Wel netjes dat ze reageren in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat supernummer uit de reclame van Unive, bij SC Heerenveen? Over Abe's SC Heerenveen enzo...
"Stars runnin' wild/gold'....verder weet ik geen tekst. Ster.nl geeft niks!
Wie of wie?
quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Staat links een player. Daar kun je 'Kiddo Cee-Wil ik hier wel weg' luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
Kut want het is zo'n geweldig nummer!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/
Ik hoor "As stars come and go, you will always remain", maar Google geeft alleen maar een hit op ster.nl waar iemand het nummer ook zoekt. Lijkt me opdrachtmuziek dus.
Hmm ik herken het niet maar klinkt idd als Circus Kusters, Klein orkest of, beste optie, Toontje Lager. Ff googelen op die namen icm wil ik hier wel weg en dat moet wel lukken denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.![]()
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Volgens mij bedoel jij Tic Tac Toe met Warum!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Op deze pagina staan er flink wat...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Ik zit met 2 nummers in m'n hoofd maar ik heb geen idee of het klopt of niet.. te lang geleden dat ik het gekeken hebquote:Op woensdag 14 november 2007 17:48 schreef Quzex het volgende:
Weet iemand hoe de themesong van Spel zonder Grenzen heet? Was een flinke tijd terug op TV
Soort van klassiek stuk
Ik ken versies van Nicole en van Felix...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Oxia - Dominoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie kent de artiest en songtitel van het volgende nummer? Het is Tecktonik / Metropolis type muziek.
Alvast bedankt!!
http://nl.youtube.com/watch?v=I1b9OjQlZDE
Die eerste is het dus! Alhouwel de tweede ook niet verkeerd isquote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ik zit met 2 nummers in m'n hoofd maar ik heb geen idee of het klopt of niet.. te lang geleden dat ik het gekeken heb![]()
Vangelis - Conquest Of Paradise
Sash! - La primavera
In de stad - Polle Eduard ?quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Staat links een player. Daar kun je 'Kiddo Cee-Wil ik hier wel weg' luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RYJsEEtQ1tg
Is deze geniale mix ooit op CD uitgebracht of is het gewoon live door elkaar gemixt? Klinkt echt f*cking vet. Zou 'm heel graag willen hebben, kopen desnoods
Geen warez hierquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpen
Sorry, maar idd een fucking geniaal nummerquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop, gewicht in goud voor degene die me aan een goede versie van deze remix kan helpen
Komop, dit is echt te triest voor woorden. Alleen dat geklap al....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens de comments: Major Accident.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mHFvEgenllE
Van wie is het origineel ook al weer?
Je mag ook best zeggen waar ik het nummer kan kopen online of in de winkel hoor..quote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen warez hier [ afbeelding ]
Klinkt goed, ik hou dit topic ook even in de gaten. En als iemand de titel inmiddels weet horen wij het graagquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=X0QVbS0nhXc
wie kan me helpen?
even aan mijn Italo-freaks/Gabry Ponte-fans broertjes gevraagd, nooit uitgebracht op plaat of op een cd. Geen versie beschikbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
anyone?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
nu de versie gevonden zonder italianen, maar nog altijd geen naam.
help?
http://www.247log.nl/onbekend2.mp3
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
T-Mobile & Orange inderdaad;
Titel: Guide me home
Componist: Buster Cottam
Speciaal uitgevoerde muziek dus
dank jullie wel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Niet hier.quote:
Als ie het nu inmiddels nog niet weet dan heeft koekjesmonstertje nu wel genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.![]()
Hans Teeuwen - Mijn Anus, melancholisch.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Erik Satiequote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Daarvoor moet je dus eigenlijk een nieuw en apart topic aanmaken..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:35 schreef MOD het volgende:
Hee, iemand een idee wat voor muziek er achter dit filmpje zit?
Groeten!
http://nl.youtube.com/watch?v=SjIfvqIC3ys&feature=related
Kan het volledige nummer maar nergens "vinden".quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef DjRelph het volgende:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakken![]()
Was ik al bang voor, dat is kutquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
even aan mijn Italo-freaks/Gabry Ponte-fans broertjes gevraagd, nooit uitgebracht op plaat of op een cd. Geen versie beschikbaar.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef EggsTC het volgende:
Aangezien er niemand op de wereld schijnt te zijn die dit nummer kent doe ik hier nog een pogingHet komt van een metal song ofzo.
Je tekst klopt niet, als die tekst klopt en je zoekt hem op google, no way to miss.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
Daughtry - it's not overquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
Al eerder gevraagd in DIT topicquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer van de T-mobile/Orange reclame met die 2 vrouwtjes?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
T-Mobile & Orange inderdaad;
Titel: Guide me home
Componist: Buster Cottam
Speciaal uitgevoerde muziek dus
Camille Saint Seans (Efteling spookhuis) - La Dance Macabrequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef MOD het volgende:
Voor de gene die domino gekeken hebben.
Er kwam ergens halverwege het begin een klassiek stuk voorbij met veel violen dat erg groots en megalomanisch klonk. Ik ken het van gehoor, maar de naam weet ik echt niet. Iemand een idee?
Groeten.
Dj Quicksilver - Amenoquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een vreemd nummer, gaat zo:
Oh menoo,
Meer weet ik niet. Klinkt een beetje kerkelij/k/religieus/vreemd talig. Was vanmorgen nog een remix van op 538 als ik me niet vergis.
Emerson Lake And Palmer - Peter Gunn Theme (het origineel)quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:33 schreef Vuile het volgende:
Hoe heet het liedje uit het begin van deze Blues Brothers trailer ook al weer?
http://nl.youtube.com/watch?v=tjGfnsjdJec
Hani - Baby wants to ride ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef koeii het volgende:
Jaaaaa, eentje in de categorie topomschrijving.
Ik zoek een trancenummertje wat al wat jaartjes oud is. Ik geloof dat er in de titel het woordje baby zit, maar dat weet ik nite helemaal zeker.
Het melodietje in het nummertje is iig steeds hetzelfde, het wordt alleen steeds hoger. Op het eind is het echt naar hoog, dat het gewoon lachwekkend wordt. Het is geen obscuur nummer; een best bekende zelfs.
Opties?
Kijk maar bij de reacties, staan alle tracks die voorbij komen, een van de laatsten is 'mquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Gertdh het volgende:
Ik heb een vraag,
Ik en mijn vrienden -voornamelijk rockers, zoals ik-
kunnen ons doodlachen om gabbers...
en we lachen ons vaak kapot om dit filmpje
http://youtube.com/watch?v=j92nddB5aew
maar op 00:34 zegt iet iets van ''warrior sound'' blabla
en dit is een stuk uit een rage against the machine nummer, is mij verteld
nou lusiter ik dit erg veel, maar ik kom er niet op welk nummer het is![]()
Kunnen jullie me helpen?
dit nummer wordt toch in een reclame gebruiktquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Nina simone - Ain't got noquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Dat dacht ik ook ,tot ik het even opzochtquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
[..]
Dank je! Kon er echt niet op komen.
Dacht trouwens dat het liedje door een man gezongen werd![]()
![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Berkery het volgende:
http://www.3xkloppen.nl/
Dat nummer is een cover van Eddie Hodges - I'm Gonna Knock On Your Door.
Tori Amos denk ik als eerste aan, zoek je nog een specifiek nummer? Professional Widow of Cornflake Girl?quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek met summiere beschrijving de naam van een artieste... knagende vraag:
* vrouwelijke zangeres
* engelstalig (denk uit de VS)
* ik dacht (rood-)bruin haar, redelijk lang
* vrij lang
* een flinke kaaklijn a la Schwarzenneger, geeft haar een hardere (niet zo lieve) uitstraling
* speel dacht ik piano
niemand?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Ramenta het volgende:
jongens en meisjes, ik ben keihard op zoek naar de naam en artiest van het nummer uit deze reclame: http://www.panasonic.co.u(...)ch/panasoniciauk.mpg
alvast bedankt![]()
Peter Bjorn And John - Young Folksquote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef Furk het volgende:
ik zoek een nummer waar je de hele tijd een fluit door heen hoort, in het refrein zigen ze iets met 'I Care about the....''
Alsvast bedankt!
Fatman Scoop - Put Ya Hands Upquote:Op zondag 18 november 2007 12:04 schreef zomer000 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/31966/d94859da/doutzen_kroes.html
hoe heet het nummer op bij minuut 2
quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef elkravo het volgende:
Ik zoek met summiere beschrijving de naam van een artieste... knagende vraag:
* vrouwelijke zangeres
* engelstalig (denk uit de VS)
* ik dacht (rood-)bruin haar, redelijk lang
* vrij lang
* een flinke kaaklijn a la Schwarzenneger, geeft haar een hardere (niet zo lieve) uitstraling
* speel dacht ik piano
quote:Op zondag 18 november 2007 10:27 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Tori Amos denk ik als eerste aan, zoek je nog een specifiek nummer? Professional Widow of Cornflake Girl?
Eiffel 65 - Blue? (denk ik)quote:Op zondag 18 november 2007 13:59 schreef P1N00 het volgende:
Ik zoek een liedje , is d8 ik paar jaar oud.
Ik weet alleen nog hoe de clip een beetje was, de clip is cartoon stijl. er is een poppetje op rolschaatsen die een cd naar een disco brengt. In die disco zijn allemaal van die cartoon poppetjes aan het dansen enzo. Het is een dance liedje.
wie of wie weet hoe dit lied heet??
bvd
Een paar wilde gokken:quote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nee het is niet Tori Amos... haar is minder rood dan Tori Amos, en ze is veel grover gebouwd. Ook is het gezicht veel minder vrouwelijk dan Tori Amos.
Ik weet geen titel van een song van haar... ja weet dat het niet makkelijker maakt...
Misschien Gouryella - Gouryella ? (http://www.youtube.com/watch?v=n4oP-6LrGXc)quote:Op zondag 18 november 2007 13:59 schreef P1N00 het volgende:
Ik zoek een liedje , is d8 ik paar jaar oud.
Ik weet alleen nog hoe de clip een beetje was, de clip is cartoon stijl. er is een poppetje op rolschaatsen die een cd naar een disco brengt. In die disco zijn allemaal van die cartoon poppetjes aan het dansen enzo. Het is een dance liedje.
wie of wie weet hoe dit lied heet??
bvd
quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Een paar wilde gokken:
-Tracy Bonham
-Merdith Brooks
-Belinda Carlisle
-Tiffany
-Melissa Etheridge
![]()
Jezus die kan zo bij de Uruk Haiquote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik had zojuist opeens een brainwave... ik bedoelde Beth Hart
[ afbeelding ]
Ja die had ook gekundquote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik had zojuist opeens een brainwave... ik bedoelde Beth Hart
[ afbeelding ]
jaa die zocht ik.quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat achtergrondmuziekje? Dat is geloof ik ook de tune van Prijzenslag van Hans Kazan uit begin jaren 90 op RTL4.
http://terugindetijd.web-(...)iles/Prijzenslag.mp3
Is dit nou een bestaande "compositie" gebruikt voor de show?... of is dit speciaal voor die show gemaakt...quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat achtergrondmuziekje? Dat is geloof ik ook de tune van Prijzenslag van Hans Kazan uit begin jaren 90 op RTL4.
http://terugindetijd.web-(...)iles/Prijzenslag.mp3
I Like It Loud is origineel van Marshall Masters (PCP), 1997 onder andere uitgebracht op Club X deel 3, brrrr krijg weer de oldschool gevoelens naar boven gekropenquote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef gateh het volgende:
DJ Lady Dana - I Like It Loud. gevonden dus
Dit is natuurlijk,quote:Op maandag 19 november 2007 00:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zoek een nummer dat af en toe in documantaires wordt gebruikt, RTL is er volgens mij wel fan van. Maar; ik kan het dus nergens vinden -_-
Het is het muziekje aan het begin van de docu over 9/11 die je hier ziet:
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/805.wvx
(Pas op, de beelden zijn op z'n zachtst gezegd niet vrolijk.)
Jean Jacques Smoothie - 2 Peoplequote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de artiest + titel van dit nummer
fragmentje
Bvd![]()
Nummer is vooral bekend geworden door Tracy Ullmanquote:Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mHFvEgenllE
Van wie is het origineel ook al weer?
Danq :-)quote:Op maandag 19 november 2007 07:56 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk,
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été
van het album: Amelie (komt ook uit die film)![]()
Volgens de playlist werd rond die tijd Michael Bublé - Everything gedraaid. Dat zou kloppen als je "love' vervangt door "la"quote:Op maandag 19 november 2007 13:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ongeveer een half uur geleden werd gedraaid op 3fm ? volgens mij van Jack Johnson , het nummer eindigt met " love love love love love "
ZOMG iddquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef MarBu het volgende:
[..]
Volgens de playlist werd rond die tijd Michael Bublé - Everything gedraaid. Dat zou kloppen als je "love' vervangt door "la"![]()
Justice - D.A.N.C.E.quote:Op maandag 19 november 2007 16:11 schreef easyrider het volgende:
Ik zag een music vid op tmf, en wil graag achter de titel + artiest komen!
Clip ging ongeveer zo:
2 gasten die rondlopen met t-shirts en die t-shirts veranderen constant.
Op de t-shirts zijn verschillende bewegende animaties afgebeeld.
ze zingen ook iets in de trant van 'get yourself tested' o.i.d.
Iemand een idee waar ik het over heb?
mvg!
Is ook trouwens keer gebruikt in 'dansnummer'.quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Casboy het volgende:
ik zoek dit nummer dat ik overal op 3FM hoor en ook al in de theatershow van Arie&Silvester. het moet dus wel een bekend nummer zijn
het gaat om het nummer dat je op de achtergrond hoort in dit stukje wat ik van 3fm heb opgenomen:
klikkerdeklik
alvast bedankt
quote:
How can we hang on to a dream? van Tim Hardinquote:Op maandag 19 november 2007 18:42 schreef MadMarine het volgende:
heeeeeelluuuuuuuuuup, ik zoek een nummer
ik heb 2 regels van het refrein al de hele tijd in mijn hoofd zitten, maar op google kom ik er niet uit.
volgens mij is het al een best oude trieste balad van een mannelijke zanger.
nou hier dan maar de 2 regels:
what will I do? still loving you
what will I say? when she's walking away
natuurlijk kan 'mijn tekst' afwijken van de oorspronkelijke tekst, maar kan iemand hier iets mee?
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 19 november 2007 20:41 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer maar ik weet ff de titel niet....
ik weet wel dat 't als intro werdt gebruikt tijdens de uitzendingen van de laatste Nijmeegse vierdaagse op TV Gelderland. het begon met iets van "Destination on......."
weet iemand welk nummer ik bedoel?
Bij voorbaat dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |