quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:46 schreef Gitanki het volgende:
[..]
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF218737-01-02-01.mp3 ?
of misschien de oude versie van Jack Master
Toevallig zag ik op Tranceaddict een tracklist van Felix da Housecat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef MouzurX het volgende:
nee is hem niet...
heb hem ff opgenomen ( heb hem hier op een mix staan maar aangezien er toch volgens mij nauwelijks wordt geluisterd naar geposte stukjes van liedjes postte ik hem eerst maar niet)
Kan misschien ook geen apart lied zijn ...
http://www.savefile.com/files/1111898
Dario G - Sunchymequote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:47 schreef El_Rolando het volgende:
Nogmaals:
Een dance nummer wat ik hoorde zaterdag op Funx of zo.
Je hoort in het nummer naast andere tekst wat vrolijk zanggejengel, het lijkt op ajemamajeee. En dat een paar keer achter elkaar. Het nummer niet erg recent, hoogstens 2 jaar oud.
tevens tvpquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:01 schreef Firenzo het volgende:
ik zoek het liedje uit de spongebob top 100 promo [nickelodeon]
iemand een suggestie?
PPK - Resurrectionquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje waarvan, het een best snel liedje is, zonder echt zingen, maar wel met een fragmentje uit een ATC (air traffic control) gesprek. Iemand enig idee wat voor liedje ik bedoel?
dj tiesto - flight 643?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje waarvan, het een best snel liedje is, zonder echt zingen, maar wel met een fragmentje uit een ATC (air traffic control) gesprek. Iemand enig idee wat voor liedje ik bedoel?
Dat is hem! Bedankt. ik zocht hier al heel lang naar!quote:
stevige gayviking.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:41 schreef Saak het volgende:
TECHNOVIKING!
De liedjes van deze graagze staan niet bij de reacties helaas
'T is wel een held he![]()
Nogmaalsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Wezzel het volgende:
Nummer uit de nieuwe volvo reclame, waarin bijna een ezel wordt doodgereden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |