Ja, het was op zich wel grappig. Maar die Martin Bril kan ik niet uitstaan. En ze blijven hem elke keer maar weer vragen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik heb enorm gelachen om Martin Bril met z'n tienerdochters
Vriendje van Matthijs...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:14 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, het was op zich wel grappig. Maar die Martin Bril kan ik niet uitstaan. En ze blijven hem elke keer maar weer vragen...
Iddquote:
Hij had wel een rooie neus zag ikquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het programma grotendeels doorgespoeldBen even blijven hangen bij mevrouw Dessing om te kijken of ze voor de verandering iets te vertellen had, maar dat was niet het geval.
Wat had Van Nieuwkerk een rare plofkop
Is het niet meer 'Matthijs'?quote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken Floortje. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Floortje is wel een toffe meid.
De meest hypocrite muts ooit: eerst geld verdienen met het promoten van massa-tourisme en nu ineens zichzelf opnieuw uitvindend als 'groen' persoon.quote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het programma grotendeels doorgespoeldBen even blijven hangen bij mevrouw Dessing om te kijken of ze voor de verandering iets te vertellen had, maar dat was niet het geval.
Nee hoor, waaromquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk
Het was toch ontzettend leuk om te horen dat Wouke van Scherrenburg en Harm Edens zo'n fijne vakantie hebben gehad?quote:
Ik heb opzich niks met giel beelen, deze keer maakte hij alleen wel een puntquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was toch ontzettend leuk om te horen dat Wouke van Scherrenburg en Harm Edens zo'n fijne vakantie hebben gehad?![]()
? hoe bedoel je nou , je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grapquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor welke partij was trouwens die kansloze spot voor de zendtijd van politieke partijen![]()
Zat bij de TV draait door en begon met een Koefnoen-achtige persiflage van DWDD.
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? hoe bedoel je nou , je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grap
O, zo gedetailleerd hou ik het niet bij. Ik dacht dat meneer hier altijd liefkozend 'Matthijs' werd genoemd.quote:
Ik zat niet goed op te letten, maar volgens mij zat het in de 'De tv draait door' omdat ze zelf ook verbaasd waren dat er iemand DWDD had 'nagemaakt', en niet zozeer omdat er fout geschakeld was, of zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
je zag perongeluk de studio van DWDD ipv politieke partijen dat was de grap
wtfquote:Op donderdag 22 november 2007 01:49 schreef remlof het volgende:
Het grootste wetenschappelijke genie van tegenwoordig, oftewel de Einstein van heden ten dage is geen acht jarig meisje in Kabul maar Stephen Hawking:
[ afbeelding ]
Had echt verwacht dat Vincent Icke hem zou noemen
was van Wilders, daarna zag je een stukje van toen DWDD stilbleef uit protest. gewoon een edit-foutje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor welke partij was trouwens die kansloze spot voor de zendtijd van politieke partijen![]()
Zat bij de TV draait door en begon met een Koefnoen-achtige persiflage van DWDD.
Idd vaak krijg je als je wetenschappers aan het woord laat oeverloos gezwam, bij hem was dit gelukkig niet het gevalquote:Op donderdag 22 november 2007 10:36 schreef Remzz het volgende:
Vond die wetenschapper trouwens erg boeiend praten
Dat is maar een beetje hoe je t bekijkt.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef Sethje het volgende:
die heeft zn kop niet echt mee zullen we maar zeggen
Joling is wel lollig, heb hem alleen nooit kunnen betrappen dat hij echt zingt. Hij playbacked allesquote:
Vandaag zong die live.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Joling is wel lollig, heb hem alleen nooit kunnen betrappen dat hij echt zingt. Hij playbacked alles![]()
Dat was dan weer wel te horen ja.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Kate Bush is leuk![]()
Ze maakt mooie liedjes en muziek![]()
Dat is echt typisch die Nieuwkerk: kretologie. het hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn, als het maar lekker bekt: "je bent echt een wereldster: de grootste Nederlandse (vul iets in: fotograaf, urinoir-ontwerper, striptekenaar, stoeprandjebutser) in het buitenland, iedereen kent je, (en wat vindt je trouwens, nu je hier toch bent, van de nieuwste Heleen van Rooyen?)."quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze is trouwens helemaal geen kluizenaar, ze is gewoon lekker aan het moederen. Twee jaar geleden heeft ze nog een hele ronde interviews gegeven toen haar nieuwe cd uitkwam. Ze treedt alleen nooit live op.
Buikgriep begreep ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Anouk had zeker geen zin om langs te komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |