quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:52 schreef N.i.c.k het volgende:
In de categorie nooit geschoten is altijd mis;
Het is een hiphop / alternatief nummer. Eigelijk meer een alternatief nummer waarin de couplette gerapt worden op een old school manier. Beetje run dmc stijl. Het refrein is gewoon gezongen. (het is iig niet de gebruikelijke fuck my bitch, take the ho of my bro)
Het eerste couplet heeft een tekst die enkele malen eindrijmt op owww, (zoiets als, we don't know, make a shoow). en die syllabe word dan ook wat langer uitgerekt.
Nummer is al wat ouder, precieze datering zou ik niet kunnen geven. Denk ergens in de jaren 90 begin 2000.
Ik kon de tekst niet verstaan, maar het schijnt allemaal te slaan op sex.
Ieder hulp wordt dankbaar ontvangen.
(er is misschien ook een kansje, valt me net te binnen, dat het nummer misschien de samples gebruikt van een ouder hiphop nummer. Maar dat is slechts een vaag vermoeden.)
Debonair Samir / King Amir - Samir's Themequote:Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef Exterminator het volgende:
Ben op zoek naar 'n nummer wat je de laatste tijd veel tijdens uit gaan hoort.
Het is 'n nummer met saxofoons of in ieder geval n blaas instrument.
En het is 'n beetje groove achtig.
Iemand enig idee?
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination unknown?quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef Exterminator het volgende:
Ben op zoek naar 'n nummer wat je de laatste tijd veel tijdens uit gaan hoort.
Het is 'n nummer met saxofoons of in ieder geval n blaas instrument.
En het is 'n beetje groove achtig.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Misschien The Roots met The Seed?
MYPD - You're not alone (Laidback Luke Remix)quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
ik zoek een soort dance nummer met de tekst erin: "you're not alone" en "Wait till the end of time for you"
Ik googelde het en kwam uit op een liedje van ATB... echter dit is niet het liedje wat ik bedoelde.. de tekst komt misschien overeen.. maar de stem niet... het is echt zo'n mooie meidenstem die dat zingt.
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet? en wie het zingt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummere, beetje fedde le grand achtig/ king samir achtig. Je hoort in ieder geval steeds een soort bliepje/tuutje als "tuut .. tuut tuut tuut .. tut" en dat herhaald zich steeds. Geen tekst voor zover ik weet..
Heb hem ook even geupload, het is een AMR bestandje.
Olive - You're not alone.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
ik zoek een soort dance nummer met de tekst erin: "you're not alone" en "Wait till the end of time for you"
Ik googelde het en kwam uit op een liedje van ATB... echter dit is niet het liedje wat ik bedoelde.. de tekst komt misschien overeen.. maar de stem niet... het is echt zo'n mooie meidenstem die dat zingt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gregor Salto feat. Dj Chuckie - Toys are Nuts
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef shoefetishist het volgende:
Hi,
ik zoek al lang naar een nummer. Ik heb eigenlijk geen duidelijke omschrijving van het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw, met een zachte stem. Het meest herkenbare van het nummer is het refrein. Dit wordt namelijk gefloten. Het nummer is lekker up-tempo. Wie herkent dit nummer, anders ga ik het refrein zelf influiten voor meer duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:32 schreef Aaad het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit (met telefoon opgenomen) nummer heet?
http://195.121.9.150/~schie458/nummer.mp3
Het is erg onduidelijk te horen..
Het werd gedraaid op een of ander festival, ik vragen aan die kerel die erbij stond maar die zei alleen dat de cd door 'een collega' gebrand was, balen!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, ik zoek een liedje van ergens rond het begin van de zomer. Het was erg aanstekelijk, er zat een soort van orgelgeluid in en werd veel gedraaid door Gerard Ekdom op 3FM. Volgens mij was het van een band met een naam die heel erg leek op The Kooks, maar die waren het niet. Wie o wie weet hoe het heet en van wie het is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
hmm, er zit dan geen orgel in, en de band naam lijkt ook totaal niet op The Kooks![]()
Maar het werd wel ontzettend veel gedraaid bij Gerard Ekdom aan het begin van de zomer, dus wie weet was het Fiction Plane - Two sisters?
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Nee die is het helaas niet.
Ik meen me nu trouwens ook te herinneren dat het Scandinavisch was.Kan iemand daar wat mee?
Het origineel is van Steve WInwood volgens mij, Feeling Good heet het. Wie de cover heeft gezongen geen idee, weet ook niet meer welke reclamequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een nummer (beetje jazzachtig): gaat zo :
we flying high you know how I feel...
.............. you know how I feel...
wordt gezongen door een vrouw (denk ik) met zo een New Yorks Joods of Italiaans accent.. zoals in Goodfellas.. volgens mij hoorde je dit liedje vroeger ook bij een reclame..
thanxquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het origineel is van Steve WInwood volgens mij, Feeling Good heet het. Wie de cover heeft gezongen geen idee, weet ook niet meer welke reclame
John ipv Jorg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....
Frank Cunimondo Trio - Feelin' good denk ik..quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wordt gezongen door een vrouw (denk ik) met zo een New Yorks Joods of Italiaans accent.. zoals in Goodfellas.. volgens mij hoorde je dit liedje vroeger ook bij een reclame..
Het orgelgeluid doet me denken aan Arcade Fire - Interventionquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, ik zoek een liedje van ergens rond het begin van de zomer. Het was erg aanstekelijk, er zat een soort van orgelgeluid in en werd veel gedraaid door Gerard Ekdom op 3FM. Volgens mij was het van een band met een naam die heel erg leek op The Kooks, maar die waren het niet. Wie o wie weet hoe het heet en van wie het is?
Nina Simone - Feeling Goodquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Dat is 'm inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Debonair Samir / King Amir - Samir's Theme?
Goldfrapp - Ooh la la misschien?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Stefo het volgende:
Oi, ik zoek een nummer wat ik gister in een Jungle/rock café hoorde.
Ik het refrein zit "Oeh La ........... Oeh la ........." iemand een idee?
Nope, helaasquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef VandenBerg het volgende:
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....
Ook deze is het helaas niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:28 schreef Marvellous het volgende:
Het orgelgeluid doet me denken aan Arcade Fire - Intervention
Hmm is hem niet, twas ook OE LA, since you've gone, OE LA (zoiets als wat daar tussen staat dan)quote:
natuurlijk gedaan. En ik heb die cd's hier liggen. Maar ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:52 schreef bartrid het volgende:
Clubbed To Death (Kurayamino Mix) - Rob D
en als je al weet dat het uit de matrix komt, waarom dan niet even op amazon gekeken? Kan je ook nog luisteren.
Caesar's Palace (nu The Caesars geloof ik) - Jerk it out ??quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Tag team - Whoomp! (there it is)quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:39 schreef Rumille het volgende:
http://youtube.com/watch?v=nmcvIl3lZSI
Het onderdeuntje vanaf 1:57 ongeveer.
Het wordt gebruikt bij sportwedstrijden (ook bij de film The Replacements).
Iemand titel + auteur?
Doet me denken aan:quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef renz0r het volgende:
Het nummer Tom Pulse vs Sydney Youngblood - If Only I Could heeft mij een bekent deuntje....Daarmee bedoel ik het deuntje met de xylofoon (dat deuntje die je soms ff hoort)...
Weet iemand van wie dat is?
http://nl.youtube.com/watch?v=5xsj66S6Xuw
Olive- You're not alone.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
Misschien dat het zo laat was, maar deze was al geopperdquote:
super dat is em.. geweldig Gambolputty..quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frank Cunimondo Trio - Feelin' good denk ik..
Dario G - Sunchyme ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer wat ik hoorde zaterdag op Funx of zo.
Je hoort in het nummer wat zanggejengel, het lijkt op ajemamajeee. En dat een paar keer achter elkaar. Het nummer niet erg recent.
niemand??quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat felix the housecat speelde op mysteryland. Er zat een vocal " lets go and bang the box" en dan werd bang the box heel vaak herhaalt en wat effecten erdoorheen enz..
ook "ah" zat er wel vaak in.
Minimal house was het denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |