Is er serieus een uitzending geweest van Ajuinen en Look? Ik ben er heen geweest voor CKV (quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:10 schreef Arcee het volgende:
Mike en Thomas.
Reminds me, ik moet nog dat prachtige pianostuk aan het eind van Ajuinen en Look wat afgelopen jaarwisseling werd uitgezonden opzoeken.
Zangeres zonder Raam?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren: Joris Linssen zong een nummer dat vertaalt was van een mexicaanse zanger(es). Ze lieten toen een filmfragment zien en noemde de zangerers haar naam. Wat was die naam & de naam van die film. Dit stukje mist dus net uit de opname op internet.
Heb je misschien ook nog ergens de tekst van dat lied over de moskee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:10 schreef Arcee het volgende:
Mike en Thomas.
Reminds me, ik moet nog dat prachtige pianostuk aan het eind van Ajuinen en Look wat afgelopen jaarwisseling werd uitgezonden opzoeken.
was het ms Lola Beltran?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren: Joris Linssen zong een nummer dat vertaalt was van een mexicaanse zanger(es). Ze lieten toen een filmfragment zien en noemde de zangerers haar naam. Wat was die naam & de naam van die film. Dit stukje mist dus net uit de opname op internet.
Volgens mij was de film Frida.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ga dat inhalen Tong! Matthijs volkomen overdonderd, je ziet het niet vaakquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef tong80 het volgende:
Niet gekeken maar Mike en Thomas zijn geweldig
En toch wel de opluchting bij JP.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Ga dat inhalen Tong! Matthijs volkomen overdonderd, je ziet het niet vaak
Ik denk dat de zangeres Chavela Vargas was. Speelt mee in Frida en is een van de grootste op dat muziekgebied. Ook oud genoegquote:
En Peterquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond martin Bril, Marc-marie. Dat wordt weer genieten.
dat denkt iedere blanke en in De Mythe gelovende vaderquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
zolang het maar geen neger is, aldus Martin![]()
Eensch, en die ene dochter leek inderdaad op haar vader. Dezelfde intonatie enzo. Grappig om te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:04 schreef milagro het volgende:
wat een leuke dochters
en wat een leuke papa
il lag helemaal dubbelquote:
Nooit geweten, ik dacht dat Peter's vriend Sander heette...Hij zei dat ook tegen Mathijs dat Sander de roepnaam is van zijn vriendquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
de vriend van royalty watcher peter heet willem-alexander
Dank, ga ik checkenquote:
Komt mij niet bekend voor uit de uitzending, maar iig ook dankquote:
Dankquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat de zangeres Chavela Vargas was. Speelt mee in Frida en is een van de grootste op dat muziekgebied. Ook oud genoeg
Hij zei Xander. Dat is ook iets logischer he.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nooit geweten, ik dacht dat Peter's vriend Sander heette...Hij zei dat ook tegen Mathijs dat Sander de roepnaam is van zijn vriendMaar hij heeft in andere programma's nooit verteld dat Sander eigenlijk Willem-Alexander heet
Vreemd Petertje van je
![]()
Die met die beugelquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:10 schreef Remzz het volgende:
Zolang het maar geen grote neger is
Eigenlijk mag het niet maar die jongste dochter![]()
Het ging verder nergens over, maar idd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef arneaux het volgende:
Verder vond ik het interview met Bril + dochters erg leuk.
Het was inderdaad ff lekker incrowd allemaal, maar dat geeft ff niet. Ik ben wel 'fan' van Bril. Kan zijn columns ook wel waarderen, vaak.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het ging verder nergens over, maar idd.
Wel hoop ik dat Bril niet wéér wordt uitgenodigd als zijn werkster en klusjesman ook niet willen dat hij nog langer over ze schrijft![]()
Toen hij nog in Het Parool stond, las ik 'm ook. Maar toen was het vaak ook al een herhaling van zetten, dus ik vraag me af of hij nu nog iets toevoegt. In DWDD kan ik 'm iig missen als kiespijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef arneaux het volgende:
Het was inderdaad ff lekker incrowd allemaal, maar dat geeft ff niet. Ik ben wel 'fan' van Bril. Kan zijn columns ook wel waarderen, vaak.
Wat vind je dan zo vervelend aan 'm?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen hij nog in Het Parool stond, las ik 'm ook. Maar toen was het vaak ook al een herhaling van zetten, dus ik vraag me af of hij nu nog iets toevoegt. In DWDD kan ik 'm iig missen als kiespijn![]()
Ander keertje, ik kan op dit tijdstip mijn gedachten niet ordenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef arneaux het volgende:
Wat vind je dan zo vervelend aan 'm?
Mietje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ander keertje, ik kan op dit tijdstip mijn gedachten niet ordenen
Tuurlijk, maar we kunnen toch eisen stellen aan hoe wij vermaakt willen worden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Ach, ik vond het wel een geinig gesprek, en of het nou ergens over gaat of niet, ik kijk toch maar voor een ding en dat is vermaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |