abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 11:45:49 #1
147650 based
my very own drum!
pi_53427959

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

deel 223
    Help, ik zoek... deel 223
  • I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
      maandag 24 september 2007 @ 12:01:55 #2
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_53428475
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
    Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in
    pi_53428836
    tvp
    pi_53431865
    De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
      maandag 24 september 2007 @ 14:20:53 #5
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53431925
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
    De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
    DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53432357
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
    Dat is snel, bedankt...
      maandag 24 september 2007 @ 15:12:28 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53433088
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat is snel, bedankt...
    Stond ook in de comments.
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53433512
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

Stond ook in de comments.
    Dan ga ik die toch maar 's lezen...
      maandag 24 september 2007 @ 15:44:13 #9
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53433936
    TVP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53436425
    Weet iemand hoe dit nummer heet, hij komt uit een set van Benny Rodriguez.
    Het fragment van 30 sec. ofzo: http://www.sendmefile.com/00584092
      maandag 24 september 2007 @ 17:53:54 #11
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_53437276
    http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0

Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
      maandag 24 september 2007 @ 18:24:51 #12
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53438164
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0

Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
    Er mankeert iets aan je oren en je ogen?
    Aangezien het er gewoon in de beschrijving staat en ook nog wordt gezegd in het filmpje .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53441735
    Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.

Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.

Wie o wie?
      maandag 24 september 2007 @ 20:25:38 #14
    137122 RobDrop
    It's the Gasman!
    pi_53442004
    quote:
    Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
    Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
    Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.

Iemand een idee? Alvast bedankt!
    @Nymphalidae, was dit niet toevallig "No Rain" van Blind Melon?

http://nl.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA
    -Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
    -Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
    pi_53442591
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef BabblingBrook het volgende:
    Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.

Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.

Wie o wie?
    Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
    Eet smakelijk en slaap lekker!
    pi_53444780
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef bonzai-bart het volgende:

[..]

Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
    Ja! Die bedoel ik helemaal Ik kan weer uit mn dak gaan Tnx!
    pi_53444995
    Weet iemand de titel / producent van de laatste plaat uit de trailer van Thunderdome.

http://www.thunderdome.nl/thunderdome.php

Gevonden!

DJ Mad Dog - Welcome Down

[ Bericht 19% gewijzigd door TrustNo op 24-09-2007 22:43:12 ]
      maandag 24 september 2007 @ 22:47:19 #18
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_53446580
    Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 24 september 2007 @ 22:50:12 #19
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53446672
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
    Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07
      maandag 24 september 2007 @ 23:45:22 #20
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_53448265
    quote:
    Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 24 september 2007 @ 23:49:14 #21
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53448364
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?
    Jep, heeft Fedde speciaal voor Live Earth gemaakt... En dat was op 7 juli 2007
    pi_53456689
    Ok supervage omschrijving, maar wie weet is er iemand die het herkent.

't Is een beetje een danceachtig liedje. Vocals door een man en ik versta iets van Babylonia of Baylonian in de tekst. En verder weet ik 't niet
    pi_53456690
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
    als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
    hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
    zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
    pi_53456770
    Heuj,

Ik zag gister koefnoen en daar speelde ze dit nr (fragmentje) op de achetrgrond.

Weet iemand van wie dit is... als ik naar de lyrics zoek vind ik niks...
    kaasboer
    pi_53456792
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
    als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
    hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
    zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van
    Cassius - Sound of Violence
    http://www.youtube.com/watch?v=mX2ortWiFFw
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')