quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Kate Bush is leuk![]()
Ze maakt mooie liedjes en muziek![]()
Dat is echt typisch die Nieuwkerk: kretologie. het hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn, als het maar lekker bekt: "je bent echt een wereldster: de grootste Nederlandse (vul iets in: fotograaf, urinoir-ontwerper, striptekenaar, stoeprandjebutser) in het buitenland, iedereen kent je, (en wat vindt je trouwens, nu je hier toch bent, van de nieuwste Heleen van Rooyen?)."quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze is trouwens helemaal geen kluizenaar, ze is gewoon lekker aan het moederen. Twee jaar geleden heeft ze nog een hele ronde interviews gegeven toen haar nieuwe cd uitkwam. Ze treedt alleen nooit live op.
Buikgriep begreep ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Anouk had zeker geen zin om langs te komen?![]()
Ze heeft een of twee kinderen. Ik heb de cd Kate Bush Aerial, heb jij die ook ? mooie cdquote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze is trouwens helemaal geen kluizenaar, ze is gewoon lekker aan het moederen. Twee jaar geleden heeft ze nog een hele ronde interviews gegeven toen haar nieuwe cd uitkwam. Ze treedt alleen nooit live op.
O, die heb ik ook!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een of twee kinderen. Ik heb de cd Kate Bush Aerial, heb jij die ook ? mooie cd![]()
Dat klinkt als een vakman.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is echt typisch die Nieuwkerk: kretologie. het hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn, als het maar lekker bekt: "je bent echt een wereldster: de grootste Nederlandse (vul iets in: fotograaf, urinoir-ontwerper, striptekenaar, stoeprandjebutser) in het buitenland, iedereen kent je, (en wat vindt je trouwens, nu je hier toch bent, van de nieuwste Heleen van Rooyen?)."
En een mythe over Kate Bush is belangrijker dan een waarachtig item: zelfs ik, die geen fan is, wist dat Kate gewoon interviews geeft als het haar uitkomt. En gelijk heeft ze, helemaal geen 'kluizenaar' dus (dat woord heeft hij wel een keer of zes keer gebruikt om het item wat lekkerder te maken) .
En dat zal de redactie van DWDD ook wel weten.
Kortom: hoe Matthijs de waarheid uitzuigt en prostitueert voor een leuk item.
Morgen weer!
ze zijn niet meer zo happening ws of zo, dan krijg je dit soort druk maken om niets.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef Modus het volgende:
Deze mensen vinden vooral zichzelf erg hip, denk ik.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:43 schreef milagro het volgende:
en Alfreda J. Kwak...
Ze is enorm afgevallen.quote:
katja <> dronken : bingoquote:Volgens mij is katja schuurman dronken, ze doet zo debiel de hele tijd
dat is me niet opgevallen, kon mijn bril niet vinden, want die heb ik dus nodig om mijn bril te vinden en op afstand te zien of er Trijntjes zijn afgevallenquote:
Och, zo is ze al weer jaren, dan heb je of al die tijd slecht opgelet of je bril al die tijd niet op gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:26 schreef milagro het volgende:
dat is me niet opgevallen, kon mijn bril niet vinden, want die heb ik dus nodig om mijn bril te vinden en op afstand te zien of er Trijntjes zijn afgevallen
wat zeur je dan, manquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, zo is ze al weer jaren, dan heb je of al die tijd slecht opgelet of je bril al die tijd niet op gehad.
Ik ben er nog altijd niet overheen, mil.quote:
wat me dan weer wel opviel, ook zonder bril, is die gruwelijke loensigheid, en nee, ik loens zelf niet, ook niet zonder bril, en nee, dat is niet geil, en nee, ik doel niet op mijn nietloensigheid, maar op de welloensigheid van in dit geval een Trijntjequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd niet overheen, mil.
Onzin, ik vond haar juist heel zoet samen met Thijs. Je zal dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel bedoelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij is katja schuurman dronken, ze doet zo debiel de hele tijd
Ja, wat een vage lui.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel
So behoorlijk ja. Aan die gast merkte je gewoon dattie heel wat had weggesnoven. Dat geschok en getril heel de tijd. En dan zon vies wijf ernaast. Nee.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onzin, ik vond haar juist heel zoet samen met Thijs. Je zal dat doorgesnoven vage kunstenaarsstel bedoelen
Ik weet alleen niet wat het voorsteltquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Arcee het volgende:
Ja, wat een vage lui.
[ afbeelding ]
Ik vind z'n werk niet slecht, trouwens.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat het voorstelt
kon hij wel praten, ik heb hem bijna niks horen zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gekke troetelallochtoon?
die blijven altijd hangen, ja, nutteloze weetjesquote:Op maandag 26 november 2007 20:08 schreef Modus het volgende:
Mai Tai zong ook de koortjes op Kronenburg Park.
[/nutteloosweetje].
Nogal.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef milagro het volgende:
(ja, uuh Frank Boeijen, hè, onverstaanbaar)
Neuh. De nieuwe generatie is nu aan de beurt, zoals BVO zegt (Idols).quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
Anyway, Mai Tai dus. Tsja, dat was toen wel leuk, enzo, maar mèn, dat willen we nu toch niet meer zien?
BVO zei helemaal niks, die zat alleen maar wat te geilen/zwijmelen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Neuh. De nieuwe generatie is nu aan de beurt, zoals BVO zegt (Idols).
Je bedoelt dat je een linkje wilt?quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Arcee het volgende:
BVO zei helemaal niks, die zat alleen maar wat te geilen/zwijmelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |