+ lichten uit etcquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overigens hebben wij een bel met batterijen, eens kijken of ik die er niet gewoon even uit kan halen.
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoicquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Of je neemt net als ik zo'n sticker:
[ afbeelding ]
School.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb je dan in die tijd gedaan Houniet?
Kreeg em via IRC, vond em wel coolquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens in zoeen tpoic
quote:
Ah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kreeg em via IRC, vond em wel cool
quote:
yepquote:
Niet klagen.. er is dus een nieuw OPquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 10:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, om 12:30 begint de ellende weer. Voetbal kijken en bier drinken.
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.quote:Op zondag 11 november 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voetbal kijken en bier drinken tegelijk is áltijd goed
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen of ik er morgen nog zo blij mee ben dat ik vandaag de kroeg in ga... Nou ja, we zullen zien.
Ja, dat zal ik inderdaad wel doen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon redelijk bijtijds gaan pitten, dan is er niks aan de hand
Gewoon chillenquote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef Loontjah het volgende:
En gallie?
quote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja precies, en zelf netzohard doorzuipen![]()
op het feestje na de bruiloft van mijn neefquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezienquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij best lang geleden dat ik m'n ouders van de kaart heb gezien
Hier nog een.quote:Op zondag 11 november 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op het feestje na de bruiloft van mijn neef
Maar ik denk dat mijn ouders mij vaker van de kaart hebben gezien, dan ik hun![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb mijn ouders nog nooit van de kaart gezien![]()
Ga een keer koffie met ze drinken en flikker de hele tijd stiekem wat een flinke laag drank in hun pleurquote:Op zondag 11 november 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wel eens geprobeerd, maar die lui zuipen gewoon niet. Ze drinken wel wat borrels op verjaardagen, maar nooit zoveel om van de kaart te zijn...
quote:Op zondag 11 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, valt ook te proberen. Maar hang nooit zo gezellig met mijn ouders. En die hebben na twee kopjes koffie genoeg...
Vrome ouderwetse lui man, kan je niks mee
Dat komt bij mij niet zo vaak voor.quote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn ouders lusten ook wel een borrel. Vaak zit ik er dan ook bij, want ze zijn ook nog eens best gezellig. En mijn vrienden vinden dat over het algemeen ook, en mijn ouders vinden mijn vrienden ook leuk. Dus gisteren zaten we ook gezellig met mijn ouders te borrelen. Tot een uur of 5.
Mijn pa rookt ook, maar sigaren, en sporadisch.quote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij ons wordt binnen gerookt als we visite hebben enzo, mijn vader rookt ook.
In de zomer zitten we hier ook graag buiten. We hebben dan ook erg luxe tuinmeubelen, eigenlijk hebben we buiten gewoon een tweede woonkamer. En een terrasverwarmer. De buren zullen niet blij zijn.
Succes met je nieuwe stoppoging.
Thanks ookquote:Op zondag 11 november 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Succes Erik!!
En wij hebben ook wel een terras achtig betegeld stuk tuin, maar daar zit ik bijna nooit. Ben altijd liever ergens anders dan thuis als we wat gaan drinken met vrienden. Het is hier altijd maar wat een ongezellige boel. En kan de laatste jaren niet echt goed meer met mijn ouders![]()
Waii?quote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen...
Gisteren feestje gehad van mijn vriendin's moeder.
We gingen er met het hele gezin naar toe, maar er was meer grijs als blingbling... bah bah
Toch tot 0:00 uitgehouden...
Oh ja ze vonden het slim om op zaterdagavond 22:00 een frietkar in te huren.
95% eet op zaterdag al friet. Dus die extra portie kan er nog wel bij..
En nu ben ik nog steedsdik..
Dadelijk naar mijn peetoom, even een laserprinterje installeren, en in het netwerk gooien.
En dan lekker chillen...
En gallie?
precies, daar zijn zondagen toch voorquote:Op zondag 11 november 2007 12:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waii?
Dadelijk lekker 2 afleveringen Prison Break kijken met een maat van me..
Gewoon relaxen.. komop tis zondag!
Woops.. heb zo een verjaardag van neefje en nichtje.. was ik een beetje vergetenquote:Op zondag 11 november 2007 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies, daar zijn zondagen toch voor
Hoe was de stripfeest achtig dinges..?quote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
euhm hoi... ik ben ook wee soort van wakker... kind of...
Mooie tijdquote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
euhm hoi... ik ben ook wee soort van wakker... kind of...
1 gare zweedse bende, iedereen was na een half uurtje 3 kwartier ladderzat...!quote:Op zondag 11 november 2007 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe was de stripfeest achtig dinges..?
ik had ook niet eerder moeten opstaan, dan was het helemaal fout geweest, om 5 uur was het afterparty over... toch netjes van 3 uur smiddags tot 5 uur in de nacht zuipen...!quote:
Zweden zijn in het algemeen vrij snel ladderzatquote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 gare zweedse bende, iedereen was na een half uurtje 3 kwartier ladderzat...!Maar was wel tof een feest mee maken met alleen maar zweden...!
nog een goede grap meegemaakt gister...!
Nog met een gozer uit Lund staan praten die vond dat mijn engels goed was en toen zei ik nou jouwn engels is anders ook best ok! Zegt tie.. ik spreek amerikaans, geen engels!
laat dat "goed" waar achterwegequote:
Klopt..!quote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden zijn in het algemeen vrij snel ladderzat
Denen trouwens ook hoor, heb je er zomaar onderquote:
nee, badmintonquote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Deansensitized het volgende:
Op de baan?? Tennis?
Nice gedaan inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Tiental Heerenveen speelt Vitesse naar nederlaag.
11 november 2007
Heerenveen heeft in het Gelredome een knappe 0-1 op Vitesse behaald. De overwinning was knap omdat Heerenveen de gehele tweede helft met tien man speelde. Afonso Alves werd op slag van rust uit het veld gestuurd omdat hij Van der Schaaf geslagen zou hebben. Bradley maakte direct na rust de 0-1 en wat Vitesse daarna ook probeerde, Heerenveen gaf geen krimp.
Het tiental van Heerenveen beperkte zich daarna tot verdedigen. Vitesse moest initiatief nemen, maar dat is niet het sterkste punt van de Arnhemmers. De thuisclub beukte de gehele tweede helft op de Friese verdedigingslinie, maar dwong niets af. Heerenveen verdedigde de voorsprong vol overgave en sleepte uiteindelijk een zwaarbevochten zege, de vijfde op rij, uit het vuur.
[ afbeelding ]
Heerenveen gaat tot nu toe erg netjesquote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nice gedaan inderdaad [ afbeelding ]
Vraag me af wat er met Heerenveen gaat gebeuren als Alves straks wordt verkocht.. Al vermoed ik dat Heerenveen al lang een goedkope Scandinavisch of Nederlandse spits op het oog heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Heerenveen gaat tot nu toe erg netjes
Denk het ook welquote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag me af wat er met Heerenveen gaat gebeuren als Alves straks wordt verkocht.. Al vermoed ik dat Heerenveen al lang een goedkope Scandinavisch of Nederlandse spits op het oog heeft.
wintersport in decquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welke sneeuw man?? [ afbeelding ]
Hier ligt nog wel een paar millimeter.. als je goed zoektquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welke sneeuw man?? [ afbeelding ]
ik ga pas eind decemberquote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ah zo, veel plezier Hou!! [ afbeelding ]
Hans
PB
Ik ben weg, tot morgenochtend [ afbeelding ]
Bedrag afspreken misschien?? Of doorsturen naar de computerwinkel omdat je geen tijd hebt?quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar niet als ik het voor 2 euro per uur moet doen.
Ik sta elke keer al voor hem klaar.
Lees je vorige post nog eens, daar staat vrij exact in wat je ervoor wilt vragen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:23 schreef Loontjah het volgende:
Zelfs dan weet ik niet eens wat ik niet wat ik er voor moet vragen.
15 Euroquote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Loontjah het volgende:
Gatverdamme
Kom ik net thuis...
van 11:15 tot 18:45 daar gezeten..
Ramp 1:
Heeft ie een laserprinter via marktplaats gekocht, doet ie het niet goed.
Ramp 2:
"Ja kan je office 2007 nog installeren"
Ja hoor, doen we wel even.
Maja ze hadden geen sp2, dus die eerst downloaden, dan installeren.
En dat met 2 P3 bakken... Godsamme wat duurt dat lang.
Blijft hij constant hangen, dus schiet niet op.
Met andere bak bezig geweest, ook allemaal vastlopers etc..
Ik word er moe van
Dik 7 uur gewerkt, en wat krijg je dan:....... lousy 15 euro..
En dan werd ik nog gevraagd om die 2 bakken helemaal opnieuw te laten installeren.
Ik heb er zo geen zin meer in... wat moet ik doen ??
Mooizo..quote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Vandaag naar de Efteling geweest. En op de twee buien die we gehad hebben na, was het zeer leuk
quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees je vorige post nog eens, daar staat vrij exact in wat je ervoor wilt vragen.
Vraag dan in ieder geval minstens 5,50 per uur.. Dat is toch wel erg schappelijk. Aangezien het een vriend/goede kennis van je is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |