuw...quote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal wel![]()
Prima werk idd.quote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je het beste proberen te vinden via een verhuurbedrijf, niet hertz ofzo, maar gewoon bij een dealer. Dan moet je auto's van overal naar overal brengen en schoonmaken enzo, best een leuk baantje, in mijn kerstvakantie ga ik nog even wat proberen te doen!
[..]
KUT ben ik ook al wel eens tegen gekomen en SUF maar SOA en LUL nog nooit...!![]()
Toen ze in Nederland een noodtoestand hadden met 10cm sneeuw hadden we in DK 60c, en hoorde je er niemand over. Alles lag wel meteen lam [behalve het sociale leven in de studentenflatquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal wel![]()
een vriend van mij heeft een tijdje als studentenchauffeur gereden, maar daar is ie ook meegestopt.. Hij heeft wel in een boel mooie auto's gereden.quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft dat werk ook een naam?
Ik wil werk doen met auto's, en het liefst veel rijden, maar geen pakketten bezorgen
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligtquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toen ze in Nederland een noodtoestand hadden met 10cm sneeuw hadden we in DK 60c, en hoorde je er niemand over. Alles lag wel meteen lam [behalve het sociale leven in de studentenflat], maar geen noodtoestanden.
Wie er uit wou zocht het maar lekker uit
Mja, maar dat chauffeuren boeit me niet zo.quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft een tijdje als studentenchauffeur gereden, maar daar is ie ook meegestopt.. Hij heeft wel in een boel mooie auto's gereden.
Natuurlijk vertel ik alleen de mooie verhalen, maar denk er ook aan, dat je auto's moet schoonmaken en poetsen enzo, dat hoort er ook bij. maar goed het rijden in toffe auto's maakt een boel goedquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima werk idd.
Ik ga vanmiddag wel even een zootje dealers af.
Zitten er genoeg hier
Internationaal vrachtwagen chauffeur?quote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, maar dat chauffeuren boeit me niet zo.
Daar zit ook weer een hele procedure aan vast.
niet dat ik bang ben dat ik dat niet zou halen ofzo, maar die klanten, zijn vaak zeiksnorren
En als het ook nog regent is het helemaal feest.quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligt
wat ben ik toch blij dat ik in Zweden woon en wat baal ik dat ik 14 december al weer terugvlieg naar NL..quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligt
Bedrijfje zoeken dat veel op Scandinavië rijdquote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Internationaal vrachtwagen chauffeur?
Vrachtwagens moet ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Internationaal vrachtwagen chauffeur?
Of ga broodjes brengen langs tankstatins
Auto's schoonmaken boeit me niet zoveel hoor, als ik daar mee bezig ben, wil ik het ook echt top gedaan hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Natuurlijk vertel ik alleen de mooie verhalen, maar denk er ook aan, dat je auto's moet schoonmaken en poetsen enzo, dat hoort er ook bij. maar goed het rijden in toffe auto's maakt een boel goed
Zorg wel dat je bij Audi, Mercedes of BMW ofzo gaat vragen die hebben leukere auto's
representatief schoonmaken noemde wij hetquote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Auto's schoonmaken boeit me niet zoveel hoor, als ik daar mee bezig ben, wil ik het ook echt top gedaan hebben.
Ik ben echt zo iemand die elk vlekje van een auto poetst
Hoewel, bij m'n eigen auto alleen maar eigenlijk
Tuborg?? Royal??quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Men's Dinner WTF!!
[ afbeelding ]
Jullie mogen trouwens raden welk bier we drinken!
probeer nog een keer...quote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuborg?? Royal??
[ afbeelding ]
Daar kan ik inkomenquote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
representatief schoonmaken noemde wij het
Alleen als het duurdere auto's waren of voor een trouwerij...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen
Moest je ook allemaal van dat vet enzo op de banden smeren?
Of wat voor spul het ook is...
Alsof ze nieuw zijn
Ziet er wel altijd chill uit though,quote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Alleen als het duurdere auto's waren of voor een trouwerij...!
Nog een keer Dean en dan zal ik het wel zeggen
quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Carlsberg?
Deze beter dan?
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er wel altijd chill uit though,
Wat is dat voor vullis?
Ik wil dat ook wel op m'n wielen hebben als ik 't wagentje gewassen heb
Scheerapparaat kapot of gewoon te lui?quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Carlsberg?
Deze beter dan?
[ afbeelding ]
Kijk goed naar het logo:quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Bayerskt?
En ik weet het, ik vergeet een bekend merk, maar kom er even niet op...
Spendrupsquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef PieterBas het volgende:
Toch geen Spendrups ?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Grolsch natuurlijk.
Dat is echt niet te drinkenquote:
Je was mij net voor :pquote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Grolsch natuurlijk.
hier zou ik best auto's schoon willen maken thoughquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!
Daar heb ik de Bentley Continental toen heen moeten brengen...! Ze keken niet eens op dat een jochie van 20 zo'n auto kwam brengen! maar zeker! daar auto's poetsen wil ik ook wel, wat een geile bakken stonden daar op de parkeetplaatsquote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier zou ik best auto's schoon willen maken though
He, als iemand bier voor mij koopt en het is NL bier dan ga ik dat niet afslaanquote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Gozer, heb je kans op lekker bier, ga je nog Nederlands bier zuipen!!
Net als mijn medestagecollega, nam na het weekend in Nederland 6 kratten Heineken mee
Ben daar een keer wezen kijken ja, toffe tentquote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar heb ik de Bentley Continental toen heen moeten brengen...! Ze keken niet eens op dat een jochie van 20 zo'n auto kwam brengen! maar zeker! daar auto's poetsen wil ik ook wel, wat een geile bakken stonden daar op de parkeetplaats![]()
De keuze tussen per direct bier zuipen of eerst scheren was snel gemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Scheerapparaat kapot of gewoon te lui?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben daar een keer wezen kijken ja, toffe tent
Zat daar binnen in een Phantom, komt er zo'n verkoper aangerend van: JONGENS, JULLIE MÓETEN ER NU UIT! dE EIGENAAR KOMT ER AAN!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He, als iemand bier voor mij koopt en het is NL bier dan ga ik dat niet afslaan![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]gezeik daar ook
bij mij geen enkel probleem, moest nog een voorruit hebben van een Bentley dus moest maar op zoek naar een verkoper die me kon helpen
hele gebouw doorgeweest...
Whehe, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich kan ik me wel voorstellen dat iemand er niet op zit te wachten dat er 2 gasten van 20 in je RR zitten als je 'm net gekocht hebt
Signature.
Voor deze ene keer zal ik het vergeven...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vergeef mij mijn onwetendheid!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef jslavenburg het volgende:
Iedereen zit te wachten om een lapo te kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |