quote:Op de site van Topnotch
Staat linke een player. Daar kun je Kiddo Cee-Wil ik hier welw eg luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
quote:http://video.google.nl/videoplay?docid=-2437097809959055542&q=bf2+sniper&total=1662&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2
wie weet welk nummer dit is? ik kan geen reet van de tekst verstaan omdat het geluid op m'n laptop slecht is.
Thanks!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:22 schreef DjRelph het volgende:
[..]
Het trance nummer:
the dentist - scream
klassieke stuk:
nog op te zoeken![]()
Rihanna - Umbrella?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb inmiddels meer info van de text: Het begint erg langzaam met elaa, elaa, elaa, eh eh eh. En dan zegt ze: after we leave, eh. Yours is bleed, eh. After victiorious, eeh.
En dan weet ik m al niet meer..
Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik ben ook op zoek naar een nieuw nummer, hij wordt gebruikt bij reclames voor TMF radio. En volgens mij zit er een sample van Sting & the Police in. Wel house is het.
Heb even gezocht in google, en gevonden. Heerlijke plaat. Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)
Ik ken de plaat, en ik heb hem ook wel, maar ik kan er nu even niet op komen! Heel irritant.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=X0QVbS0nhXc
wie kan me helpen?
Uit de OP:quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef Trusten het volgende:
Hoi,
Voor mijn vriend ben ik op zoek naar "Auf Engel schiesst man nicht" van Kreis. Kan iemand mij daar aan helpen?
quote:#Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Robyn ft. Kleerup - With every heartbeatquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:08 schreef Tash het volgende:
ik zoek ook een liedje van tv,
in de clip looopt een vrouwtje rond met een blonde boblijn en ze loopt in een soort decor van blokjes die op en afstapelen. volgens mij uit de UK. help help ik vond het liedje hartstikke leuk, maar toen ik wachtte tot het einde dat de naam van de artiest en het nummer tevoorschijn zouden komen, gebuerde dat niet grrr kut tmf ( daarom kijk ik dus zelden tv)
xx tash
Jethro Tull zou goed kunnen, maar misschien Focus - House Of The King?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef zwareshag het volgende:
Minstens tien jaar geleden hoorde ik op de radio voor het laatst een bepaald nummer en zo lang zoek ik hem ook al. M'n omschrijving is vaag maar ik probeer het toch..
Wat ik me ervan kan herinneren speelt in het nummer een (dwars?)fluit een grote rol. Ik meen me te kunnen herinneren dat de fluit op en neer gaat qua toonhoogte met het nodige tempo, het is een enorm bruisend nummer. Het moet bijna wel iets zijn uit eind jaren 60 of jaren 70. Kan me niet herinneren dat er in het nummer gezongen wordt maar het zou zomaar kunnen.
Wellicht iets van Jethro Tull, heb het namelijk dus gewoon op de radio gehoord, maar dat weet ik verder niet.
Enig idee?
Kate Nash - Foundations misschien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer maar waar ik de artiest en titel nog niet van gehoord hebt.
Het is een vrij snel electronisch melodietje wat je op de achtergrond steeds hoort en een grietje die het zingt. Ik heb alleen geen tekst onthouden ....
Nee het is echt met een electro tune op de achtergrond. Het is ook dance achtig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:07 schreef Rockchickrocks het volgende:
[..]
Kate Nash - Foundations misschien?
Kan nog 1 liedje bedenken, Roisin Murphy, let me know..quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee het is echt met een electro tune op de achtergrond. Het is ook dance achtig.
Nee ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef Rockchickrocks het volgende:
[..]
Kan nog 1 liedje bedenken, Roisin Murphy, let me know..
(Pedro Del Mar feat Emma Nelson - Feel) misschien? Er zijn zoveel nummers die dat kenmerk hebben...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Met electro moet je een beetje denken aan wat "Sonic" (spel) ook heeft .
Tununu nunu nu nu "turn it up"
tununu nunu nu nu "Doing it for me"
Zoiets
Zit er tekst in of iets anders herkenbaars ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zoek overigens ook iets. Het is een nummer dat vanavond werd gedraaid tijdens de ASOT show op Slam. Het nummer bevat een erg opzwepende melodie en is gedraaid tegen 23:15 (bijna einde van de show).
Iemand?
Ida Engberg - Disco Volantequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
wie kan me helpen?
Volledig instrumentaal. Het enige herkenbare is voor mij de geweldige opbouw van de melodie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit er tekst in of iets anders herkenbaars ?
Oh, maar dat was dus gewoon ASOT 325 ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volledig instrumentaal. Het enige herkenbare is voor mij de geweldige opbouw van de melodie.
Als die vanavond is gedraaid wel jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, maar dat was dus gewoon ASOT 325 ?
-edit- Tracklist:
01. Armin van Buuren - The sound of goodbye (edx’s indian summer remix)
02. Fragma - Toca’s miracle (in petto 2008 remix)
03. Myon - Albion
04. Milan Lieskovsky - Elenya (heatbeat remix)
05. Arnej - Rendezvous
06. First State - Sierra nevada
07. Topher Jones - Young life
08. Mystery Island - Perfect escape (octagen remix)
09. Markus Schulz & Departure - Cause you know (nic chagall remix)
10. Alan M - Famicom (temple 1 remix)
11. Deep Voices - Your picture (robert nickson remix)
12. Luke Warner & Mat Lock - Deep psychosis (daniel kandi remix)
13. Alex Kunnari - Lifter (paul webster remix)
14. Digital Nature & Onova - Inspiration
15. Aly & Fila - Lost language
16. The Doppler Effect - Beauty hides in the deep (john o’callaghan remix)
17. Andy Blueman - Nyctalopia (onova remix)
18. Cliff Coenraad - Manjula
19. Push - Strange world (2000 remake)
Weet ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als die vanavond is gedraaid wel ja![]()
Jup, dat gaat wel lukken, was het een na laatste nummer of de laatste.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nietASOT 325 is van gister, dus ik gok van wel
Nou wordt het gewoon ongeveer gokken waar hij zat en youtuben op de titels
Thats itquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nietASOT 325 is van gister, dus ik gok van wel
Nou wordt het gewoon ongeveer gokken waar hij zat en youtuben op de titels
Andy Blueman - Nyctalopia misschien ?
Mooiquote:
Relax nummer idd, maar toch is het hem volgensmij niet. Wel zo'n soort nummer btw. Die plaat die vanavond werd gedraaid bevatte een piano, en dat doet dit nummer niet... Ik kan verder ook niet echt zeggen dat die andere nummers uit die lijst overeenkomen met het nummer dat ik in gedachten heb.quote:
Maar je zei, 23:15. Volgens de Slam FM site was ASOT toen al afgelopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Relax nummer idd, maar toch is het hem volgensmij niet. Wel zo'n soort nummer btw. Die plaat die vanavond werd gedraaid bevatte een piano, en dat doet dit nummer niet... Ik kan verder ook niet echt zeggen dat die andere nummers uit die lijst overeenkomen met het nummer dat ik in gedachten heb.
Goed kijken, het gaat tot 24:00quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar je zei, 23:15. Volgens de Slam FM site was ASOT toen al afgelopen
Oja, mmh rare manier van grafisch weergevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed kijken, het gaat tot 24:00
Klopt, maar volgensmij was de show van vanavond toch anders. En op de Slam site is die ook niet niet geupdated.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, mmh rare manier van grafisch weergeven
Mmh. Naja dat die site niet geüpdate is is, is nog wel logisch, dat duurt vaak wel ffquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar volgensmij was de show van vanavond toch anders. En op de Slam site is die ook niet niet geupdated.
even in dit topic gekopieerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef xtuned het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TjS_yTyLUOY
het begin en eind nummer van dit filmpje?
Wie o wie.
Pryda - Muranyiquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb er weer 1
Het is een nummer waarvan de naam echt op het puntje van mn tong ligt, ik heb hem zelfs, maar kan hem niet vinden
ff een sampletje...
Wie o wie weet het
Aja, natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:42 schreef bartrid het volgende:
Die google video is Beck - E-Pro.
Zou wel een heel goed dat nummer kunnen zijn, ik heb het ook nog nooit eerder gehoord en dit stukje is een beetje kort. Het is me nog niet gelukt het hele nummer te vinden, maar zodra ik em heb laat ik nog wel ff weten of het inderdaad dat nummer was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef Bravebart het volgende:
Dit nummer neem ik aan T_T ?
Dat is iig Alex Kunnari - Lifter (Paul Webster Remix) [Black Hole]
Is 't wel een dance nummer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek de titel van een clip. het enige wat ik ervan weet is dat ie nog niet zo heel oud is, en er een jongen (vermoedelijk met krullen) aan het fietsen is.. lekker wazig. iemand een idee?![]()
owja, het is geen bob sinclar
Okiquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou wel een heel goed dat nummer kunnen zijn, ik heb het ook nog nooit eerder gehoord en dit stukje is een beetje kort. Het is me nog niet gelukt het hele nummer te vinden, maar zodra ik em heb laat ik nog wel ff weten of het inderdaad dat nummer was.
Als het Nederlandstalig is, weet ik er een paar :quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek de titel van een clip. het enige wat ik ervan weet is dat ie nog niet zo heel oud is, en er een jongen (vermoedelijk met krullen) aan het fietsen is.. lekker wazig. iemand een idee?![]()
Robin Thicke - When I Get You Alone?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
Freemasons - Uninvited (Club Mix)quote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
Weet iemand de titel + artiest van dit nummer...? opgenomen tijdens uitgaan.
http://www.megaupload.com/?d=7KN1VBMM
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvitedquote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
Weet iemand de titel + artiest van dit nummer...? opgenomen tijdens uitgaan.
http://www.megaupload.com/?d=7KN1VBMM
Pwnd.quote:Op zondag 11 november 2007 20:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
Geen dank hoorquote:Op zondag 11 november 2007 14:08 schreef Tash het volgende:
tnx donroyco!!!! da is m xx tash
Die kan ook wel in de OP. Of als eerste post, hoef je hem alleen maar te quoten.quote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef bartrid het volgende:
Samim - Heater. Voor de 4512896ste keer. Of zo.
PPK - Resurrectionquote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef Orealo het volgende:
welk lekker nummer staar hieronder?
http://nl.youtube.com/watch?v=6AnwCTDDUsM
Dover - Serenadequote:Op maandag 12 november 2007 00:59 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zoek het nummer wat achter dit fimpje zit.
Dan kan ik die eens downloaden kopen.
1e is Iggy Pop and The Stooges 70's - The Passanger (of een cover daarvan)quote:Op maandag 12 november 2007 03:05 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie kan me de titels geven van de eerste 2 songs in dit filmpje?
Bedankt alvast
Dit filmpje
quote:Op maandag 12 november 2007 01:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dover - Serenade
Thank you very much!
Is dat niet Annabel van Hans de Booy?quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Staat links een player. Daar kun je 'Kiddo Cee-Wil ik hier wel weg' luisteren.
Nee, volgens mij niet. Nog een keer geluisterd. Is het niet.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is dat niet Annabel van Hans de Booy?
http://www.radio2.nl/page/gedraaid ?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik tijdens rijles op radio 2 hoorde; ongeveer om 11.20-11.40.
't Is een nummer waarvan ik schat dat het uit de jaren '80 komt, maar begin jaren '90 kan ook. Stijl is een beetje reggea-achtig, het melodietje is heel herkenbaar en ik kan het zo neuriën. Maar dat valt niet in tekst om te zetten
Anyone?
Fierce Rulin Diva - Atomic Slidequote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Mist_R_Roel het volgende:
ik ben op zoek naar een electro/house nummer en dit zinnetje blijft maar in me hoofd zweven..:
You got to believe, believe in me
kan ik iemand mij verder helpen?
Nope...quote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Fierce Rulin Diva - Atomic Slide
of
DHS - House of God (DHS remix)
Ah, ik had ook al naar een playlist gezocht maar deze niet gevonden.quote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/page/gedraaid ?
Roots Syndicate - Mockingbird Hill?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik tijdens rijles op radio 2 hoorde; ongeveer om 11.20-11.40.
't Is een nummer waarvan ik schat dat het uit de jaren '80 komt, maar begin jaren '90 kan ook. Stijl is een beetje reggea-achtig, het melodietje is heel herkenbaar en ik kan het zo neuriën. Maar dat valt niet in tekst om te zetten
Anyone?
Gokje: Alex-C ft Y-Ass - Du Hast Den Schönsten Arsch Der Weltquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef Rossoneri het volgende:
Er was vanochtend op de radio een nieuw duits liedje te horen, beetje dance achtig. Het enige wat is weet is dat het liedje vrij nieuw is.
Als je 'm kan neurien zijn we er zo, denk ik..quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat is hem niet, maar het lijkt er wel erg veel op. Precies die stijl en zo'n melodietje dat in je hoofd blijft hangen, ik zal eens wat andere nummers van Roots Syndicate checken.. tnx voor je reactie.
Wat een vage naamquote:Op maandag 12 november 2007 14:31 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Gokje: Alex-C ft Y-Ass - Du Hast Den Schönsten Arsch Der Welt
Inner Circle - Sweat dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat is hem niet, maar het lijkt er wel erg veel op. Precies die stijl en zo'n melodietje dat in je hoofd blijft hangen, ik zal eens wat andere nummers van Roots Syndicate checken.. tnx voor je reactie.
Bedankt man, alleen dat nummer van the passenger klopt. Maar dat was eigenlijk het 2e nummer. Bedoelde het eerste nummer wat je hoort met die soort van trompetten.quote:Op maandag 12 november 2007 03:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
1e is Iggy Pop and The Stooges 70's - The Passanger (of een cover daarvan)
2e is can't touch this - MC Hammer
Misschien: Critical Mass : Believe In The Future?quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Mist_R_Roel het volgende:
ik ben op zoek naar een electro/house nummer en dit zinnetje blijft maar in me hoofd zweven..:
You got to believe, believe in me
kan ik iemand mij verder helpen?
Canned Heat - On the Road Again, maar welke versie geen idee.quote:Op maandag 12 november 2007 23:18 schreef FlatEric het volgende:
http://home.casema.nl/tsongfuenjasper/8.mp3
Bob Dylan - Rainy Day Women #12 & 35quote:Op maandag 12 november 2007 23:18 schreef FlatEric het volgende:
http://home.casema.nl/tsongfuenjasper/2.mp3
Miles Davis - So Whatquote:Op maandag 12 november 2007 23:18 schreef FlatEric het volgende:
http://home.casema.nl/tsongfuenjasper/11.mp3
Dank je wel, vette plaat is datquote:Op maandag 12 november 2007 21:18 schreef bartrid het volgende:
Dog eat Dog - who's the king.
quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
nu de versie gevonden zonder italianen, maar nog altijd geen naam.quote:Op maandag 12 november 2007 23:19 schreef Prosac het volgende:
http://www.247log.nl/onbekend.mp3
let niet op die kletsende italianen, maar wat is het achtergrond muziekje?
Je hoeft niet ieder uur opnieuw je post onder de aandacht te brengen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef koekjesmonstertje het volgende:
IS ER NOU ECHT NIEMAND DIE DIT WEET...
Wil weten van welke reclame het is. Heb hem ff op piano gespeeld en hier gezet:
http://nl.wannahaves.com/preview/sma0001.mp3
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft niet ieder uur opnieuw je post onder de aandacht te brengen...![]()
quote:xpdae01 (8 months ago) Show Hide Marked as spam 0 (Reply)
whats the second song? the first song is a production music by Elias Arts.
Fireball - What I Wantquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Help, ik zoek een nummer van Bob Sinclair. Beetje drummen zit erin, in het begin hoor je hele tijd van die oh klanken achter elkaar. iemand?
Love Generation is dat denk ik, heb ik op gespinnedquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Help, ik zoek een nummer van Bob Sinclair. Beetje drummen zit erin, in het begin hoor je hele tijd van die oh klanken achter elkaar. iemand?
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ja maar iedereen weet wel de liedjes van de anderen maar niet van mij. Hij is toch bekend? GRRRRR
Long shot Greysquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op hoor, ik heb wat...![]()
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste week vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.![]()
Helaas. Die is het niet. Het is een nieuwer nummer denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Long shot Greys
Son By Four - Purest Of Pain
Net gewoon bij puur toeval ontdekt wat het wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op hoor, ik heb wat...![]()
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste week vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
ik denk dat je meneer Ponte even een brief moet schrijven dat je 15 euro overmaakt voor een cdr-tje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RYJsEEtQ1tg
Is deze geniale mix ooit op CD uitgebracht of is het gewoon live door elkaar gemixt? Klinkt echt f*cking vet. Zou 'm heel graag willen hebben, kopen desnoods
Bedankt! Ben helemaal blij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef bartrid het volgende:
9 is Slayer - South of heaven
16 is Sonic Youth - Teenage Riot.
Ook nietquote:
T-Mobile & Orange inderdaad;quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe heet dat nummer van de reclame van vodafone.. die van 'met z'n tweeën bereik je meer' ?
BVD
quote:Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie.
U wilt graag meer informatie over de muziek in de nieuwe commercial van Orange en T-Mobile. De muziek is speciaal geschreven voor deze commercial.
Titel: Guide me home
Componist: Buster Cottam
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Wel netjes dat ze reageren in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat supernummer uit de reclame van Unive, bij SC Heerenveen? Over Abe's SC Heerenveen enzo...
"Stars runnin' wild/gold'....verder weet ik geen tekst. Ster.nl geeft niks!
Wie of wie?
quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Kut want het is zo'n geweldig nummer!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/
Ik hoor "As stars come and go, you will always remain", maar Google geeft alleen maar een hit op ster.nl waar iemand het nummer ook zoekt. Lijkt me opdrachtmuziek dus.
Hmm ik herken het niet maar klinkt idd als Circus Kusters, Klein orkest of, beste optie, Toontje Lager. Ff googelen op die namen icm wil ik hier wel weg en dat moet wel lukken denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Volgens mij bedoel jij Tic Tac Toe met Warum!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Op deze pagina staan er flink wat...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Ik zit met 2 nummers in m'n hoofd maar ik heb geen idee of het klopt of niet.. te lang geleden dat ik het gekeken hebquote:Op woensdag 14 november 2007 17:48 schreef Quzex het volgende:
Weet iemand hoe de themesong van Spel zonder Grenzen heet? Was een flinke tijd terug op TV
Soort van klassiek stuk
Ik ken versies van Nicole en van Felix...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Oxia - Dominoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie kent de artiest en songtitel van het volgende nummer? Het is Tecktonik / Metropolis type muziek.
Alvast bedankt!!
http://nl.youtube.com/watch?v=I1b9OjQlZDE
Die eerste is het dus! Alhouwel de tweede ook niet verkeerd isquote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ik zit met 2 nummers in m'n hoofd maar ik heb geen idee of het klopt of niet.. te lang geleden dat ik het gekeken heb![]()
Vangelis - Conquest Of Paradise
Sash! - La primavera
In de stad - Polle Eduard ?quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RYJsEEtQ1tg
Is deze geniale mix ooit op CD uitgebracht of is het gewoon live door elkaar gemixt? Klinkt echt f*cking vet. Zou 'm heel graag willen hebben, kopen desnoods
Geen warez hierquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpen
Sorry, maar idd een fucking geniaal nummerquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpen
Komop, dit is echt te triest voor woorden. Alleen dat geklap al....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens de comments: Major Accident.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mHFvEgenllE
Van wie is het origineel ook al weer?
Je mag ook best zeggen waar ik het nummer kan kopen online of in de winkel hoor..quote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen warez hier [ afbeelding ]
Klinkt goed, ik hou dit topic ook even in de gaten. En als iemand de titel inmiddels weet horen wij het graagquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
wie kan me helpen?
even aan mijn Italo-freaks/Gabry Ponte-fans broertjes gevraagd, nooit uitgebracht op plaat of op een cd. Geen versie beschikbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
anyone?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
nu de versie gevonden zonder italianen, maar nog altijd geen naam.
help?
http://www.247log.nl/onbekend2.mp3
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
T-Mobile & Orange inderdaad;
Speciaal uitgevoerde muziek dus
dank jullie wel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Niet hier.quote:
Als ie het nu inmiddels nog niet weet dan heeft koekjesmonstertje nu wel genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hans Teeuwen - Mijn Anus, melancholisch.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Erik Satiequote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Daarvoor moet je dus eigenlijk een nieuw en apart topic aanmaken..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:35 schreef MOD het volgende:
Hee, iemand een idee wat voor muziek er achter dit filmpje zit?
Groeten!
http://nl.youtube.com/watch?v=SjIfvqIC3ys&feature=related
Kan het volledige nummer maar nergens "vinden".quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef DjRelph het volgende:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakken![]()
Was ik al bang voor, dat is kutquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
even aan mijn Italo-freaks/Gabry Ponte-fans broertjes gevraagd, nooit uitgebracht op plaat of op een cd. Geen versie beschikbaar.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef EggsTC het volgende:
Aangezien er niemand op de wereld schijnt te zijn die dit nummer kent doe ik hier nog een pogingHet komt van een metal song ofzo.
Je tekst klopt niet, als die tekst klopt en je zoekt hem op google, no way to miss.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
Daughtry - it's not overquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
Al eerder gevraagd in DIT topicquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer van de T-mobile/Orange reclame met die 2 vrouwtjes?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
T-Mobile & Orange inderdaad;
Speciaal uitgevoerde muziek dus
Camille Saint Seans (Efteling spookhuis) - La Dance Macabrequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef MOD het volgende:
Voor de gene die domino gekeken hebben.
Er kwam ergens halverwege het begin een klassiek stuk voorbij met veel violen dat erg groots en megalomanisch klonk. Ik ken het van gehoor, maar de naam weet ik echt niet. Iemand een idee?
Groeten.
Dj Quicksilver - Amenoquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een vreemd nummer, gaat zo:
Oh menoo,
Meer weet ik niet. Klinkt een beetje kerkelij/k/religieus/vreemd talig. Was vanmorgen nog een remix van op 538 als ik me niet vergis.
Emerson Lake And Palmer - Peter Gunn Theme (het origineel)quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:33 schreef Vuile het volgende:
Hoe heet het liedje uit het begin van deze Blues Brothers trailer ook al weer?
http://nl.youtube.com/watch?v=tjGfnsjdJec
Hani - Baby wants to ride ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef koeii het volgende:
Jaaaaa, eentje in de categorie topomschrijving.
Ik zoek een trancenummertje wat al wat jaartjes oud is. Ik geloof dat er in de titel het woordje baby zit, maar dat weet ik nite helemaal zeker.
Het melodietje in het nummertje is iig steeds hetzelfde, het wordt alleen steeds hoger. Op het eind is het echt naar hoog, dat het gewoon lachwekkend wordt. Het is geen obscuur nummer; een best bekende zelfs.
Opties?
Kijk maar bij de reacties, staan alle tracks die voorbij komen, een van de laatsten is 'mquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Gertdh het volgende:
Ik heb een vraag,
Ik en mijn vrienden -voornamelijk rockers, zoals ik-
kunnen ons doodlachen om gabbers...
en we lachen ons vaak kapot om dit filmpje
http://youtube.com/watch?v=j92nddB5aew
maar op 00:34 zegt iet iets van ''warrior sound'' blabla
en dit is een stuk uit een rage against the machine nummer, is mij verteld
nou lusiter ik dit erg veel, maar ik kom er niet op welk nummer het is![]()
Kunnen jullie me helpen?
dit nummer wordt toch in een reclame gebruiktquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Nina simone - Ain't got noquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Dat dacht ik ook ,tot ik het even opzochtquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
[..]
Dank je! Kon er echt niet op komen.
Dacht trouwens dat het liedje door een man gezongen werd![]()
![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Berkery het volgende:
http://www.3xkloppen.nl/
Dat nummer is een cover van Eddie Hodges - I'm Gonna Knock On Your Door.
Tori Amos denk ik als eerste aan, zoek je nog een specifiek nummer? Professional Widow of Cornflake Girl?quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek met summiere beschrijving de naam van een artieste... knagende vraag:
* vrouwelijke zangeres
* engelstalig (denk uit de VS)
* ik dacht (rood-)bruin haar, redelijk lang
* vrij lang
* een flinke kaaklijn a la Schwarzenneger, geeft haar een hardere (niet zo lieve) uitstraling
* speel dacht ik piano
niemand?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Ramenta het volgende:
jongens en meisjes, ik ben keihard op zoek naar de naam en artiest van het nummer uit deze reclame: http://www.panasonic.co.u(...)ch/panasoniciauk.mpg
alvast bedankt![]()
Peter Bjorn And John - Young Folksquote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef Furk het volgende:
ik zoek een nummer waar je de hele tijd een fluit door heen hoort, in het refrein zigen ze iets met 'I Care about the....''
Alsvast bedankt!
Fatman Scoop - Put Ya Hands Upquote:Op zondag 18 november 2007 12:04 schreef zomer000 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/31966/d94859da/doutzen_kroes.html
hoe heet het nummer op bij minuut 2
quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek met summiere beschrijving de naam van een artieste... knagende vraag:
* vrouwelijke zangeres
* engelstalig (denk uit de VS)
* ik dacht (rood-)bruin haar, redelijk lang
* vrij lang
* een flinke kaaklijn a la Schwarzenneger, geeft haar een hardere (niet zo lieve) uitstraling
* speel dacht ik piano
quote:Op zondag 18 november 2007 10:27 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Tori Amos denk ik als eerste aan, zoek je nog een specifiek nummer? Professional Widow of Cornflake Girl?
Eiffel 65 - Blue? (denk ik)quote:Op zondag 18 november 2007 13:59 schreef P1N00 het volgende:
Ik zoek een liedje , is d8 ik paar jaar oud.
Ik weet alleen nog hoe de clip een beetje was, de clip is cartoon stijl. er is een poppetje op rolschaatsen die een cd naar een disco brengt. In die disco zijn allemaal van die cartoon poppetjes aan het dansen enzo. Het is een dance liedje.
wie of wie weet hoe dit lied heet??
bvd
Een paar wilde gokken:quote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nee het is niet Tori Amos... haar is minder rood dan Tori Amos, en ze is veel grover gebouwd. Ook is het gezicht veel minder vrouwelijk dan Tori Amos.
Ik weet geen titel van een song van haar... ja weet dat het niet makkelijker maakt...
Misschien Gouryella - Gouryella ? (http://www.youtube.com/watch?v=n4oP-6LrGXc)quote:Op zondag 18 november 2007 13:59 schreef P1N00 het volgende:
Ik zoek een liedje , is d8 ik paar jaar oud.
Ik weet alleen nog hoe de clip een beetje was, de clip is cartoon stijl. er is een poppetje op rolschaatsen die een cd naar een disco brengt. In die disco zijn allemaal van die cartoon poppetjes aan het dansen enzo. Het is een dance liedje.
wie of wie weet hoe dit lied heet??
bvd
quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Een paar wilde gokken:
-Tracy Bonham
-Merdith Brooks
-Belinda Carlisle
-Tiffany
-Melissa Etheridge
![]()
Jezus die kan zo bij de Uruk Haiquote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik had zojuist opeens een brainwave... ik bedoelde Beth Hart
[ afbeelding ]
Ja die had ook gekundquote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik had zojuist opeens een brainwave... ik bedoelde Beth Hart
[ afbeelding ]
jaa die zocht ik.quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat achtergrondmuziekje? Dat is geloof ik ook de tune van Prijzenslag van Hans Kazan uit begin jaren 90 op RTL4.
http://terugindetijd.web-(...)iles/Prijzenslag.mp3
Is dit nou een bestaande "compositie" gebruikt voor de show?... of is dit speciaal voor die show gemaakt...quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat achtergrondmuziekje? Dat is geloof ik ook de tune van Prijzenslag van Hans Kazan uit begin jaren 90 op RTL4.
http://terugindetijd.web-(...)iles/Prijzenslag.mp3
I Like It Loud is origineel van Marshall Masters (PCP), 1997 onder andere uitgebracht op Club X deel 3, brrrr krijg weer de oldschool gevoelens naar boven gekropenquote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef gateh het volgende:
DJ Lady Dana - I Like It Loud. gevonden dus
Dit is natuurlijk,quote:Op maandag 19 november 2007 00:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zoek een nummer dat af en toe in documantaires wordt gebruikt, RTL is er volgens mij wel fan van. Maar; ik kan het dus nergens vinden -_-
Het is het muziekje aan het begin van de docu over 9/11 die je hier ziet:
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/805.wvx
(Pas op, de beelden zijn op z'n zachtst gezegd niet vrolijk.)
Jean Jacques Smoothie - 2 Peoplequote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de artiest + titel van dit nummer
fragmentje
Bvd![]()
Nummer is vooral bekend geworden door Tracy Ullmanquote:Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mHFvEgenllE
Van wie is het origineel ook al weer?
Danq :-)quote:Op maandag 19 november 2007 07:56 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk,
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été
van het album: Amelie (komt ook uit die film)![]()
Volgens de playlist werd rond die tijd Michael Bublé - Everything gedraaid. Dat zou kloppen als je "love' vervangt door "la"quote:Op maandag 19 november 2007 13:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ongeveer een half uur geleden werd gedraaid op 3fm ? volgens mij van Jack Johnson , het nummer eindigt met " love love love love love "
ZOMG iddquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef MarBu het volgende:
[..]
Volgens de playlist werd rond die tijd Michael Bublé - Everything gedraaid. Dat zou kloppen als je "love' vervangt door "la"![]()
Justice - D.A.N.C.E.quote:Op maandag 19 november 2007 16:11 schreef easyrider het volgende:
Ik zag een music vid op tmf, en wil graag achter de titel + artiest komen!
Clip ging ongeveer zo:
2 gasten die rondlopen met t-shirts en die t-shirts veranderen constant.
Op de t-shirts zijn verschillende bewegende animaties afgebeeld.
ze zingen ook iets in de trant van 'get yourself tested' o.i.d.
Iemand een idee waar ik het over heb?
mvg!
Is ook trouwens keer gebruikt in 'dansnummer'.quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Casboy het volgende:
ik zoek dit nummer dat ik overal op 3FM hoor en ook al in de theatershow van Arie&Silvester. het moet dus wel een bekend nummer zijn
het gaat om het nummer dat je op de achtergrond hoort in dit stukje wat ik van 3fm heb opgenomen:
klikkerdeklik
alvast bedankt
quote:
How can we hang on to a dream? van Tim Hardinquote:Op maandag 19 november 2007 18:42 schreef MadMarine het volgende:
heeeeeelluuuuuuuuuup, ik zoek een nummer
ik heb 2 regels van het refrein al de hele tijd in mijn hoofd zitten, maar op google kom ik er niet uit.
volgens mij is het al een best oude trieste balad van een mannelijke zanger.
nou hier dan maar de 2 regels:
what will I do? still loving you
what will I say? when she's walking away
natuurlijk kan 'mijn tekst' afwijken van de oorspronkelijke tekst, maar kan iemand hier iets mee?
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer maar ik weet ff de titel niet....
ik weet wel dat 't als intro werdt gebruikt tijdens de uitzendingen van de laatste Nijmeegse vierdaagse op TV Gelderland. het begon met iets van "Destination on......."
weet iemand welk nummer ik bedoel?
Bij voorbaat dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |