Pryda - Muranyiquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb er weer 1
Het is een nummer waarvan de naam echt op het puntje van mn tong ligt, ik heb hem zelfs, maar kan hem niet vinden
ff een sampletje...
Wie o wie weet het
Aja, natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:42 schreef bartrid het volgende:
Die google video is Beck - E-Pro.
Zou wel een heel goed dat nummer kunnen zijn, ik heb het ook nog nooit eerder gehoord en dit stukje is een beetje kort. Het is me nog niet gelukt het hele nummer te vinden, maar zodra ik em heb laat ik nog wel ff weten of het inderdaad dat nummer was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef Bravebart het volgende:
Dit nummer neem ik aan T_T ?
Dat is iig Alex Kunnari - Lifter (Paul Webster Remix) [Black Hole]
Is 't wel een dance nummer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek de titel van een clip. het enige wat ik ervan weet is dat ie nog niet zo heel oud is, en er een jongen (vermoedelijk met krullen) aan het fietsen is.. lekker wazig. iemand een idee?![]()
owja, het is geen bob sinclar
Okiquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou wel een heel goed dat nummer kunnen zijn, ik heb het ook nog nooit eerder gehoord en dit stukje is een beetje kort. Het is me nog niet gelukt het hele nummer te vinden, maar zodra ik em heb laat ik nog wel ff weten of het inderdaad dat nummer was.
Als het Nederlandstalig is, weet ik er een paar :quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek de titel van een clip. het enige wat ik ervan weet is dat ie nog niet zo heel oud is, en er een jongen (vermoedelijk met krullen) aan het fietsen is.. lekker wazig. iemand een idee?![]()
Robin Thicke - When I Get You Alone?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Ballistic het volgende:
Freemasons - Uninvited (Club Mix)quote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
Weet iemand de titel + artiest van dit nummer...? opgenomen tijdens uitgaan.
http://www.megaupload.com/?d=7KN1VBMM
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvitedquote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
Weet iemand de titel + artiest van dit nummer...? opgenomen tijdens uitgaan.
http://www.megaupload.com/?d=7KN1VBMM
Pwnd.quote:Op zondag 11 november 2007 20:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
Geen dank hoorquote:Op zondag 11 november 2007 14:08 schreef Tash het volgende:
tnx donroyco!!!! da is m xx tash
Die kan ook wel in de OP. Of als eerste post, hoef je hem alleen maar te quoten.quote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef bartrid het volgende:
Samim - Heater. Voor de 4512896ste keer. Of zo.
PPK - Resurrectionquote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef Orealo het volgende:
welk lekker nummer staar hieronder?
http://nl.youtube.com/watch?v=6AnwCTDDUsM
Dover - Serenadequote:Op maandag 12 november 2007 00:59 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zoek het nummer wat achter dit fimpje zit.
Dan kan ik die eens downloaden kopen.
1e is Iggy Pop and The Stooges 70's - The Passanger (of een cover daarvan)quote:Op maandag 12 november 2007 03:05 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie kan me de titels geven van de eerste 2 songs in dit filmpje?
Bedankt alvast
Dit filmpje
quote:Op maandag 12 november 2007 01:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dover - Serenade
Thank you very much!
Is dat niet Annabel van Hans de Booy?quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Staat links een player. Daar kun je 'Kiddo Cee-Wil ik hier wel weg' luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
Nee, volgens mij niet. Nog een keer geluisterd. Is het niet.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is dat niet Annabel van Hans de Booy?
http://www.radio2.nl/page/gedraaid ?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik tijdens rijles op radio 2 hoorde; ongeveer om 11.20-11.40.
't Is een nummer waarvan ik schat dat het uit de jaren '80 komt, maar begin jaren '90 kan ook. Stijl is een beetje reggea-achtig, het melodietje is heel herkenbaar en ik kan het zo neuriën. Maar dat valt niet in tekst om te zetten
Anyone?
Fierce Rulin Diva - Atomic Slidequote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Mist_R_Roel het volgende:
ik ben op zoek naar een electro/house nummer en dit zinnetje blijft maar in me hoofd zweven..:
You got to believe, believe in me
kan ik iemand mij verder helpen?
Nope...quote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Fierce Rulin Diva - Atomic Slide
of
DHS - House of God (DHS remix)
Ah, ik had ook al naar een playlist gezocht maar deze niet gevonden.quote:Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/page/gedraaid ?
Roots Syndicate - Mockingbird Hill?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik tijdens rijles op radio 2 hoorde; ongeveer om 11.20-11.40.
't Is een nummer waarvan ik schat dat het uit de jaren '80 komt, maar begin jaren '90 kan ook. Stijl is een beetje reggea-achtig, het melodietje is heel herkenbaar en ik kan het zo neuriën. Maar dat valt niet in tekst om te zetten
Anyone?
Gokje: Alex-C ft Y-Ass - Du Hast Den Schönsten Arsch Der Weltquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef Rossoneri het volgende:
Er was vanochtend op de radio een nieuw duits liedje te horen, beetje dance achtig. Het enige wat is weet is dat het liedje vrij nieuw is.
Als je 'm kan neurien zijn we er zo, denk ik..quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat is hem niet, maar het lijkt er wel erg veel op. Precies die stijl en zo'n melodietje dat in je hoofd blijft hangen, ik zal eens wat andere nummers van Roots Syndicate checken.. tnx voor je reactie.
Wat een vage naamquote:Op maandag 12 november 2007 14:31 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Gokje: Alex-C ft Y-Ass - Du Hast Den Schönsten Arsch Der Welt
Inner Circle - Sweat dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat is hem niet, maar het lijkt er wel erg veel op. Precies die stijl en zo'n melodietje dat in je hoofd blijft hangen, ik zal eens wat andere nummers van Roots Syndicate checken.. tnx voor je reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |