verander het dan!quote:
met behulp van je spiekbriefje of...?quote:
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen haddenquote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Calibra![]()
Maar goed jij hebt eigen auto's gehad..! ik moet het met de fiets doen!en dat is hier in zweden toch best gevaarlijk, met al at sneeuw op de weg enzo!
![]()
quote:
Zwedenquote:
Je zal maar een zweed hebben met sneeuw in hem/haarquote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Sneeuw
Zweden
Sneeuw in Zweden![]()
Kuno
Kuno in de sneeuw in Zweden
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van lerenquote:
quote:
Zo'n potentionele orgaandonorquote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen hadden
Trouwens, die Calibra was zooo fout, dikke spoiler, 2.6L sport editie ook nog, kuipstoeltjes, extra brede banden. Maar ik was destijds ook best wel een fout jochie
Nu niet meer zo fout dan...?quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet eens dat ze in andere landen ook fietsen hadden
Trouwens, die Calibra was zooo fout, dikke spoiler, 2.6L sport editie ook nog, kuipstoeltjes, extra brede banden. Maar ik was destijds ook best wel een fout jochie
zekers!quote:
Gelukkig heet ik niet echt Kuno van dijk!quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van leren
Hier nog eenquote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
Goh je zou nu toch maar vrij zijn (A)
heerlijk gevoel is dat he?quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
, niks tegen van Dijk hequote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik niet echt Kuno van dijk!![]()
hier moet alleen nog even bij:quote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Sneeuw
Zweden
Sneeuw in Zweden![]()
Kuno
Kuno in de sneeuw in Zweden
Nee tuurlijk niet! alleen wat tegen Kunoquote:
Precies. Toen in DK ook, camo shorts aan, zonder helm, en fietsen maar, via de stoep, fietspad, autoweg, waar maar geveegd wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu niet meer zo fout dan...?![]()
Ja fietsen doen ze hier ook, alleen heeft iedereen zo'n belachelijke helm op![]()
Vandaag keek iedereen me wel raar aan trouwens, overal sneeuw op de fietspaden, maar ik gewoon doorfietsen tenslotte ben ik een nuchtere nederlander die wel eens eerder in de sneeuw heeft gefietst...!![]()
Kan je in de zon gaan zitten, in plaats van binnen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
Ja..! hier zijn ze trouwens niet heel erg van het vegen, ze gooien gewoon overal zand en steentjes neer...quote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies. Toen in DK ook, camo shorts aan, zonder helm, en fietsen maar, via de stoep, fietspad, autoweg, waar maar geveegd was
sneeuw bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je in de zon gaan zitten, in plaats van binnen.
Zweedse dames in het algemeenquote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier moet alleen nog even bij:
Zweedse vriendinnetjes![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zweedse dames in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Haha, nou, als het werktquote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja..! hier zijn ze trouwens niet heel erg van het vegen, ze gooien gewoon overal zand en steentjes neer...
quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn ze! Daar kan Kuno van Dijk nog wat van leren
inderdaad, ik laat me echt niet bang maken door een beetje sneeuw...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nou, als het werkt
In DK schoven ze meestal gewoon de autoweg schoon, zo alles over de stoep en het fietspad. Was je lopend of fietsen, had je gewoon pech
Maar Nederlands als we zijn, lekker tussen de auto's fietsen, zie je mensen over de stoep ploegen met de fiets aan de hand
wat?quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso een verheven volk. Niet alleen op het gebied van lengte (de friesen zijn een lang volk), maar ook qua kennis, macht en uiterlijk. Sublieme idolaten welke hun meerdere op deze planeet niet kennen.
Nee, hier in Eindhoven schijnt de zon. M'n zusje is dit weekend naar Winterberg. Toen ze gingen lag er nog geen sneeuw, hadden ook niks speciaals meegenomen. Komen ze daar aan, ligt er 25 cm sneeuw. Hebben ze daar maar snowboots en dikke truien en dergeljke gekocht.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die heb ik nooit gehad dus kan ik niks over zeggen verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ik lekker welquote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar die heb ik nooit gehad dus kan ik niks over zeggen verder.
whehequote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik was trouwens laatst in Polen met een groep van hier...! Kwamen we een bus tegen:
[ afbeelding ]
![]()
dat is net zoiets als ditquote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik was trouwens laatst in Polen met een groep van hier...! Kwamen we een bus tegen:
[ afbeelding ]
![]()
dat deed ik toen ik in NL wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
Kuno, deed jij nou die shit met die audi's enzo?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is net zoiets als dit
[ afbeelding ]
Wier wurd!quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso een verheven volk. Niet alleen op het gebied van lengte (de friesen zijn een lang volk), maar ook qua kennis, macht en uiterlijk. Sublieme idolaten welke hun meerdere op deze planeet niet kennen.
Heeft dat werk ook een naam?quote:Op maandag 12 november 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat deed ik toen ik in NL was
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.quote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja hoe was het in Polen?? Die chick nog tegen gekomen??quote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben wel eens bij mij in de buurt eenbus tegengekomen (omgeving rotterdam) van de Connexxion. Stond er op " lijn 667, schiphol airport" maar die bus was gewoon buiten dienstquote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.
SOA, LUL en OEN ben ik ook al tegengekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |