Ben ook niet snel hoor, maar sommige dingen moet je gewoon wetenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Ik was een newbie remember...
En ik ben niet zo snel als de gemiddelde Fok! 'er hier
Pff... ik sta er nooit in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef HansU het volgende:
zoals wel vaker stond ik weer niet in het postings lijstje!
071. 049 HansU
ik deel in mee in je verdrietquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende: Oké het contact met medestudenten is leuk, maar is dat nou waarvoor je naar een terugkomdag moet?
Arbeiden zal je! Heeft iedereen een 40 urige werkweek? Die van mij is 36 maar meestal werk ik meer zodat ik overuren op bouw. Hoe zit het daar met vergoedingen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou bij deze school is een terugkomdag 10 min socializen met je stagedocente, en dan opzouten..
Daarom baal ik er van dat ik dinsdag niet mag
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou bij deze school is een terugkomdag 10 min socializen met je stagedocente, en dan opzouten..
Daarom baal ik er van dat ik dinsdag niet mag
die moeten waarschijnlijk ook weten hoe het isquote:
Damnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die moeten waarschijnlijk ook weten hoe het isik weet nog dat ik er zelf geen ruk aan vond om aan te horen
Hou eens opquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Woohoo, tijd gaat hard, nog 45 minuten
oh intervisie heb ik ook nog geloof ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn
Waar is dat goed voor dan??
ja ik zie ook nog wel hoe ik dat aanpak hoor, want weet toch niet echt wat ik moet vertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als ze vragen hebben mogen ze ze mij gerust aansprekenmaar dat verplichte 'presenteren' van je stagebedrijf vind ik stom
![]()
Problemen op de werkvloer, die ben ik nog niet echt veel tegengekomen. Misschien de traagheid van de ICT in het toegang verlenen tot sommige programma's. Wij hebben ook gesocialized hoor, beetje spreken, beetje verhaaltje aanhoren, beetje een paar pilsjes pakken in de interne kroeg etc.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
julie socializen tenminste. Wij gaan intervesie gesprekken houden over problemen op de werkvloer...![]()
Ik werk 36 uur per week. Begin meestal om 8:25 maar mag het zelf wat inplannen, zolang ik maar voor 9 uur begin (wat vandaag door de NS dus niet lukte), heb pauze met mijn collega's in de bedrijfskantine (30min) zodat ik dan even achter mijn systeem weg ben en krijg bruto 250 euro per maand. Geen vetpot als ik zie naar de meeste klasgenoten van me, maar ik vind de opdracht wel intressant en daarom zit ik hier. Geld verdien ik later wel en in eventuele tekorten zijn of mijn bijbaantje of de IBgroep best wel flexibel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik werk gewoon van 8:30 tot 17:00
De bus stopt tussen 8:20 - 8:25 vlak voor het pand, dus ben er op tijd.
Ik vertrek om stipt 17:00, omdat de bus iets verder vertrekt (17:07)..
Ik zit in de pauze gewoon nog achter mijn systeem, en werk half door, en half
dingen checken zoals nieuws, iets opzoeken etc.
Dat komt neer op 8 uur per dag.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week.
En ik krijg E 150,00 per maand aan "reiskosten"
Inderdaad dan doe ik liever een voorlichting voor de enkele die wel geïntresseerd is en die wel echt vragen heeft, dan dat ik mijn tijd besteed aan een presentatie waar de helft al liever niet eens heen gaat!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als ze vragen hebben mogen ze ze mij gerust aansprekenmaar dat verplichte 'presenteren' van je stagebedrijf vind ik stom
![]()
tsja, ik blijf een management studie doen... daar horen dat soort dingen nu eenmaal ook bij. Alleen zo jammer dat het op school zo slecht wordt uitgewerkt en dus gewoon eigenlijk zonde van je tijd is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn
Waar is dat goed voor dan??
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Had laatst trouwens 20 uur op 1 dag gewerkt, eerst stage 8 uur en toen 12 uur bijbaan, dat vergt best wel veel van een mens
Ik moet mijn kamer ook gewoon betalen hoor, evenals telefoon, verzekering en collegegeld. Maar om nou te zeggen dat ik super veel werk. Vorige maand 400 euro (netto) verdient met bijbaantje, deze maand nog niks en weet ook niet of ik wel wat verdien. Ik leen liever een paar eurotjes meer dan dat ik compleet geen tijd meer over heb.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.
Mijn normale week wordt ongeveer 60 uur gevuld met werken.
40 uur stage
20 uur bijbaantjes
Hij bedoelt het huis uit denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Dus in de tussentijd ga je niet uit?
toen mijn stage begon heb ik mijn bijbaan opgezegd. Als stage weer afgelopen is heb ik weer zoveel tijd over dat ik dan gewoon iets harder werk om genoeg geld te hebben voor mijn volgende stage.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ken het.. Als je stage loopt, en je moet bijv je kamer nog betalen, moet je er nog wel bijwerken. Wat op neer komt dat je veel uren maakt in een week.
Mijn normale week wordt ongeveer 60 uur gevuld met werken.
40 uur stage
20 uur bijbaantjes
zonder die laptop en printer, kan je een jaar lang goed etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb al een eigen appartementje, en ik red het net op het nippertje.
Maar dan moet ik ook echt wel zuinig aan doen.
Ik heb gelukkig een grote meevaller gehad van Essent zijnde.
Afrekening van mijn vorige huis... Dus ik kan weer vers brood halen.
En een laptop + laserprinter
Ik leef niet zuinig, dat is ook niet echt mijn sterkste punt (en ja ik doe een economische studie...) Mijn kamer zal dan vergeleken met je appartementje ook wel redelijk goedkoop zijn, met 320 euro all-in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb al een eigen appartementje, en ik red het net op het nippertje.
Maar dan moet ik ook echt wel zuinig aan doen.
Ik heb gelukkig een grote meevaller gehad van Essent zijnde.
Afrekening van mijn vorige huis... Dus ik kan weer vers brood halen.
En een laptop + laserprinter
het merendeel van de MBO en HBO'ers woont nog gewoon thuis. Helaas voor hun vind ik zelf, want je mist toch wat in je leven. Een echte studententijd is nooit meer in te halen achteraf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
O zo... ja ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die stage liep al uit huis zou zijn...
ik woon ook nog thuisquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
het merendeel van de MBO en HBO'ers woont nog gewoon thuis. Helaas voor hun vind ik zelf, want je mist toch wat in je leven. Een echte studententijd is nooit meer in te halen achteraf.
Ben ik wel een beetje met je eens. Maar als je een HBO'er bent, dan ga je meestal stage lopen in het derde jaar, en er van uit gaande dat men een normaal traject heeft gelopen dan ben je ongeveer 20. Is toch langzaamaan wel tijd ja...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
het merendeel van de MBO en HBO'ers woont nog gewoon thuis. Helaas voor hun vind ik zelf, want je mist toch wat in je leven. Een echte studententijd is nooit meer in te halen achteraf.
Ik had met mijn MBO echt nog niet het idee dat ik op kamers wou, dat hoefde van mij toen helemaal niet. Daarna toen ik met HBO begon wou ik het wel, helaas deden zich even wat ongunstige omstandigheden voor, waardoor ik nog thuis ben blijven hangen. Ben afgelopen zomer op kamers gegaan (tussen HBO jaar 2 en 3) en tot nu toe bevalt het gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk elke week wel een keer of 2 op stap en de laatste tijd wekelijks naar een restaurantje. Ook ga ik regelmatig naar concerten en koop ik vrij vaak boeken, cd's etc.. Woon naast de Albert Heijn en dat is dan ook de supermarkt waar bijna alle boodschappen gedaan worden (op af en toe kom ik ook wel bij de slager).quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat het ook aan je uitgaven ligt.
Ik ga zelf bijna nooit meer uit.
Meestal is je weekend gevuld met uitslapen en banhangen.
Ik ga nooit naar feesten, festivals of derg.
Wel ben ik een voorstander om naar het theater te gaan, vooral cabaret.
Ik heb geen LCD TV, geen 5 zitsbank, ik koop spullen bij Aldi, Lidl, Action en Ikea...
Maar mij hoor je niet klagen hoor.
Zou het niet weten, het is 6 meter van de ingang van de Albert Heijn naar de deur van ons huis, dus daar let ik niet echt op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Loontjah het volgende:
Al moet ik zeggen dat AH tegenwoordig niet meer de duurste is hoor!
ik volgens mij ook nog niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou het niet weten, het is 6 meter van de ingang van de Albert Heijn naar de deur van ons huis, dus daar let ik niet echt op.
Moet wel eerlijk toegeven dat ik sinds ik op kamers woon nog geen Aldi, Lidl of Action van binnen het gezien.
Toch blijft het vreemd om 0,5 liter flessen te kopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef HansU het volgende:
[..]
ik volgens mij ook nog niet.
Al ben ik wel blij dat ik tegenwoordig dicht bij een AH woon. Bij mijn vorige kamer was enkel een Super de Boer in de buurt, die was echt merkbaar duurder dan de AH.
bv 76 cent voor een 0,5liter petfles coca cola bij de AH tegen 99 cent bij de super de boer. Dat scheelt!
C1000!quote:
Kaheem neemt sowieso geen cola mee in de schooltas, misschien zit daar hem de fout! Als ik drinken mee heb is het water.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Nou, 1,5Ltr neem niet zo fijn mee in je schooltas.
En het drinkt iets minder genant...
hehe, weet ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd om 0,5 liter flessen te kopen![]()
Cabaret is gaafquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat het ook aan je uitgaven ligt.
Ik ga zelf bijna nooit meer uit.
Meestal is je weekend gevuld met uitslapen en banhangen.
Ik ga nooit naar feesten, festivals of derg.
Wel ben ik een voorstander om naar het theater te gaan, vooral cabaret.
Ik heb geen LCD TV, geen 5 zitsbank, ik koop spullen bij Aldi, Lidl, Action en Ikea...
Maar mij hoor je niet klagen hoor.
Scheelt 21 eurp per maand aan uitgaven die je niet HOEFT te doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef HansU het volgende:
Ik heb zo'n Pathé unlimited kaart. Voor 17,50 in de maand kan ik onbeperkt naar de bios. Soms ga ik dan 4 tot 8 keer in de maand naar de bios. Een vriend van me rijdt en ik regel het drinken.
Dus bij neem 6 bezoekjes, koop je 12 flesjes.
12x 2,50= ¤30 euro
f 12x 0,76=¤9,12
scheelt 21 euro per maand!
In Studiosix cabaret? Heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Zekers
Verleden:
- Leon van der Zanden (2 x, + 1 keer in plaatselijke caberetavond (Trig:StudioSix))
- Sara Kroos
- Klaas van der Eerden (3x dezelfde show)
- Arie en Sylvester
- Droog Brood (zo heten ze volgens mij)
- Javier Guzman
In de toekomst:
- Klaas van der Eerden (2x dezelfde show)
- De Vliegende Panters
inderdaad, cola is eigenlijk overbodig. Vul ook m'n flesje wel eens met water ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Scheelt 21 eurp per maand aan uitgaven die je niet HOEFT te doen
Ik woon te ver weg van een bioscoop..quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad, cola is eigenlijk overbodig. Vul ook m'n flesje wel eens met water ofzo.
Scheelt weer 76 cent
Maarja, ik kijk gewoon graag films en ben niet iemand die hele avonden thuis wil zitten. De Pathé unlimited card is voor mij dus een niet te missen uitkomst
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
In Studiosix cabaret? Heb ik nog nooit gehoord
Mag ik mee naar
Vliegende Panters
Klaas van der Eerder??!!!!!
Probleem is dat je die kaartjes altijd een half jaar van te voren moet reserveren ofzo..quote:
Whehe.. Dat je 2x gaat naar dezelfde show snap ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:45 schreef Loontjah het volgende:
Ja Ik weet, heb ze ook in de voorverkoop moeten halen.
Maar het zijn opzich goede plaatsen.
Ik heb voor Klaassie in Helmond 4 kaartjes en voor vliegende panters 2, en mijn vrienden zijn nu al aan het vechten wie er mee mocht. Dus dat wordt moeilijk.Wat bied je ?
de Hans Teeuwen hype is over, gelukkig eigenlijk. Al zijn shows zijn van het zelfde niveau poep en plas humor. Maar de man heeft wel een mooie naamquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
hans teeuwen doet elke keer hetzelfde, vond er niks meer aan op een gegeven moment
arie en silvester vullen elkaar ontzettend goed aan vind ik. het mooiste is natuurlijk als ze elkaar de slappe lach inhelpen
jochem adehade is mijn een tikje te druk
maar finkers is ronduit geniaalben ook blij dat hij weer gaat optreden
Dat zeg ik, ben wel uitgekeken op teeuwen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
hans teeuwen doet elke keer hetzelfde, vond er niks meer aan op een gegeven moment
arie en silvester vullen elkaar ontzettend goed aan vind ik. het mooiste is natuurlijk als ze elkaar de slappe lach inhelpen
jochem adehade is mijn een tikje te druk
maar finkers is ronduit geniaalben ook blij dat hij weer gaat optreden
En ons ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Nodig hem anders persoonlijk uit!
Hier nog een, ik ga pit'n zo denkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan mn ogen bijna niet openhouden hier
idem dito hier, + vier bakjes koffie!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:30 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb er vandaag geen moeite mee.
Komt denk ik door de het-is-bijna-weekend vibe die door mijn lichaam giert.
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.quote:
en kom je dan op mij zitten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 5 week en ik ben weer even in NL wanneer komt er nou een keer een Stage SC meet?![]()
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.quote:
3FM of Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik zit hier nog tot half 6. Dan moet ik nog naar huis.![]()
Plus dat ik hier zit met jazzmuziek, Air en Room Eleven helpen nou ook niet heel erg bij het wakkerblijven.
Nee denk het niet hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
jammerquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, als ik thuis ben, eten, douchen en in pyjama, badjas en sloffen op de bank hangen. Morgen moet ik weer werken en zaterdagavond en zondag ben ik de hele dag weg. Dus van uitrusten komt ook niet veel.
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat hier ook niet heel erg gemakkelijk, zal het aan die 2,5 uur slaap liggen?
Arrow Jazzquote:
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2.5 uur slaap is toch ruim voldoende?
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Heb nog wel een radio over, mag je zo komen halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die uberhaupt een radio op stage hebben staan, en dan nog durven te klagen.![]()
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Loontjah het volgende:
werk hier bij een radio tv zender, logisch dat hier dus overal radio's en tv's aanstaan. Maar dan niet op de concurrent natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Loontjah het volgende:
Mag niet eens van baas denk ik.
Die wil hier rustig kunnen patience-en werken
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Hip!
De enigste geluiden die ik nu hoor is de systeemkast, en de ruwe wind buiten.
Tering dat ging hard net!
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuienquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die onweersslag (of hoe je eht ook wil noemen) net was wel een harde ja.
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is toch wel het minimum om nog te kunnen functioneren. Korter moet het niet worden of anders heeft het geen zin.
Volgens mij wel. Het was maar een slag. Kan ook best een vliegtuig zijn geweest hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:11 schreef Loontjah het volgende:
Was dat onweer, ik dacht dat het een vliegtuig was.
Zit hier namelijk dicht bij Airport Eindhoven..
Chatgirl, jij onweer gehoord?
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan een keer voorkomen hé, maar het is inderdaad niet echt een aanrader. Kaheem zijn kamergenote heeft de radio ook aanstaan, dus luister rustig mee. Heb volgens mij nog nooit een stage gehad waar ik geen muziek aan staan had/mocht hebben. Vind het altijd best wel fijn.
Ik moet vandaag eigenlijk tot kwart voor 6 om op mijn uren te komen, nog maar even kijken of ik dit haal.
15 December tot en met 8 January! En 30 December tot 8 January komt mn zweedse vriendin!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen idee... van wanneer tot wanneer zit je hier?
Shht.. ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb zin in een superkoude glas Pepsi cola...
Hier schijnt nu ook de zon, maar voor hoe lang zal dat zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
hier schijnt de zon, af en toe afgewisseld door extreme hoosbuien![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zijn al op de helft. Ik moet tot half 6,ik loods je er wel doorheen.
in Borås ookquote:
Nu nog ijs en de winter is begonnen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in Borås ook![]()
Goedemiddag allemaal
kan ik straks skieet naar school toequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu nog ijs en de winter is begonnen!![]()
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
Jeej, ik heb eindelijk het product gevonden waar ik al een uur naar aan het googlen ben.
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedzo, ga je nu voor half 6 naar huis?![]()
Waarom moet je tot zo laat?
Oké, dat is een goede reden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog stees tot half 6, omdat dat in mijn contract staat. Ik heb inmiddels wel veel vrije dagen opgebouwd, dus mss binnenkort een paar dagen vrij nemen.
het gaat goedquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat goedgeen klachten, ik draai goed mee, heb vaak maar een half woord nodig om iets te doen. moet alleen wat vaker m'n mening geven. allemaal 4en en 5en (van mogelijkheid 1 tot en met 5 grapjurken
) dussuh:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Goed bezig etcetera!
schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb geen officiele beoordelingen tot aan het eind van de stageperiode. Wel vreemd op zich, maar ik neem aan dat ik het wel te horen krijg als ze niet tevreden zijn. En school doet maar, die moeten niet zeuren.
Hey Teijequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Teije het volgende:
Meld.
Ik ben er ook weer. Tijd voor de volgende stage.
Alles goed hier?
Inderdaad.quote:
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koudquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Hey PB! Hoest in Zweden?
Brrrrr, koud.
[..]
Dank u. (moet welkom terug zijn trouwens!)
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
yepquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor en sneeuwt hier een beetje en wordt wel een beetje koud
ach ik moet maandag voor het eerst sinds begin van m'n stage weer heen. op zich heb ik er wel zin in, ben benieuwd naar de stages van anderen. maar verder: schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad.
En toch dinsdag weer heen. Nou ja, het moet maar.
na de regen komt de zonquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Beter dan alleen maar regen, right?![]()
voor Nederlandse termen is het inderdaad een sneeuwstormquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon last van een sneeuwstorm...![]()
Da's ook niet erg aardig van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:14 schreef HansU het volgende:
[..]
jammer van die vadsige gozer op de foto![]()
hehe, is dat Dean dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's ook niet erg aardig van je
Jep, dat ben ik manquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef HansU het volgende:
[..]
hehe, is dat Dean dan?
Die foto is gewoon zo lompkorte broek in de sneeuw en door dikke jas lijkt ie net één of andere dikke Amerikaan
![]()
maar waarom heb je in hemelsnaam een korte broek aan dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik man![]()
60 cm verse Deense sneeuw![]()
denk je? Ook niet op één van die 5 km hoge bergen in Denemarken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
De droogste periode valt tussen eind april en begin juni. Als de wind 's winters uit het oosten waait, kan het zeer koud worden, tot -31°C. 's Zomers kan de temperatuur door diezelfde oostenwind oplopen tot meer dan 35°C.
Het kan er best warm worden, maar met 35 graden ligt er vast geen sneeuw!
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Sow, directeur is ziekjes naar huis gegaan.
Ik ga nu lekker Fok! een uur lang spammen...
HIHIHIHIHI
ff water voor instant soepje halen
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan ie dat uurtje niet ff volmaken.
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Vast wel maar daar is hij directeur voor he... gewoon gaan als je er geen meer in hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
lekkere stage heb je dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
kan als stagiair over het algemeen ook wel hoor.
Aantal klasgenoten komen 3x in de week binnen om 12 uur en vertrekken weer om 2 uur. En krijge dan nog een voldoende ook![]()
Nee.quote:
En mij alleen laten jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga zo die kant ook weer op, wel een uur te vroeg maar ik zit er wat door heen!
Tot Maandagquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen... Weekend!!!
Later![]()
Tot maandag![]()
Welnee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 15 minuten!
valt het op dat ik aan het aftellen ben?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Laptop afsluiten, inpakken en wegwezen. Doe ik altijd precies een half uur over
Dat kan helpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik doe 10 minuten over opruimen (wat me er trouwens aan herinnert dat een collega langzaam maar zeker mijn postbakje, waarin mijn troep ligt, aan het overnemen is) en afsluiten. Gisteren wilde ik een kwartiertje eerder weg gaan, dus om 16:35 a 16:40 begin ik met opruimen, maar toen stond ik nog een kwartier met een collega te praten en ging ik alsnog als laatste van de afdeling weg.
Dat zijn altijd wel puike feestenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef HansU het volgende:
Weeeeeeeeekend!
En het wordt nog een mooie ook, morgen naar I(L)Techno in Gent!
jeejje!
Dag allemaal
laten we het hopen, al heb ik er goed vertrouwen inquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel puike feesten
stichting groen verwerkingquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zondag ga ik naar de Efteling met mijn oude werkgever
met heel veel geluk is het mogelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik al 2 of 3 keer. Best tof hoor. Alleen zo ver weg.
En op drukke dagen moet je er ook niet zijn. En met kutweer ook niet. Maar mooi weer en rustig, dat gebeurt niet vaak.
en dan zeiknat in de rij van een attractie moeten wachtenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het beste is om te gaan op een doordeweekse dag buiten de vakanties en het weer moet een beetje dreigend zijn
Hoi Remquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
nog redelijk op tijd om deze mee te pikken
weekend
Hallo Chatgirlquote:
Als je al in de rij moet wachten, ben je al op de verkeerde dag gegaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan zeiknat in de rij van een attractie moeten wachten
Op een doordeweekse dag kan het ook best druk zijn.. zeker tijdens de schoolreisje periode.
ik herinner met nog dat ik naar de Efteling ben geweest, 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je al in de rij moet wachten, ben je al op de verkeerde dag gegaan
Dat is een extra toevoegingquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat door het afgegeven weer een hoop mensen besluiten om toch maar niet te gaan. En dan kan ik lekker vaak in de leukste attracties.
Ik hoop alleen dat de achtbanen niet dicht zijn vanwege de "storm"![]()
Of attracties gesloten om storingen enzo, ook geen uitzondering de afgelopen maanden volgens mij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop alleen dat de achtbanen niet dicht zijn vanwege de "storm"![]()
Idem dito hiero, maar dan met een biertjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef Loontjah het volgende:
Thuis met een wijntje!
Heerlijk Weekend.
Welke radio zender was dat nou weer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Met mij gaat het goed.. vergeleken met gisteren stukken beter.
en ik heb eindelijk een beetje relaxte Zweedse radio zender gehoord.. alleen was het even schrikken toen opeens DJ Porny voorbijkwam
De naam heb ik nog niet gehoord... Het is ieder geval geen RIX FM, want dat werd ik na een paar maanden wel een beetje zatquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welke radio zender was dat nou weer?
De kwalteit vind ik maar matig, dus ben als een dolle muziek gaan uitwisselen met andere exchange students, en daardoor heb ik nu een mooie lijst van 10.000 nummers (quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De naam heb ik nog niet gehoord... Het is ieder geval geen RIX FM, want dat werd ik na een paar maanden wel een beetje zat
Op RiX FM wordt elk uur minstens de volgende nummers gedraaid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De kwalteit vind ik maar matig, dus ben als een dolle muziek gaan uitwisselen met andere exchange students, en daardoor heb ik nu een mooie lijst van 10.000 nummers () waar ik iedere dag weer fijn naar luister
ik wil ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen!
Vanavond Men's Dinner!met 100 mannen eten zuipen en kijken naar stripteases! Geen vrouw is toegestaan behalve als ze gaat strippen!
![]()
Om 3 uur pre party of 6 uur eten 9 uur in between party 11 uur normale party en 3 uur after party!
Het is dat ik een vriendin heb, anders was ik rustig blijven kijken hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
ik wil ook![]()
ik strip wel... kijken op eigen risico![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:54 schreef Loontjah het volgende:
ik strip wel... kijken op eigen risico![]()
Ik heb er niets op tegen als ze gaat strippen jij?quote:
geld ook voor mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is dat ik een vriendin heb, anders was ik rustig blijven kijken hoor!![]()
Waar doe je dat? Briljant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen!
Vanavond Men's Dinner!met 100 mannen eten zuipen en kijken naar stripteases! Geen vrouw is toegestaan behalve als ze gaat strippen!
![]()
Om 3 uur pre party of 6 uur eten 9 uur in between party 11 uur normale party en 3 uur after party!
in Zwedenquote:
Dat is wel een beetje ver, dan maar een avondje Mahjong spelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in Zweden
een stripclub in Zweden![]()
Feest van mijn uni hier!quote:
Ik ook nog nooit...! Nou wacht, er is hier wel een tent in Skövde waar ik geen idee bj heb wat het isquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:10 schreef PieterBas het volgende:
NIet dat ik er zonodig naar toe wil.. maar ik ben hier nog geen stripclub (in Zweden) tegen gekomen..
Nee, dit is de maxquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kan het nog iets groter Erik??
M'n hele leven staat er al een supermarkt naast m'n huis.quote:
Gezondheidscentrum met 3! woonlagen er bovenop.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ook leuk![]()
Enig idee wat er komt?
Die woonlagen moeten vol om de grond te kunnen bekostigen voor dat gezondheidscentrum.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze gaan er vanuit dat de vraag toeneemt, nadat die woonlagen gebouwd zijn
Ik heb ook weer een net pak euro's naar de kroeg gesleept gisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik ben even koffie gaan drinken in de kroeg. En morgen voetbal kijken in die kroeg. Gisteren was ik er aan het zuipen. Ze verdienen goed aan mij.
Ja, puik volk daar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve de gemeente [ afbeelding ]
Ik schrok ook een beetje van de inhoud (of eigenlijk het gebrek eraan) van mijn portomonnee vanmorgen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een net pak euro's naar de kroeg gesleept gister
Ja, dat is wel iets dat de gemeente doet ja, ze om het bestemmingsplan bekommeren. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
Stond ook niet in het bestemmingsplan, maar ach, als je in de gemeenteraad zit, mag je dat zomaar wijzigen bljikbaar
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts manquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, puik volk daar.
Stond ook niet in het bestemmingsplan, maar ach, als je in de gemeenteraad zit, mag je dat zomaar wijzigen bljikbaar
Ach ja, bouwvergunningen.. wat een dramaquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts man
En dan word het nieuwe dorpshuis een vet modern gebouw wat er al helemaal niet tussen past
Ja, maar dat bestemmingsplan is tegen de wil van 80% van de buurt hier, gewijzigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets dat de gemeente doet ja, ze om het bestemmingsplan bekommeren. Lijkt me logisch.
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een zolder aan willen bouwen, ho maar. Past niet in de stijl van de buurt... WTF, zelfde stijl als de buren links en rechts man
En dan word het nieuwe dorpshuis een vet modern gebouw wat er al helemaal niet tussen past
Houquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
gewoon bijna twee topics gemist [ afbeelding ]
Ik heb dat ook altijd jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd voor koffie.
Hebben jullie dat ook, dat je zaterdag wat brak bent van het stappen op vrijdag, en dat je dan 's avonds na het eten onwijs moe bent? Ik wel. Wekelijks. Gelukkig gaat dat over na een paar koppen koffie en wat bier.
Lucquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond Angel
Goedenavond ReM
Ellende. Ik denk dat ze dat hier morgen doen, ik heb er in ieder geval geen gehoord nog. Maar mijn muziek staat op dit soort dagen ook iets harder, ik hoef die kinderen niet te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd ja
Ben nu ook naar de klote, en dat terwijl er nu allemaal kinderen langs de deur komen voor snoep
Ik vind het een triest kutfeest en ik had verwacht dat ik in utrecht zou zitten, daar doet de bel het nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ellende. Ik denk dat ze dat hier morgen doen, ik heb er in ieder geval geen gehoord nog. Maar mijn muziek staat op dit soort dagen ook iets harder, ik hoef die kinderen niet te horen.
Ik ook, uiteraard pas sinds ik zelf niet meer met een lampion om snoep bedel, toen ik dat nog wel deed vond ik het tof.quote:
Ja, idd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook, uiteraard pas sinds ik zelf niet meer met een lampion om snoep bedel, toen ik dat nog wel deed vond ik het tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |