+ lichten uit etcquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overigens hebben wij een bel met batterijen, eens kijken of ik die er niet gewoon even uit kan halen.
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoicquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Of je neemt net als ik zo'n sticker:
[ afbeelding ]
School.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb je dan in die tijd gedaan Houniet?
Kreeg em via IRC, vond em wel coolquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoic
quote:
Ah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kreeg em via IRC, vond em wel cool
quote:
yepquote:
Niet klagen.. er is dus een nieuw OPquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 10:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, om 12:30 begint de ellende weer. Voetbal kijken en bier drinken.
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.quote:Op zondag 11 november 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voetbal kijken en bier drinken tegelijk is áltijd goed
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.
Ja, dat zal ik inderdaad wel doen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de hand
Gewoon chillenquote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef Loontjah het volgende:
En gallie?
quote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja precies, en zelf netzohard doorzuipen![]()
op het feestje na de bruiloft van mijn neefquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezienquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Hier nog een.quote:Op zondag 11 november 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op het feestje na de bruiloft van mijn neef
Maar ik denk dat mijn ouders mij vaker van de kaart hebben gezien, dan ik hun![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezien![]()
Ga een keer koffie met ze drinken en flikker de hele tijd stiekem wat een flinke laag drank in hun pleurquote:Op zondag 11 november 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wel eens geprobeerd, maar die lui zuipen gewoon niet. Ze drinken wel wat borrels op verjaardagen, maar nooit zoveel om van de kaart te zijn...
quote:Op zondag 11 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, valt ook te proberen. Maar hang nooit zo gezellig met mijn ouders. En die hebben na twee kopjes koffie genoeg...
Vrome ouderwetse lui man, kan je niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |