Het heeft weinig met minachting te maken. Hij probeert gewoon mensen af te schrikken omdat kennelijk hij nu een ander soort publiek wil bedienen, daar is toch niks mis mee? Het helpt wel bij jou in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:32 schreef Michiel72 het volgende:
Zag het vanacht in de herhaling. Wát een minachting straalde Freek uit naar Marc-Marie, zeg. Hij gunde hem geen blik waardig, liet hem niet aan het woord en als MM toch iets zei reageerde Freek haast woedend.
Marc-Marie wist zijn waardigheid te bewaren door te zwijgen. Heel knap, dat zou ik niet gekund hebben.
Freek is voor mij nu ineens officieel een LUL.
En dat terwijl ik gisteravond (voor ik DWDD zag) nog wel begonnen was aan zijn DVD-box "De Vergrijzing"...
Freek vergeet even dat hij in staat is om te doen wat hij wil door het vele geld dat hij overgehouden heeft aan het publiek van de volle grote zalen wat hij nu minacht. Bah!
Was al geen fan van de man, wel vaak onder de indruk van zijn werk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het heeft weinig met minachting te maken. Hij probeert gewoon mensen af te schrikken omdat kennelijk hij nu een ander soort publiek wil bedienen, daar is toch niks mis mee? Het helpt wel bij jou in ieder geval.
Maar minachtend naar MM was hij niet zozeer maar eerder op de discussie waar hij geen zin meer heeft om te voeren. Ik begrijp het wel want een tijdje terug kwam dat heel goed naar voren bij toen hij te gast was bij knevel en van de brink. Daar moest hij de discussie aangaan met die lingodoos die gewoon oppervlakkig is en graag wilde dat er ook vrolijke onderwerpen te sprake kwam. Daar paste hij dus voor.
Het heeft m.i. meer te maken met een maatschappelijk stukje kritiek dan dat het was om mensen af te zeíken.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Veerboot het volgende:
Leuk item, dat laatste over We Zijn Weer Thuis
Wat zag ie eruit!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:18 schreef Arcee het volgende:
Wow, Marc-Marie zat er ook een keer in. Verrassend.
Ik heb die hele kok doorgespoeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef broer het volgende:
Die kok. "Het maakt geen reet uit in welke plaats je zit. Je moet toch elke dag komen voor je gasten."
Ik geloof dat dat niet was wat Claudia bedoelde, meneer.
Dus het was idd niet zo boeiend?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:42 schreef broer het volgende:
Maar ja, om dat te kunnen moet je het dus wel opnemen...
Ik heb altijd het idee dat de redactie nooit zo z'n best doet voor de maandagaflevering (of voor Claudia...).quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Het is sowieso nog niet zo boeiend. Als ik het had opgenomen had ik Kluun zelfs twee keer doorgespoeld. Puur voor het superieure gevoel.
Ik zit te wachten op Fokke & Sukke en Wim T. Schippers.
quote:
Dat ging hier om.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
F & S begreep ik dit keer trouwens niet, of misschien viel er helemaal niks te snappen.
Maar nu ze hem dan toch hebben uitgenodigd, heeft hij zijn rol wel naar tevredenheid ingevuld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Echt zomg hoe kom je erbij om Dinand uit te nodigen
Ik vind die filmpjes aan het eind trouwens sowieso in 99 procent van de gevallen leuk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:05 schreef broer het volgende:
Strafijs.
Zo flauw dat het weer leuk wordt.
Hugo Borst heeft dan ook iets meer inhoud.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:43 schreef Dos37 het volgende:
Hugo Borst is een gave tafelheer. Hij heeft nu al meer gezegd als Dinand gisteren de hele uitzending.
Na een lange pauze iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hugo Borst heeft dan ook iets meer inhoud.
Guus Haak over Danny Buijs: 'Die jongen doet z'n best'![]()
Altijd nog grappiger dan de Lama'squote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Tommeke het volgende:
Tsss Freek de Jonge, alsof die nog grappig is
Die was leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe me een beetje denken aan de legendarische: "Ach, er zijn altijd jongetjes die zich willen bewijzen"quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo ? hij heeft 3 keer hoi gezegd ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Maar nu ze hem dan toch hebben uitgenodigd, heeft hij zijn rol wel naar tevredenheid ingevuld.
Goh, ik wist niet dat de paus Hugo heilig had verklaardquote:
Altijd nodigen ze gasten uit die actueel zijn, dit was niet voor de eerste keer omdat ze een boek hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
Leuk om de oud-Feyenoorders te zien, maar het was natuurlijk wel schaamteloze reclame voor het boekje waaraan Borst heeft meegewerkt![]()
Wist je dat niet eens ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat de paus Hugo heilig had verklaard![]()
Echt een walgelijke vent. Out of all people Freek de Jonge die zegt dat iemand niet grappig isquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Tommeke het volgende:
Tsss Freek de Jonge, alsof die nog grappig is
Dat vond ik ook altijd, maar het is de laatste afleveringen best leuk. Ze hebben nu goede lama's bij elkaar gevonden en die lijken het ook wel met elkaar te kunnen vinden. Het blijft natuurlijk theatersport, maar als je het eerst niet leuk vond zou je ze toch nog een keer een kans moeten geven.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:41 schreef milagro het volgende:
de Lama's is zo ontzettend níet leuk, snap werkelijk niet dat het zoveel kijkers trekt
Sinds Sara Kroos weg is is 't stukken leukerquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd, maar het is de laatste afleveringen best leuk. Ze hebben nu goede lama's bij elkaar gevonden en die lijken het ook wel met elkaar te kunnen vinden. Het blijft natuurlijk theatersport, maar als je het eerst niet leuk vond zou je ze toch nog een keer een kans moeten geven.
Juist, hij moet altijd maar gaan schreeuwen enzo! Verzuurde vent, bah!quote:Op woensdag 14 november 2007 01:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt een walgelijke vent. Out of all people Freek de Jonge die zegt dat iemand niet grappig is. Die zielige gefrustreerde oude man moet lekker achter de geraniums gaan zitten.
Eens.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef arneaux het volgende:
Kijk. De Lama's zijn gewoon van het kleuterschoolniveau-kijk-mij-eens-grappig-doen. Want grappig zijn ze niet.
Dat viel mij ook al op..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Paul Groot en Owen Schumacher lijken in het echt ook gewoon typetjes...
Ik vraag me af op welk niveau Freek zelf denkt te staan.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef arneaux het volgende:
Kijk. De Lama's zijn gewoon van het kleuterschoolniveau-kijk-mij-eens-grappig-doen. Want grappig zijn ze niet. Ik vond dat wat Freek zij dat hij daar helemaal gelijk in had.
Cabaret en improvisatiecomedy zijn geheel andere genres naar mijn mening. Cabaret gaat toch meer over het prikkelen van mensen, mensen aan het denken zetten enzo... Improv is het ter plekke verzinnen van iets, wat soms leuk kan overkomen en soms ook op een wanhopige poging tot leuk-zijn kan overkomen. Je moet er ook op een hele andere manier naar gaan kijken en De Lama's zijn soms best wel leuk. Ik had Freek ook wel wat hoger ingeschat dat hij het verschil tussen deze vormen van theater wel in kon zien, maar hij staart zich een beetje blind en hij kan alleen maar alles wat populair is afkraken.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef arneaux het volgende:
Kijk. De Lama's zijn gewoon van het kleuterschoolniveau-kijk-mij-eens-grappig-doen. Want grappig zijn ze niet. Ik vond dat wat Freek zij dat hij daar helemaal gelijk in had.
Idd maar dat vind ik niet te weiten aan de caberetiers, maar meer aan de vorm van de opdracht zegmaar. Ik vond de Lama's geniaal met Chantal Janzen. Patrick: Wat kan je beter niet zeggen tegen Chantal Janzen maar wel tegen een pizza, die Kale: He bah een natte doosquote:Op woensdag 14 november 2007 20:41 schreef CG het volgende:
[..]
Cabaret en improvisatiecomedy zijn geheel andere genres naar mijn mening. Cabaret gaat toch meer over het prikkelen van mensen, mensen aan het denken zetten enzo... Improv is het ter plekke verzinnen van iets, wat soms leuk kan overkomen en soms ook op een wanhopige poging tot leuk-zijn kan overkomen. Je moet er ook op een hele andere manier naar gaan kijken en De Lama's zijn soms best wel leuk. Ik had Freek ook wel wat hoger ingeschat dat hij het verschil tussen deze vormen van theater wel in kon zien, maar hij staart zich een beetje blind en hij kan alleen maar alles wat populair is afkraken.
Wat De Lama's bij DWDD deden was deze keer eigenlijk ook totaal niet grappig, verhaaltje verzinnen en tussendoor wat papiertjes oppakken en de zinnen opzeggen en omdat het dan totaal niet in het verhaal past moet het blijkbaar grappig zijn.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Aaf Brandt Corstius.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Premier Jan Peter Balkenende komt langs in kader van de Dag van Respect.
- Nederlands topmodel Doutzen Kroes is heel even in Nederland voor de 'Prix de la Mode'. Ze is verkozen tot beste model.
- Cabaretiers Mike & Thomas staan vanaf 22 november in de theaters met hun allereerste Kerstrevue.
- TV-presentator Joris Linssen zingt met zijn band Caramba Latijns-Amerikaanse smartlappen in het Nederlands.
En natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’ en ‘Fokke & Sukke’. Dit en meer vanaf 19.30 op Nederland 3.
Ik heb erg moeten lachen om Mike en Thomasquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
Die aubade.![]()
Mike en Thomas waren weer echt briljant.
Ik vond dat accent wel schattig eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Suuz_ het volgende:
Mooie meid die Doutzen zeg! Maar dat accent en die uitgroei!!!
Vooral dat laatste is echt zonde voor zo'n mooie meid en beginnend top model!
is het ookquote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond dat accent wel schattig eigenlijk.
Ze zei zelf dat het Fries was wat je er doorheen hoort.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is het ook, zul je ook wel bij famke janssen merken als ze Nederlands praat dat je amerikaanse tongval er doorheen hoort ofzo. Normaal proces als je al langere tijd in buitenland woont en zo af en toe eens terugkomt naar je vaderland.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
En dat accent is volgens mij gewoon Fries, hoor.![]()
Inderdaad. Bovendien is het geloof ik niet de bedoeling dat je praat voor je werk. En je zag dat ze prachtig kon lipsyncen bij die L'Oreal reclame.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zag trouwens ook wel dat ze een beeldschoon meisje is, maar ik vond haar vooral leuk nuchter.
Dat was wel een hoogtepuntje, jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef arneaux het volgende:
En je zag dat ze prachtig kon lipsyncen bij die L'Oreal reclame.
Hoe heette die vent? Ik ben er naar op zoek.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het Fries was wat je er doorheen hoort.
Wat een rode lippen en wat een schitterende twinkeling in haar ogen
Die muzikant die nu bij De Jakhalzen is, is ook wel tof!
Raoul Midonquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:41 schreef ErikN het volgende:
[..]
Hoe heette die vent? Ik ben er naar op zoek.
Is er serieus een uitzending geweest van Ajuinen en Look? Ik ben er heen geweest voor CKV (quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:10 schreef Arcee het volgende:
Mike en Thomas.
Reminds me, ik moet nog dat prachtige pianostuk aan het eind van Ajuinen en Look wat afgelopen jaarwisseling werd uitgezonden opzoeken.
Zangeres zonder Raam?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren: Joris Linssen zong een nummer dat vertaalt was van een mexicaanse zanger(es). Ze lieten toen een filmfragment zien en noemde de zangerers haar naam. Wat was die naam & de naam van die film. Dit stukje mist dus net uit de opname op internet.
Heb je misschien ook nog ergens de tekst van dat lied over de moskee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:10 schreef Arcee het volgende:
Mike en Thomas.
Reminds me, ik moet nog dat prachtige pianostuk aan het eind van Ajuinen en Look wat afgelopen jaarwisseling werd uitgezonden opzoeken.
was het ms Lola Beltran?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren: Joris Linssen zong een nummer dat vertaalt was van een mexicaanse zanger(es). Ze lieten toen een filmfragment zien en noemde de zangerers haar naam. Wat was die naam & de naam van die film. Dit stukje mist dus net uit de opname op internet.
Volgens mij was de film Frida.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ga dat inhalen Tong! Matthijs volkomen overdonderd, je ziet het niet vaakquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef tong80 het volgende:
Niet gekeken maar Mike en Thomas zijn geweldig
En toch wel de opluchting bij JP.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Ga dat inhalen Tong! Matthijs volkomen overdonderd, je ziet het niet vaak
Ik denk dat de zangeres Chavela Vargas was. Speelt mee in Frida en is een van de grootste op dat muziekgebied. Ook oud genoegquote:
En Peterquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond martin Bril, Marc-marie. Dat wordt weer genieten.
dat denkt iedere blanke en in De Mythe gelovende vaderquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
zolang het maar geen neger is, aldus Martin![]()
Eensch, en die ene dochter leek inderdaad op haar vader. Dezelfde intonatie enzo. Grappig om te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:04 schreef milagro het volgende:
wat een leuke dochters
en wat een leuke papa
il lag helemaal dubbelquote:
Nooit geweten, ik dacht dat Peter's vriend Sander heette...Hij zei dat ook tegen Mathijs dat Sander de roepnaam is van zijn vriendquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
de vriend van royalty watcher peter heet willem-alexander
Dank, ga ik checkenquote:
Komt mij niet bekend voor uit de uitzending, maar iig ook dankquote:
Dankquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat de zangeres Chavela Vargas was. Speelt mee in Frida en is een van de grootste op dat muziekgebied. Ook oud genoeg
Hij zei Xander. Dat is ook iets logischer he.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nooit geweten, ik dacht dat Peter's vriend Sander heette...Hij zei dat ook tegen Mathijs dat Sander de roepnaam is van zijn vriendMaar hij heeft in andere programma's nooit verteld dat Sander eigenlijk Willem-Alexander heet
Vreemd Petertje van je
![]()
Die met die beugelquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:10 schreef Remzz het volgende:
Zolang het maar geen grote neger is
Eigenlijk mag het niet maar die jongste dochter![]()
Het ging verder nergens over, maar idd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef arneaux het volgende:
Verder vond ik het interview met Bril + dochters erg leuk.
Het was inderdaad ff lekker incrowd allemaal, maar dat geeft ff niet. Ik ben wel 'fan' van Bril. Kan zijn columns ook wel waarderen, vaak.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het ging verder nergens over, maar idd.
Wel hoop ik dat Bril niet wéér wordt uitgenodigd als zijn werkster en klusjesman ook niet willen dat hij nog langer over ze schrijft![]()
Toen hij nog in Het Parool stond, las ik 'm ook. Maar toen was het vaak ook al een herhaling van zetten, dus ik vraag me af of hij nu nog iets toevoegt. In DWDD kan ik 'm iig missen als kiespijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef arneaux het volgende:
Het was inderdaad ff lekker incrowd allemaal, maar dat geeft ff niet. Ik ben wel 'fan' van Bril. Kan zijn columns ook wel waarderen, vaak.
Wat vind je dan zo vervelend aan 'm?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen hij nog in Het Parool stond, las ik 'm ook. Maar toen was het vaak ook al een herhaling van zetten, dus ik vraag me af of hij nu nog iets toevoegt. In DWDD kan ik 'm iig missen als kiespijn![]()
Ander keertje, ik kan op dit tijdstip mijn gedachten niet ordenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef arneaux het volgende:
Wat vind je dan zo vervelend aan 'm?
Mietje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ander keertje, ik kan op dit tijdstip mijn gedachten niet ordenen
Tuurlijk, maar we kunnen toch eisen stellen aan hoe wij vermaakt willen worden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Ach, ik vond het wel een geinig gesprek, en of het nou ergens over gaat of niet, ik kijk toch maar voor een ding en dat is vermaakt worden.
Yep, ik heb enorm gelachen om Martin Bril met z'n tienerdochtersquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef borisz het volgende:
het was goed voor de vrijdagavond. Een lekker luchtig onderwerp![]()
Ja, het was op zich wel grappig. Maar die Martin Bril kan ik niet uitstaan. En ze blijven hem elke keer maar weer vragen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik heb enorm gelachen om Martin Bril met z'n tienerdochters
Vriendje van Matthijs...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:14 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, het was op zich wel grappig. Maar die Martin Bril kan ik niet uitstaan. En ze blijven hem elke keer maar weer vragen...
Iddquote:
Hij had wel een rooie neus zag ikquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het programma grotendeels doorgespoeldBen even blijven hangen bij mevrouw Dessing om te kijken of ze voor de verandering iets te vertellen had, maar dat was niet het geval.
Wat had Van Nieuwkerk een rare plofkop
Is het niet meer 'Matthijs'?quote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken Floortje. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Floortje is wel een toffe meid.
De meest hypocrite muts ooit: eerst geld verdienen met het promoten van massa-tourisme en nu ineens zichzelf opnieuw uitvindend als 'groen' persoon.quote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het programma grotendeels doorgespoeldBen even blijven hangen bij mevrouw Dessing om te kijken of ze voor de verandering iets te vertellen had, maar dat was niet het geval.
Nee hoor, waaromquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
Het was toch ontzettend leuk om te horen dat Wouke van Scherrenburg en Harm Edens zo'n fijne vakantie hebben gehad?quote:
Ik heb opzich niks met giel beelen, deze keer maakte hij alleen wel een puntquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was toch ontzettend leuk om te horen dat Wouke van Scherrenburg en Harm Edens zo'n fijne vakantie hebben gehad?![]()
? hoe bedoel je nou , je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grapquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor welke partij was trouwens die kansloze spot voor de zendtijd van politieke partijen![]()
Zat bij de TV draait door en begon met een Koefnoen-achtige persiflage van DWDD.
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? hoe bedoel je nou , je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grap
O, zo gedetailleerd hou ik het niet bij. Ik dacht dat meneer hier altijd liefkozend 'Matthijs' werd genoemd.quote:
Ik zat niet goed op te letten, maar volgens mij zat het in de 'De tv draait door' omdat ze zelf ook verbaasd waren dat er iemand DWDD had 'nagemaakt', en niet zozeer omdat er fout geschakeld was, of zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grap
wtfquote:Op donderdag 22 november 2007 01:49 schreef remlof het volgende:
Het grootste wetenschappelijke genie van tegenwoordig, oftewel de Einstein van heden ten dage is geen acht jarig meisje in Kabul maar Stephen Hawking:
[ afbeelding ]
Had echt verwacht dat Vincent Icke hem zou noemen
was van Wilders, daarna zag je een stukje van toen DWDD stilbleef uit protest. gewoon een edit-foutje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor welke partij was trouwens die kansloze spot voor de zendtijd van politieke partijen![]()
Zat bij de TV draait door en begon met een Koefnoen-achtige persiflage van DWDD.
Idd vaak krijg je als je wetenschappers aan het woord laat oeverloos gezwam, bij hem was dit gelukkig niet het gevalquote:Op donderdag 22 november 2007 10:36 schreef Remzz het volgende:
Vond die wetenschapper trouwens erg boeiend praten
Dat is maar een beetje hoe je t bekijkt.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef Sethje het volgende:
die heeft zn kop niet echt mee zullen we maar zeggen
Joling is wel lollig, heb hem alleen nooit kunnen betrappen dat hij echt zingt. Hij playbacked allesquote:
Vandaag zong die live.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Joling is wel lollig, heb hem alleen nooit kunnen betrappen dat hij echt zingt. Hij playbacked alles![]()
Dat was dan weer wel te horen ja.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Kate Bush is leuk![]()
Ze maakt mooie liedjes en muziek![]()
Dat is echt typisch die Nieuwkerk: kretologie. het hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn, als het maar lekker bekt: "je bent echt een wereldster: de grootste Nederlandse (vul iets in: fotograaf, urinoir-ontwerper, striptekenaar, stoeprandjebutser) in het buitenland, iedereen kent je, (en wat vindt je trouwens, nu je hier toch bent, van de nieuwste Heleen van Rooyen?)."quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze is trouwens helemaal geen kluizenaar, ze is gewoon lekker aan het moederen. Twee jaar geleden heeft ze nog een hele ronde interviews gegeven toen haar nieuwe cd uitkwam. Ze treedt alleen nooit live op.
Buikgriep begreep ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Anouk had zeker geen zin om langs te komen?![]()
Ze heeft een of twee kinderen. Ik heb de cd Kate Bush Aerial, heb jij die ook ? mooie cdquote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze is trouwens helemaal geen kluizenaar, ze is gewoon lekker aan het moederen. Twee jaar geleden heeft ze nog een hele ronde interviews gegeven toen haar nieuwe cd uitkwam. Ze treedt alleen nooit live op.
O, die heb ik ook!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een of twee kinderen. Ik heb de cd Kate Bush Aerial, heb jij die ook ? mooie cd![]()
Dat klinkt als een vakman.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is echt typisch die Nieuwkerk: kretologie. het hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn, als het maar lekker bekt: "je bent echt een wereldster: de grootste Nederlandse (vul iets in: fotograaf, urinoir-ontwerper, striptekenaar, stoeprandjebutser) in het buitenland, iedereen kent je, (en wat vindt je trouwens, nu je hier toch bent, van de nieuwste Heleen van Rooyen?)."
En een mythe over Kate Bush is belangrijker dan een waarachtig item: zelfs ik, die geen fan is, wist dat Kate gewoon interviews geeft als het haar uitkomt. En gelijk heeft ze, helemaal geen 'kluizenaar' dus (dat woord heeft hij wel een keer of zes keer gebruikt om het item wat lekkerder te maken) .
En dat zal de redactie van DWDD ook wel weten.
Kortom: hoe Matthijs de waarheid uitzuigt en prostitueert voor een leuk item.
Morgen weer!
ze zijn niet meer zo happening ws of zo, dan krijg je dit soort druk maken om niets.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef Modus het volgende:
Deze mensen vinden vooral zichzelf erg hip, denk ik.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:43 schreef milagro het volgende:
en Alfreda J. Kwak...
Ze is enorm afgevallen.quote:
katja <> dronken : bingoquote:Volgens mij is katja schuurman dronken, ze doet zo debiel de hele tijd
dat is me niet opgevallen, kon mijn bril niet vinden, want die heb ik dus nodig om mijn bril te vinden en op afstand te zien of er Trijntjes zijn afgevallenquote:
Och, zo is ze al weer jaren, dan heb je of al die tijd slecht opgelet of je bril al die tijd niet op gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:26 schreef milagro het volgende:
dat is me niet opgevallen, kon mijn bril niet vinden, want die heb ik dus nodig om mijn bril te vinden en op afstand te zien of er Trijntjes zijn afgevallen
wat zeur je dan, manquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, zo is ze al weer jaren, dan heb je of al die tijd slecht opgelet of je bril al die tijd niet op gehad.
Ik ben er nog altijd niet overheen, mil.quote:
wat me dan weer wel opviel, ook zonder bril, is die gruwelijke loensigheid, en nee, ik loens zelf niet, ook niet zonder bril, en nee, dat is niet geil, en nee, ik doel niet op mijn nietloensigheid, maar op de welloensigheid van in dit geval een Trijntjequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd niet overheen, mil.
Onzin, ik vond haar juist heel zoet samen met Thijs. Je zal dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel bedoelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij is katja schuurman dronken, ze doet zo debiel de hele tijd
Ja, wat een vage lui.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel
So behoorlijk ja. Aan die gast merkte je gewoon dattie heel wat had weggesnoven. Dat geschok en getril heel de tijd. En dan zon vies wijf ernaast. Nee.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onzin, ik vond haar juist heel zoet samen met Thijs. Je zal dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel bedoelen
Ik weet alleen niet wat het voorsteltquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Arcee het volgende:
Ja, wat een vage lui.
[ afbeelding ]
Ik vind z'n werk niet slecht, trouwens.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat het voorstelt
kon hij wel praten, ik heb hem bijna niks horen zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gekke troetelallochtoon?
die blijven altijd hangen, ja, nutteloze weetjesquote:Op maandag 26 november 2007 20:08 schreef Modus het volgende:
Mai Tai zong ook de koortjes op Kronenburg Park.
[/nutteloosweetje].
Nogal.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef milagro het volgende:
(ja, uuh Frank Boeijen, hè, onverstaanbaar)
Neuh. De nieuwe generatie is nu aan de beurt, zoals BVO zegt (Idols).quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
Anyway, Mai Tai dus. Tsja, dat was toen wel leuk, enzo, maar mèn, dat willen we nu toch niet meer zien?
BVO zei helemaal niks, die zat alleen maar wat te geilen/zwijmelen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Neuh. De nieuwe generatie is nu aan de beurt, zoals BVO zegt (Idols).
Je bedoelt dat je een linkje wilt?quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Arcee het volgende:
BVO zei helemaal niks, die zat alleen maar wat te geilen/zwijmelen.
Ah tof, zal wel naar aanleiding van z'n CD zijn, hopelijk doet 'ie ff een nummertje.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef Smash-it het volgende:
Vriendinnetje van mij zit vanavond in publiek met journalistiek studie ofzo, Hans Teeuwen zou te gast zijn. Hoera! Hans
leuk! Hansquote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef Smash-it het volgende:
Vriendinnetje van mij zit vanavond in publiek met journalistiek studie ofzo, Hans Teeuwen zou te gast zijn. Hoera! Hans
Ik was net even weg, wat gebeurde er?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Wie zag net dat jongetje, best wel grof!
Iets van dat de camera niet op hem moest richten, je weetquote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik was net even weg, wat gebeurde er?
Hansje Teeuwen! Hansje Teeuwen! Hansje Teeuwen, de koning van de láááách!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
Hans Teeuwen is de grootste aandachtshoer van Nederland, buiten dat is hij ook de meest niet-grappige persoon in Nederland
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hansje Teeuwen! Hansje Teeuwen! Hansje Teeuwen, de koning van de láááách!![]()
Ze staat enkel bekend als de dochter van...en nog zo'n typische VWO kakkersletje die alles in haar leven op een dienblad heeft gekregen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat heeft die Aaf Brandt Corstius toch een kluitenkop.
Het lijkt wel een fuckin' panda.
Die Hermans met twee vingers in de neus glansrijk won waarop de heer Grijs altijd op de man ging spelen. Wat een kwal die Brandt Corstius.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke polemieken met WF Hermans.
Hier wil ik graag even op terugkomen; als je BB1 intensief hebt gevolgd, en een progressieve vrouw als Aaf had toen gewoon internet, dan kan het niet anders dat ze op FOK! zit...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze scoort nu wel veel punten omdat ze BB1 intensief heeft gevolgd.
Die docu moet natuurlijk wél (weer) uitgezonden worden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Arcee het volgende:
Dat item over mensen die zich met opzet met HIV laten besmetten mocht niet uitgezonden worden, maar zeggen dat je niet graag meer zonder je ziekte zou willen was blijkbaar wel normaal.
Grijs is zo'n lul inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die Hermans met twee vingers in de neus glansrijk won waarop de heer Grijs altijd op de man ging spelen. Wat een kwal die Brandt Corstius.
Aaf is gelukkig wel wat meer van deze wereld.
Ze scoort nu wel veel punten omdat ze BB1 intensief heeft gevolgd.
Verder is ze ook wel aardig maar ze ziet er uit als een panda.![]()
(Haar columns zijn overigens meestal bar en boos, ze heeft het van geen vreemde.. )
Ik vind haar niet onaardig, maar ze voegt niet zoveel toe. Ze zal wel interessant zijn omdat ze het met Arnon Grunberg heeft gedaan, zelfs naar New York verhuisde om bij hem te zijn en er een boekje over schreef toen het misliepquote:Op donderdag 29 november 2007 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Ze vinden haar daar waarschijnlijk erg interessant, ik kan DWDD niet kijken of ze zit er weer..
Ik vond de verkapte grap van (m)oraalridder van vandaag toch wel erg grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Mark het volgende:
Kunnen die 2 jakhalzen niet eens vervangen worden? Vind ze eigenlijk nooit boeiend.
Inderdaad, ze kan beter stukjes schrijven, of zo.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind haar niet onaardig, maar ze voegt niet zoveel toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |