Instrumentaal, geen Valensia, Clannad etc.quote:Eindelijk heb ik ook eens wat te vragen![]()
Ik zoek een "populairklassiek" stuk, uitgebracht rond 1995-1996 geloof ik. De basis is piano, met af en toe violen. Tot twee keer toe zwelt het orchestraal aan. Aan het einde volgt applaus. Ik heb het idee dat het stuk amper de tipparade heeft gehaald, maar dat het wel als single uitgebracht is.
succes!
De basis is piano.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Pauken dus...
Volgens mij zoek je de Bolero...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga het proberen op te nemen. Heb het ergens op een krakkemikkig bandje staan. Ben al mijn tapeopnames door aan het spitten nu ik vaak ik de file sta namelijk.![]()
Ik ken de Bolero in ik weet niet hoeveel uitvoeringen, van piano (Richard Clayderman) tot synthesizer (Tomita) als basis v.w.b. toetsinstrumenten. Er zijn zelfs rock-versies van...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:55 schreef shmoopy het volgende:
De basis is piano.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:02 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Je kan nog cassettes spelen in de auto?? Ik vind dat ze dat eigenlijk er standaard weer in moeten bouwen naast de cd-speler.
Ontopic.. ik weet het ook niet. misschien kan je alvast iets neurieen?![]()
hier idem. Ik hoor 'doediedoediedum' met violen en dan ruis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
http://www.geocities.com/gentlyrecorded/klassiek.wav
Ik heb een stukje opgenomen, maar als ik 'm zelf download krijg ik bijna alleen geruis.![]()
betere versie staat hierboven nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier idem. Ik hoor 'doediedoediedum' met violen en dan ruis.
sorry, doet geen belletje rinkelen helaas...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
betere versie staat hierboven nu![]()
Ik denk trouwens dat ik 'm helemaal probeer op te nemen vanaf tape als jullie er niet uit komen. Jammer nu dat je geen hele files mag plaatsen.
Ik waardeer jullie hulp enorm by the way![]()
ik krijg ze niet geopendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Behoorlijk vaag, amr bestandjes zijn ook niet uber mjahchapeau als iemand er een titel uit krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |