quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remixquote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
quote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
Stond ook in de comments.quote:
Er mankeert iets aan je oren en je ogen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0
Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
@Nymphalidae, was dit niet toevallig "No Rain" van Blind Melon?quote:Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .quote:Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef BabblingBrook het volgende:
Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.
Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.
Wie o wie?
Ja! Die bedoel ik helemaalquote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07
Jep, heeft Fedde speciaal voor Live Earth gemaakt...quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?![]()
Cassius - Sound of Violencequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |