Het is dat ik een vriendin heb, anders was ik rustig blijven kijken hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
ik wil ook![]()
ik strip wel... kijken op eigen risico![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:54 schreef Loontjah het volgende:
ik strip wel... kijken op eigen risico![]()
Ik heb er niets op tegen als ze gaat strippen jij?quote:
geld ook voor mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is dat ik een vriendin heb, anders was ik rustig blijven kijken hoor!![]()
Waar doe je dat? Briljant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen!
Vanavond Men's Dinner!met 100 mannen eten zuipen en kijken naar stripteases! Geen vrouw is toegestaan behalve als ze gaat strippen!
![]()
Om 3 uur pre party of 6 uur eten 9 uur in between party 11 uur normale party en 3 uur after party!
in Zwedenquote:
Dat is wel een beetje ver, dan maar een avondje Mahjong spelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in Zweden
een stripclub in Zweden![]()
Feest van mijn uni hier!quote:
Ik ook nog nooit...! Nou wacht, er is hier wel een tent in Skövde waar ik geen idee bj heb wat het isquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:10 schreef PieterBas het volgende:
NIet dat ik er zonodig naar toe wil.. maar ik ben hier nog geen stripclub (in Zweden) tegen gekomen..
Nee, dit is de maxquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kan het nog iets groter Erik??
M'n hele leven staat er al een supermarkt naast m'n huis.quote:
Gezondheidscentrum met 3! woonlagen er bovenop.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ook leuk![]()
Enig idee wat er komt?
Die woonlagen moeten vol om de grond te kunnen bekostigen voor dat gezondheidscentrum.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze gaan er vanuit dat de vraag toeneemt, nadat die woonlagen gebouwd zijn
Ik heb ook weer een net pak euro's naar de kroeg gesleept gisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik ben even koffie gaan drinken in de kroeg. En morgen voetbal kijken in die kroeg. Gisteren was ik er aan het zuipen. Ze verdienen goed aan mij.
Ja, puik volk daar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve de gemeente [ afbeelding ]
Ik schrok ook een beetje van de inhoud (of eigenlijk het gebrek eraan) van mijn portomonnee vanmorgen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een net pak euro's naar de kroeg gesleept gister
Ja, dat is wel iets dat de gemeente doet ja, ze om het bestemmingsplan bekommeren. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
Stond ook niet in het bestemmingsplan, maar ach, als je in de gemeenteraad zit, mag je dat zomaar wijzigen bljikbaar
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts manquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, puik volk daar.
Stond ook niet in het bestemmingsplan, maar ach, als je in de gemeenteraad zit, mag je dat zomaar wijzigen bljikbaar
Ach ja, bouwvergunningen.. wat een dramaquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts man
En dan word het nieuwe dorpshuis een vet modern gebouw wat er al helemaal niet tussen past
Ja, maar dat bestemmingsplan is tegen de wil van 80% van de buurt hier, gewijzigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets dat de gemeente doet ja, ze om het bestemmingsplan bekommeren. Lijkt me logisch.
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts man
En dan word het nieuwe dorpshuis een vet modern gebouw wat er al helemaal niet tussen past
Houquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
gewoon bijna twee topics gemist [ afbeelding ]
Ik heb dat ook altijd jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd voor koffie.
Hebben jullie dat ook, dat je zaterdag wat brak bent van het stappen op vrijdag, en dat je dan 's avonds na het eten onwijs moe bent? Ik wel. Wekelijks. Gelukkig gaat dat over na een paar koppen koffie en wat bier.
Lucquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond Angel
Goedenavond ReM
Ellende. Ik denk dat ze dat hier morgen doen, ik heb er in ieder geval geen gehoord nog. Maar mijn muziek staat op dit soort dagen ook iets harder, ik hoef die kinderen niet te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd ja
Ben nu ook naar de klote, en dat terwijl er nu allemaal kinderen langs de deur komen voor snoep
Ik vind het een triest kutfeest en ik had verwacht dat ik in utrecht zou zitten, daar doet de bel het nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ellende. Ik denk dat ze dat hier morgen doen, ik heb er in ieder geval geen gehoord nog. Maar mijn muziek staat op dit soort dagen ook iets harder, ik hoef die kinderen niet te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |